Misschien zat er nootmuskaat in zijn eten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij iets met stimulerende middelen erin
moet nog eten, heb mezelf de keuze opgelegd : spagettie bolognese ( kant en klaar maaltijd van de plus ) of lekkerbekjes in bierbeslag van iglo ( want een collega van me werk beweert dat dat erg lekker is )quote:
Moet wel heel veel geweest zijn danquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien zat er nootmuskaat in zijn eten.
Het leven is zinloos en ik ben geen kunstliefhebber.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En vervolgens ga je nadenken over de zin van het leven en bestudeer je dat mooie schilderij dat bij je aan de muur hangt ?
Klinkt bekend, heb ik ook weleens last vanquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef arjan1112 het volgende:
daarna ga ik depressief op de bank liggen mokken ofzo
Gozer. Als ik jou was zou ik gewoon zelf shit gaan koken. Ik kan nu met moeite en concentratie pannenkoeken bakken. Maar als ik tijd en geld had zou ik de keuken gewoon veranderen in een laboratorium.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
moet nog eten, heb mezelf de keuze opgelegd : spagettie bolognese ( kant en klaar maaltijd van de plus ) of lekkerbekjes in bierbeslag van iglo ( want een collega van me werk beweert dat dat erg lekker is )
maar eerst nog één bier nr. 4
daarna ga ik depressief op de bank liggen mokken ofzo
dan kan je misschien aan de buurman vragen of ie samen met jouw lekker depressief wil sexen ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt bekend, heb ik ook weleens last van
ik kook soms welquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gozer. Als ik jou was zou ik gewoon zelf shit gaan koken. Ik kan nu met moeite en concentratie pannenkoeken bakken. Maar als ik tijd en geld had zou ik de keuken gewoon veranderen in een laboratorium.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:49 schreef Peunage het volgende:
Meteen shit als gefrituurde aardappelpesto in gebraden zalm of zo.
Nee al is het wel een leuke jongen. En hij heeft nog een tweelingbroer ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
dan kan je misschien aan de buurman vragen of ie samen met jouw lekker depressief wil sexen ofzo
Snijden doe ik meestal voor het eten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar typen en snijden gaat niet zo goed tegelijk...in elk geval niet met mijn motoriek.
Ik eet geen tofuquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
mijn zus was een of andere indonesiese hapjes aan het maken, tofu met kokos ofzo
best lekker, maar ik vind het teveel werk
kan je beter niet doen, want ze zeikt ook dat ze te dik is , enz
Tofu word je volgens mij niet zo dik van hoor. En kokos is gewoon vieessss.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
mijn zus was een of andere indonesiese hapjes aan het maken, tofu met kokos ofzo
best lekker, maar ik vind het teveel werk
kan je beter niet doen, want ze zeikt ook dat ze te dik is , enz
Oeh, dat heb ik al heel lang niet meer gegeten...doe ik morgen!quote:
Leuk kleurtje wel die zeepquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een filmpje gevonden van Corrie die haar handen wast.
http://www.vkmag.com/maga(...)enaardig_stukje_zeep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |