En dan zelf schitteren door afwezigheid..sinds wanneer heeft die eigenlijk een leven?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:37 schreef YokiKater het volgende:
En het is gewoon niet eens uit context. Excellent. Speculaas hoopte op een beter topic in de loop van de dag.. en nu zitten we gewoon op topniveau!
Die zijn gewoon 30, dat zie je niet bij die chinezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef Peunage het volgende:
Ik ken nog wel een Chinees waar je een kinderbruid kunt kopen arjan. Als dat je ding is.
ja het schijnt dat aziaten er van hun 16de tot hun 47ste hetzefde uitzien, en daarna worden ze ineens dik en oudquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 30, dat zie je niet bij die chinezen.
Die worden echt niet dik hoor, dan waren ze het voor die tijd ook al.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja het schijnt dat aziaten er van hun 16de tot hun 47ste hetzefde uitzien, en daarna worden ze ineens dik en oud
Ik zie zelden dikke Chinese vrouwen eigenlijk. Ligt ook aan de streek denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die worden echt niet dik hoor, dan waren ze het voor die tijd ook al.
Hij is er gewoon hoor, maar hij reageert hier nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan zelf schitteren door afwezigheid..sinds wanneer heeft die eigenlijk een leven?
Alleen als ze uit India komen, wij schijnen wel op te blazen na het kindwerpen.quote:
Die ligt op de grond van het lachen? En hoe weet je dat, zit hij naast je.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij is er gewoon hoor, maar hij reageert hier niet
Ja, vrienden voor het leven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ligt op de grond van het lachen? En hoe weet je dat, zit hij naast je.
Stalkertje ben je.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, vrienden voor het leven.
Hij sluit net een topic en reageert in het feedback topic.
Ho ho, ik zag toevallig dit topic;quote:
En dan ook nog aan andere laten zien....NIEMAND, MAAR DAN OOK NIEMAND....zit daar op te wachten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Hoe haal je het in je kop om daar een foto van te maken
Ja toevallig. Dat je het nu wil bewijzen zegt me genoegquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ho ho, ik zag toevallig dit topic;
NWS / Arabieren verspreiden dodelijke ziekte
en net toen ik wilde reageren was hij gesloten.
Gewoon een heel vies wijf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan ook nog aan andere laten zien....NIEMAND, MAAR DAN OOK NIEMAND....zit daar op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |