quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Yep prostaatkanker, voorlopig uit de running
Hij zag laatst al zo witjes.quote:
Jammer dat ze dat hontenfilmpje er overheen hadden gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
De mislukte aanslag op Humberto, man is vanmiddag weer vrijgelaten en is richting de P&W studio gelopen.
RIP Paul
Dit is echt zo enorm waar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
Wat een verschrikkelijke kerel is dit.
Zelfs Michiel Romeyn kan dit niet naspelen.
Wat een mongool ben jijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:24 schreef Be-Smart het volgende:
Als je op tv komt.... nooit met je armen over elkaar gaan zitten. Hele slechte beeldtaal.... echt!
Goed moment om ff weg te zappenquote:
Batmanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
Deze vent lijkt net de Joker met zijn mond.
Ik vind de snor ook wel leukquote:
eddy wallyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef waxmask het volgende:
Maar dit is een acteur waar ik de naam even niet van kan opkomen.
Joh!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh dit is hem normaal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent wel zo ongeveer de enige in dit topic die hem bewust heeft meegemaakt.
Wax ook gok ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent wel zo ongeveer de enige in dit topic die hem bewust heeft meegemaakt.
Yup, ik was eerder....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh dit is hem normaal
[ afbeelding ]
Met ook niet...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zonder lachband was dit echt niet grappiig
Ik heb Daarbuiten in het struikgewas nog meegemaakt. Maar dat was zijn einde ongeveer. Ik was meer generatie pyjama aan bij André van Duijn...quote:
Oh dat was pas ergquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb Daarbuiten in het struikgewas nog meegemaakt. Maar dat was zijn einde ongeveer. Ik was meer generatie pyjama aan bij André van Duijn...
Dat pizzaliedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat was pas ergDat eerste, Andre van Duijn vind ik dan nog wel grappig.
Kan je even mijn TR afhandelen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat was pas ergDat eerste, Andre van Duijn vind ik dan nog wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |