quote:
Dit is niet relevantquote:
Ja, sowieso wordt de schouw en hoorzitting het leukst.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit wordt weer zo'n faaluitzending met uiteindelijk mediation als uitkomst ofzo
Klopt, wat een debielen zitten daar opquote:
Ze zei wel netjes eerst gedagquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef matthijst het volgende:
Nounou, de deur dichtgegooid. Het is me wat.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef OProg het volgende:
Die vent is zo'n ouwe zeikerd waar ook gewoon niet mee te praten valt.
Beiden.quote:
Als je zelf uit Brabant komt geen probleem hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Zonder tt888 kun je geen dialoog aan gaan met die lui
Die seniele man is dan Jan Mulder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Dit gesprek heeft iets weg van Studio Voetbal.
Waterreus is idd even onverstaanbaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Dit gesprek heeft iets weg van Studio Voetbal.
Of als je gewoon in Nederland bent opgegroeid? Wat een gejank joh, lui zijn gewoon te verstaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Als je zelf uit Brabant komt geen probleem hoor
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of als je gewoon in Nederland bent opgegroeid? Wat een gejank joh, lui zijn gewoon te verstaan.
vooral met die klemtoon op MÁG ik even uitpratenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik HAAT mensen die vragen om te mogen uitpraten en dan aan een oneindig monoloog beginnen waarin ze elk argument 3 keer herhalen.
Bouwkundig humidoloog!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef OProg het volgende:
Er komt een expert het vocht in de muur meten.
Die in de fipo?quote:
Zulke kun je best een paar minder van hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:38 schreef matthijst het volgende:
Mensen, denk om je hart, jullie zijn al zoooooooo oud
Hitler begon met een regengootquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:38 schreef OProg het volgende:
Poetin begon ook met zijn container tegen de grens van de Krim aan te zetten.
Sharon Dijksma in deze aflevering.quote:
Too soon.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef matthijst het volgende:
Jullie verstoken joden, om zeep te maken?
Ik draai gewoon een knop om.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef alors het volgende:
Bij de Woenselse methode zeg je gewoon heel hard 'AAN' tegen je kachel. En dan moet het werken.
Jammer dat die mensen niet....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat de boom terminaal was, en niet de kachel.
Hij steekt hem ook weleens in Jetske ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef sneakydesert het volgende:
Meet die man ook andere natte dingen met dat apparaat?
Naar alles wat nat is.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef sneakydesert het volgende:
Meet die man ook andere natte dingen met dat apparaat?
Vuige voegen zelfs.quote:
Je bedoelt nu jezelf neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige grappen zijn echt van laag niveau vandaag.
Kersenboom?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef Little_Acorn het volgende:
Wie weet wat er naast hout allemaal die oven in gaa
quote:
uh, okequote:
Ik vond je foto's wel heel leuk.quote:
Deze grap is wel goed geprobeerd.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef MilaNL het volgende:
Deze jury = beste argument tegen referenda.
5=3quote:
Kloptquote:
Lekker nummertje ookquote:
maar geen goot makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef OProg het volgende:
En ze hebben zelf ook nog eens last van het water.
Denk dat ze inderdaad gescreend zijn op hun totale incompetentie en het ontbreken van enige juridische kennis :-)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Is bij de programmamakers bekend hoe erg de jury gehaat wordt door de kijkers?
Ik zie mee brillenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Brilmevrouw kijkt alsof ze elk moment in huilen uit kan barsten.
Ze hebben allebei een brilquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Brilmevrouw kijkt alsof ze elk moment in huilen uit kan barsten.
wat zeg jij dan? groenbak en grijze bak?quote:
Zoiets.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat zeg jij dan? groenbak en grijze bak?
Grind is nog makkelijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |