SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
WO 14-5 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Wie van de 3 Mar's?
Poll: Wie wil jij als nieuwe bewoner?
• Marcel
• Margret
• Marije
Tussenstand:![]()
Die ziet het al helemaal voor zich, straks een dronken Lot in bedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook Robin wilde het wel tegenhouden maar Lau zei laat gaan ze wil fun
dat viel me ook al op, Ruud kijkt echt in de camera van; kijk mij nou eens lief doen. Nou Ruud daar trap ik niet in.quote:
Ze is ook niet lief, maar dat gewicht gun ik haar toch niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik heb een pestpokkenhekel aan haar gedrag en houding.
Maar dit is sneu.
er werd van de week gezegd dat joet niet naar huis ging omdat hij nog iets met lot moet krijgenquote:
Mij ook, vanavond had ze Charlotte tegen zichzelf willen beschermen. Laura zakt zo mogelijk nog verder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef danilel het volgende:
Robin valt me (op het geklooi met sjiejo na) reuze mee de laatste weken
Tja die denkt nu dat ze alles kan maken daar....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vannas ging zeuren over een fles wijn die Nico pakte die gore tokkie krijgt het hoog in der bol tering wijf
Die sponsort vanflessaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef aimbotguru het volgende:
Ik snap niet waar al die flessen drank van betaald worden...of is dat de wijn van het restaurant ?
Ja dat gaat nu nog erger worden vrees ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Tja die denkt nu dat ze alles kan maken daar....
Oke Ik vindt haar een beetje PB materiaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef danilel het volgende:
Robin valt me (op het geklooi met sjiejo na) reuze mee de laatste weken
waarom zit je dat nu te verplaatsen, zijn je kleurtjes beloofd of is dit een open sollicitatie ?quote:
Onder andere door Daan en vrienden gesponserd:+ Die waarschijnlijk zelf 3 weken aan het water zit om een live in de loods bij te kunnen wonenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef aimbotguru het volgende:
Ik snap niet waar al die flessen drank van betaald worden...of is dat de wijn van het restaurant ?
kan ie ernaast grijpen dan? eromheen lopen kan haast al niet, ben je een half uur onderweg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
'Ik heb mijn beha al los gedaan'
Nou grijp je kansen, Joey.
Mooi he. Nico wil een wijntje nemen en moet de fles kopen van Vanflessa. "Niets voor niets hier he, dat weet je", lalt Vanflessa. Alleen voor Vanflessa is alles gratis (van boodschappengeld).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Baconbus het volgende:
Vanflassa steelt alles en deelt stiekem uit, maar als Lien met een fles loopt dan moet er 5 euro afgetikt worden. Vieze kenau.
en dodelijke stilte in het bad nuquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Cir het volgende:
Jouy ligt in de slagerij , kijkt tegen die rolade jetsers aan zucht en neemt nog maar een wijntje
slappe zak is het
Ik ben er ook bang voor. Ik hoop toch echt dat ze goed op haar donder krijgt vrijdag van haar kids....maar is ijdele hoop denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu nog erger worden vrees ik
Voorlopig houdt hij zich nog vast aan d'r stalpoten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
kan ie ernaast grijpen dan? eromheen lopen kan haast al niet, ben je een half uur onderweg.
Die zit nu inderdaad te fappen op Lotje in bad! Met dr kleren aan!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onder andere door Daan en vrienden gesponserd:+ Die waarschijnlijk zelf 3 weken aan het water zit om een live in de loods bij te kunnen wonen![]()
sorry, ik meende grappig te zijn maar had misschien beter eerst met u kunnen overleggen. Het zal niet meer voorkomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
waarom zit je dat nu te verplaatsen, zijn je kleurtjes beloofd of is dit een open sollicitatie ?
papa's trotsquote:
ja dat zou leuk zijn, maar ze zullen het wel niet over de streams mogen hebben denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Ik hoop toch echt dat ze goed op haar donder krijgt vrijdag van haar kids....maar is ijdele hoop denk ik
Ze zei ook iets van 'misschien ga ik wel naar huis'quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef lwmeffix het volgende:
Intelligente gesprekken hebben ze. Charlotte en Joey.
Dit wordt nu niets en zal ook nooit iets worden.
Joey is 30+ kilo afgevallen en zou iets beginnen met een chick die juist naar de +30 te veel gaat. Dat is vragen om problemen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voorlopig houdt hij zich nog vast aan d'r stalpoten.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef psclgrn het volgende:
Het bad is gescheurd aan de kant waar Lot zit!
Vorige week moest ze eerst gaan lopen voordat .....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef lwmeffix het volgende:
Intelligente gesprekken hebben ze. Charlotte en Joey.
Dit wordt nu niets en zal ook nooit iets worden.
Joey is 30+ kilo afgevallen en zou iets beginnen met een chick die juist naar de +30 te veel gaat. Dat is vragen om problemen.
dat was dus al en als dat bad breekt als ze er nog in zitten kun je 112 bellenquote:
dat zou een giller zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat was dus al en als dat bad breekt als ze er nog in zitten kun je 112 bellen
nee jij bent geen slechte moeder, daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
papa's trots![]()
![]()
Ik zal wel een slechte moeder zijn, maar hier zou ik echt van over de zeik raken
Zie er niks van.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat viel me ook al op, Ruud kijkt echt in de camera van; kijk mij nou eens lief doen. Nou Ruud daar trap ik niet in.
Vuur is uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat haar, die moet echt uit bad. Dat gun ik haar niet, dat ze zo in de fik vliegt
Zijn dat knoppen om het geluid wat harder te zetten. Ze zijn moeilijk te verstaan.quote:
quote:
Volgens mij hebben ze het vuur gedoofd....maar een klein stukje mag het wel verbranden hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat haar, die moet echt uit bad. Dat gun ik haar niet, dat ze zo in de fik vliegt
Niet tegen mij, gekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
sorry, ik meende grappig te zijn maar had misschien beter eerst met u kunnen overleggen. Het zal niet meer voorkomen.
ze heeft al eerder in dat bad gezeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat was dus al en als dat bad breekt als ze er nog in zitten kun je 112 bellen
Ze laat zich plastificeren?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:15 schreef lwmeffix het volgende:
Charlotte : "Thuis ga ik echt helemaal anti-duurzaam"
Het kan moeilijk harder. Zal met zijn wratje ook niet lukkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn dat knoppen om het geluid wat harder te zetten. Ze zijn moeilijk te verstaan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het vuur gedoofd....maar een klein stukje mag het wel verbranden hoor
In feite hebben ze die kinderboederij al.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Grappig, wanneer hebben ze nu weer een potvis gekocht ?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
In feite hebben ze die kinderboederij al.
Charlotte is een varken, koe, potvis, nijlpaard.
Aike zag ik gisteren nog met een pekineesje vergeleken worden.
Joey het luipaard.
Als je met een manke kip geen stemmen kan winnen, waarom dan wel met een lamme walrusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:20 schreef Mirjam152 het volgende:
Siliconen blijven wel aardig zitten.
[ afbeelding ]
lot heeft het ook al eens tegen Isa gezegd toen ze in de wei lag. En ies ging een ander tpoje aandoen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef formule het volgende:
[..]
Isa wil beschermen,maar is dan weer de zeikerd Laat ook maar
Lot doet ff een Bil... en Sjowie doet ff een Ruud, die neemt haar van achterquote:
Jammer dat hij niet genomineerd isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef Mirjam152 het volgende:
Aha, T-Rex zit bij Nico.
En Rienk zit weer te zeiken over definities en wat allemaal een feit is en wat niet. Meestal komt het er op neer dat alles wat Rienk vindt, een feit is.
Vandaag gaat de semantische discussie over 'neutraal' en 'positief' en het verschil daar tussen bezien vanuit verschillende perspectieven.
Rienk, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Animal planet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Ebinas het volgende:
En ineens vraag ik me af......waar kijk ik naar
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Urb het volgende:
Lot moet zich bedekken van Joey.
Lot "Nee dat doen ze me niet aan"
Oke Lot we zullen plechtig beloven geen caps te maken, en de regie zal er ook geen mooi verhaaltje van maken voor op TV.
Ik heb de buitendeur al 2 uur geleden dichtgedaan en lig onder een fleece te bibberen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef Dotteke het volgende:
Alsof het hartje zomer is, zitten ze nog buiten brrr
Ja, heb hier ook een fleecedeken over me heen getrokken hoor,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik heb de buitendeur al 2 uur geleden dichtgedaan en lig onder een fleece te bibberen.
Dan kan Robin bij Gio slapenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef Mirjam152 het volgende:
Lot bespreekt met Lau de wisseling van bedden. Joey naast haar ... vind je dat goed, vraagt Lot.
Zal Dennis leuk vinden.
Charlotte draait gelijk aan haar tepels om de zender te checkenquote:
Ja, omdat ze geen positieve stemmen heeft gekregen alleen een van Ruudquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, omdat ze geen positieve stemmen heeft gekregen alleen een van Ruud
Is een academie iets om het er even over te praten(zonder Bas Haring)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Ebinas het volgende:
En ineens vraag ik me af......waar kijk ik naar
Laura antwoord "Doe je ding"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef Mirjam152 het volgende:
Lot bespreekt met Lau de wisseling van bedden. Joey naast haar ... vind je dat goed, vraagt Lot.
Zal Dennis leuk vinden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Charlotte draait gelijk aan haar tepels om de zender te checken
Lot is druk bezig met afvallen.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Is er al een inwoner afgevallen? Of krijgen we dat morgen pas te weten welke twee er binnenkomen?
Niksvan dat grafwijf bij ik zou het lekker pakkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Punkman het volgende:
Isa gaat ook een fles wijn kopen bij vanflessa ?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lot is druk bezig met afvallen.....tot nu toe zonder succes
Ik zag het, maar vreten gaat nog prima.quote:
Eerst nog even eten zei Lottepot, euhhh Likkepotquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef notturna het volgende:
Het zal mij benieuwen of Lot nog sex gaat hebben. De moeder van Lot zei als je sex wil kom je maar naar huis.
MOrgen komen er twee nieuwe pas, tot die tijd hoor je niets eroverquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Is er al een inwoner afgevallen? Of krijgen we dat morgen pas te weten welke twee er binnenkomen?
Nee, na de stemming was die gelijk klaar met 'die parkiet'quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Beetje koud voor kuikentje nu buiten, Ruud kijkt er niet echt meer naar om
Lot is ongesteldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef notturna het volgende:
Het zal mij benieuwen of Lot nog sex gaat hebben. De moeder van Lot zei als je sex wil kom je maar naar huis.
Er valt bij jowi weinig te likken. Trouwens Lot wil liever iets om op te kauwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eerst nog even eten zei Lottepot, euhhh Likkepot
De wederzijdse weerzin druipt er van af,maar ja,die beloofde bonus als er geneukt wordt,zal en moet binnengesleept worden hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef notturna het volgende:
Ik hoop dat ze beiden met een tering klap door dat nest flikkeren. De tyfus voor ze allemaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
Samen lekker vreten en aankomen is het lot als hij bij lot blijft
Ze heeft al seksuele handeling gedaan met Joey en Robin toch..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef notturna het volgende:
Ja, maar Joey en iets goedquote:
Ruud is ook dronken. Nico heeft het kuiken nu en heeft al een paar keer aan Ruud gevraagd om de doos te halen, want die kan ze niet vinden. En Ruud zegt steeds: "Ja, doe ik zo", maar doet vervolgens niets. Niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Beetje koud voor kuikentje nu buiten, Ruud kijkt er niet echt meer naar om
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze beiden met een tering klap door dat nest flikkeren. De tyfus voor ze allemaal
Thanksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrgen komen er twee nieuwe pas, tot die tijd hoor je niets erover
Volgens mij moet je geweldige kwaliteiten hebben om van die hand met vellen een eind lul te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Er valt bij jowi weinig te likken. Trouwens Lot wil liever iets om op te kauwen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eerst nog even eten zei Lottepot, euhhh Likkepot
Volgens mij is Joey te lui om hem omhoog te laten komenquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Thanks
Trouwens ook erg bedankt voor je streamverslag over de stemming
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is Joey te lui om hem omhoog te laten komen
Please Nijn ik ben visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij moet je geweldige kwaliteiten hebben om van die hand met vellen een eind lul te maken
Ach, valt mee, het is maar een hele kleine piel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij moet je geweldige kwaliteiten hebben om van die hand met vellen een eind lul te maken
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel fout, wat voor incestueus gezin is dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef notturna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |