Voor een goede biefstuk ben ik bij de slager al ruim ¤3,- kwijt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
een biefstuk met patat en sla hoort gewoon 7,- gulden te kosten
3 euro dus
wat is dat voor gelul hier
Ja daarom, of een borrel op de Dam bij Krasnapolsky, net zo leuk allemaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
Maar goed een dikke biefstuk is net zo lekker dus.
quote:
ja das vlak naast de deur iddquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
weet je wat het kost, doe dat allemaal lekker in LAOS ofzo dan is de rekening 90% lager
Ga jij maar lekker borrelen in Laos dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
weet je wat het kost, doe dat allemaal lekker in LAOS ofzo dan is de rekening 90% lager
Daar moet je geen biefstuk bestellen...wil je voedselvergiftiging ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
quote:
Gelukkig is de vlucht ook niet zo duurquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
Vlieg dan met Air Laos, is ook 90% goedkoper.quote:
Zo lang staan trek ik niet meer op mijn leeftijd hoor, al had ik het toen ik 18 was ook niet gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vlieg dan met Air Laos, is ook 90% goedkoper.
Moet je wel staan en ruimte overhouden voor vee achterin, maar het kan.
Als je die koe dan niet meer loslaat, heb je meteen je biefstuk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vlieg dan met Air Laos, is ook 90% goedkoper.
Moet je wel staan en ruimte overhouden voor vee achterin, maar het kan.
quote:
VOC schipquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Vliegen met KLM in 1972 was fantastisch
helaas was ik toen nog niet geboren
Dakota?quote:
jaquote:
quote:
Ah, ik vind vooral 't geluid mooi van die dingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]DC3. Vliegt nu ook in deze staat rond met de naam Prinses Amalia, hebben ze (de DDA) weer helemaal in oude KLM kleuren gespoten. Is van 1947 tot 1961 het regeringstoestel geweest.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, ik vind vooral 't geluid mooi van die dingen.
En, klaargekomen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
Ik heb nog eventjes goed naar de Poolse act gekeken van het songfestival.
Eigenlijk een heteluchtballon, anders stijgt ie niet op.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef sp3c het volgende:
een luchtballon slaat ook eigenlijk nergens op
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
Ik ben chagrijnig, heb net een spiksplinternieuw glas uit mijn handen laten vallen.
Zo ¤15,- de afvalbak in
Ja ik geef ¤15,- per glas uit, maar het was zo'n hoog dubbelwandig glas.
Ik vond het een leuk jaar, en dat is niet alleen omdat we 2e zijn geworden.quote:
Daar hoor je wel eens. Maar ik zou als de dood zijn als ie neerstort.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef arjan1112 het volgende:
Een luchtballon schijnt fantastisch te zijn, je gaat langzaam en je ziet en hoort alles heel goed van beneden, geluid stijgt op ofzo
Zo kijk ik er ook tegen aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk jaar, en dat is niet alleen omdat we 2e zijn geworden.
Ik word blij van glazen, bestek, pannen, keukenspulletjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef arjan1112 het volgende:
ik krijg bij de supermarkt altijd gratis glazen als ik bier en cola koop
je moet er wel nog op stampen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
Ik ben chagrijnig, heb net een spiksplinternieuw glas uit mijn handen laten vallen.
Zo ¤15,- de afvalbak in
Ja ik geef ¤15,- per glas uit, maar het was zo'n hoog dubbelwandig glas.
Geloof me, dat was niet meer nodigquote:
Nee, je zou gewoon dood zijn als hij neerstort.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Daar hoor je wel eens. Maar ik zou als de dood zijn als ie neerstort.
Je kan inderdaad maar 1 keer dood gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, je zou gewoon dood zijn als hij neerstort.
Behalve als je eerst een hartaanval krijgt.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb vanavond nog even een extra groot gat in mijn deur gestampt.
Nee joh, mijn oma is 72 geworden met kettingroken...en die ging dood aan andere dingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
als ik niet stop met roken dan word ik niet oud en ben ik nergens meer welkom
vind vliegen ruk omdat je opgesloten zit en je oren en je hele lichaam ontregeld raken, maar vroeger ging dat nog omdat je wel mocht roken
uit eten in een restaurant is ook geen zak meer aan omdat je om het half uur buiten in de regen moet staan
verjaardagen kom ik ook nooit want daar mag je niet roken
verder ben ik tegen de overheid want alles word verboden en ik heb een hekel aan belasting betalen
kortom iedereen is tegen mij en ik ga binnen 5 jaar dood
fijn he
Ik raakte ZO geirriteerd door dat ondertitels zoeken en steeds de verkeerde te pakken hebben. Zat te vloeken als een bouwvakkerquote:
als ie neerstort overleef je dat gewoon ze vliegen niet al te hoog en voordat al die lucht eruit is hebt ie allang langzaam de grond bereiktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, je zou gewoon dood zijn als hij neerstort.
Kom je nou helemaal slim doen en shits?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als ie neerstort overleef je dat gewoon ze vliegen niet al te hoog en voordat al die lucht eruit is hebt ie allang langzaam de grond bereikt
alleen als daar een vrachtwagen rijd met 150 km per uur dan ben je wel dood
niet bij Marvel iigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dood wel echt dood is.
Ze zeggen wel altijd dat verdrinken een pijnloze dood is, kan me niet voorstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
Ik stort liever neer, dan dat ik zink met een boot.
Jaquote:
Mwah, hij was toch al stuk en ik betaal er 570 euro huur per maand voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef sp3c het volgende:
ik zou gewoon de deur heel proberen te houden
En kapotte dingen kunnen niet (meer) getuigen dat het anders is gegaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef Peunage het volgende:
Soms kun je ook doen alsof dingen uit zichzelf stuk zijn gegaan.
Wtf?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
[..]
Mwah, hij was toch al stuk en ik betaal er 570 euro huur per maand voor.
Gelukkig stond ik immer bovenaan, nog steeds na mijn exile.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
ik vind dat peunhoop een trapje is geklommen in de NWS hierarchie door zijn goede gedrag
hij staat nu boven arnie112 ... die staat nu onderaan
Nee man normaal is saaiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
nee jij wilt dat ik normaal ga doen en met je dochter trouw ofzo
Ik ken het. De muur zit onder, gelukkig elke keer witte wijn dus het valt niet meer zo op al blijf je het wel een beetje zien als je goed kijktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Uccie het volgende:
Godgloeiende![]()
Ik gooi gewoon weer een glas om, niet stuk maar wel dweilen
de NWS crew staat bovenaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig stond ik immer bovenaan, nog steeds na mijn exile.
Ik ben crew geworden tijdens mijn permban, die ik nog steeds heb overigens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
de NWS crew staat bovenaan
ex crew telt niet want dat zijn er teveel
Witte wijn of witte vlekken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het. De muur zit onder, gelukkig elke keer witte wijn dus het valt niet meer zo op al blijf je het wel een beetje zien als je goed kijkt
Dit was limonadesiroop...maar over de vloer, dus wel makkelijk weg te poetsen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het. De muur zit onder, gelukkig elke keer witte wijn dus het valt niet meer zo op al blijf je het wel een beetje zien als je goed kijkt
Beter op de vloer dan op de plafondquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit was limonadesiroop...maar over de vloer, dus wel makkelijk weg te poetsen.
Al de derde keer vandaag, soort acute polio ofzo.
Je moet ook niet teveel drinken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Uccie het volgende:
Godgloeiende![]()
Hey jij! Heb je gezwaaid?quote:
zeg volgens mij kan je beter plat in bed gaan liggen en je man roepen ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Uccie het volgende:
Godgloeiende![]()
Ik draag niet voor niets een bril.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:38 schreef sp3c het volgende:
volgens mij kan uccers het plafond niet eens zien, laat staan raken
Oh dan sta ik dus ook nogal laag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
de NWS crew staat bovenaan
ex crew telt niet want dat zijn er teveel
Geen commentaarquote:
Mit ihre geile Fotze!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef sp3c het volgende:
zagen jullie dat, playboy arnie wil weten of uccers een vriendje heeft
Ik denk dat mijn man er met de dochter van Karina vandoor is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zeg volgens mij kan je beter plat in bed gaan liggen en je man roepen ofzo
Oe gemist. Effe kijken, love is in the air dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef sp3c het volgende:
Je man die niet bestaat met mijn dochter die niet bestaatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn man er met de dochter van Karina vandoor is.
Moet ie eerst stoppen met roken hè.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef sp3c het volgende:
wat weet jij daar nu vanquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Je man die niet bestaat met mijn dochter die niet bestaat
Ik heb meer kut gezien dan een gynaecoloog.quote:
als ik dat nou doe hequote:
ja niet letterlijk hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel met mijn neus kijken maar ik zie het niet hoor.
Wel uit de buurt van mijn zoon houden danquote:
handkarrenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als ik dat nou doe he
ik rook zeg maar meer dan 20 peuken per dag, daar doe ik per peuk 5 minuten over, wat moet ik dan die 20 keer 5 minuten doen...
Heb je een zoon?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel uit de buurt van mijn zoon houden dan
Ga je 20 keer 5 minuten opdrukken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als ik dat nou doe he
ik rook zeg maar meer dan 20 peuken per dag, daar doe ik per peuk 5 minuten over, wat moet ik dan die 20 keer 5 minuten doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Stofzuigen, ramen zemen, was strijken, afwassen.... Genoeg te doen hoor!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als ik dat nou doe he
Nee, fictief natuurlijkquote:
Hoe hard sla je als ik het niet goed genoeg heb gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stofzuigen, ramen zemen, was strijken, afwassen.... Genoeg te doen hoor!
Shit.quote:
voorman vind het wel kunnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste optieMaar 20x per dag leek me wat veel
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe hard sla je als ik het niet goed genoeg heb gedaan
Jij doet aan handkarren?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste optieMaar 20x per dag leek me wat veel
Wel gedaan hoor...maar je reed heel hardquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga nu popcorn pakken en liefdesliedjes opzoeken.
Ik denk dat zelfs hij dat niet voor elkaar krijgt. Volgens mij komt er op een gegeven moment bloed uitquote:
gewoon de peuken afpakkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe wou je me dan aan het werk krijgen ?
Dan vraag ik het, en als je het niet doet, ga je maar weer wegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe wou je me dan aan het werk krijgen ?
Je krijgt de groeten van Baus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey! Ons zoontje is helemaal niet fictief
Ik heb nu wel trek in patat of shoarma of zo. Maar ik doe het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
Ik denk steeds terug aan dat heerlijke bord eten.
Oh nee...hij krijgt wel een leuk kuifje trouwensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey! Ons zoontje is helemaal niet fictief
Stond bijna stil op de A12, denk dat je op een verhoging moet gaan staan zodat je boven de vensterbank komtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel gedaan hoor...maar je reed heel hard
Oh werkt dat zoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef arjan1112 het volgende:
Zo van nou je hebt niet echt goed gestofzuigt vandaag, dus geef ik je maar 1 zoen.. beter je best doen, dan krijg je meer...
als je naar een dorp verhuist, dan is de patatzaak om 9 uur al dicht, ken je ook niet gaan halen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nu wel trek in patat of shoarma of zo. Maar ik doe het niet.
Moet je zorgen dat je zelf wat in huis hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als je naar een dorp verhuist, dan is de patatzaak om 9 uur al dicht, ken je ook niet gaan halen...
En bedankt!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Stond bijna stil op de A12, denk dat je op een verhoging moet gaan staan zodat je boven de vensterbank komt
Awh dat is schattigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee...hij krijgt wel een leuk kuifje trouwens
nee dat heb ik nog nooit gedaan hoor, dat is gewoon sneu. echt heel sneu als je dat doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
Karina dat doen alle vrouwen toch.... ja ik heb een nieuwe badkamer nodig, en de tuin moet opgeruimt worden, anders krijg je minder sex...
whehe
Stuur van het weekend wel ff nieuwe foto.quote:
Ik heb geen frituurpanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef YokiKater het volgende:
Corrie met dr panterjas, peuk in dr bek bij de frituurpan.. mooi plaatje, ik zou het downloaden en boven mijn bed hangen.
Gewoon opwarmen in de poenani.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpanIk haal gewoon wel bij de snackbar als ik trek heb.
Dat besteed ik uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Viro het volgende:
[..]
I know you will get me back somehow, it's gonna hurt
Mijn gezicht ging vanquote:
Ik weet niet wat jij dacht danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn gezicht ging vannaar
binnen no-time.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stuur van het weekend wel ff nieuwe foto.
Waarschijnlijk zegt het ook nog "PLING" als het klaar is ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker die diepvriespatat erin, beetje mayonaise erbij en een half dagje wachten.
Ik ben gelijk weer van mijn hongergevoel af.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker die diepvriespatat erin, beetje mayonaise erbij en een half dagje wachten.
Je zal maar net bij de gyno zijn als het pling doetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt het ook nog "PLING" als het klaar is ook.
En dat de friet met mayo hem om z'n oren vliegt uit die schede.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Je zal maar net bij de gyno zijn als het pling doet
Rond lunchtijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Je zal maar net bij de gyno zijn als het pling doet
Gaat wel goed eigenlijk, zal hem de groeten doen als ik hem weer zie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Damn lang niets meer van hem gehoord. Doe hem de groeten![]()
Hoe is het met hem?
Wil zijn/haar gezicht dan zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat de friet met mayo hem om z'n oren vliegt uit die schede.
Mooi om te horen. Ben best flabbergasted dat er nog steeds BoF leden actief zijn hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gaat wel goed eigenlijk, zal hem de groeten doen als ik hem weer zie.
Morgen is woensdag....dan is het denk ik pizzadag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dan rijd ik langs je werk, als het opeens patat mayo regent weet ik voldoende
turkse pizza dan toch zeker?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen is woensdag....dan is het denk ik pizzadag.
Sssst hier denken ze nog dat ik lief ben enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Uccie kan heel gemeen zijn als ze uitbesteed
Kan me niet voorstellen dat zij ooit gemeen is hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Uccie kan heel gemeen zijn als ze uitbesteed
Nee, funghi.quote:
Jammer dat ik geen pizza mag eten anders was ik wel langs gekomenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen is woensdag....dan is het denk ik pizzadag.
hehe 7/10 gewoonquote:
Neem jij toch gewoon wat anders, sjongejonge.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen pizza mag eten anders was ik wel langs gekomen
Dat is niet gemeen, dat is Arie's augurk in je hol.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zij ooit gemeen is hoorIk ben het wel soms
Oh je wil zeggen dat ik zuur ben? Tja krijg je als je oud bent he, word je zuur.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is niet gemeen, dat is Arie's augurk in je hol.
Je bent ook heel lief, maar kan ook onwijs gemeen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sssst hier denken ze nog dat ik lief ben enzo.
Ik ben alleen gemeen als het echt moet, maar meestal heb ik geen zin om mijn energie te verspillen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zij ooit gemeen is hoorIk ben het wel soms
Toen BF3 uitkwam werd er weer een nieuw leven ingeblazen in BoF, met veel nieuwe leden. Maar van de oude clan was alleen JP daarbij geloof ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Ben best flabbergasted dat er nog steeds BoF leden actief zijn hier
Door de augurk van Ariequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je wil zeggen dat ik zuur ben? Tja krijg je als je oud bent he, word je zuur.
Ik ben af en toe echt een rotwijf. Maar ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben alleen gemeen als het echt moet, maar meestal heb ik geen zin om mijn energie te verspillen.
Met je lollyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
nu zijn we te blij met elkaar he
het is wel de nws sc hoor stelletje kojakken
Mag heel weinig dingen eten. Ben op eiwit-dieetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem jij toch gewoon wat anders, sjongejonge.
Neem je eiwit. Oh wachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag heel weinig dingen eten. Ben op eiwit-dieet
hehehehequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Die deur kan nu niet meer dicht hèquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan maar verhongeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
Ik wil eigenlijk wel wat eten, maar ik durf de keuken niet meer in. Gaat er vast weer iets stuk.
Die dacht...twee negers aan tafel, ik neem een avond vrij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Paul Witteman is overleden aan een te strakke luier.
Jammer dat ik het gemist heb. Was met bf3 actief maar op de xbox 360. Fieldfuck, dat was ik helemaal vergeten. Goeie ouwe tijdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen BF3 uitkwam werd er weer een nieuw leven ingeblazen in BoF, met veel nieuwe leden. Maar van de oude clan was alleen JP daarbij geloof ik.
Ik speelde vroeger wel eens BF2 op de computer van mijn broer en ik ken natuurlijk de verhalen (FIELDFUCK!!!![]()
) en las vroeger wel eens in dat topic.
Goedenavond, goedenavondquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Paul Witteman is overleden aan een te strakke luier.
Nee, ik ga het toch maar proberen. Zolang ik geen glas beetpak, moet het goed gaan.quote:
Gewoon uit het pak zuipen, dat doet Corrie ook met de wijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ga het toch maar proberen. Zolang ik geen glas beetpak, moet het goed gaan.
Gewoon een plastic bekerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ga het toch maar proberen. Zolang ik geen glas beetpak, moet het goed gaan.
Arjan doet aan straatracen met zijn brommobiel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Ouwe tijden? Speel nog steeds BF3. Dat moet arjan eigenlijk ook doen.
Ik heb wat anders voor je wat je kan beetpakkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij bedoelt de tijden van BF2, toen was er al een FOK! clan, BoF, en daar was mijn broer lid van en Viro ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Ik zou wel een bananenschil voor z'n brommobiel gooien. Kijken wat hij doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arjan doet aan straatracen met zijn brommobiel.
quote:
quote:
goed verhaal ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb wat anders voor je wat je kan beetpakken
Heb het over bf2quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Hendig in sjieke slip gaan, natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou wel een bananenschil voor z'n brommobiel gooien. Kijken wat hij doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef Uccie het volgende:
Dit heb ik gefotografeerd, want anders hadden jullie het niet geloofd:das nog best groot, ik dacht dat je veel kleiner woondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nou die quiche van uccie ziet er ook wel goed uit anders. Van warme eiwitten weet ik niks verder.quote:
Dit heb ik gefotografeerd, want anders hadden jullie het niet geloofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit heb ik gefotografeerd, want anders hadden jullie het niet geloofd:EvilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je haar appeltaart eens proevenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die quiche van uccie ziet er ook wel goed uit anders. Van warme eiwitten weet ik niks verder.
Huh...nee man, de gehaktballetjes waren van mijquote:
Oh ja, die waren ook lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Huh...nee man, de gehaktballetjes waren van mij
Is niet zo moeilijk hoor....niet HHB niveau hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ze kan nog bakken ook!
Ik ga even krassen weer.
krassen met een vibo gaat lastigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ze kan nog bakken ook!
Ik ga even krassen weer.
Nou ik kan helemaal niks. Dus voor mij is het wel moeilijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor....niet HHB niveau hoor.
Met een defecte poenani gaat het zeker moeilijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan helemaal niks. Dus voor mij is het wel moeilijk.
Tuurlijk wel, gewoon kwestie van doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan helemaal niks. Dus voor mij is het wel moeilijk.
Oud en defect ja. Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Met een defecte poenani gaat het zeker moeilijk
Nee tijd voor de sloop eerder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Tijd voor een reperatie en onderhoudsbeurt
Gaat ze altijd moeilijk over doen, hard to get en zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Tijd voor een reperatie en onderhoudsbeurt
Dit heb ik gefotografeerd, want anders hadden jullie het niet geloofd:Zie ik tomaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Je lust helemaal geen tomaat?quote:
Zit hier alleen op, dus je kan er omheen eten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen als het er niet als tomaat uitziet.
Slaap lekkerquote:
Is die blauwe prullenbak ook van jou?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef Uccie het volgende:
Dit heb ik gefotografeerd, want anders hadden jullie het niet geloofd:
Ja, die heb ik uit de laatste ibood huntquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is die blauwe prullenbak ook van jou?
Die ziet er wel strak uit!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog even krassen en dan slapen.
Toedeloe.
Cool. Echt een mooi ding!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik uit de laatste ibood hunt
Eigenlijk is het het simpelste Brabantiamodel, is er in andere kleuren ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |