quote:

Jullie hebben vast zo´n huis waarin je rondjes kan rennen door de kamers. Stiekem oefenen door elkaar achterna te zitten (de reden laten we open).
En omdat het gisteren eigenlijk vanzelf ging en het vandaag juist zo mooi weer was, ben ik vandaag gewoon lekker met de volgende stap aan de gang gegaan, 3x8´1´. In een heel wat sneller tempo (vreemd, dacht dat de 3e km rapper zou zijn dan de 1e, maar Garmin vindt van niet), maar daarvoor geef ik graag de hond de schuld

Ook vreemd, ik kon nu wel mijn Garmin connecten aan Endomondo, waardoor hij ook weer de training van gisteren plaatste. Die had ik gisteren al geimporteerd als .gpx bestand en nu zie ik dat dat compleet andere waardes geeft

Importeren als bestand gaf 2.21km in 18:23 minuten, terwijl importeren direct vanaf de Garmin 2.49km in exact 21 minuten aangeeft (de laatste is correct).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, nu valt het kwartje: de eerste km was zonder de minuut rust, die wel ingecalculeerd staat bij km2 en 3

Dus eigenlijk toch een negatieve split? Aan hartslag en cadans te zien zou je denken van wel toch?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.