quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een ander soort Marathon te verzinnen
Pas je wel een beetje op, op die leeftijd?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een ander soort Marathon te verzinnen
WT.... dan ga ik bijna met pensioen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Grootengroen het volgende:
Duurt bij mij ook nog eventjes, ergens in 2033!
Ik ga niet voor niks heel de tijd draven. #uithoudingsvermogenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op, op die leeftijd?
Verbeterdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WT.... dan ga ik met pensioen...
Dat betekent niet dat de rest niet degenereert. Botten enzo. Je hebt op die leeftijd zo een gebroken heup.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga niet voor niks heel de tijd draven. #uithoudingsvermogen
Ik moet nog starten met werkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WT.... dan ga ik bijna met pensioen...
Hou dan in ieder geval je HRM een beetje in de gaten...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga niet voor niks heel de tijd draven. #uithoudingsvermogen
nu heb ik mental pictures die ik eigenlijk helemaal niet wil op de vroeg morgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de rest niet degenereert. Botten enzo. Je hebt op die leeftijd zo een gebroken heup.
Wees blij dat ik een gebroken heup als voorbeeld gaf.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu heb ik mental pictures die ik eigenlijk helemaal niet wil op de vroeg morgen
Jouw max hartslag is nu toch ook 107?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WT.... dan ga ik bijna met pensioen...
Dat is met name bij vrouwen zo he. Begint zo vanaf een jaar of 13.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de rest niet degenereert. Botten enzo. Je hebt op die leeftijd zo een gebroken heup.
ietsje hoger... 170 gok ikquote:
Nou, vroeg?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu heb ik mental pictures die ik eigenlijk helemaal niet wil op de vroeg morgen
ik heb altijd het goede voornemen om er beter op te letten, met een HSM om lopen etc. maar ik heb eigenlijk zelf wel goed door wat mijn hartslag tijdens een bepaalde loop is, daar heb ik geen HSM voor nodigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan blijkt die leeftijdsregel toch niet betrouwbaar
ik hoop spoedig..... dat is dus a. als ik de lotto win of b. de pioenenprijzen de komende jaren hoog blijven.quote:
Is t zo erg?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Quoi het volgende:
Deze jonge godin is de 8e dame geworden bij de Tom Coopertest vorige week, van de 42 dames - op basis van afstand![]()
Meneer 1e heer![]()
dat zegt misschien óók iets over de club
Nee hoor, dat zegt mooi iets over julliequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Quoi het volgende:
Deze jonge godin is de 8e dame geworden bij de Tom Coopertest vorige week, van de 42 dames - op basis van afstand![]()
Meneer 1e heer![]()
Dat is een luxeprobleemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoop spoedig..... dat is dus a. als ik de lotto win of b. de pioenenprijzen de komende jaren hoog blijven.
Alleen is het probleem dat, mocht ik de lotto winnen, ik weer andere plannen heb zodat ik nog niet aan pensioen toe kom.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Quoi het volgende:
Meneer 1e heer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, nu valt het kwartje: de eerste km was zonder de minuut rust, die wel ingecalculeerd staat bij km2 en 3Dus eigenlijk toch een negatieve split? Aan hartslag en cadans te zien zou je denken van wel toch?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Wij ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij hebben echt een huis waarin je rondjes kunt rennen
Klaasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
In mijn gang kun je sprintjes trekken, maar rondjes rennen door mn woning wordt wat lastig. Niet dat ik iemand heb om dat mee te doen.
Die Swets, wat goed van hem! Behalve M´s lopen óók nog even een record op de 100m sprint neerzettenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef Jero_nimo het volgende:
Europeesrecord op de 100M Sprint!![]()
Vanaf 4'38 begint het trouwens
Ik geloof niet dat ie erg onder de indruk gaat zijn als ik achter m aan ga rennen. Met een hond gaat dat alweer iets beter, maar die heb ik ook niet.quote:
Het kortst mogelijke rondje om mijn huis is ongeveer 12km lopend en met de auto 22,5km.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan rondjes rennen om m'n vakantiehuis
zo klopt ie bij mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het kortst mogelijke rondje om mijn huis is ongeveer 27km lopend
kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |