vannacht rond 03:00 wat gedonder en wat regen, verder niets bijzonders. Wel harde wind , de kamerdeuren klapten dicht (ramen open).quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:45 schreef daNpy het volgende:
Hebben jullie nog wat meegekregen van de "code geel" van gisteren?
Bij ons heeft het toch zeker 2x 5 minuten gedruppeld.
Was voornamelijk in het midden van het land zag ik gisteren op buienradarquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:45 schreef daNpy het volgende:
Hebben jullie nog wat meegekregen van de "code geel" van gisteren?
Bij ons heeft het toch zeker 2x 5 minuten gedruppeld.
Het begon hier om iets over elf, toen regende het wel even hard, maar hoe lang weet ik niet, want ik viel in slaap.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Was voornamelijk in het midden van het land zag ik gisteren op buienradar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
een gele auto valt ook niet opquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Anne het volgende:
Er is iemand tegen mijn geparkeerde auto aangefietst.
Veel schade?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Anne het volgende:
Er is iemand tegen mijn geparkeerde auto aangefietst.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef Anne het volgende:
Zoiets, maar dan een telefoon in plaats van een plu in de hand.
Ik hoorde de doffe klap binnen, met de TV aan.
dat was ongeveer het eerste wat ik tegen die knakker zei; "je zou toch zeggen dat hij geel zat is"quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:24 schreef lipje het volgende:
goedemorgen
[..]
een gele auto valt ook niet op
valt mee; een veegje van de band, en een chippie lak weg net boven het achterlicht. Wel tot op het metaal, dus moet sowieso bijgewerkt worden, maybe spotrepairen en effe een offerte voor een hele achterklep spuiten regelen. Dan leert ie het meteen af om op die kuttelefoon te gaan zitten loeren op de fietsquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:46 schreef Barcaconia het volgende:
Krijg je kerstkaartjes van de spuiter?
Kon inderdaad nog wel wat erger.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
valt mee; een veegje van de band, en een chippie lak weg net boven het achterlicht. Wel tot op het metaal, dus moet sowieso bijgewerkt worden, maybe spotrepairen en effe een offerte voor een hele achterklep spuiten regelen. Dan leert ie het meteen af om op die kuttelefoon te gaan zitten loeren op de fiets.
Had er een tijdje geleden ook bijna eentje hangen; het is dat ik op de claxon ging hangen, anders was ze er ook gewoon op gereden. Ze fietste van schrik bijna het plantsoen in.. Heb ook eigenlijk nog nooit ergens gezien of gelezen dat een fietser er een bon voor kreeg, terwijl het minstens zo link is als in de auto.
Nieuwe reeks? Ik vind de PTA-SC best geschikt eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Nog maar 3 post tot een nieuwe reeks en een betere TT
Ojaquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nieuwe reeks? Ik vind de PTA-SC best geschikt eigenlijk.
Of gaat dit toch de OUD-SC worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |