Echt hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
Wat ik nog 't meest bizarre vond was hoe Beyonce zo chill bleef staan alsof er niks aan de hand was
Ze is een emotieloze door mediatraining gefuckte robotquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt heOp een gegeven moment ook heel rustig haar jurk rechttrekken enzo. Zal wel niet de 1e keer zijn dat het gebeurd is.
Opa jay zquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze is een emotieloze door mediatraining gefuckte robot.
[ afbeelding ]
Kijk die fake glimlach, deze foto is amper 5 seconden na het einde van het filmpje.
zou ze ook andere dingen slikken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Chai het volgende:
KLB / SadPanda
KLB / d4v1d is bang voor slotjes
KLB / Blauwetijger
Ja echt fake, valt me tegen van haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze is een emotieloze door mediatraining gefuckte robot.
[ afbeelding ]
Kijk die fake glimlach, deze foto is amper 5 seconden na het einde van het filmpje.
sorry , I didn't knowquote:
lokpostquote:
hoiquote:
Ha. Ik heb een nee gehoord van Frankiequote:
Ja was wel te verwachten hè.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ha. Ik heb een nee gehoord van Frankie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ha. Ik heb een nee gehoord van Frankie
Echt he.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:
Geen idee, ik denk haar partner.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij of die man haar zoon of partner is?
Ja gvd.quote:
Moest lachen om bonnetjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb bonnetjes, zullen we een 16 pc bucket + 2 Zinger meals splitten?
Echt hoor, optiefen met die lui.quote:
Allemaal. Stuk voor stuk. Of nou ja. Behalve die Mart Smeets lookalike.quote:
Hoe kennen jullie al die namen?quote:
Gerda weet ik uit het topic van RR op FOK!. Die oude tokkievrouw is duidelijk genoeg om haar te omschrijven.quote:
Bij de jury toch niet? Of ben ik echt scheel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Er komen van die balkjes onder lieve schat
Nee de jury niet nee maar José is dat wijf inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij de jury toch niet? Of ben ik echt scheel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |