Dit is puur vanwege de onderlinge rivaliteit tussen Arnhem en Nijmegen zo grappig Tijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bordKan ook zo in Limburg staan oh wacht dan is het verder
Dat snap ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is puur vanwege de onderlinge rivaliteit tussen Arnhem en Nijmegen zo grappig Tijn
Ik zou bijna denken dat je toe bent aan een goede beurt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
Disclaimer, die vorige reactie is met PI. Deze ook.
Nee, wat fera zegt dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is, want het slaat terug op 'soort' en dat is enkelvoud
Feer, wat doe je nou? Mijn ogen! Aaaaaahhhhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
Weg met al die vrouwobjecten uit de OP. De feminist in mij kookt van woede.
Hoezo? Klonk ik als iemand die droog staat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je toe bent aan een goede beurt.
Verre vanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Klonk ik als iemand die droog staat?
Het is één topic schatje. Volgende lapo weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
Dat stukje feminisme in je post.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Klonk ik als iemand die droog staat?
Ga lekker naar VBLquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is één topic schatje. Volgende lapo weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Vandaar de PI.quote:
Maar VBL'ers zijn stom.quote:
PI is die icon bovenaan je post die je aanklikt. Zoals ik nu die pijl heb.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
Wtf is een pi? What's all the fuzz about?
Overigens niets mis met feminisme zolang ik er maar geen last van hebquote:
Typische mannenreactie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overigens niets mis met feminisme zolang ik er maar geen last van heb
Ben jij fuzzy?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
Wtf is een pi? What's all the fuzz about?
nee ik ben fluffyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben jij fuzzy?
Ik vind fuzzy wel leuk
Dat geldt overigens ook voor alle andere dingen.quote:
HEB JE HET TEGEN MIJquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Ik snap het topic niet door gebrek aan PI.
Ik ben helemaal klaar met je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Wat is fronten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
wacht ik vergat een vraagteken.
HEB JE HET TEGEN MIJ FASCINATION???![]()
kom fronten dan.
ruzie zoeken, vechten.quote:
quote:
Ik hou meer van je dan wat dan ook in de wereld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
wacht ik vergat een vraagteken.
HEB JE HET TEGEN MIJ FASCINATION???![]()
kom fronten dan.
Wil je misschien met je boobies tegen de mijne aan schuren? lijkt me fijnquote:
Ik ook van jou, nu douchen, anders krijg ik op m'n flikker van mn Game of Thrones afspraakquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou meer van je dan wat dan ook in de wereld.
Nee sorry. Daar kan ik echt niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je misschien met je boobies tegen de mijne aan schuren? lijkt me fijn
He, mijn oude standaard PI, wordt te weinig gebruikt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
FOK! kent niet genoeg helden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, mijn oude standaard PI, wordt te weinig gebruikt.
quote:
Goed hoor. Met jou? Nog last?quote:
Goed verhaal Fas.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, ik was vandaag in de hunkemoller. De verkoopster heette me welkom, maar ik was in gedachten verzonken, dus het drong niet bij me door. Toen het wel bij me doordrong dat ze iets zei, vroeg ik wat ze zei omdat het een beetje lomp zou zijn als ik niets zou antwoorden op haar vraag of ze me kon helpen. Zegt ze: Ik zei: welkom in de hunkemoller. Dat wordt als het goed is in elke winkel gezegd, hoor.
Oké.
Voortaan maar gewoon glimlachen.
quote:
Ja, en nu?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, ik was vandaag in de hunkemoller. De verkoopster heette me welkom, maar ik was in gedachten verzonken, dus het drong niet bij me door. Toen het wel bij me doordrong dat ze iets zei, vroeg ik wat ze zei omdat het een beetje lomp zou zijn als ik niets zou antwoorden op haar vraag of ze me kon helpen. Zegt ze: Ik zei: welkom in de hunkemoller. Dat wordt als het goed is in elke winkel gezegd, hoor.
Oké.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook goed, geen last. Heb alleen maar de 2 pijnstillers van de huisarts genomen, verder niks.
Om te janken.quote:
Vond het een rare reactie van haar. Kwam heel bitchy over.quote:
Oooh fijn!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]Klinkt goed! Ik voel er ook niks meer van. Geweldig.
Het is één topic. Val er niet zo over.quote:
Ben jij al anaal ontmaagd?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Het moet over seks gaan hier want 'Seks SC'
Ja maar ... maar ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Eerst anticonceptie, dan seks.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Lol, die ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eerst anticonceptie, dan seks.![]()
Zoals die afschuwelijke reclame; ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Pics van jou in je nieuwe setje. Voor wetenschappelijke doeleinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Oké.
Nee. Is dit ook het antwoord op mijn vraag?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in be4 hoelaat ben je hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eerst anticonceptie, dan seks.![]()
Zoals die afschuwelijke reclame; ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Vraag maar aan Ezell.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik jou dan anaal ontmaagden?
Niets gekocht natuurlijk. Dat zal haar leren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pics van jou in je nieuwe setje. Voor wetenschappelijke doeleinden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
in be4 hoelaat ben je hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof er niks van.quote:
quote:
Je had haar flink moeten nemen, de bitch. Haar laten voelen hoe het is om een als bitch behandeld te worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niets gekocht natuurlijk. Dat zal haar leren.!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je had haar flink moeten nemen, de bitch. Haar laten voelen hoe het is om een als bitch behandeld te worden.
Zoals jij graag genomen wordt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je had haar flink moeten nemen, de bitch. Haar laten voelen hoe het is om een als bitch behandeld te worden.
Zo'n heel kledingrek erin schuiven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk je dat dat het antwoord is op je vraag?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Is dit ook het antwoord op mijn vraag?
Ik geloof je welquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat ik tegen jou zeg in DM is vertrouwelijk
Neem jij? Of wordt jij genomen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry.Ik was te opgewonden, kon het niet voor me houden.
Tsja ...quote:
Nu snap ik waarom je laatst vroeg waar je een strapon kon kopen hier in de buurt.quote:
Kinkyquote:
Is het erger dat ik het vraag of dat ik het aan JOU vraag?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je laatst vroeg waar je een strapon kon kopen hier in de buurt.
Dat mag je zelf beantwoorden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het erger dat ik het vraag of dat ik het aan JOU vraag?
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk je dat dat het antwoord is op je vraag?
Ja ik ben liefquote:
Koetsjiekoetsjie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef twi het volgende:
Volgens mij vindt iedereen hier mij wel lief ja.
U riep?quote:
Soms wordt het iemand duidelijk dat je haar als meer ziet als je haar mee uit vraagt. Dat kan ongemakkelijk worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
waarom ben je vrienden? omdat je haar wilde versieren maar het lef niet had.....
Als je meteen de eerste dag/date een poging doet en ze wijst je af.... dan zie je haar waarschijnlijk ook niet meer...
Ik snap je, maar als je compleet verliefd bent ben je al te lang aan het klooien voor je je gevoelens duidelijk maakt. Maar kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, zolang je nog verliefd op iemand bent is het gewoon niet handig. Dan lijk je maar een klootzak hoor.
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef twi het volgende:
Ik gedoog jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef twi het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet mijn advocaat?
Sorry, twi heeft geen aantrekkingskracht op mij. Hij is te oud.quote:
Ik heb geen foto van je gezien maar ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je niet op mijn ex lijkt nee.quote:
Ja Twi is echt oud hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, twi heeft geen aantrekkingskracht op mij. Hij is te oud.
Dat durf ik ook met behoorlijke stelligheid te zeggen ja. Jouw ex is jouw advocaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van je gezien maar ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je niet op mijn ex lijkt nee.
Ja, en ik ben een cradlerobber.quote:
Het haar zit niet meer op zijn hoofd maar in zijn orenquote:
Er wil nog wel eens een verdwaalde haar uit mijn neus groeien, maar uit mijn oren komt er volgens mij echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het haar zit niet meer op zijn hoofd maar in zijn oren
Nou advocaat is een groot woord, maar wel mijn juridische vraagbaak.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat durf ik ook met behoorlijke stelligheid te zeggen ja. Jouw ex is jouw advocaat?
Ze neukt babyfaces.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een wat?
Ik ben ook oud Fera, gebruik eens normale woorden voor de oldies hier
Is gewoon Engels. Maar ik kan er geen passend Nederlands woord voor vinden, want letterlijk vertaald klinkt het niet echt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een wat?
Graafrover of het is straattaal voor iets andersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een wat?
Niet weten wat een cradlerobber is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Graafrover of het is straattaal voor iets anders
Cradle = wieg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Graafrover of het is straattaal voor iets anders
Zelfs deze oldie weet wat ik bedoel, Roy.quote:
Ja ik kon de betekenis er wel uithalen maar ik had de term nog nooit gehoord.quote:
Vertel het mij wat is het?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs deze oldie weet wat ik bedoel, Roy.
He, ik val tenminste op echte mannen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe oud is ie danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, we hebben een liefhebber voor oude mannen.
Handig zo'n ex. Alhoewel ik dat niet nodig heb natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou advocaat is een groot woord, maar wel mijn juridische vraagbaak.
Heeft twi inmiddels een baard?quote:
Bambi to the rescue.quote:
Okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, mensen in de ontkenningsfase ga ik niet helpen.
Iemand heeft mij lief?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, we hebben een liefhebber voor oude mannen.
Omdat Bambi liever wereldfaam genoot, en die had 'r nooit geweest als de moeder niet dood ging.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
Bambi to the rescue.
Waarom lukte het in de film niet om je moeder te redden?
Jonge, toen was ik nog maar een peuter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bambi to the rescue.
Waarom lukte het in de film niet om je moeder te redden?
Weer wat geleerdquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Wel fijne stoppels.
Het niveau van tv tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
Oh wat gênant weer bij divorce hotel op rtl 4. Op tv vertellen dat je gaat scheiden omdat hij sm wil en zij niet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Bambi liever wereldfaam genoot, en die had 'r nooit geweest als de moeder niet dood ging.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, toen was ik nog maar een peuter.
Sowieso, met je scheiding op televisie gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
Oh wat gênant weer bij divorce hotel op rtl 4. Op tv vertellen dat je gaat scheiden omdat hij sm wil en zij niet.
Nee joh, eerst geef je je man op voor help mijn man heeft een hobby, en blijkbaar is dat niet klussen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, met je scheiding op televisie gaan.Sommige dingen kun je toch gewoon in huiselijke sferen oplossen.
Voor 15 minuten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen wil maar op tv tegenwoordig.
Alles voor wat centen en 15 minuten met je kop op de buis.
Wat doe je allemaal net niet op tv voor die 15 minuten?quote:
Op TV willen en dan nog eisen hebben ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neen, ik wil dan natuurlijk wel meteen mijn eigen programma.
Of als tafelgast bij VI
Die mensen snappen hetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel geel/zwarte kleding gezien als sinds NEC gedegradeerd is
Een beetje schaterlachen met Gijpquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neen, ik wil dan natuurlijk wel meteen mijn eigen programma.
Of als tafelgast bij VI
Je moet hoog inzetten bij de tv bazen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op TV willen en dan nog eisen hebben ook
Ach, ik heb er vandaag best om moeten lachen. Mijn vader ging zelfs op zoek naar geel/zwarte kleding voor mij.. De homoquote:
Ik was al blij met 3 seconden in beeld tijdens "Countdown" in '87.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op TV willen en dan nog eisen hebben ook
Dom overkomen is al genoegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet hoog inzetten bij de tv bazen.
Je hoeft niet iets te kunnen als je jezelf maar naar binnen kunt bluffen.
Dat jaar ben ik geboren.. Jij bent echt vreselijk oudquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was al blij met 3 seconden in beeld tijdens "Countdown" in '87.
En die 2 seconden tijdens "Stuif eens in".
Lekker toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje schaterlachen met Gijp
Hallo jongedame.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat jaar ben ik geboren.. Jij bent echt vreselijk oud
Die man snapt hetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, ik heb er vandaag best om moeten lachen. Mijn vader ging zelfs op zoek naar geel/zwarte kleding voor mij.. De homo
Waar je al zin in hebt zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker toch.
Beetje over voetbal ouwehoeren, biertje er bij.
Kan ik gewoon carpoolen met Hansie Hansie, die woont hier vlakbij.
En nog keurde ze mijn format af, de honden.quote:
Zoeken ze talent dan? Tegenwoording is het alleen maar pulp tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet hoog inzetten bij de tv bazen.
Je hoeft niet iets te kunnen als je jezelf maar naar binnen kunt bluffen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was al blij met 3 seconden in beeld tijdens "Countdown" in '87.
En die 2 seconden tijdens "Stuif eens in".
Die man snapt het niet.. Hij werd achtergelaten met bier op een terras waar ze best veel speciaalbieren hebben... En 10 minuten later stond ie ineens achter moeders en mij in de H&M.quote:
Opaquote:
Achter jou vind ik dat niet echt raar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die man snapt het niet.. Hij werd achtergelaten met bier op een terras waar ze best veel speciaalbieren hebben... En 10 minuten later stond ie ineens achter moeders en mij in de H&M.
Ik heb werkelijk geen idee wie R. Slotboom isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nog keurde ze mijn format af, de honden.
Waarna een zekere R Slotboom hetzelfde idee online ging doen, zelfs de naam was hetzelfde.
Het is mn vader. Viezerd.quote:
Oh.quote:
Pokerspelerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wie R. Slotboom is
Juist. Ik heb werkelijk geen idee wat poker isquote:
Watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Juist. Ik heb werkelijk geen idee wat poker is
Oke, ik weet dat het een kaartspel is met geld/plastic.. Maar ik ken de regels niet en ik wil ze niet kennen want de enkele keer dat ik een poging heb gedaan om dat spel te spelen, vond ik er geen kont aan..quote:
Ok, dat zei je er net niet bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die man snapt het niet.. Hij werd achtergelaten met bier op een terras waar ze best veel speciaalbieren hebben... En 10 minuten later stond ie ineens achter moeders en mij in de H&M.
quote:
Wat?quote:
Je voelt je ook al opa?quote:
Nu wel. Die man is nog erger dan de gemiddelde vrouw.quote:
Opa wordt al sinds ik m ontmoet heb opa genoemd.. Hij weet niet beterquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Juist. Ik heb werkelijk geen idee wat poker is
quote:
Ahquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Opa wordt al sinds ik m ontmoet heb opa genoemd.. Hij weet niet beter
Ik wil ook wel weer eens snuffelen in frutselwinkeltjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu wel. Die man is nog erger dan de gemiddelde vrouw.
Uuuuuuuuren kan ie snuffelen in winkeltjes en zo
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Opa wordt al sinds ik m ontmoet heb opa genoemd.. Hij weet niet beter
Mag je mn vader meenemen. Als je apparaten ofzo gaat kopen bij de bcc ofzo, kan ie er ook nog wat vanaf praten bij de verkoper.. Mn zus kreeg gratis een magnetronquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens snuffelen in frutselwinkeltjes
In ruil voor... ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mag je mn vader meenemen. Als je apparaten ofzo gaat kopen bij de bcc ofzo, kan ie er ook nog wat vanaf praten bij de verkoper.. Mn zus kreeg gratis een magnetron
En zo wel, dan gooien we het op de leeftijd of even een ander onderwerp ertussendoor.. Dementie.. I love itquote:
Bitch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En zo wel, dan gooien we het op de leeftijd of even een ander onderwerp ertussendoor.. Dementie.. I love it
In ruil voor niks, ze moest een tv, koelkast en gasfornuis hebben.. En pa heeft zo lopen drammen dat ze er gratis een magnetron bij kreegquote:
Wat heeft tafeltje-dek-je gebracht vandaag, opa?quote:
Terwijl ze die niet nodig had? Handig...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In ruil voor niks, ze moest een tv, koelkast en gasfornuis hebben.. En pa heeft zo lopen drammen dat ze er gratis een magnetron bij kreeg
Aardappelen, bietjes en een stooflapje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat heeft tafeltje-dek-je gebracht vandaag, opa?
Ze ging eindelijk op zichzelf.. Dan heb je heus wel een magnetron nodigquote:
En morgen Blauwe hap.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat heeft tafeltje-dek-je gebracht vandaag, opa?
en zo doe je dat dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aardappelen, bietjes en een stooflapje.
Blauwe hap?quote:
Rijsttafel.quote:
Eindelijk? Ze is 37?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze ging eindelijk op zichzelf.. Dan heb je heus wel een magnetron nodig
Ah, Indische rijsttafel dus?quote:
maar dat is niet zo leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mag je mn vader meenemen. Als je apparaten ofzo gaat kopen bij de bcc ofzo, kan ie er ook nog wat vanaf praten bij de verkoper.. Mn zus kreeg gratis een magnetron
quote:
Nee, ze is 28.. Maar ze ging later de deur uit dan ik en eet eigenlijk nog dagelijks bij maquote:
Jonge deerne dan.quote:
kán ze wel koken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ze is 28.. Maar ze ging later de deur uit dan ik en eet eigenlijk nog dagelijks bij ma
Herkenbaar. Al een tijdje niet meer gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is niet zo leuk
Gewoon, keukenspullen, rare gadgets en dingen die je totaal niet nodig hebt, maar toch móet hebben omdat je niet zonder kunt![]()
Ga trouwens wat eten en miss wat drinken in Den Bosch zaterdag
Heb je toch niet nodig?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is niet zo leuk
Gewoon, keukenspullen, rare gadgets en dingen die je totaal niet nodig hebt, maar toch móet hebben omdat je niet zonder kunt![]()
Ga trouwens wat eten en miss wat drinken in Den Bosch zaterdag
Ze kan het wel, maar gebruikt eigenlijk geen kruiden, en zelden vlees. Dus het is bijna altijd smakeloos, aangezien ik overal kruiden en 10 kg zout bij gooiquote:
denk niet dat dat m gaat worden. Sowieso heb ik daar wat minder mee, maar zij al helemaal nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al een tijdje niet meer gedaan
Gezellig..
Bij cafe 't Paultje hebben ze veel whiskeys en speciaalbieren
Kun je thuis toch ook?quote:
das jammer :/quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze kan het wel, maar gebruikt eigenlijk geen kruiden, en zelden vlees. Dus het is bijna altijd smakeloos, aangezien ik overal kruiden en 10 kg zout bij gooi
nee, want daar ben ik niet op dat momentquote:
Idem. Truste.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, want daar ben ik niet op dat moment![]()
Ik moet overigens wel duidelijk maken nog dat ik niet te vroeg kan zijn bedenk ik me net![]()
Weet niet of ze denken dat ik de hele dag wel wil/kan![]()
Zo, en nu naar bed
Geen biermenschen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk niet dat dat m gaat worden. Sowieso heb ik daar wat minder mee, maar zij al helemaal niet
Lekker makkelijk en oppotten..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ze is 28.. Maar ze ging later de deur uit dan ik en eet eigenlijk nog dagelijks bij ma
Welke van de twee?quote:
Ik moet er toch echt niet aan denken.. Ik heb moeders zondag gezien, vandaag gezien en ik zie haar morgen omdat ik bij oma lasagne moet maken voor oma en mn neefje.. Heb dr vandaag ook gezegd dat ik dr de rest van de week niet meer wil zienquote:
ik lust wel bier en soms vind ik het zelfs lekker, maar meestal heb ik er niet zo'n zin in en ik dénk er ook gewoon niet aan. Kriek bv vind ik best lekker, en trappist... Maar denk er nooit aan om het te kopen/bestellen.quote:
allebeiquote:
Dan moet je naar de monteur om gemaakt te worden. Wat is er allemaal kapot?quote:
Mijn rug vooral. 4 uur lang gebukt staan (hihaho) is niet bepaald goed ervoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je naar de monteur om gemaakt te worden. Wat is er allemaal kapot?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn rug vooral. 4 uur lang gebukt staan (hihaho) is niet bepaald goed ervoor.
Waarom sta jij zolang gebukt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn rug vooral. 4 uur lang gebukt staan (hihaho) is niet bepaald goed ervoor.
Okequote:
Want mannen scheren zich niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Soms wil ik gewoon een vent zijn.
Maargoed, de benen en oksels zijn weer mooi glad enzo.
Gezicht is een aanzienlijk kleiner oppervlak dan benen. En baarden zijn sexy, okselhaar wat minder.quote:
Ok. Enige wat ik scheer zijn m'n ballen. De rest getrimd, veul makkelijkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gezicht is een aanzienlijk kleiner oppervlak dan benen. En baarden zijn sexy, okselhaar wat minder.
Daarnaast doet epileren gewoon pijn.
Glad is fijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen hebben het ook niet makkelijk hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vertel Faxiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen hebben het ook niet makkelijk hoor
Stoppels op je benen zijn kut.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk werkje inderdaad
[..]
Gewoon stoppels
Vooral als je er met je tong en lippen langsheen glijdtquote:
Ik had het toch ook niet over jou.quote:
Schuurpapier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vooral als je er met je tong en lippen langsheen glijdt
Ja, krijg je zo'n rooie kop vanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Viel tegen, die film.quote:
Blok eruit is meestal sneller ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nokkenassen eruit halenWat een kut werk.
Kan helemaal nergens bij
Jullie hebben toch sowieso altijd silky smooth benenquote:
Juistem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok. Enige wat ik scheer zijn m'n ballen. De rest getrimd, veul makkelijker![]()
Epileren is kut.
Jaaa, daar geniet ik dan altijd wel weer heel erg van, als ik de moeite ervoor neem.quote:
Daarvoor moet ik me wel scheren hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blok eruit is meestal sneller ja.
[..]
Jullie hebben toch sowieso altijd silky smooth benen
Daar heb ik wel aan zitten denken ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blok eruit is meestal sneller ja.
[..]
Jullie hebben toch sowieso altijd silky smooth benen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Uh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het over de snacks?
![]()
Ja inderdaadquote:
Ik trim, en de randjes epileer ik. Want scheren is echt not done met mijn huid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
Stoppels bij je bikinilijn is ook haast onvermijdelijk. Ik ga het daar iig niet laten harsen of epileren.
Da's een dagtaak dat epileren johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik trim, en de randjes epileer ik. Want scheren is echt not done met mijn huid.
Als ik dacht dat het met mijn huid- en haarkleur kon zou ik sommige lichaamsdelen echt wel laseren, scheelt zoveel gedoe!
Denk niet dat iemand zit te wachten op mijn kookkunstenquote:
Dat is klote ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik epileer dus, maar dan zit ik vervolgens weer met ingegroeide haren.
Mijn huisgenootje is allergisch, daarbij zwelt het altijd heel erg op en blijft ook lang zitten. Dus het kan wel, maar iedereen reageert anders op muggenbeten, je moet vooral kijken of het voor jou een normale reactie erop is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe lang kan een muggenbult blijven zitten en kan daarvan je enkel opzwellen?
Scheren vind ik zelf het fijnst. Harsen lukt me niet echt zelf en laten doen is veel te duur. Gewoon een Gilette fusion.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me echt een hell. Maar sowieso toch wel meer dingen (middelen) voor?
Ja, maar hebben allemaal wel weer nadelen. Dus het is kiezen tussen twee kwaden zeg maar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me echt een hell. Maar sowieso toch wel meer dingen (middelen) voor?
Ik was er nooit allergisch voor, maar nu zit ie er al een week en er is nog nooit een muggenbult opgezwollenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje is allergisch, daarbij zwelt het altijd heel erg op en blijft ook lang zitten. Dus het kan wel, maar iedereen reageert anders op muggenbeten, je moet vooral kijken of het voor jou een normale reactie erop is.
Ja, klopt.quote:
Dan blijf je toch scheren?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Scheren vind ik zelf het fijnst. Harsen lukt me niet echt zelf en laten doen is veel te duur. Gewoon een Gilette fusion.
Ja, natuurlijk blijf je scheren. Sommige mannen blijven toch ook scheren? Zo gedaan hoor. Laten laseren kost fucking veel geld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan blijf je toch scheren?
Dan zou ik het eerder laten laseren of iets in die richting.
Zeker weten dat het een muggenbult was? Anders morgen even huisarts bellen voor advies, als het niks is hoor je dat meteen aan de telefoon wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was er nooit allergisch voor, maar nu zit ie er al een week en er is nog nooit een muggenbult opgezwollen
Nee, weet ik niet zeker, dat nam ik aan omdat het verschrikkelijk jeuktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeker weten dat het een muggenbult was? Anders morgen even huisarts bellen voor advies, als het niks is hoor je dat meteen aan de telefoon wel.
Wat is het verschil dan tussen die dingen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar hebben allemaal wel weer nadelen. Dus het is kiezen tussen twee kwaden zeg maar.
Als ik kijk naar de tijd die ik bezig ben met baard zou ik er niet aan moeten denken. Dan ben je toch in een keer klaar?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk blijf je scheren. Sommige mannen blijven toch ook scheren? Zo gedaan hoor. Laten laseren kost fucking veel geld.
Sowieso smoothquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:
Dames, kunnen jullie in DM/PM even foto's sturen van jullie schaamstreek? Dan kan ik zien of het netjes is.
Het zal nu wel niet glad zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:
Dames, kunnen jullie in DM/PM even foto's sturen van jullie schaamstreek? Dan kan ik zien of het netjes is.
Ik doe het niet elke dag, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen die dingen?
[..]
Als ik kijk naar de tijd die ik bezig ben met baard zou ik er niet aan moeten denken. Dan ben je toch in een keer klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |