Dit is puur vanwege de onderlinge rivaliteit tussen Arnhem en Nijmegen zo grappig Tijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bordKan ook zo in Limburg staan oh wacht dan is het verder
Dat snap ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is puur vanwege de onderlinge rivaliteit tussen Arnhem en Nijmegen zo grappig Tijn
Ik zou bijna denken dat je toe bent aan een goede beurt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
Disclaimer, die vorige reactie is met PI. Deze ook.
Nee, wat fera zegt dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is, want het slaat terug op 'soort' en dat is enkelvoud
Feer, wat doe je nou? Mijn ogen! Aaaaaahhhhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
Weg met al die vrouwobjecten uit de OP. De feminist in mij kookt van woede.
Hoezo? Klonk ik als iemand die droog staat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je toe bent aan een goede beurt.
Verre vanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Klonk ik als iemand die droog staat?
Het is één topic schatje. Volgende lapo weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
Dat stukje feminisme in je post.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Klonk ik als iemand die droog staat?
Ga lekker naar VBLquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is één topic schatje. Volgende lapo weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Vandaar de PI.quote:
Maar VBL'ers zijn stom.quote:
PI is die icon bovenaan je post die je aanklikt. Zoals ik nu die pijl heb.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
Wtf is een pi? What's all the fuzz about?
Overigens niets mis met feminisme zolang ik er maar geen last van hebquote:
Typische mannenreactie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overigens niets mis met feminisme zolang ik er maar geen last van heb
Ben jij fuzzy?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
Wtf is een pi? What's all the fuzz about?
nee ik ben fluffyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben jij fuzzy?
Ik vind fuzzy wel leuk
Dat geldt overigens ook voor alle andere dingen.quote:
HEB JE HET TEGEN MIJquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Ik snap het topic niet door gebrek aan PI.
Ik ben helemaal klaar met je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Wat is fronten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
wacht ik vergat een vraagteken.
HEB JE HET TEGEN MIJ FASCINATION???![]()
kom fronten dan.
ruzie zoeken, vechten.quote:
quote:
Ik hou meer van je dan wat dan ook in de wereld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
wacht ik vergat een vraagteken.
HEB JE HET TEGEN MIJ FASCINATION???![]()
kom fronten dan.
Wil je misschien met je boobies tegen de mijne aan schuren? lijkt me fijnquote:
Ik ook van jou, nu douchen, anders krijg ik op m'n flikker van mn Game of Thrones afspraakquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou meer van je dan wat dan ook in de wereld.
Nee sorry. Daar kan ik echt niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je misschien met je boobies tegen de mijne aan schuren? lijkt me fijn
He, mijn oude standaard PI, wordt te weinig gebruikt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
FOK! kent niet genoeg helden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, mijn oude standaard PI, wordt te weinig gebruikt.
quote:
Goed hoor. Met jou? Nog last?quote:
Goed verhaal Fas.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, ik was vandaag in de hunkemoller. De verkoopster heette me welkom, maar ik was in gedachten verzonken, dus het drong niet bij me door. Toen het wel bij me doordrong dat ze iets zei, vroeg ik wat ze zei omdat het een beetje lomp zou zijn als ik niets zou antwoorden op haar vraag of ze me kon helpen. Zegt ze: Ik zei: welkom in de hunkemoller. Dat wordt als het goed is in elke winkel gezegd, hoor.
Oké.
Voortaan maar gewoon glimlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |