Of als je nog minder kwijt wilt zijn: de Samyang 35mm f/1.4. Heb je alleen geen AF, maar we zitten hier niet voor niks in een topic over videoquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:28 schreef Blindboy het volgende:
2.0 van Canon is wel leuk vanwege de IS, maar als je voor 1.4 gaat kan je beter voor de Sigma 35mm f/1.4 gaan. Net zo goed en stuk goedkoper.
Compenseert alleen het verschil als je onderwerp niet beweegt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind de is wel prettig, compenseert ook het verschil tussen 1,4 en 2
Oh, sweet. Vrijdag salaris. Vrijdag eentje halen (ben een weekje in NL)?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nope. gewoon voorraad.
http://www.kamera-express(...)=gh4&findSimple=Zoek
Misschien verkoop ik de mijnequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Of als je nog minder kwijt wilt zijn: de Samyang 35mm f/1.4. Heb je alleen geen AF, maar we zitten hier niet voor niks in een topic over video
Hoe dah zo. Dacht dat je er wel aardig van gecharmeerd was?quote:
Ik mis de af en de kleuren wijken enorm af van mijn L lenzen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoe dah zo. Dacht dat je er wel aardig van gecharmeerd was?
Voor video is IS altijd fijn, en anders kun je het toch uitzetten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Compenseert alleen het verschil als je onderwerp niet beweegt.
welkom bij de clubquote:
Ik vraag me alleen af of ik m dan nodig heb met de 16-35 usm2, los van de is dan die mis ik soms bij de 16-35quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor video is IS altijd fijn, en anders kun je het toch uitzetten.
f2 is wijd zat imho, als je hem afstopt naar f2.8 tot f4 is hij ook nog retescherp.
Kleuren wijken gek genoeg dan weer niet ontzettend veel af van mijn Tamron 24-70quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik mis de af en de kleuren wijken enorm af van mijn L lenzen.
En waarom dan? Bijna alle reviews geven aan dat hij heel dicht bij de Otus zit qua prestaties.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb de Sigma en de canon 1,4 getest en ben voor de canon gegaan.
Maar ik gebruik de 50mm eigenlijk niet veel
Ik vond de AFvan de sigma een tikje langzamer maar vooral was de Canon 1.4 op t moment dat ik hem kocht dankzij een Saturnactie 200 euro goedkoper dan de sigma, voor de Canon 1.4 betaalde ik nog geen 200 euroquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En waarom dan? Bijna alle reviews geven aan dat hij heel dicht bij de Otus zit qua prestaties.
Maar uiteindelijk gebruik ik hem niet heel vaak dus. Hoewel, heb onlangs een complete familieshoot met de 50mm gedaan omdat ik alleen daglicht gebruiktequote:Op donderdag 29 mei 2014 09:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh das inderdaad wel heel erg cheap! Nja ik wacht even tot de 50mm ART bij mijn favoriete Hong Kongse zaak te krijgen is. Scheelt vaak heel veel.
Ik heb nu 3 lenzen die tot de 35 mm komenquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja ik gebruik beide afstanden wel vaak gek genoeg. 35mm iets meer nog, maar daar heb ik de Sammy van. Al bestaat de kans dat die Sammy, als de 50ART bevalt, vervangen wordt door de 35ART
Sounds like a Metabones EF/MFT powered speedbooster adapter 2 mequote:Throughout my time shooting with the GH2 I flirted with full frame. The 5D Mark II at the time didn’t have the nice crisp detail, extensive video features, articulated screen, EVF, mirrorless mount or low moire & aliasing but it did have the Canon glass and a massive sensor. Something is going to change big-time soon but I can’t spill the beans until June 3rd, however you have to know now for the sake of the review being comprehensive that sensor size and inability to get the most out of your EF lenses will not always be an issue…
Dat is de enige reden dat ik m zou willen, 96fpsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef KaMo het volgende:
Ik ben heel blij met mijn BMPCC, maar toch wel jaloers op die 96fps
Andere vraag, waar monteren jullie op? Mijn early 2011 13" MBP houd het nog maar net bij, maar zware RAW color grading lukt me niet
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef KaMo het volgende:
Ik ben heel blij met mijn BMPCC, maar toch wel jaloers op die 96fps
Andere vraag, waar monteren jullie op? Mijn early 2011 13" MBP houd het nog maar net bij, maar zware RAW color grading lukt me niet
Ik mag 'm morgen op komen halen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:10 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
* shiznuts joins teh club.
Nog bedankt voor de melding dat 'ie hier en daar op voorraad was.
Nee want de gh4 is geen DSLRquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:38 schreef KaMo het volgende:
Volgende topic mag heten Videografie met GH4 #1
Vandaar dar de medewerker van paradiged me uitlachte toen ik zei dat ik 10 uur deed over het overpompen van 1tb aan files van de ene hdd naar de andere hdd. Hij deed er 10 min over.quote:
Thunderbolt raid, blazen!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Vandaar dar de medewerker van paradiged me uitlachte toen ik zei dat ik 10 uur deed over het overpompen van 1tb aan files van de ene hdd naar de andere hdd. Hij deed er 10 min over.
Zodra je iets hebt dat wil slo-mo-en krijgen helicopters een hele vreemde aantrekkingskrachtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:46 schreef shiznuts het volgende:
Wel zonde.
[ afbeelding ]
Op Schiphol kwam opeens een pliesieheli een rondje om te toren doen en kreeg niet snel genoeg m'n video goed opgezet.Dat was dé perfecte testslomo geweest. In de foto hier kreeg ik 'em ook niet verder afgestopt en moest ik wel met de shutter omhoog.
En vooral als ze dát doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zodra je iets hebt dat wil slo-mo-en krijgen helicopters een hele vreemde aantrekkingskracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |