Sounds like a Metabones EF/MFT powered speedbooster adapter 2 mequote:Throughout my time shooting with the GH2 I flirted with full frame. The 5D Mark II at the time didn’t have the nice crisp detail, extensive video features, articulated screen, EVF, mirrorless mount or low moire & aliasing but it did have the Canon glass and a massive sensor. Something is going to change big-time soon but I can’t spill the beans until June 3rd, however you have to know now for the sake of the review being comprehensive that sensor size and inability to get the most out of your EF lenses will not always be an issue…
Dat is de enige reden dat ik m zou willen, 96fpsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef KaMo het volgende:
Ik ben heel blij met mijn BMPCC, maar toch wel jaloers op die 96fps
Andere vraag, waar monteren jullie op? Mijn early 2011 13" MBP houd het nog maar net bij, maar zware RAW color grading lukt me niet
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef KaMo het volgende:
Ik ben heel blij met mijn BMPCC, maar toch wel jaloers op die 96fps
Andere vraag, waar monteren jullie op? Mijn early 2011 13" MBP houd het nog maar net bij, maar zware RAW color grading lukt me niet
Ik mag 'm morgen op komen halen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:10 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
* shiznuts joins teh club.
Nog bedankt voor de melding dat 'ie hier en daar op voorraad was.
Nee want de gh4 is geen DSLRquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:38 schreef KaMo het volgende:
Volgende topic mag heten Videografie met GH4 #1
Vandaar dar de medewerker van paradiged me uitlachte toen ik zei dat ik 10 uur deed over het overpompen van 1tb aan files van de ene hdd naar de andere hdd. Hij deed er 10 min over.quote:
Thunderbolt raid, blazen!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Vandaar dar de medewerker van paradiged me uitlachte toen ik zei dat ik 10 uur deed over het overpompen van 1tb aan files van de ene hdd naar de andere hdd. Hij deed er 10 min over.
Zodra je iets hebt dat wil slo-mo-en krijgen helicopters een hele vreemde aantrekkingskrachtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:46 schreef shiznuts het volgende:
Wel zonde.
[ afbeelding ]
Op Schiphol kwam opeens een pliesieheli een rondje om te toren doen en kreeg niet snel genoeg m'n video goed opgezet.Dat was dé perfecte testslomo geweest. In de foto hier kreeg ik 'em ook niet verder afgestopt en moest ik wel met de shutter omhoog.
En vooral als ze dát doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zodra je iets hebt dat wil slo-mo-en krijgen helicopters een hele vreemde aantrekkingskracht
Edit het een beetje lekker met je mbp?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met 1TB SSD. Powerrrrrrr.
Focus peaking is ook heel fijn. Maarja, echt hacks voor de GH3 zijn er niet..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik m zou willen, 96fps
Nee maar om daarvoor op een nieuw systeem over te stappen. Hopelijk hebben we dat volgend jaar op de 5DIVquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:31 schreef Blindboy het volgende:
4K én 96fps lijkt me allebei niet erg om te hebben.
Het belooft een echte upgrade op videogebied te worden. Canon beseft dat het niet achter kan blijven met nóg een HDslr, de kans is dan ook groot dat het een 4k 5d wordt (dat is teminste wat de speculaties op rumor sites zijn).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee maar om daarvoor op een nieuw systeem over te stappen. Hopelijk hebben we dat volgend jaar op de 5DIV
Ja hoor, fijnste machine die ik ooit heb gehad. Benieuwd hoe 'ie straks met 4K omgaat...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Edit het een beetje lekker met je mbp?
Dankje! Bij die laatste man? Ik bedoel de zangeres kan niet echt bleek worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:27 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan er altijd slecht tegen dat ik mensen zie zingen, maar ik hoor ze niet zingen.
Dan zegt m'n brein 'does not compute'.
Leuk geschoten/-monteerd.
Vond die videolight in lowlight echter wel wat bleekjes maken, zou daar een warme filter overgooien.
Ja en toch wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dankje! Bij die laatste man? Ik bedoel de zangeres kan niet echt bleek worden.
Welkom bij de club.quote:
Yay!quote:
Nope,,wel 2x per jaar een glitchquote:Op zondag 1 juni 2014 10:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hebben jullie wel eens last gehad van corrupte video files? Heb laatst iets gedraaid en Premiere slaat gewoon vast bij twee files. Ook kopieren naar een externe HDD lukt niet, geeft Windows aan dat er geen data is ofzo...
Als die speedbooster uitkomt hoeft er weinig overgestapt te wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee maar om daarvoor op een nieuw systeem over te stappen. Hopelijk hebben we dat volgend jaar op de 5DIV
Nooit tenzij hij ze overkoopt voor een mooi bedrag en dan nog haal je de stomme beelden eruitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:55 schreef whY... het volgende:
Owhja de opdrachtgever wilt graag alle shots hebben, maar ik heb dat liever niet, geven jullie wel eens al je gedraaide shots?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |