Maar waar ik mee stuggle is dat de auto van links naar rechts gaat (in dit geval vanaf shot 2a) maar het personage loopt daarna weer naar rechts.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou shot 1 A spiegelen
Of shot 2A tot en met 4A aangezien je nu tegen de natuurlijke actie inrijdt. Van Links naar rechts geeft een ander gevoel dan van rechts naar links
Als de auto van links naar rechts gaat rijdt de auto achteruitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar waar ik mee stuggle is dat de auto van links naar rechts gaat (in dit geval vanaf shot 2a) maar het personage loopt daarna weer naar rechts.
In principe zou ik dus het beste alles vanaf het 1e shot kunnen spiegelen, maar shot 4a heb ik echt het liefste links (als ze in de kofferbak zit en aan het schrijven is), andersom zou het minder mooi uitzien denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als de auto van links naar rechts gaat rijdt de auto achteruit
De beelden moeten nog geschoten worden, wil het goed voorbereiden zodat ik niet voor verassingen sta (aangezien we de auto maar 2 uur hebben). Ga vanavond ook even kijken van hoelaat tot hoelaat de belichting op de locatie het beste is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:30 schreef SunChaser het volgende:
Monteer het anders eens ruw
Minder werk dan een storyboard tekenen
Het kost je 20 sec om beide versies in je tijdlijn te proberenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
In principe zou ik dus het beste alles vanaf het 1e shot kunnen spiegelen, maar shot 4a heb ik echt het liefste links (als ze in de kofferbak zit en aan het schrijven is), andersom zou het minder mooi uitzien denk ik.
Waarom doe je de achterbakscene niet van achter dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
De beelden moeten nog geschoten worden, wil het goed voorbereiden zodat ik niet voor verassingen sta (aangezien we de auto maar 2 uur hebben). Ga vanavond ook even kijken van hoelaat tot hoelaat de belichting op de locatie het beste is.
Aaah, nog helemaal niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kost je 20 sec om beide versies in je tijdlijn te proberen
Aah ja, nu klopt het. Thanks guys!quote:
Het is op een landelijke locatie, landweggetje. Ik zorg ervoor dat iemand op een afstandje mogelijke auto's even stopt, maar kans is minimaal dat er ander verkeer is. Shot 1 is gewoon een weg, shot 2 is een landweg.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie dat het lezen gebeurt als de auto stil staat
Is dat ergens waar je kunt draaien?
Je rijdt van links naar rechts, auto komt aan, draait 180 graden, parkeert, de achterbak staat nu logisch goed
Film een shot na 3A waar de auto draait en parkeert en dan kun je de achterbak zetten zoals je eerst wildequote:
nee laatste plaatje moet ookquote:
4a en 5a omdraaienquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:22 schreef Susteren het volgende:
Het klopt nogsteeds niet merk ik nu pas, 3e shot.![]()
Maar vind jij niet dat shot 5a veel beter is als de auto links is ipv rechts?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:34 schreef SunChaser het volgende:
Zo klopt ie
Het is simpel, zorg de hele tijd dat het is alsof de camera de bijrijder is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |