Ja. California heeft ook een foam rugprotector. Dat doet echt niks hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Voor een tientje meer koop je tegenwoordig jack Florida met, blijkbaar, een foam rugprotector.
Ik heb allseason handschoenen, dus ik had nu kleffe zweethandjes en kon ze maar moeilijk uit mijn handschoenen krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef mjan het volgende:
Ik vind het nog steeds een prima temperatuur voor leer, maar goed, ik heb ook pas sinds een week mn handvatverwarming uit staan
Nog een koukleum!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef mjan het volgende:
Ik vind het nog steeds een prima temperatuur voor leer, maar goed, ik heb ook pas sinds een week mn handvatverwarming uit staan
Wat wil je hiermee suggereren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hej maar het is geen alp!
Leuk ook als je de koppeling wil intrekken
Vandaag weer ff snel 200km gereden, met leren doorwaai jasje is het wel te doen, maar als je ff stilstaat is het huilen met de pet op
Liever een pauper dan een fokkerquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef mjan het volgende:
me 2quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Ik heb het al warm in mijn doorwaaipak
Oef klotenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:44 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)val-arnhem-1.4367732
Pardon?quote:
Een fatsoenlijke bloedsomloop hebben is overrated!quote:
Zag het gisteren jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:44 schreef Vinniiee het volgende:
zet je wel weer ff aan het denken ja,quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:44 schreef Vinniiee het volgende:
Vol gas op de snelwegquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:55 schreef mennes2000 het volgende:
Eindelijk, mijn compilatie van de laatste rit staat online!
Complimenten/tips/verbeteringen voor volgende filmpjes zijn natuurlijk welkom.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:55 schreef mennes2000 het volgende:
leuk gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:55 schreef mennes2000 het volgende:
idd die op 4:05 is erg mooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:48 schreef Salatrel het volgende:
tevens hendig sjieke XT die voorbij broaapte 2x
Dan raken mijn stepjes de grond, hij is verlaagt hea...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:13 schreef Scheringa het volgende:
Die verkleuring dat zijn nou je schaamranden/chickenstripes of hoe je het ook wilt noemen.
Betekend dus dat je nog een heel stuk platter door de bocht kan.
Hoe vaak raak je daarmee de grond? Je moet wel een paar keer met een fatsoenlijke snelheid over de randen van de band rijden wil die schaamrand weg gaan. Ik rij ook op elke rotonde mijn linker step aan de grond als ik wil, maar die schaamrand gaat pas weg als je dat met hogere snelheid doet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan raken mijn stepjes de grond, hij is verlaagt hea...
Op lage snelheden op een rotonde krijg ik het al voor elkaar... uiteraard doe ik dat niet steeds.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoe vaak raak je daarmee de grond? Je moet wel een paar keer met een fatsoenlijke snelheid over de randen van de band rijden wil die schaamrand weg gaan. Ik rij ook op elke rotonde mijn linker step aan de grond als ik wil, maar die schaamrand gaat pas weg als je dat met hogere snelheid doet.
Anders kun je de achterkant een centimeter of 3, 4 laten ophogen middels kortere dogbones. Kost 30 euro als je handig bent, 100 als de garage het doet.
En als ie echt gaat verkleuren, dat lijkt me hier niet aan de hand, dan wordt ie te warm. Ff bandenspanning checken en goed kijken naar slijtage. Niet alleen profieldiepte, maar vooral cupping.
Met 30 kmh je step aan de grond rijden is dan ook aanzienlijk makkelijker dan met 100. Lees mijn post eens opnieuw, even op de rotonde een tikje tegen het asfalt gaat geen schaamranden fixen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Op lage snelheden op een rotonde krijg ik het al voor elkaar... uiteraard doe ik dat niet steeds.
Na het ongeluk ben ik sowieso iets voorzichtiger geworden, geen zin om weer 750 euro uit te geven (or worse).
Die dogbones zitten standaard op een motor of dit is weer wat anders?
Hij is net terug van de garage, bandenspanning is wel ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |