SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:07 schreef punkmuis het volgende:
Weer terug in Finland!
Zondag nog even van het mooie weer in NL mogen genieten, helaas niet op de motorGeen benzine meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef BlackLining het volgende:
En daarna met Romana op de Harley. Dat zou pas een mooie clip worden.
Boh ja. Difi California. Eén van mijn beste aankopen ooit. Man man man wat is dat lekker, die wind door je pak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:12 schreef Salatrel het volgende:
Zwart leer zeker weten nietdoor waai textiel Jack is wat je wil hebben voor warm weer zoals de difi california
Nee, maar ik heb toch ook wel mijn twijfels bij de bescherming alleen. Het heeft geen rugbescherming dus die mag je er nog even los bij kopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef Nero22 het volgende:
Misschien wel een betere optie dan ja. Is niet eens zo aan de prijs met ¤129.
Voor een tientje meer koop je tegenwoordig jack Florida met, blijkbaar, een foam rugprotector.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb toch ook wel mijn twijfels bij de bescherming alleen. Het heeft geen rugbescherming dus die mag je er nog even los bij kopen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:07 schreef punkmuis het volgende:
Weer terug in Finland!
Zondag nog even van het mooie weer in NL mogen genieten, helaas niet op de motorHej maar het is geen alp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk ook als je de koppeling wil intrekken
Vandaag weer ff snel 200km gereden, met leren doorwaai jasje is het wel te doen, maar als je ff stilstaat is het huilen met de pet op
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Heb een zwart leren pak en ik heb het nog nooit koud gehadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb vandaag een mooi leren Rev'It jack gezien van ¤359 voor ¤199. Do want.Dat textiel van me wordt wel vrij warm nu. Zelfs met de ventilatie open. Is leer wat koeler, of niet? Zwart leer lijkt me niet?
Linkje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb vandaag een mooi leren Rev'It jack gezien van ¤359 voor ¤199.
Er is geen linkje - alleen in de winkel te krijgen hier in Amsterdam. En ik twijfel nog even of ik hem zelf niet moet halen.quote:
vanavond tornado jonguhquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:03 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb de binnenvoering maar uit de jas gehaald, dat kan nu wel.
Ja. California heeft ook een foam rugprotector. Dat doet echt niks hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Voor een tientje meer koop je tegenwoordig jack Florida met, blijkbaar, een foam rugprotector.
Ik heb allseason handschoenen, dus ik had nu kleffe zweethandjes en kon ze maar moeilijk uit mijn handschoenen krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef mjan het volgende:
Ik vind het nog steeds een prima temperatuur voor leer, maar goed, ik heb ook pas sinds een week mn handvatverwarming uit staan
Nog een koukleum!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef mjan het volgende:
Ik vind het nog steeds een prima temperatuur voor leer, maar goed, ik heb ook pas sinds een week mn handvatverwarming uit staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |