In vergelijking met de rest bedoel ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef shiznuts het volgende:
Noem het belachelijk goedkoop of gewoon 'bang for buck'.
Vergis je daar niet in, Katie Melua zingt niet voor niets "There are 9 million bicycles in Beijing". Maar die fietsen zien er dan meer zo uit:quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
In Nederland liggen de prijzen vaak veel lager omdat hier ook veel meer gefietst in vergelijking met China.
Qua cmmissie nog geen dollar. De kosten gaan 'em dan in het verzenden zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest bedoel ik.
Jij hebt ervaringen met agents, hoeveel zal de fee zijn op zo'n powerbank?
Seg. Hedde gij de OP (OpeningsPost) al doorgenoomt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef icloud het volgende:
Is het normaal dat dxextreme jouw een nederlandse track and trace geeft zodra het in nederland is?
Ik heb nu een chinese track and trace maar daar kan ik weinig mee.
Wee dut da teggenwoordig nog?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Seg. Hedde gij de OP (OpeningsPost) al doorgenoomt?
Strak planquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
Da's er goed mogelijk eentje v/d prijsvraag/poll van FOK! en waar rook is, is vuur, dus ik dacht, sla ik meteen een zooitje vliegen in een vuurspuw.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef RobertNL het volgende:
De volgende die een -simpele- vraag stelt dan maar weer met fakkels die OP in sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden; t/m morgen 7% met 2014fatherday.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[...]
Iemand toevallig een coupon voor Pandawill? Tabletje op komst waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:25 schreef monkeybrain het volgende:
Is dit duur, dji phantom 349 euro?
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/595538/
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/035083/Het is wel de eerste versie, als ik het goed heb, is er tegenwoordig een Phantom II, maar die gebruikt wel veel duurdere accu's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
Ja, en accu's van 150 euro die je alleen met de DJI lader op kunt laden...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:31 schreef Zith het volgende:
Phantom II heeft dan ook echt een 25min flight timeen GPS systeem waardoor hij automatisch terug vloegt naar beginpunt als hij signaal verliest
![]()
En check die snelheid dan! Hier test iemand de Phantom II voor 17 minuten op max snelheid.
Nadat ik vraag waarom na een week de tracking het nog niet doet van m'n bestelde muis.quote:Hi,the tracking number will work on 18 May ! sorry ,we have Contact the chinapost !
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zet er ¤100 op in dat m'n tripod head deze week niet bezorgd wordt.
En ik zit te twijfelen of ik überhaupt die video head nog een 2e keer ga bestellen...
Goede vraag, iets wat ik me zelf ook al afvroeg voor mensen die een 2de accu hebben besteld.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Nikihe het volgende:
Vraagje aan de mensen met een SJ4000. Als jullie er een extra accu bijhalen hoe ben je van plan die op te laden? Voor de gopro zijn er losse acculaders echter heb ik die voor de SJ4000 (nog) niet gevonden. Het plan is om 'm mee te nemen op een motortrip echter dan is laden misschien wat problematisch
Deze man heeft gewoon een 12v standaard in zijn motor zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Goede vraag, iets wat ik me zelf ook al afvroeg voor mensen die een 2de accu hebben besteld.
ik heb ook tot op heden nog geen losse charger gezien, niet anders dan autoladers.
Ik denk dat (voorlopig) de enige manier om die 2de accu op te laden is door hem in de Sj4000 te doen en hem vol te laden, en hem volgeladen dan mee te nemen..
Ik heb denk ik wel voldoende aan 1 batterij waar ik minimaal een uurtje mee kan filmen..
Wisselen van accu wist daarnaast de settings, dus volgens mij wil je dat toch niet te vaak doen dan..
Extra accu in de SJ4000, opladen, eruit halen en de andere erin stoppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Nikihe het volgende:
Vraagje aan de mensen met een SJ4000. Als jullie er een extra accu bijhalen hoe ben je van plan die op te laden? Voor de gopro zijn er losse acculaders echter heb ik die voor de SJ4000 (nog) niet gevonden. Het plan is om 'm mee te nemen op een motortrip echter dan is laden misschien wat problematisch
Nice, laat maar weten of t wat is als je m binnen hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:55 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb deze, nadat ik 'm hier voorbij zag komen, besteld:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com/item/10404.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |