abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:49:22 #101
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_139946728
Ik had even gezocht dat FHD filmen +- 1 gb per 10 minuten is, is dat met de SJ4000 niet anders? Of comprimeert die wat?
Ajax Amsterdam
pi_139946836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef rene90 het volgende:
Ook leuk uit China, muur stickers:
http://www.banggood.com/b(...)selstyle=&searchtag=
Deze en deze lijken me wel geinig op een baby/kinderkamer.
(als je de tekst bij de laatste maar niet gebruikt).

Maar goed; dat is natuurlijk heel erg smaakgebonden en misschien is zoiets ook wel helemaal niet slim op een babykamer (vanwege licht) dus ik geeft het nog maar niet aan m'n zus voor m'n nichtje (ben oom! O+)

Misschien dat ze die linker nog wel leuk vinden; daar zijn ze een tijd op vakantie geweest namelijk...

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 14-05-2014 15:32:36 ]
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:04:01 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139947176
Ik heb vier pakketten van Fasttech onderweg, verspreid over 1,5 week besteld. In totale willekeurige volgorde worden ze nu geshipped. Tegelijk de melding "Information received".

Nu 1 dispatched, 2 "product received", 1 "information received"... Gaat soepeltjes.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:12:40 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139947458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:53 schreef Iemand91 het volgende:
(ben oom! )
IGefeliciteerd dan maar :D Niet te veel chemisch spul bestellen hé!
__
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken :D?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139947530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

__
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe deskeltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken :D?
het idee is leuk, maar begin er maar niet aan. Het is ronduit kut om het telkens bij te vullen en je apparaat wordt er ook niet beter op.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_139947635
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef bartvangils het volgende:

[..]
Curren
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Curren
Ik heb nog een Curren 8106 liggen, ongebruikt en zo. Vind hem mij niet staan. Iemand interesse? :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_139948022
quote:
Thanks.
Had een tijdje geleden ook even gedacht om grote beer te kopen, maar dat doe ik inderdaad ook maar niet. :P
(ook vanwege smaak/China kwaliteit)

quote:
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken :D?
14.gif

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 14-05-2014 15:37:27 ]
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:33:19 #108
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139948137
Mijn PowNed powerbank is eindelijk binnen :7 ( Met dank aan l0lownkill! :) ) Straks maar even kijken of t wat is.

quote:
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:37:35 #109
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_139948310
Op dat punt wordt wel vaker moeilijk gedaan. Vacuüm trekken van namaak/hervulbare,en al dat soort zaken. Ik heb het ooit geprobeerd bij een Senseo en die was inderdaad met geen mogelijkheid meer los te krijgen na een aantal keren een hervulbare gebruikt te hebben.
pi_139949268
BIC valt me wel tegen trouwens....steeds minder assortiment op het gebied van electronica. Qua tablets / telefoons lopen ze gewoon achter vergeleken met andere sites. Geekbuying valt me nu ook wel tegen, heb van een order geen melding gekregen dat het verzonden is (5 april) en is ook nog steeds niet binnen. Als je via de website checkt staat het wel op shipped.

Nouja een hoesje van 1.69 dollar...tja. Ik zal wel even met ze gaan chatten morgen.
Top 5 China producten
pi_139949414
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
pi_139949478
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.

Wat voor bedrag / item ging het om, geen tracking?
Top 5 China producten
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2014 @ 16:11:33 #113
230491 Zith
pls tip
pi_139949512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:30 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Thanks.
Had een tijdje geleden ook even gedacht om grote beer te kopen, maar dat doe ik inderdaad ook maar niet. :P
(ook vanwege smaak/China kwaliteit)

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb deze set-up :@

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:13:46 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139949595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef N22 het volgende:
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.
Ja, zou best kunnen ;). Apparaat wat ik heb zit ook al geen garantie meer op.
Tis best aardig om zo eens een cappuccino of espresso te maken. Ben de enige die dat hier drinkt :P.

De nieuwe machines maakten de cupjes van concurrenten wel stuk dacht ik, maar daar heeft de rechter een stokje voor gestoken _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef rene90 het volgende:
BIC valt me wel tegen trouwens....steeds minder assortiment op het gebied van electronica. Qua tablets / telefoons lopen ze gewoon achter vergeleken met andere sites. Geekbuying valt me nu ook wel tegen, heb van een order geen melding gekregen dat het verzonden is (5 april) en is ook nog steeds niet binnen. Als je via de website checkt staat het wel op shipped.

Nouja een hoesje van 1.69 dollar...tja. Ik zal wel even met ze gaan chatten morgen.
Assortiment is altijd niet zo groot geweest. Paar maanden geleden deden ze het inderdaad beter met nieuwe tablets etc. Maar de prijs is van die dingen daar ook een beetje mwha.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:11 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:9~
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139949665
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.

Wat voor bedrag / item ging het om, geen tracking?
Ah oké, thanks, heb een geschil aangemaakt.

Het gaat om een "cager B09" powerbank, $13 / standard airmail.
pi_139949741
Mensen ik heb tijdje geleden iets besteld bij banggood nu staat telkens bij tracking
quote:
2014-05-07 14:00, Order in transit
Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daar :P
pi_139949829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef MarkBroflovski het volgende:
Mensen ik heb tijdje geleden iets besteld bij banggood nu staat telkens bij tracking

[..]

Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daar :P
Reken bij Sweden post op ongeveer 4 weken. En dat hij op een status blijft hangen kan gewoon, ik heb het 3 weken op 1 status gehad ofzo.
Top 5 China producten
pi_139950007
4 weken :') China post is zelfs sneller :D
pi_139950300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef MarkBroflovski het volgende:
4 weken :') China post is zelfs sneller :D
Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachten ;)
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:35:21 #120
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_139950339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Was dat een Newman N2? Zo ja, afgevangen op Beijing bij de controle. Zijn/worden opnieuw gestuurd.

Te snel gereageerd.
pi_139950362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:33 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachten ;)
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_139950468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:

[..]

Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?
Ik neem aan dat je PandaWill bedoelt? Heel zeker dat het product nog op voorraad is, want de knop onder de (nu in happy hour) thl w200s is grijs? Dit betekend volgens mij dat de actie is afgelopen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:01:44 #123
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139951166
quote:

[..]

Heb je misschien een link van die happy hour?
You can't be late if you don't show up.
pi_139951244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:11 schreef Zith het volgende:

[ afbeelding ]
_O_ :9

Wij alleen de linker en ook zo'n oude koffiemolen (maar niet in gebruik). Al die Senseobocht en andere rommel hoef ik niet, maar ik mis wel een goede espresso of cappuccino e.d. ;(

Zo'n beer wordt 'm dus maar niet (lijkt me?), moet eigenlijk nog wel wat verzinnen; kan echt niet met lege handen aankomen :'(
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:07:56 #125
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139951361
quote:

[..]

Je moet wel tijdens dat happy hour klikken hè. ;)
(en héééél snel zijn als het een mooie prijs is en er maar 5 beschikbaar zijn)
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')