quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Fascination het volgende:
Zie nu de tt pas in z'n geheel. Awww, Moeraskutje toch.
Oh opvallen doet het sowieso welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat valt straks weer op als het lekker warm wordt buiten
Daar gaan de punten VAquote:
Vrouwen zijn onbegrijpelijk, echt.quote:
Was het gezellig met Peu?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rival: Nee. Oud scharrel die toevallig in de buurt was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vind je mij onbegrijpelijk? Omdat jij niet mijn type bent en VA wellicht wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Daar gaan de punten VA
[..]
Vrouwen zijn onbegrijpelijk, echt.
vrouwen begrijpen elkaar en die hebben een hekel aan elkaar... duidelijk zatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Theres your problem.
Je moet ze ook niet proberen te begrijpen.
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Theres your problem.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Was het gezellig met Peu?Opgedroogd voor het levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
ik begrijp ook niet alle vrouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
vrouwen begrijpen elkaar en die hebben een hekel aan elkaar... duidelijk zat
inb4 masseerverzoekenquote:
ik zou hier graag over willen praten. maar jaquote:
Wat is dezequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
vrouwen begrijpen elkaar en die hebben een hekel aan elkaar... duidelijk zat
Je moet er wel zelf in geloven.quote:
Zou dat t zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Theres your problem.
Nee, omdat VA nog vaker dan mij klaagt over een ontbreken van seks. En ik daar wel op aangesproken word.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom vind je mij onbegrijpelijk? Omdat jij niet mijn type bent en VA wellicht wel?
Je had de bank met melk en koekjes toch klaar staan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zou hier graag over willen praten. maar ja
praat al dagen tegen mezelf he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:34 schreef yats het volgende:
Je had de bank met melk en koekjes toch klaar staan?
En geen reactie terug zeker? Wat een asociale gesprekspartner eigenlijk.quote:
Niemand wil naar me luisteren of neemt me serieus ( hihaho serieus nemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
En geen reactie terug zeker? Wat een asociale gesprekspartner eigenlijk.
Daar heb ik je nog nooit op aangesprokenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet er wel zelf in geloven.
[..]
Zou dat t zijn?
[..]
Nee, omdat VA nog vaker dan mij klaagt over een ontbreken van seks. En ik daar wel op aangesproken word.
[..]
Je had de bank met melk en koekjes toch klaar staan?
Ik luister best naar je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand wil naar me luisteren of neemt me serieus ( hihaho serieus nemen.)
oh en ik heb zin in sex
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand wil naar me luisteren of neemt me serieus ( hihaho serieus nemen.)
oh en ik heb zin in sex
Als ik het me goed herinner heb ik daar ooit van jou een sneer over gehad. Maar dat doet er verder niet toe. Dat laatste mag je me even uitleggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik je nog nooit op aangesprokenAnderen wellicht, maar ik niet. Daarbij is het ook de wijze waarop je erover klaagt en hoe je omgaat met de adviezen hier.
Ja, amenquote:
Dat herinner je je dan verkeerd. Hooguit een sneer over je dubbel dating. Niet over je geklaag over je seksleven. Ik spreek mensen niet aan op iets wat ik zelf ook doe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik daar ooit van jou een sneer over gehad. Maar dat doet er verder niet toe. Dat laatste mag je me even uitleggen.
[..]
Ja, amen
Dat doet niet af aan het feit dat je bij voorbaat al niet in een discussie met een vrouw terecht moet komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Goeie tip om in de friendzone te komen
Dit werkt pas als je al vast zit in haar klauwen
Wie zit er op jouw accountquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Een sneer maken naar iemand is verboden.
Oh wacht dat zei ik niet
wel wel welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Een sneer maken naar iemand is verboden.
Oh wacht dat zei ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |