quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Fascination het volgende:
Zie nu de tt pas in z'n geheel. Awww, Moeraskutje toch.
Oh opvallen doet het sowieso welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat valt straks weer op als het lekker warm wordt buiten
Daar gaan de punten VAquote:
Vrouwen zijn onbegrijpelijk, echt.quote:
Was het gezellig met Peu?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rival: Nee. Oud scharrel die toevallig in de buurt was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vind je mij onbegrijpelijk? Omdat jij niet mijn type bent en VA wellicht wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Daar gaan de punten VA
[..]
Vrouwen zijn onbegrijpelijk, echt.
vrouwen begrijpen elkaar en die hebben een hekel aan elkaar... duidelijk zatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Theres your problem.
Je moet ze ook niet proberen te begrijpen.
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Theres your problem.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Was het gezellig met Peu?Opgedroogd voor het levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
ik begrijp ook niet alle vrouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
vrouwen begrijpen elkaar en die hebben een hekel aan elkaar... duidelijk zat
inb4 masseerverzoekenquote:
ik zou hier graag over willen praten. maar jaquote:
Wat is dezequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
vrouwen begrijpen elkaar en die hebben een hekel aan elkaar... duidelijk zat
Je moet er wel zelf in geloven.quote:
Zou dat t zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Theres your problem.
Nee, omdat VA nog vaker dan mij klaagt over een ontbreken van seks. En ik daar wel op aangesproken word.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom vind je mij onbegrijpelijk? Omdat jij niet mijn type bent en VA wellicht wel?
Je had de bank met melk en koekjes toch klaar staan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zou hier graag over willen praten. maar ja
praat al dagen tegen mezelf he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:34 schreef yats het volgende:
Je had de bank met melk en koekjes toch klaar staan?
En geen reactie terug zeker? Wat een asociale gesprekspartner eigenlijk.quote:
Niemand wil naar me luisteren of neemt me serieus ( hihaho serieus nemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
En geen reactie terug zeker? Wat een asociale gesprekspartner eigenlijk.
Daar heb ik je nog nooit op aangesprokenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet er wel zelf in geloven.
[..]
Zou dat t zijn?
[..]
Nee, omdat VA nog vaker dan mij klaagt over een ontbreken van seks. En ik daar wel op aangesproken word.
[..]
Je had de bank met melk en koekjes toch klaar staan?
Ik luister best naar je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand wil naar me luisteren of neemt me serieus ( hihaho serieus nemen.)
oh en ik heb zin in sex
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand wil naar me luisteren of neemt me serieus ( hihaho serieus nemen.)
oh en ik heb zin in sex
Als ik het me goed herinner heb ik daar ooit van jou een sneer over gehad. Maar dat doet er verder niet toe. Dat laatste mag je me even uitleggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik je nog nooit op aangesprokenAnderen wellicht, maar ik niet. Daarbij is het ook de wijze waarop je erover klaagt en hoe je omgaat met de adviezen hier.
Ja, amenquote:
Dat herinner je je dan verkeerd. Hooguit een sneer over je dubbel dating. Niet over je geklaag over je seksleven. Ik spreek mensen niet aan op iets wat ik zelf ook doe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik daar ooit van jou een sneer over gehad. Maar dat doet er verder niet toe. Dat laatste mag je me even uitleggen.
[..]
Ja, amen
Dat doet niet af aan het feit dat je bij voorbaat al niet in een discussie met een vrouw terecht moet komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Goeie tip om in de friendzone te komen
Dit werkt pas als je al vast zit in haar klauwen
Wie zit er op jouw accountquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Een sneer maken naar iemand is verboden.
Oh wacht dat zei ik niet
wel wel welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Een sneer maken naar iemand is verboden.
Oh wacht dat zei ik niet
Dat is pas echt een goede tip.. als je een discussie kan voorkomen dan moet je dat altijd doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doet niet af aan het feit dat je bij voorbaat al niet in een discussie met een vrouw terecht moet komen
Blijf dan maar droog de rest van je levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een vraag.quote:
ja, jij wel schatjequote:
just let it gooooooquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:39 schreef yats het volgende:
Als ik het me goed herinner heb ik daar ooit van jou een sneer over gehad. Maar dat doet er verder niet toe. Dat laatste mag je me even uitleggen.
vinnie is ook een keer dingen zat geloof ikquote:
Ja. En het lijkt haast alsof het aan mij ligtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
Nou het is echt gezellig hier de laatste twee dagen hoorHollen naar het topic elke keer.
Ok, het zal dan wel. Ik zeg al niets meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat herinner je je dan verkeerd. Hooguit een sneer over je dubbel dating. Niet over je geklaag over je seksleven. Ik spreek mensen niet aan op iets wat ik zelf ook doe.
En verder, je weet heel goed hoe ik dat laatste bedoel.
Ligt het ook aan je dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En het lijkt haast alsof het aan mij ligt
oh echt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vinnie is ook een keer dingen zat geloof ikdan moet het wel serieus zijn voor hij zn mond open doet en zoiets zegt
maar ik geef hem geen ongelijk
gaan we sarcastisch doen?quote:
Exactquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vinnie is ook een keer dingen zat geloof ikdan moet het wel serieus zijn voor hij zn mond open doet en zoiets zegt
maar ik geef hem geen ongelijk
Verander je ondertitel danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:52 schreef Myraela het volgende:
Ha drama, en ik ben sowieso onschuldig.
Wat is het leven toch fijn.
Niet altijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is pas echt een goede tip.. als je een discussie kan voorkomen dan moet je dat altijd doen![]()
noem je me een wijf?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
Oh nu maak ik het nog ingewikkelder he.
Ik bedoelde uiteraard dat je gelijk hebt
Ik zie MK eerder als mijn prinsesje dan als mijn koningingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Maar je hebt gelijk
Amen koninging MK
die laatste zin.... dat is bijvoorbeeld zoiets als dat ze bedoelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, het zal dan wel. Ik zeg al niets meer.
Even een doekje pakken voor je... het kwijl loopt langs je mondhoeken jonguhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie MK eerder als mijn prinsesje dan als mijn koninging![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:52 schreef Myraela het volgende:
Ha drama, en ik ben sowieso onschuldig.
Wat is het leven toch fijn.
Een doekje gaat dat niet reddenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een doekje pakken voor je... het kwijl loopt langs je mondhoeken jonguh
Shit, kortsluiting in het toetsenbordquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben liever de prinses en jij mijn koninginquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Maar je hebt gelijk
Amen koninging MK
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de relqueen hier, hoor.quote:
doe ik om indruk op jou te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de relqueen hier, hoor.
Heel goed antwoord.quote:
Ik ben liever gewoon Lola.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben liever de prinses en jij mijn koninginmag dat?
Zie je wel, ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben liever de prinses en jij mijn koninginmag dat?
Dat mag ook, dan ben ik gewoon MKquote:
quote:
Meer aan hoe mensen op mij reageren. En dat zal gewoon een wisselwerking zijn en met name miscommunicatie. Denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ligt het ook aan je dan?zou makkelijk zijn dan kun je gewoon vanaf nu happy camper doen en dan is alles opgelost
Of sommige geven geen neuk en andere geven iets meer neuk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer aan hoe mensen op mij reageren. En dat zal gewoon een wisselwerking zijn en met name miscommunicatie. Denk ik.
Neuh.quote:
Je bent soms wat hard in je woordkeuze en je gebruikt geen pi'squote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer aan hoe mensen op mij reageren. En dat zal gewoon een wisselwerking zijn en met name miscommunicatie. Denk ik.
Ja.quote:
Dat bedoel ik met miscommunicatie. Overigens zie ik geen PI's en gebruik die om die reden ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent soms wat hard in je woordkeuze en je gebruikt geen pi'sdan gaan mensen er fel op in terwijl je het misschien grappig bedoelde en dan botsen dingen.
Ik heb overigens het zelfde probleem, soms.
quote:
Beiden primaquote:
Afzeiken is makkelijker dan constructief reageren toch, ook al ben je het er niet mee eens of heeft iemand het er al tig keer over gehad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met miscommunicatie. Overigens zie ik geen PI's en gebruik die om die reden ook nietDat wist jij al, maar nu ook even voor de rest.
Het is alleen jammer dat er altijd gelijk fel gereageerd wordt ipv gecheckt wordt of iemand het bedoeld zoals het wordt opgevat. Ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan.
Ja, daar moet je toch eens aan gaan werken, Sedan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Afzeiken is makkelijker dan constructief reageren toch, ook al ben je het er niet mee eens of heeft iemand het er al tig keer over gehad.
Nadeel dat zeker?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:09 schreef rival het volgende:
Ik zie de PI ook pas zodra ik iemand quote...... en dan staat daar eenen mag ik niet meer boos reageren
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar moet je toch eens aan gaan werken, Sedan.
Afzeiken dient geen nut, daarom doe ik het ook zelden. Of het moet zeiken op mezelf zijn. Maar dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Afzeiken is makkelijker dan constructief reageren toch, ook al ben je het er niet mee eens of heeft iemand het er al tig keer over gehad.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar moet je toch eens aan gaan werken, Sedan.
Niks mis met zelfspot inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Afzeiken dient geen nut, daarom doe ik het ook zelden. Of het moet zeiken op mezelf zijn. Maar dat mag toch wel?
Het is een forum, de meeste mensen zijn niet serieus. Voor mij is t vooral iets om irritaties/frustraties uit het dagelijks leven even te uitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens ben ik vaker niet serieus dan wel. En wordt het vaker wel serieus opgenomen dan het bedoeld werd
Maargoed, op naar de huisarts
Daarom PI'squote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens ben ik vaker niet serieus dan wel. En wordt het vaker wel serieus opgenomen dan het bedoeld werd
Maargoed, op naar de huisarts
Dan kan je het ook niet raar vinden als mensen vinden dat je veel zeurt/negatief denkt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:14 schreef yats het volgende:
Voor mij is t vooral iets om irritaties/frustraties uit het dagelijks leven even te uitten.
Er is niks mis met zelfspot.... Wel een hoop met jezelf zielig voelen en dat vaak uiten....quote:
Dat is het in sommige gevallen ook niet, al word er soms ook wel erg overdreven. Ik durf in ieder geval wel te zeggen dat ik irl anders ben dan hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kan je het ook niet raar vinden als mensen vinden dat je veel zeurt/negatief denkt.
Maar wij zien alleen hier... dat kan je niemand kwalijk nemen tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het in sommige gevallen ook niet, al word er soms ook wel erg overdreven. Ik durf in ieder geval wel te zeggen dat ik irl anders ben dan hier.
Eens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Er is niks mis met zelfspot.... Wel een hoop met jezelf zielig voelen en dat vaak uiten....
imho
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Er is niks mis met zelfspot.... Wel een hoop met jezelf zielig voelen en dat vaak uiten....
imho
Ook eens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kan je het ook niet raar vinden als mensen vinden dat je veel zeurt/negatief denkt.
Doe ik ook niet, al zou het natuurlijk fijn zijn als mensen hier ook inzien dat dit een forum is en mensen daar sowieso vaak anders dan irl zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wij zien alleen hier... dat kan je niemand kwalijk nemen toch
Kan dat niet in r&pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een forum, de meeste mensen zijn niet serieus. Voor mij is t vooral iets om irritaties/frustraties uit het dagelijks leven even te uitten.
Maar wie ben 'je' om een ander daarop af te rekenen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wij zien alleen hier... dat kan je niemand kwalijk nemen toch
Alsof ze daar wel serieus zijnquote:
Weet ik het, ik kom daar nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar wie ben 'je' om een ander daarop af te rekenen dan?
[..]
Alsof ze daar wel serieus zijn
Dat is soms nog erger
Kan hier prima, maar zoals ik zei hoeft het niet 100x herhaalt te worden.quote:
Soms, voor de grappige verhalenquote:
Leuk en aardig voor tijn maar het is niet altijd koetjes en kalfjes en hoort dat er ook bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan hier prima, maar zoals ik zei hoeft het niet 100x herhaalt te worden.
Neem een voorbeeld aan tijn, laatste tijd is die aan het daten en dat is hartstikke leuk voor hem en voor ons om te lezen.
Herhaalt 100x? Eh, say whut?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan hier prima, maar zoals ik zei hoeft het niet 100x herhaalt te worden.
Neem een voorbeeld aan tijn, laatste tijd is die aan het daten en dat is hartstikke leuk voor hem en voor ons om te lezen.
Het is een voorbeeld, tering.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms, voor de grappige verhalen
[..]
Leuk en aardig voor tijn maar het is niet altijd koetjes en kalfjes en hoort dat er ook bij.
Dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk spoorloos. En dan ontmoet iemand voor het eerst zijn zus. Ik snap nooit waarom mensen daar zo emotioneel van worden. Je kent ze niet, je hebt er alleen een bloedband mee. /care
hoe jij IRL bent... ik ken jou IRL niet.. ik zie jou IRL niet.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, al zou het natuurlijk fijn zijn als mensen hier ook inzien dat dit een forum is en mensen daar sowieso vaak anders dan irl zijn.
Je snapt het nietquote:
Lulquote:
Vaak, maar wel van verschillende personen. Er zijn een paar uitzonderingen die een relatie hebben en zich daar dus niet druk om maken, maar het gros heeft daar nu eenmaal 'issues' mee en post daar dus over.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoevaak lees ik wel niet dat:
- men niemand te neuken kan vinden
- geil is
- daten mislukt
Etc.
Afrekenen geen idee?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar wie ben 'je' om een ander daarop af te rekenen dan?
Jij kan niet lezen volgens mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Of moet het altijd maar over dingen gaan die iedereen leuk vindt hier? Volgens mij niet toch. Wil niet zeggen dat omdat iemand er last van heeft die hele discussie erover gekapt moet worden.
[..]
Lul
Lulquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Of moet het altijd maar over dingen gaan die iedereen leuk vindt hier? Volgens mij niet toch. Wil niet zeggen dat omdat iemand er last van heeft die hele discussie erover gekapt moet worden.
[..]
Lul
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Er moet gewoon meer geneukt worden, godverdomme
Make love, not postsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zijn altijd dezelfde personen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Vaak, maar wel van verschillende personen. Er zijn een paar uitzonderingen die een relatie hebben en zich daar dus niet druk om maken, maar het gros heeft daar nu eenmaal 'issues' mee en post daar dus over.
Nee, minder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
het moet niet altijd over dingen gaan die iedereen leuk vindt....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
Of moet het altijd maar over dingen gaan die iedereen leuk vindt hier? Volgens mij niet toch.
Word je toch a-seksueel joh, meer voor mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, minder.
Dat scheelt zo veel frustraties.
Geen gezeur over: vindt hij/zij mij wel leuk, partner gaat vreemd, heb ik een soa etc.
MINDER MINDER MINDER
Al wordt het 1000x herhaalt. Wie ben jij om er wat van te zeggen.quote:
Ik zei net al hoi maar toen kreeg ik niks terugquote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben eenzaam en zo goed als werkloos...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Vaak, maar wel van verschillende personen. Er zijn een paar uitzonderingen die een relatie hebben en zich daar dus niet druk om maken, maar het gros heeft daar nu eenmaal 'issues' mee en post daar dus over.
't Is altijd wat en altijd spijt van al het geld en alle tijd. Op de onverharde wegen die je naar hier hebben geleid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, minder.
Dat scheelt zo veel frustraties.
Geen gezeur over: vindt hij/zij mij wel leuk, partner gaat vreemd, heb ik een soa etc.
MINDER MINDER MINDER
Niemand.. maar wij mogen er wat van zeggen...... DAN gaan de negatieve posters janken dat we er wat van zeggen...quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb seks en geen frustraties. Wat is het leven toch fijn.
Mooie rijm Fas.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
't Is altijd wat en altijd spijt van al het geld en alle tijd. Op de onverharde wegen die je naar hier hebben geleid.
+1quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb seks en geen frustraties. Wat is het leven toch fijn.
Ik zeg er wat van omdat het meerdere mensen opvalt en het deprimerend werkt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al wordt het 1000x herhaalt. Wie ben jij om er wat van te zeggen.
Duidelijker?
[..]
Ik zei net al hoi maar toen kreeg ik niks terug
[..]
Dat sowieso
OH IK HEB JE ZO GEMISTquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk spoorloos. En dan ontmoet iemand voor het eerst zijn zus. Ik snap nooit waarom mensen daar zo emotioneel van worden. Je kent ze niet, je hebt er alleen een bloedband mee. /care
Kan ook gewoon een kutwijf zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OH IK HEB JE ZO GEMIST
Nee. Je leert ze nu pas kennen en dat kan heel tof worden, maar doe niet alsof je leven ineens compleet is
Oh sorry... ik las er vast over heen. Bewustquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al wordt het 1000x herhaalt. Wie ben jij om er wat van te zeggen.
Duidelijker?
[..]
Ik zei net al hoi maar toen kreeg ik niks terug
[..]
Dat sowieso
Mijn leven is al zo goed als aseksueel. Maar je kunt het niet worden, net zo min als je homo kunt worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Word je toch a-seksueel joh, meer voor mij.
Jeetje Fas, wat mooi. Van wie heb je dat gestolen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
't Is altijd wat en altijd spijt van al het geld en alle tijd. Op de onverharde wegen die je naar hier hebben geleid.
FTFYquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb seks en geen frustraties. Wat is mijn leven toch fijn.
Herkende je 'm?quote:
Ach, ik geloof niet eens dat het contact dan tof gaat worden. Meestal spreken ze niet eens dezelfde taal, wonen aan de andere kant van de wereld. Wat heb je der aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OH IK HEB JE ZO GEMIST
Nee. Je leert ze nu pas kennen en dat kan heel tof worden, maar doe niet alsof je leven ineens compleet is
uggo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn leven is al zo goed als aseksueel. Maar je kunt het niet worden, net zo min als je homo kunt worden.
En jij mag sowieso alle uggo hebben. Gul van mij toch?
Vaagjes.quote:
Als ze het daar over willen hebben?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
het moet niet altijd over dingen gaan die iedereen leuk vindt....
het mag overal over gaan....
maar het moet dus ook niet elke dag over dezelfde negatieve bullshit gaan... dat zegt men.....
Dat kan je op 2 manieren opvatten he, je kan je ook afvragen of het nodig is om er in eerste instante wat van te zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand.. maar wij mogen er wat van zeggen...... DAN gaan de negatieve posters janken dat we er wat van zeggen...
cirkeltje sedan
Pas je er hier prima tussen dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben eenzaam en zo goed als werkloos...
Verdorie, hoe durf jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh sorry... ik las er vast over heen. Bewust![]()
Spinvis.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje Fas, wat mooi. Van wie heb je dat gestolen?
Als er een klik is is er een klik natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik geloof niet eens dat het contact dan tof gaat worden. Meestal spreken ze niet eens dezelfde taal, wonen aan de andere kant van de wereld. Wat heb je der aan.
"je kan je afvragen of het nodig is om in eerste instantie te gaan klagen"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
je kan je ook afvragen of het nodig is om er in eerste instante wat van te zeggen
Hahhahahaha zelfde titel omg xDDquote:
Je zei kutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
"je kan je afvragen of het nodig is om in eerste instantie te gaan klagen"
wat een kutgesprekken voer jij
Gersquote:
Volgens mij heb ik nog nooit zulke slechte teksten als van Gers gehoord. Godsallejezus.quote:
quote:
Ik kan die stem van hem ook niet zo goed hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit zulke slechte teksten als van Gers gehoord. Godsallejezus.
Euh, ja?quote:
Blof!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit zulke slechte teksten als van Gers gehoord. Godsallejezus.
Haten op Gers.quote:
Ongeveer het hele ESF bestand. Alle hip-hop. Praktisch alle rap.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
"je kan je afvragen of het nodig is om in eerste instantie te gaan klagen"
wat een kutgesprekken voer jij
Geen idee, weinig gesproken vandaag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig
Hoe is het met je vriendje?
OHHH, dit is onder de gordel!!11quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op Gers.
VA pls
[..]
Ongeveer het hele ESF bestand. Alle hip-hop. Praktisch alle rap.
Een zeer groot gedeelte van death metal.
Ik ging even dood vanbinnen.quote:
Met een umlaut, really?quote:
Alsjeblieft dan, om het goed te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Was hij op Coldplay aan het haten vanwege hun teksten ja?quote:
quote:
Zo'n ingenieus rijmschema.quote:ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord in de zomerzon
ik geloof dat het toen daar met jou op het strand was in lissabon
of was het daar toen in parijs achter een coupe vers mokka ijs
het kan ook zijn dat het was met z'n twee boven zee in een luchtballon
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft dan, om het goed te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazin.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Fas, pls.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Zo'n ingenieus rijmschema.Dan ben je lekker aan het meeblèren met "een coupe vers mokka ijs" en verwacht je een zin met als eindwoord een woord dat op ijs rijmt, komt er gewoon "luchtballon" dat terugverwijst naar Lissabon. Mind = blown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Ga ik jullie weer verlaten zodat jullie de pseudo interessante gesprekken hier weer kunnen voortzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
Maar aangezien het hier zo;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Ga ik jullie weer verlaten zodat jullie de pseudo interessante gesprekken hier weer kunnen voortzetten.Onze dramaqueen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
Maar aangezien het hier zo;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Ga ik jullie weer verlaten zodat jullie de pseudo interessante gesprekken hier weer kunnen voortzetten.Neeeee niet gaaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft dan, om het goed te maken.MMkaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Sure, why not.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil jij mijn koning zijn dan?
[..]
Fuuuuuuuuuuuu
Jij zegt toch niets terug
Kom je?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil jij mijn koning zijn dan?
[..]
Fuuuuuuuuuuuu
Jij zegt toch niets terug
Zolang ik je vanavond maar in een kanten jurkje in het koninklijke bed vind.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan de hele tijd kijken naar haar tatt, of niet?
niet op mijn toetsenbord hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee. Op mobiel zit hij er gewoon
Precies. En ik niet kieskeurigquote:
Je weet jezelf wel te verkopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies. En ik niet kieskeurig
Dat valt nog best mee eigenlijk, zo voor de dinsdagmiddag !quote:
Was meer een sneer naar Kaneel omdat hij alles wat lekker is als "meh" afschuift met zijn rare vrouwensmaakquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies. En ik niet kieskeurig
Kaneel mag dat, hij is een 9.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was meer een sneer naar Kaneel omdat hij alles wat lekker is als "meh" afschuift met zijn rare vrouwensmaak
Rare vrouwensmaak, pls.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was meer een sneer naar Kaneel omdat hij alles wat lekker is als "meh" afschuift met zijn rare vrouwensmaak
Tot 10 ofcourse.quote:
ja verstopt dus, niet int zichtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel... alt + 155
En de hoofdletter is alt + 157 of 158?
Agreed, al wijs jij soms ook vrouwen waarvan ik denk, kaneel, ben je blind?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare vrouwensmaak, pls.
Alle vrouwen die ik leuk heb gevonden, zou jij hard geven.
Maybe, maybe notquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare vrouwensmaak, pls.
Alle vrouwen die ik leuk heb gevonden, zou jij hard geven.
Kijk, dat is realistischquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneel is een 9 op de schaal van Leonard Hofstadter
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneel is een 9 op de schaal van Leonard Hofstadter
Mad jelly jullie.quote:
Ach, van sommigen snap ik best dat het niet iedereen's smaak is. Maar het gaat me om innerlijk als ik iemand leuk vind. En dat is ook een kwestie van hoe goed je iemand kent.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:07 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, al wijs jij soms ook vrouwen waarvan ik denk, kaneel, ben je blind?
WHehehe.quote:
Agreed, al kijk je natuurlijk in eerste instantie wel naar het uiterlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, van sommigen snap ik best dat het niet iedereen's smaak is. Maar het gaat me om innerlijk als ik iemand leuk vind. En dat is ook een kwestie van hoe goed je iemand kent.
Behalve op FOK!.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, al kijk je natuurlijk in eerste instantie wel naar het uiterlijk.
Precies, daar word je op je posts afgerekend.quote:
Genadeloos.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, daar word je op je posts afgerekend.
Afzagen bij de enkels was het toch? Of zit ik nu weer op het verkeerde forum?quote:
Nouja, ik kan er wel een opnoemen waarvan ik niet wist hoe ze er uit zag toen ik haar leuk begon te vinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, al kijk je natuurlijk in eerste instantie wel naar het uiterlijk.
IRL ook met wat er uit je mond komt.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, wat is het verkeerde forum?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef yats het volgende:
[..]
Afzagen bij de enkels was het toch? Of zit ik nu weer op het verkeerde forum?
Ow, ik dacht dat het een of andere Duitse wiskundige was ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij zei dat je op Leonard Hofstadter lijkt. Ik geef je een 9
En je grammatica.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef rival het volgende:
Het meisje waar ik het meest gek op ben geweest vond ik lelijk de eerste keer toen ik haar zag
Voetbalforum...quote:
Nooit last van. Ik word vooral afgerekend op wat er niet uit mijn mond komt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
IRL ook met wat er uit je mond komt.....
Dat heb ik ook wel eens bij iemand gehad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef rival het volgende:
Het meisje waar ik het meest gek op ben geweest vond ik lelijk de eerste keer toen ik haar zag
Herkenbaar. En daar heb ik dan 7 jaar een relatie mee gehad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef rival het volgende:
quote:
en als je hem nu ziet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens bij iemand gehad.Dacht dat ik daar de enige in was.
Ook wel eens iemand leuk gevonden die geen ass had.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je kan wel een heerlijke ass hebben, maar als je geen enkele passie of compassie hebt, doei.
Nee. Maar is wel zo veilig om dat te denken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:13 schreef yats het volgende:
Nooit last van. Ik word vooral afgerekend op wat er niet uit mijn mond komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind hem nu nog lelijker dan toen. Terwijl ik geen negatieve gevoelens koester verder.quote:
Dat is toch echte liefdequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook wel eens mensen leuk gevonden om hun uitstraling, persoonlijkheid, etc. terwijl het uiterlijk dan 'tegen viel'Vind dat niet gek ook. Juist mooi
Check. Maar die was dan wel weer fucking tof. Ga ik nog steeds mee omquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook wel eens iemand leuk gevonden die geen ass had.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen zonder assIk vind het eerlijk gezegd verschrikkelijk als mannen geen kont hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik allemaal.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je kan wel een heerlijke ass hebben, maar als je geen enkele passie of compassie hebt, doei.
Jaquote:
Ik ben best uitgesproken, behalve in mijn liefdesleven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. Maar is wel zo veilig om dat te denken.
De mannen met konten heb ik een betere band mee, toevallig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Check. Maar die was dan wel weer fucking tof. Ga ik nog steeds mee om
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
De mannen met konten heb ik een betere band mee, toevallig.
never mind...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben best uitgesproken, behalve in mijn liefdesleven.
Op één na, maar zijn kont was ook wel huge. Misschien too much voor deze chick.quote:
Weet ik veel, vind het wel grappig dat je meteen luistertquote:
Dat ass doequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Op één na, maar zijn kont was ook wel huge. Misschien too much voor deze chick.
Denken dat ik hem daar in ga stekenquote:
Ik wist niet dat vrouwen ook op billen vielen. Wat is het mannelijke equivalent van borsten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Op één na, maar zijn kont was ook wel huge. Misschien too much voor deze chick.
Ja, eeh, wilde je nou van je pandapunten af of niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat ik hem daar in ga steken
zo ben ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik veel, vind het wel grappig dat je meteen luistert
Weetje hoe lang dat kan durenquote:
Jammer dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat ik hem daar in ga steken
Nee, geen ideequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
zo ben ik
[..]
Weetje hoe lang dat kan duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |