abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139900084
De gegevens in het kader hieronder worden automatisch up-to-date gehouden. De inhoud ervan is in ontwikkeling.

Bedenk dat alle informatie in deze OP onder voorbehoud is en dat de meest actuele informatie altijd op de website van de bank te vinden is.

Alle banken in het rijtje staan onder toezicht van De Nederlandse Bank (DNB) en vallen onder het Depositogarantiestelsel (TS kan niet aansprakelijk gehouden worden voor fouten in deze post, zelf even controleren natuurlijk!). Alle spaartegoeden worden door De Nederlandsche Bank gegarandeerd tot 100.000 euro per rekeninghouder per bank (bij EN/OF rekeningen geldt het dubbele).

Uitzonderingen:
Argenta valt onder het Belgische Garantiestelsel. Ook in België wordt nu 100.000 euro volledig gegarandeerd door de Belgische overheid.
Bank of Scotland valt onder het Britse depositograntiestelsel. De maximale dekking per 31 december 2010 is 85.000 pond. Deze limiet is gebaseerd op de limiet die geldt in de Eurozone (100.000 euro) en wordt in 2015 opnieuw bepaald op basis van de dan geldende wisselkoersen, waarbij omgerekend het garantiebedrag circa 100.000 euro moet zijn. Als de koers van het Britse pond tussentijds daalt, is de garantie omgerekend in euro's lager. Als de koers van het pond stijgt is de garantie omgerekend in euro's hoger.
ICBC Valt onder het Luxemburgse garantiestelsel. Gegarandeerd tot 100.000 euro

Voor hele grote bedragen (waarbij spreiden over meerdere banken lastig wordt) kun je staatobligaties overwegen. Nederlandse staatsobligaties behoren tot de veiligste ter wereld. Je hebt dan wel het nadeel van transactie- en bewaarkosten, maar voor grote bedragen zijn die in verhouding laag.

Overzicht opheffing deposito's

Actuele rente van de Europese Centrale Bank:

12 maands Euribor

Handige links:
http://www.spaarinformatie.nl
http://www.rekeninginfo.nl
http://www.dividendpagina.nl/sparen.asp
http://www.overgeld.nl
http://mistermoney.rtl.nl/sparen.asp
http://www.geldenrecht.nl
http://www.renteplaza.com

Voor meer informatie over verwerkingstijden tussen verschillende banken:
http://forum.spaarinforma(...)=5923&p=55932#p55932

Hou dit AUB een spaartopic.
Discusseren over speculeren en beleggen kan hier: Topicreeks: AEX: De Beursvloer

De kleine lettertjes:
TS is niet aansprakelijk voor verkeerde of onjuiste informatie in de OP
pi_139900093
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:05 schreef Blik het volgende:

[..]

Grappig, precies hetzelfde gehad 2 weken geleden. Was binnen 5 minuten weer klaar en kon ik weer bij de rekening
Ja, bij mij het was gelukkig ook zo opgelost.

Ik zat er nogal op te wachten... want vrijdag heb ik vanaf mijn Rabo (tegenrekening) een bedrag voor een deposito naar LPB overgemaakt, en meteen daarna elk uur gekeken of het al bijgeschreven was... zaterdag ook, en toen was (foutief password?) m'n rekening ineens geblokkeerd.

Maandagochtend meteen gebeld, rekening laten deblokkeren... na het inloggen zag ik tot mijn verbazing dat het geld er nog steeds niet (!!!) opstond... vrijdag niet... zaterdag niet... zondag niet... en maandag dus nog steeds niet.
Maandag rond de middag opnieuw gekeken, en toen stond het er eindelijk op.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:10 schreef RunnerB87 het volgende:

[..]

Ik weet ook eigenlijk zeker dat ik het juiste password heb gebruikt, maar toch geblokkeerd. Kreeg ook meteen een medewerker aan de telefoon die de rekening voor mij zou deblokkeren, maar tot op heden kan ik nog steeds niet bij mijn rekening komen...

Nog even afwachten en anders opnieuw bellen :)
Krijg je een foutmelding? En als je de password reset probeert? Bij het invullen van de beveiligingsvragen kreeg ik te zien dat de rekening geblokkeerd was.

De (erg vriendelijke) medewerker van LPB stelde voor dat ik (terwijl hij aan de lijn bleef) opnieuw probeerde in te loggen, met het mij bekende wachtwoord, en dat lukte toen dus.

Misschien kun je dat zelf ook voorstellen als je weer belt.
Dan weet je meteen of het weer werkt.
pi_139904389
Vandaag: ING -> ZL. Binnen 6 uur van rekening naar rekening.
Goede combinatie dat. :)
pi_139905957
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_139906718
http://www.regiobank.nl/p(...)-betaalrekening.html

¤50 kado als je je salaris laat storten bij RegioBank op de betaalrekening
Waarom niet?
pi_139907674
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Maxco het volgende:
http://www.regiobank.nl/p(...)-betaalrekening.html

¤50 kado als je je salaris laat storten bij RegioBank op de betaalrekening
Dat gaat waarschijnlijk niet op als je ZZP'er bent.
pi_139907813

Een programma uit 1994, Jacobse en van Es – vrije jongens, cowboys die geen robots wilden worden–. Wim de bie en Kees van Kooten, de bedenkers van deze tijdloze televisie, stopten in 1998 met hun tvprogramma ‘Keek op de week’. Als je oplet, mist de ABN bank de helft van zijn naam. Maar wat mij nog meer opviel, is het rentepercentage dat wordt weergegeven achter de heren. 9.40%.

En in dit topic breekt de euforie al los als er een bank gevonden wordt met 0,10% hogere percentage.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:26:36 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139907850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat gaat waarschijnlijk niet op als je ZZP'er bent.
Lees anders de voorwaarden even.

quote:
3 Inkomen
3.1 Met inkomen wordt bedoeld: loon uit werk, pensioen of uitkering (zoals AOW, WW, WAO, ANW en bijstand).
3.2 Onder inkomen valt niet: studiefinanciering, ouderlijke bijdrage, alimentatie, (periodieke)
overboeking van een privérekening en (periodieke) overboeking van een spaarrekening.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:28:23 #9
78918 SeLang
Black swans matter
pi_139907913
Die 0,2% extra actie rente van MoneYou, is dat een absolute 0,2% extra (dus ¤10.000 levert ¤20 op) of is dat annualised over de actieperiode (dus ¤10.000 levert ca 4 maanden 0,2% = ¤6,67 op)?

Iemand de voorwaarden gelezen?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:33:40 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_139908115
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef Robuustheid het volgende:
[ afbeelding ]

Een programma uit 1994, Jacobse en van Es – vrije jongens, cowboys die geen robots wilden worden–. Wim de bie en Kees van Kooten, de bedenkers van deze tijdloze televisie, stopten in 1998 met hun tvprogramma ‘Keek op de week’. Als je oplet, mist de ABN bank de helft van zijn naam. Maar wat mij nog meer opviel, is het rentepercentage dat wordt weergegeven achter de heren. 9.40%.

En in dit topic breekt de euforie al los als er een bank gevonden wordt met 0,10% hogere percentage.

Ik kreeg begin jaren '80 op mijn Junior Blauw rekening van de postgiro gewoon 8,25% vrij opneembaar. Alleen had ik toen hooguit een paar honderd gulden ;(. Ondanks dat had ik op mijn slaapkamer wel een geldgrafiek hangen waarop ik precies de vermogensgroei inclusief rente bijhield _O-. Helaas had ik dure hobby's dus die grafiek zag eruit als een zaagtand :')
Mijn reisverslagen
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:35:50 #11
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_139908189
quote:
[ afbeelding ]

Volgens mij staat daar 9 1/4, dus 9.25%. ;).

Mooie vondst inderdaad
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_139908621
En hoe weten zij als ik van tien verschillende bedrijven krijg gestort, of dat loon uit werk is?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:06:50 #13
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_139909253
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik kreeg begin jaren '80 op mijn Junior Blauw rekening van de postgiro gewoon 8,25% vrij opneembaar. Alleen had ik toen hooguit een paar honderd gulden ;(. Ondanks dat had ik op mijn slaapkamer wel een geldgrafiek hangen waarop ik precies de vermogensgroei inclusief rente bijhield _O-. Helaas had ik dure hobby's dus die grafiek zag eruit als een zaagtand :')
En je ouders konden niet slapen in de tussentijd van hun hypotheekrente die door het dak ging..
Overal verstand van.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:15:07 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139909554
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Loekie1 het volgende:
En hoe weten zij als ik van tien verschillende bedrijven krijg gestort, of dat loon uit werk is?
Omdat je als het goed is een zakelijke rekening hebt en je vanuit daar je salaris op je lopende rekening laat storten.
pi_139909597
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Omdat je als het goed is een zakelijke rekening hebt en je vanuit daar je salaris op je lopende rekening laat storten.
Ik ga niet voor die 50 euro een andere zakelijke rekening nemen. Er zijn grenzen. Geen leuke actie dus.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:17:23 #16
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_139909646
Ik ben overgestapt op KNAB, zakelijk. Geen credit card, maar wel goedkoper en vooral beter dan de Rabobank met die kutwebsite van ze.
Overal verstand van.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:18:02 #17
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139909673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:16 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ga niet voor die 50 euro een andere zakelijke rekening nemen. Er zijn grenzen. Geen leuke actie dus.
Dat hoeft ook helemaal niet.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:40:54 #18
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_139910464
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef SeLang het volgende:
Die 0,2% extra actie rente van MoneYou, is dat een absolute 0,2% extra (dus ¤10.000 levert ¤20 op) of is dat annualised over de actieperiode (dus ¤10.000 levert ca 4 maanden 0,2% = ¤6,67 op)?

De voorwaarden zeggen er niets over. Ik ga er dus vanuit dat ze die 0,2% niet "verrekenen" tot een random periode van een jaar, decennium of eeuw, maar gewoon 0,2% storten.
Zalm kennende zal mijn verwachting wel niet uitkomen...
censuur :O
pi_139910879
Voor degenen die reeds een rekening hebben bij Zwitserleven: ik heb een aantal maanden geleden een rekening geopend bij Zwitserleven en gebruik gemaakt van de Bijenkorfactie voor een kadobon van EUR 25. Ik heb begrepen dat ik nogmaals gebruik kan maken van de Bijenkorfactie/vakantiegeldactie mits er een andere rekening wordt geopend zoals bijvoorbeeld een internetspaarrekening waarbij elke maand opnieuw geld wordt gestort (inleg moet minimaal EUR 1.500 zijn). De rente bij deze spaarrekening is ook erg aantrekkelijk: 1,8%.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lucky_Lovely op 13-05-2014 17:01:31 ]
pi_139911536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:52 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Voor degenen die reeds een rekening hebben bij Zwitserleven: ik heb een aantal maanden geleden een rekening geopend bij Zwitserleven en gebruik gemaakt van de Bijenkorfactie voor een kadobon van EUR 25. Ik heb begrepen dat ik nogmaals gebruik kan maken van de Bijenkorfactie/vakantiegeldactie mits er een andere rekening wordt geopend zoals bijvoorbeeld een internetspaarrekening waarbij elke maand opnieuw geld wordt gestort (inleg moet minimaal EUR 1.500 zijn). De rente bij deze spaarrekening is ook erg aantrekkelijk: 1,8%.
Alleen bij een deposito kun je niet bijstorten. Bij flexibel- en maandsparen wel. Gewoon 1500 euro bijstorten (in een keer) gedurende de actieperiode en je ontvangt de Bijenkorf cadeaubon. Dus geen nieuwe rekening nodig..
pi_139920162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:52 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Zou jij ook zowel van de bijstorting op de reguliere spaarrekening én een nieuwe maandsparen rekening kunnen profiteren en zo 50 euro aan kaarten kunnen krijgen?
pi_139928631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:54 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Zou jij ook zowel van de bijstorting op de reguliere spaarrekening én een nieuwe maandsparen rekening kunnen profiteren en zo 50 euro aan kaarten kunnen krijgen?
Ja, in feite doe ik dat wel inderdaad. Moet er wel bij aangeven dat de vorige actie een aantal maanden geleden is geweest en de vakantiegeldactie is dus weer een nieuwe die pas is ingegaan, ik heb dus gebruik gemaakt van 2 verschillende acties met 2 verschillende rekeningen.
pi_139929630
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef Ton76 het volgende:

[..]

Ja, bij mij het was gelukkig ook zo opgelost.

Ik zat er nogal op te wachten... want vrijdag heb ik vanaf mijn Rabo (tegenrekening) een bedrag voor een deposito naar LPB overgemaakt, en meteen daarna elk uur gekeken of het al bijgeschreven was... zaterdag ook, en toen was (foutief password?) m'n rekening ineens geblokkeerd.

Maandagochtend meteen gebeld, rekening laten deblokkeren... na het inloggen zag ik tot mijn verbazing dat het geld er nog steeds niet (!!!) opstond... vrijdag niet... zaterdag niet... zondag niet... en maandag dus nog steeds niet.
Maandag rond de middag opnieuw gekeken, en toen stond het er eindelijk op.

[..]

Krijg je een foutmelding? En als je de password reset probeert? Bij het invullen van de beveiligingsvragen kreeg ik te zien dat de rekening geblokkeerd was.

De (erg vriendelijke) medewerker van LPB stelde voor dat ik (terwijl hij aan de lijn bleef) opnieuw probeerde in te loggen, met het mij bekende wachtwoord, en dat lukte toen dus.

Misschien kun je dat zelf ook voorstellen als je weer belt.
Dan weet je meteen of het weer werkt.
Het is opgelost! Rekening stond nog geblokkeerd, dus kreeg wederom een foutmelding. Nogmaals gebeld en toen was het opgelost :)
pi_139931221
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef macondo het volgende:
Ik ben overgestapt op KNAB, zakelijk. Geen credit card, maar wel goedkoper en vooral beter dan de Rabobank met die kutwebsite van ze.
Die creditcard komt misschien nog wel. In het begin hadden ze voor de privérekening ook geen creditcard. Onderhand hebben ze daar een partner voor gevonden waarmee ze samenwerken. Helaas dus niet in eigen beheer, maar via Laser Cards.. Dat vind ik nogal een minpunt. Heb daar ook geen creditcard van aangevraagd. Laser Cards verstrekt standaard kaarten waarbij gespreid betalen startklaar staat en je creditcard dus direct na goedkeuring van je aanvraag bij het BKR wordt geregistreerd.
pi_139932891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

De keerzijde van de medaille was toen dat de hypotheekrente torenhoog was in die tijd.. maar daar hadden alleen je ouders last van.
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:29:54 #26
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_139936018
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:54 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

"Nieuwe en bestaande klanten ontvangen maximaal één cadeaucard, ongeacht het aantal Zwitserleven spaarproducten dat zij hebben aangevraagd en/of het aantal extra stortingen dat zij hebben verricht op bestaande rekeningen."

quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 00:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De keerzijde van de medaille was toen dat de hypotheekrente torenhoog was in die tijd.. maar daar hadden alleen je ouders last van.
En de inflatie... Net als 5 jaar geleden dus. Enig verschil is dat je toen kon "gokken" op lang vastzetten. En had ik dat maar gedaan :+
pi_139937483
de rabobank heeft een nieuwe spaarrekening

30 / 90 dagen sparen bij 90 dagen 1,5%
pi_139937507
sns is nu 1,6% volgens hun website
pi_139937572
Waarom zou ik die 90 dagen rekening openen?
kan beter wat overboeken naar sns

heb nu die 1,1/1,2/1,3% rekening
pi_139941171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef RemcoDelft het volgende:

En de inflatie... Net als 5 jaar geleden dus. Enig verschil is dat je toen kon "gokken" op lang vastzetten. En had ik dat maar gedaan :+
Ik kan het mis hebben maar mensen die sparen hebben vaak niet de mentaliteit van een gokker.. je hoeft jezelf dus niks te verwijten. :)
pi_139947234
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

"Nieuwe en bestaande klanten ontvangen maximaal één cadeaucard, ongeacht het aantal Zwitserleven spaarproducten dat zij hebben aangevraagd en/of het aantal extra stortingen dat zij hebben verricht op bestaande rekeningen."

Thanks. :)
pi_139956141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef macondo het volgende:
Goedkoper?
Knab is toch de duurste van het stel?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_139956220
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:05 schreef arjan1112 het volgende:
sns is nu 1,6% volgens hun website
serieus?
Hmm dan wordt het lastig. Vindt sns van de spaarbanken het fijnste omdat ze net als de rabo een mobiele app hebben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_139956282
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

serieus?
Hmm dan wordt het lastig. Vindt sns van de spaarbanken het fijnste omdat ze net als de rabo een mobiele app hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

serieus?
Lastig hoezo?
pi_139956300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Goedkoper?
Knab is toch de duurste van het stel?
5 EUR p/maand + 1.000 ''gratis transacties'' per jaar noem ik nou niet bepaald duur.
pi_139956523
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:36 schreef RicDan het volgende:

[..]

5 EUR p/maand + 1.000 ''gratis transacties'' per jaar noem ik nou niet bepaald duur.
ah echt als in een zakelijke rekening. Zat net ook te kijken omdat ik een visa kaart wil en veel in het buitenland ben.
Dan is rabo met zijn goedkope opname tarieven beter. Heb dan wel alleen mastercard.
pi_139956539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:35 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

[..]

Lastig hoezo?
Om het geld te verschuiven naar een hoger renderende rekening.
pi_139986326
Balen dat NN omlaag gaat. En jammer dat ik net pas een mail van ze krijg terwijl het morgen in gaat :')

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet, het is allemaal niet veel soeps. Het liefst heb ik een 'gewone' spaarrekening, maar daar is 1,75% bij Argenta het hoogst, maar dat zal ook niet lang zo blijven.

Deposito heb ik liever niet een jaar of langer, gewoon voor de zekerheid. Een 9 maand deposito kan, maar is ook 'maar' 1,80% dus die extra onzekerheid nog niet waard.
pi_139986707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:01 schreef Zocalo het volgende:
Balen dat NN omlaag gaat. En jammer dat ik net pas een mail van ze krijg terwijl het morgen in gaat :')

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet, het is allemaal niet veel soeps. Het liefst heb ik een 'gewone' spaarrekening, maar daar is 1,75% bij Argenta het hoogst, maar dat zal ook niet lang zo blijven.

Deposito heb ik liever niet een jaar of langer, gewoon voor de zekerheid. Een 9 maand deposito kan, maar is ook 'maar' 1,80% dus die extra onzekerheid nog niet waard.
Misschien wordt het tijd voor beleggen.
pi_139987583
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Misschien wordt het tijd voor beleggen.
Dat is mij toch net iets te onzeker, en ik heb er te weinig kennis van.
Mijn Robeco gaat wel super met 10 euro winst op 300 euro in vier maanden. Dus misschien dat ik er toch iets bij doe daar.
pi_139989713
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef SeLang het volgende:

In de voorwaarden wordt gesproken over een tijdelijke hogere rente. Ik interpreteer dat als 0,2% over de actieperiode.
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:42:48 #43
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_139991450
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:42 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Mijn Robeco gaat wel super met 10 euro winst op 300 euro in vier maanden. Dus misschien dat ik er toch iets bij doe daar.
Ik zit hetzelfde te denken. Maar: realiseer je ook dat je voor Robeco koos vanwege hun 50 euro premie. Er zijn genoeg andere aanbieders van fondsen... Waarom niet ASN of zelfs Moneyou? Welke is "beter"?
pi_139996073
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:42 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik zit hetzelfde te denken. Maar: realiseer je ook dat je voor Robeco koos vanwege hun 50 euro premie. Er zijn genoeg andere aanbieders van fondsen... Waarom niet ASN of zelfs Moneyou? Welke is "beter"?
Dit verder heeft robeco in het verleden op zijn zachtst gezegd niet bijster goed gepresteerd.
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:39:33 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139997053
Understatement inderdaad :'(. Laatste jaar gaat het overigens (veel) beter. Op een ander fonds halen ze de geleden schade wel aardig in.
In het verleden behaalde resultaten... :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:56:15 #46
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_139997725
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:39 schreef RobertNL het volgende:
Understatement inderdaad :'(. Laatste jaar gaat het overigens (veel) beter. Op een ander fonds halen ze de geleden schade wel aardig in.
Maar is 8% rendement echt zo indrukwekkend als de wereldwijde beurs 24% steeg?
pi_139999092
Je moet een fonds niet vergelijken met de beurs als geheel. Een fonds heeft een bepaald profiel en fondsen met een veilig profiel zullen bijv minder snel pieken, maar ook minder snel dalen. Fondsen moet je vergelijken met een benchmark.

Afijn, off-topic.
pi_140003237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:01 schreef Zocalo het volgende:
Deposito heb ik liever niet een jaar of langer, gewoon voor de zekerheid.
Welke onzekerheid? Verwacht je dat de regels voor het depositogarantiestelsel worden aangepast en dat de bank waar het geld opstaat omvalt? Die kans ijkt namelijk erg klein, zeker bij een 2-jaars deposito of korter. Zolang je onder de ton blijft per bank is het risico klein op het verliezen van je geld.
pindazakje
pi_140003695
Onzekerheid bij zichzelf, veronderstel ik. Dat je toch opeens het geld nodig blijkt te hebben en er dan niet bij kunt.
pi_140004987
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:42 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Grappig maar via dit forum ben ik ook bij Robeco beland. Eerst alleen met m'n 50 euro maar inmiddels heb ik aardig wat bijgestort. Past niet in dit "spaar" forum maar als je met een klein stukje van je spaargeld iets meer risico durft te nemen heb je wellicht wat meer rendement dan bij de huidige banken. Maar wees voorzichtig !
Na m'n bancaire "meedenk" periode nu levensgenieter als ondernemer
pi_140020759
Bij eenvandaag hadden ze heel lang een mandje met aandelen en laatst hebben ze bekeken hoeveel dat mandje na twee jaar of zo waard was geworden. Ik geloof 13% winst oid.
Zoiets zou ik ook wel willen.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:28:32 #52
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_140021263
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef Loekie1 het volgende:
Bij eenvandaag hadden ze heel lang een mandje met aandelen en laatst hebben ze bekeken hoeveel dat mandje na twee jaar of zo waard was geworden. Ik geloof 13% winst oid.
Zoiets zou ik ook wel willen.
Zou je dat mandje ook nog steeds willen als de winst een jaar later -13% was?
pi_140021450
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef freako het volgende:

[..]

Zou je dat mandje ook nog steeds willen als de winst een jaar later -13% was?
Het gaat om het principe: mandje met alleen grote bedrijven, en af en toe mik je er wat uit en doe je er wat anders bij. Zoiets en dan via internet, bestaat dat?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:03:38 #54
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_140022832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het gaat om het principe: mandje met alleen grote bedrijven, en af en toe mik je er wat uit en doe je er wat anders bij. Zoiets en dan via internet, bestaat dat?
Een 'mandje' :')
Bedoel je niet gewoon een ETF? Falende bedrijven worden er vanzelf uitgemikt.
pindazakje
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:27:49 #55
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_140023935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

^^ Dat. Hier ook interesse.
"Probleem" is dat het "beginnen met aandelen"-topic toch voelt als een stap te ver, en een stap te ingewikkeld. Ik wil er zeker geen dagtaak aan hebben.
Groot voordeel van dit spaartopic is dat het laagdrempelig is. Mocht iemand zich geroepen voelen een soortgelijk topic te openen met informatie/vergelijkingen over beleggingsfondsen/ETF's, denk ik dat je hier meerdere mensen blij mee maakt.
pi_140024645
Ik denk dat 'de gewone burger' die de finesse van de beurs niet kent, alleen maar verlies zal maken. Daar zijn de snelle jongens van de investeringsmaatschappijen ook op uit, makkelijk te bedriegen, onervaren investeerders.

Ik denk dat je het dan beter bij zo'n beleggingsrekening kan houden, maar da's mijn mening.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:54:33 #57
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_140024960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik denk dat 'de gewone burger' die de finesse van de beurs niet kent, alleen maar verlies zal maken. Daar zijn de snelle jongens van de investeringsmaatschappijen ook op uit, makkelijk te bedriegen, onervaren investeerders.

Ik denk dat je het dan beter bij zo'n beleggingsrekening kan houden, maar da's mijn mening.
Zo'n beleggingsrekening is toch precies hetzelfde qua "de snelle jongens winnen"? Volledig geautomatiseerde systemen handelen in milliseconden, daar zit jij dan met je muis te klikken.
pi_140031810
Er zijn nog geen 'vakantiegeld' acties?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_140032370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Er zijn nog geen 'vakantiegeld' acties?
Ff terugbladeren, vorige topic staan er aardig wat, o.a. Zwitserleven, ING, en nog wat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zo'n beleggingsrekening is toch precies hetzelfde qua "de snelle jongens winnen"? Volledig geautomatiseerde systemen handelen in milliseconden, daar zit jij dan met je muis te klikken.
Ik doelde meer op die fondsenrekening van Robeco, waarvoor je inkoopt voor een bepaald bedrag en zij verder het aandelengevecht voeren. Het lijkt mij dat Robeco ook wel wat snelle jongens in dienst heeft. Niet zo'n Alexrekening waarin je zelf een aandeeltje koopt. Dan verlies je altijd.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 12:24:28 #60
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_140050549
ING is sneller met de tijdschriftenbon dan met de bonusspaaractie. Nu 3 Margrieten besteld :7
  zaterdag 17 mei 2014 @ 12:40:36 #61
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_140050890
quote:
[ afbeelding ]

Ik kreeg vroeger 3,5% op mijn lopende rekening :') Dus ja vroeger was de rente inderdaad stukken hoger.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_140051690
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:24 schreef RemcoDelft het volgende:
ING is sneller met de tijdschriftenbon dan met de bonusspaaractie. Nu 3 Margrieten besteld :7
Moederdag is toch al geweest? ;)
pi_140054672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef Ill-Skillz het volgende:

Ik denk dat het moet zijn: De gewone burger interesseert het hele gebeuren in aandelen geen zier omdat ze de stof al ingewikkeld genoeg vinden en er ook geen moeite in willen steken om het te leren te begrijpen.

Luiheid dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2014 15:39:43 ]
pi_140055723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

^^ Dat. Hier ook interesse.
"Probleem" is dat het "beginnen met aandelen"-topic toch voelt als een stap te ver, en een stap te ingewikkeld. Ik wil er zeker geen dagtaak aan hebben.
Groot voordeel van dit spaartopic is dat het laagdrempelig is. Mocht iemand zich geroepen voelen een soortgelijk topic te openen met informatie/vergelijkingen over beleggingsfondsen/ETF's, denk ik dat je hier meerdere mensen blij mee maakt.
Dat topic is er al.
Goede fondsen zijn Vanguard en Think.
En meer dividend inkomsten super-x.

Wat je moet doen is daar in investeren (met geld wat je de komende 10 jaar niet nodig hebt) en vervolgens niet meer naar kijken en handelen.
pi_140055797
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:36 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Ff terugbladeren, vorige topic staan er aardig wat, o.a. Zwitserleven, ING, en nog wat.

[..]

Ik doelde meer op die fondsenrekening van Robeco, waarvoor je inkoopt voor een bepaald bedrag en zij verder het aandelengevecht voeren. Het lijkt mij dat Robeco ook wel wat snelle jongens in dienst heeft. Niet zo'n Alexrekening waarin je zelf een aandeeltje koopt. Dan verlies je altijd.
Robeco rekent erg hoge kosten, een etf is dan beter.
AEX / Centraal topic Indextrackers / Exchange-Traded Funds (ETF)
pi_140133409
Heeft iemand al zijn 2e Zwitserleven / Bijenkorf bon ontvangen?
pi_140134551
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef nhero het volgende:
Heeft iemand al zijn 2e Zwitserleven / Bijenkorf bon ontvangen?
Nee nog niet, heb wel vorige week maandag meteen overgemaakt.
pi_140163174
Over een paar dagen komt één van mijn deposito's vrij wat ik voor 9 maanden bij LPB had staan voor 2,3% rente. Als ik nu opnieuw voor een 9 maanden deposito bij LPB zou kiezen zou dat maar voor 1,8% zijn. :(

Ik denk dat ik het geld uit het vrijgekomen deposito voorlopig maar bij ZwitserLeven parkeer (tegen 1,7%, vrij opneembaar).

Edit: Hmmm... bij nader inzien lijkt het Zwitserleven MaandSparen me wel een idee (1,8%, ook vrij opneembaar). Nu boek ik nog elke maand een vast bedrag naar NN, maar dat zou ik dan kunnen wijzigen naar ZL. En blijkbaar kan er nu eenmalig een extra bedrag worden gestort, maar ik kan zo niet zien hoeveel dat extra bedrag maximaal mag zijn:

quote:
Profiteer nu van de actie!
Vraagt u een MaandSparen rekening aan? Dan kunt u nu eenmalig een extra bedrag inleggen. Legt u minimaal ¤1.500 in? Dan ontvangt u tijdelijk een Bijenkorf cadeaucard t.w.v. ¤ 25. Deze actie loopt t/m 15 juni 2014.

[ Bericht 44% gewijzigd door Ton76 op 20-05-2014 12:03:21 (MaandSparen) ]
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:05:30 #69
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_140163750
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat topic is er al.
Goede fondsen zijn Vanguard en Think.
En meer dividend inkomsten super-x.

Wat je moet doen is daar in investeren (met geld wat je de komende 10 jaar niet nodig hebt) en vervolgens niet meer naar kijken en handelen.
Vanguard kom ik vaker tegen, maar ik ging er vanuit dat dat Amerikaans is. M.a.w. klinkt lastig om daar als Nederlander aan te beginnen.

@Ton: ik gok dat het maximumbedrag is wat jij maximaal in een keer vanaf je betaalrekening kan afschrijven :)
pi_140167875
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef k_man het volgende:
Onzekerheid bij zichzelf, veronderstel ik. Dat je toch opeens het geld nodig blijkt te hebben en er dan niet bij kunt.
inderdaad :)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:52:42 #71
78918 SeLang
Black swans matter
pi_140168546
Het is 2000 en 2007 all over again. Particulieren worden in veel te dure aandelen en andere te dure beleggingen gesuckerd terwijl de rendements vooruitzichten daarvan op de huidige waarderingen abominabel zijn en de risico's hoger dan ooit.

Maar, dit is een spaartopic. Spaartegoeden zijn in de EU tot 100k verzekerd en tot nu toe is dat nog altijd nageleefd (zelfs in Cyprus en Griekenland!). Niets is 100% vrij van risico maar dit is as close as it gets... Je krijgt weinig rente maar je kunt er vanuit gaan dat je je geld terugkrijgt. De reële rente op een spaarrekening/ deposito is momenteel ~1% en de geschiedenis suggereert dat dat weleens beter kan zijn dan wat de komende 10 jaar op aandelen gaat worden gehaald.

Discussies over andere producten horen daarom in AEX, want elk alternatief zitten mitsen en maren aan verbonden die discussie vergen. Er zijn in AEX aparte topics over ETFs, aandelen, Rabobank Certificaten, etc etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door SeLang op 20-05-2014 15:10:13 ]
Mijn reisverslagen
pi_140179133
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:52 schreef SeLang het volgende:
Het is 2000 en 2007 all over again. Particulieren worden in veel te dure aandelen en andere te dure beleggingen gesuckerd terwijl de rendements vooruitzichten daarvan op de huidige waarderingen abominabel zijn en de risico's hoger dan ooit.

Maar, dit is een spaartopic. Spaartegoeden zijn in de EU tot 100k verzekerd en tot nu toe is dat nog altijd nageleefd (zelfs in Cyprus en Griekenland!). Niets is 100% vrij van risico maar dit is as close as it gets... Je krijgt weinig rente maar je kunt er vanuit gaan dat je je geld terugkrijgt. De reële rente op een spaarrekening/ deposito is momenteel ~1% en de geschiedenis suggereert dat dat weleens beter kan zijn dan wat de komende 10 jaar op aandelen gaat worden gehaald.

Discussies over andere producten horen daarom in AEX, want elk alternatief zitten mitsen en maren aan verbonden die discussie vergen. Er zijn in AEX aparte topics over ETFs, aandelen, Rabobank Certificaten, etc etc.
Goed punt. Quoted for truth. :)
pi_140186022
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Vanguard kom ik vaker tegen, maar ik ging er vanuit dat dat Amerikaans is. M.a.w. klinkt lastig om daar als Nederlander aan te beginnen.

@Ton: ik gok dat het maximumbedrag is wat jij maximaal in een keer vanaf je betaalrekening kan afschrijven :)
Nope gewoon aex, verder is think een NL bedrijf.
Overigens houdt wel rekening met wat Selang zegt.
Beurs is momenteel overgewaardeerd dus zet er niet je hele spaargeld op.

En kijk idd in de desbetreffende topics.
pi_140202156
Hoop dat we die Bijenkorf bon binnenkort krijgen, dan kan er ik nog iets voor halen voor mij vakantie :P
pi_140204233
Zojuist Bijenkorf bon ontvangen. Op maandag meteen overgemaakt.
pi_140204748
Ik heb ook binnen, woensdags overgemaakt ofzo.
pi_140207025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:48 schreef Ton76 het volgende:
Edit: Hmmm... bij nader inzien lijkt het Zwitserleven MaandSparen me wel een idee (1,8%, ook vrij opneembaar). Nu boek ik nog elke maand een vast bedrag naar NN, maar dat zou ik dan kunnen wijzigen naar ZL. En blijkbaar kan er nu eenmalig een extra bedrag worden gestort, maar ik kan zo niet zien hoeveel dat extra bedrag maximaal mag zijn:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]@Ton: ik gok dat het maximumbedrag is wat jij maximaal in een keer vanaf je betaalrekening kan afschrijven :)
@RemcoDelft: Klopt inderdaad, je hebt gelijk... vanmorgen naar ZL gebeld, daar werd mij verteld dat er geen limiet is voor de eenmalige storting.

Sterker nog: als de eenmalige storting de maximale limiet van mijn bank (50k per transactie bij Rabobank) overschrijdt, dan mag het ook in meerdere stortingen. :)

De medewerkster vertelde mij ook dat ik wel minimaal ¤1500 moet storten om in aanmerking te komen voor de kadobon, maar dat was ik toch al van plan.

Dus... inmiddels heb ik een ZL Maandsparen rekening geopend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ton76 op 21-05-2014 15:52:33 (typo) ]
pi_140208742
Zie in mijn productoverzicht van nn ineens een mij onbekende rekening staan!

Daarnaast bij de faqs staat er o.a dat indien je een onbekend product ziet staan je dan contact op moet nemen met de klantenservice. Gedaan, krijg ik een email dat ik de rekening kan beeindigen door een email te sturen voorzien van een handtekening en een kopie van een leg. bewijs :')

Ja fijn, moet ik een rekening gaan opzeggen die ik nooit heb geopend :')

Maar ff een email teruggedaan...
pi_140208756
dubbel
pi_140213091
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef SOG het volgende:
Zie in mijn productoverzicht van nn ineens een mij onbekende rekening staan!

Daarnaast bij de faqs staat er o.a dat indien je een onbekend product ziet staan je dan contact op moet nemen met de klantenservice. Gedaan, krijg ik een email dat ik de rekening kan beeindigen door een email te sturen voorzien van een handtekening en een kopie van een leg. bewijs :')

Ja fijn, moet ik een rekening gaan opzeggen die ik nooit heb geopend :')

Maar ff een email teruggedaan...
HUH? Jij ziet de rekening van iemand anders?
pi_140213559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef nhero het volgende:
Zojuist Bijenkorf bon ontvangen. Op maandag meteen overgemaakt.
Hier hetzelfde :)
pi_140233445
De drie maanden zijn voorbij. Halen jullie je geld van de Robecorekening?
pi_140233499
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:05 schreef Loekie1 het volgende:
is al gebeurd ja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:41:57 #84
78918 SeLang
Black swans matter
pi_140234412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:05 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb de initiële ¤50 direct teruggehaald en de gratis ¤50 zit in de Robeco One. Gewoon gratis aandelen van Robeco gekregen dus.
Mijn reisverslagen
pi_140275200
Die Ing-actie met die tijdschriften, daarvoor moet je in één keer 500 euro sparen. Maar je kunt volgens mij meteen die 500 euro er weer afhalen, daarover staat niets in de voorwaarden. Weet iemand dat?
pi_140275682
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:15 schreef Loekie1 het volgende:
Die Ing-actie met die tijdschriften, daarvoor moet je in één keer 500 euro sparen. Maar je kunt volgens mij meteen die 500 euro er weer afhalen, daarover staat niets in de voorwaarden. Weet iemand dat?
Ik heb de bon binnen een week ontvangen. Het geld staat er nog op, ING heeft een actierente van 1,7% wat op dit moment niet slecht is.
pi_140275944
En de eerste 1500,01 is aangekomen bij ZwitserLeven. Maandag even de tweede rekening daar vullen. Altijd leuke cadeautjes!
pi_140276733
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:32 schreef nhero het volgende:

[..]

Ik heb de bon binnen een week ontvangen. Het geld staat er nog op, ING heeft een actierente van 1,7% wat op dit moment niet slecht is.
Is dat als je een nieuwe spaarrekening opent?
pi_140276785
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 13:08 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Is dat als je een nieuwe spaarrekening opent?
Ja.
pi_140276846
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:52 schreef SeLang het volgende:

Van "zelfs in Ijsland" zou ik meer vertrouwen krijgen ;)

Ben het wel totaal met je eens, deze week uitgestapt, 10% op een paar maanden ruim voldoende en zoals jij altijd zegt de Shiller P/E etc etc. En nu dus weer naar dit topic om te kijken om te kijken waar dat geld nu weer heen moet, haha
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_140280790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 13:11 schreef Thas het volgende:

[..]

Van "zelfs in Ijsland" zou ik meer vertrouwen krijgen ;)

Ben het wel totaal met je eens, deze week uitgestapt, 10% op een paar maanden ruim voldoende en zoals jij altijd zegt de Shiller P/E etc etc. En nu dus weer naar dit topic om te kijken om te kijken waar dat geld nu weer heen moet, haha
Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen wat het grote verschil is met een normale p/e en hoe deze te berekenen is.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:00:34 #92
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_140281791
Over drie dagen loopt een deposito af dat ik bij ATBank had lopen. Vijf jaar lang. Tegen 5,0%… *huil*
Wat nu?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_140281852
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen wat het grote verschil is met een normale p/e en hoe deze te berekenen is.
http://en.wikipedia.org/w(...)ce-to-earnings_ratio
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_140286105
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef darktower het volgende:
Over drie dagen loopt een deposito af dat ik bij ATBank had lopen. Vijf jaar lang. Tegen 5,0%… *huil*
Wat nu?
Blij zijn dat je het destijds op het juiste moment hebt vast gezet?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:17:10 #95
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_140292144
Ja da's waar. :)
Zag net dat ik ook nog een deposito heb voor 4% die pas in 2017 afloopt, woehoe!

Net maar weer een stukje hypotheek afgelost. Voelt desondanks ook als een bodemloze put omdat de waarde van het appartement ook flink gedaald is (40.000 EUR sinds 2006!). Meh.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:35:20 #96
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_140327379
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:21 schreef RicDan het volgende:

[..]

Blij zijn dat je het destijds op het juiste moment hebt vast gezet?
pi_140336388
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef darktower het volgende:
Wat nu?
zet het bij de rabobank 15 jaar vast krijg je 4,6%
  zondag 25 mei 2014 @ 08:54:34 #98
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_140336830
4,6%? Hoe kom je daarbij? Ik zie als hoogste percentage 3,5 staan..?
  zondag 25 mei 2014 @ 09:03:45 #99
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_140336880
Kent iedereen deze actie bij Moneyou? Op geld dat je met een minimum van duizend euro stort tot 16 juni krijg je als je het tot en met 1 september 2014 laat staan 0,2% extra rente. Klinkt op zichzelf goed, al is het 0,20% boven op de variabele rente en die kan dus ook gewoon omlaag gaan.

Zelf open ik steeds deposito's bij Moneyou. Als je die moet openbreken krijg je in elk geval nog 1,5% rente. Zijn er ook andere deposito's waar dat zo is of krijg je normaal gesproken - en ik dacht dat dat zo was - helemaal geen rente als je een deposito openbreekt?
  zondag 25 mei 2014 @ 09:12:09 #100
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_140336959
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 08:54 schreef darktower het volgende:
4,6%? Hoe kom je daarbij? Ik zie als hoogste percentage 3,5 staan..?
Dan kijk je waarschijnlijk niet goed.
pindazakje
  zondag 25 mei 2014 @ 09:13:21 #101
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_140336973
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 09:03 schreef Extraneus het volgende:
Zelf open ik steeds deposito's bij Moneyou. Als je die moet openbreken krijg je in elk geval nog 1,5% rente. Zijn er ook andere deposito's waar dat zo is of krijg je normaal gesproken - en ik dacht dat dat zo was - helemaal geen rente als je een deposito openbreekt?
Waarom zou je een deposito 'openbreken'?
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')