945 Europlan Solid kost ongeveer €46 voor een zak van 23kg.quote:Aanbrengen van XXXX op een ingefreesde vloerverwarming
Strijk de vloer voor met een laag 044 Europrimer Multi.
Bij een ingefreesde vloerverwarming dienen de sleuven eerst te worden dichtgezet met 945 Europlan Solid voor zand-cementdekvloeren / 944 Europlan Solid voor anhydrietvloeren. Controleer altijd eerst of de leidingen goed vast-/klemzitten!
Strijk de vloer nogmaals voor met een laag 044 Europrimer Multi.
Egaliseer vervolgens de zand-cementdekvloeren met 990 Direct en anhydrietvloeren met 920 of 925 Europlan Alphy Direct. Bij voorkeur in een minimumdikte van 3 mm (zeker bij een ingefreesde vloerverwarming).
Verlijm de vloerbedekking met Mtack 201 of met 640 Eurostar Special.
Pas hierna het opstookprotocol toe.
Daarom ook altijd je leidingen vastzetten met klemmenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:29 schreef indy31 het volgende:
Nadeel is dat de buizen kunnen gaan opdrijven
Daar heb ik nog nooit van gehoord bij ingefreesde vloerverwarming. Behalve dat het veel werk is lijkt het me ook onmogelijk omdat er geen ruimte voor is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef goed_volk het volgende:
Daarom ook altijd je leidingen vastzetten met klemmen![]()
Dat je er nog nooit van gehoord hebt, wil niet zeggen dat het niet kanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef indy31 het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord bij ingefreesde vloerverwarming. Behalve dat het veel werk is lijkt het me ook onmogelijk omdat er geen ruimte voor is.
van de offertes die ik heb gekregen verschilt het dichtsmeren van 6-10 euro. Dus je zit er gewoon gemiddeld in.quote:Op maandag 20 november 2017 14:18 schreef Dropkikker het volgende:
Wij laten het bij ons ook dichtsmeren door het bedrijf wat de vloer ook gaat leggen, voor 75 m2 zijn wij 680 euro kwijt. Volgens mij is dat wel een nette prijs of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop