Dat helpt nu alleen nog maar in de breedte.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Tsss ga's melk drinken en aardappelen eten jij, dwerg!
Ik wil haar wel 17 centimeter geven hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar voor een meisje is dat leuk! En schattig!
Je mag wel 10 cm van mij? Ah?
Nee. :/quote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eentje heeft hij er helemaal zelf geschreven ook, hoorde ik in die special toen.
Weet jij welke dat was?
Er sprong in ieder geval iemand richting de tafelquote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef Greys het volgende:
WTF gebeurde daar?
Er viel niet slechts iets om, toch?
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
Kan iemand even vertellen watskeburt? TV staat uit hier
haha.. die gast is zich doodgeschrokken. Wil nu wel ff weten wat er gebeurd is.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef iBenny het volgende:
Die ene heeft een bonkend hart(daarachter
)
Nee, ik zag iemand wild rondspringen. Viel hij iemand aan?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef Greys het volgende:
WTF gebeurde daar?
Er viel niet slechts iets om, toch?
En sprong vervolgens op de instrumentenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef vencodark het volgende:
Er stond iemand op die desk van die gast.
Daar leek het wel op... maar het zou kunnen dat het een of andere BNN-stunt is ofzo...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ik zag iemand wild rondspringen. Viel hij iemand aan?
Ze doen net of er niks gebeurd is.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:18 schreef Strani het volgende:
Wat spannend in ene
Houdt ons niet-kijkenden goed op de hoogte mensen!
Begrijpelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het leek wel of hij die brillemans aanvloog
Ik denk dat ze niemand op ideeën willen brengenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat raar dat ze niet even vertellen wat er was
Hij had ze toch gekocht?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
En sprong vervolgens op de instrumenten
Zou best kunnen... ik had het idee dat hij richting de hoofdtafel wildequote:
Commotie. Move along people.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat raar dat ze niet even vertellen wat er was
Oh dan moet het wel heel erg zijn. Van de week al dat dessert waar een stuk vanaf viel bij DWDD en nu dit. Rampweek voor de Nederlandse TV.quote:
Jezus.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is juist een hit800.000 minimaal, per dag
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Benny ga eens wat te zuipen halen lamme
Snap ik met een bruine presentatorquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze zijn wel allemaal goed geschrokken, dat zie je aan de gezichten.
Ja, het zijn ineens een soort beleefdheidsgesprekjesquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze zijn wel allemaal goed geschrokken, dat zie je aan de gezichten.
Ik beken dat 1.65 tot 1.70 eigenlijk altijd m'n favoriete lengte voor vrouwen is geweest.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat helpt nu alleen nog maar in de breedte.
Die gast heeft echt prioriteiten.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ilse vroeg ook wat hij nou steeds riep. John maakte nog een opmerking dat het goed voir de kijkcijfers zou zijn
Humberto had zijn ninja style losgelatenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een idioot. Neem aan dat ie die nerd wil aanvallen.
Of Ilse. Zóveel energie krijg je echt niet van een goed ontbijt.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Misschien had Waylon nog een rekening open staan bij zijn oude cokedealer
Godver, Vulture.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Misschien had Waylon nog een rekening open staan bij zijn oude cokedealer
Met wie kan John de Mol nou helemaal vijanden hebben gemaakt, op een stuk of twee miljoen afgewezen reality-show-kandidaten na?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me niks verbazenals dit De Mol was gericht... je ziet aan zijn gezicht dat er iets loos is
Die vent is loaded... wie weet een of andere gek die denkt dat er zo geld valt te verdienen door 'm wat aan te doenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Met wie kan John de Mol nou helemaal vijanden hebben gemaakt, op een stuk of twee miljoen afgewezen reality-show-kandidaten na?
Nou nou, er kijken nog dagelijks 800.000 mensen naar.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Waarom schieten ze zo'n psychiatrische patiënt niet gelijk dood.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou nou, er kijken nog dagelijks 800.000 mensen naar.
Oh, je bedoelde iets anders.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou nou, er kijken nog dagelijks 800.000 mensen naar.
Oh, je bedoelde iets anders.
Omdat er pillen verkocht moeten worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Waarom schieten ze zo'n psychiatrische patiënt niet gelijk dood.
Het zou dan logischer zijn als één of andere gekke Achterhoeker momenteel Conchita Wurst probeert aan te vallen bij ORF Spät.quote:
Inderdaad. Was het toch tegen hem gericht?quote:
ORF Spätquote:Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou dan logischer zijn als één of andere gekke Achterhoeker momenteel Conchita Wurst probeert aan te vallen bij ORF Spät.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |