quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
quote:
PI combobreaker.quote:
2 november denk ik weer terug te zijn in het land van de regen en de wind.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
muisje
wanneer kom je weer terug naar NL
ik vind het maar stom dat je een uur eerder leeft dan wij
normaal gesproken doet hij dit nooit in de ochtendshowquote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom weet Giel niet hoe je de STER en ANWB moet instellen?
Daar heeft Giel normaliter nog een techneut voorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wil pino een ranja?quote:
juist. Die reactie van Giel op het eindeexamen van de staatssecretaris die zei dat hij voor Nederlands een 7 had, maar voor andere vakken zoals economie en Scheikunde beter scoorde was ook weer zo'n 6-jes mentaliteitquote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
8000 klachten
"het was te moeilijk huuuuuuuuu"
beter leren luie etters
Halloquote:
ik dacht dat dat systeem ook helemaal herzien was, paar maanden terug toch ook gekloot daarmee?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:
Nee, hij spaart per gepresenteerd uur dat 'ie de studio niet uit is geweest 5 minuten pauze op... en die mag hij dus inzetten wanneer hij wilt om te slapen (of om naar de WC te gaan buiten de studio of iets dergelijks). Er is echter al een heel schema opgesteld wanneer hij het best zou kunnen slapen (zoals vanmiddag rond 17u al een powernap) en de eerstvolgende lange slaapperiode van 3 uur is volgende nacht pas.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef FL_Freak het volgende:
Maar mag hij dadelijk nou gaan slapen of hoe zit dat?
En Gerard neemt het dan over als ik het goed hoorde?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, hij spaart per gepresenteerd uur 5 minuten pauze op... en die mag hij dus inzetten wanneer hij wilt om te slapen. Er is echter al een heel schema opgesteld wanneer hij het best zou kunnen slapen (zoals vanmiddag rond 17u al een powernap) en de eerstvolgende lange slaapperiode van 3 uur is volgende nacht pas.
yep!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Gerard neemt het dan over als ik het goed hoorde?
dat is wel leuk. Giel ben ik al jaren beu in zn show, Gerard hetzelfde voor wat korter. Ik vind Giel nu wel weer goed, gewoon omdat hij wat anders doet. Gerard moet dat ook doenquote:
quote:
quote:Giel houdt wel genoeg slaaptijd over, zodat hij eens in de paar dagen ook wat langer kan rusten. Zo'n uurtje of drie slaap pakt hij dan. Na onder de lamp te hebben gestaan die voelt als een zonsondergang, een lief slaapliedje en begeleiding van Toine, gaat hij dan drie uur onder zeil. Direct daarna moet hij weer aan de bak.
Invallers in de nacht...
... van dinsdag op woensdag valt Gerard Ekdom in.
... van woensdag op donderdag vallen Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra in.
... van zaterdag op zondag vallen Rámon Verkoeijen en Tomas Delsing in.
... van maandag op dinsdag vallen Barend van Deelen en Wijnand Speelman in.
Voor mij was het vooral afgelopen vrijdag even extreme bloedspoed... want ze kwamen er toen pas achter dat ze nog een site nodig hadden hiervoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef Againzender het volgende:
Maar Sirolf, is dit nou drukker voor je dan anders zoiets (ik ga ervan uit dat je nog bij 3fm zit)
valt me wel op er veel mensen rondlopen in de studio maar dat zal wel de begeleiding zijn van Giel. n het geld zal wel uit de VARABNN pot komen neem ik aan?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij was het vooral afgelopen vrijdag even extreme bloedspoed... want ze kwamen er toen pas achter dat ze nog een site nodig hadden hiervoor.
Voor de rest is het wel drukker dan normaal, maar niet extreem opvallend ofzo. Het is een beetje alsof de normale ochtendshow opeens superlang duurt (qua personele bezetting). Budget voor deze actie is dan ook erg beperkt (zoals het een goede publieke omroep betaamt).
http://www.3fm.nl/radiorecordquote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ze hadden nog een website nodig
Wat een heldere lichten daar dan
ik zat het mij als ICT'er af te vragenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij was het vooral afgelopen vrijdag even extreme bloedspoed... want ze kwamen er toen pas achter dat ze nog een site nodig hadden hiervoor.
Voor de rest is het wel drukker dan normaal, maar niet extreem opvallend ofzo. Het is een beetje alsof de normale ochtendshow opeens superlang duurt (qua personele bezetting). Budget voor deze actie is dan ook erg beperkt (zoals het een goede publieke omroep betaamt).
Dan zal je ook weten dat het vooral van tevoren vaak druk is met voorbereiden van alles... en gedurende de week heb ik er eigenlijk weinig meer mee te maken (mits alles correct blijft draaien natuurlijk).quote:Op maandag 12 mei 2014 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat het mij als ICT'er af te vragen
klopt, maar het kwam op mij als een nogal plotselinge actie van Giel over. EN dan is het altijd lekker als ICT organisatie dat je dat kan verzorgenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal je ook weten dat het vooral van tevoren vaak druk is met voorbereiden van alles... en gedurende de week heb ik er eigenlijk weinig meer mee te maken (mits alles correct blijft draaien natuurlijk).
Het was al weken bekend.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, maar het kwam op mij als een nogal plotselinge actie van Giel over. EN dan is het altijd lekker als ICT organisatie dat je dat kan verzorgen(ook fijn bij je beoordelingsgesprekken
)
zo lang al, is mij in alle drukte ontgaan.quote:
Intern bekend, voor ons sinds vorige week ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo lang al, is mij in alle drukte ontgaan.
en nu ga ik echt pitten!!
Beetje. Van 4 tot 6 meegekregen voor een deel (slaap met de radio aan, vandaar).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:12 schreef Paul het volgende:
Nog iemand vannacht naar de freaknacht geluisterd?
Nog gekke dingenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beetje. Van 4 tot 6 meegekregen voor een deel (slaap met de radio aan, vandaar).
dat is modern geloof ik onder 16-jarige meisjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:30 schreef sneakydesert het volgende:
Wat heeft Matthijs voor vuilniszak aan![]()
[ afbeelding ]
Waar is het bontkraagje gebleven?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:30 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:30 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Wolfje verzaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
'Fietsrekkentekort bij stations blijft toenemen'
sorryquote:
Een oude krakend klinkende vrouw was verdrietig over het feit dat ze het verzorgingstehuis uit moest ofzo... maar Giel deed het denken aan een of ander programma, muziekje eronder, alles... te flauw, maar stiekem best geinigquote:
Ik koop hem ongezien voor 20 euro van je over... Ik ben namelijk koos fietsloosquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sorry
Staat je fiets op slot?
Wat is de tekst erop ookalweer?
SMOESJES!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sorry
Staat je fiets op slot?
Wat is de tekst erop ookalweer?
Een-of-ander programma?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een oude krakend klinkende vrouw was verdrietig over het feit dat ze het verzorgingstehuis uit moest ofzo... maar Giel deed het denken aan een of ander programma, muziekje eronder, alles... te flauw, maar stiekem best geinig
Schijnbaar. (29)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Een-of-ander programma?
Ben je te jong om de legendarische Dik voor mekaar show te kennen?
Ja de naam zegt me wel wat ja... maar daar blijft het dan ook bijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan zou je er toch weleens van gehoord moeten hebben denk ik.
Ja, kwartiertje zagen en je hebt hemquote:
Hysterische bovenhandse zwaaiquote:
Pandaplint zit zelf aan de kettingquote:
Ja, dat gaat de politie op prijs stellenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, kwartiertje zagen en je hebt hem
[..]
Hysterische bovenhandse zwaai![]()
![]()
oh is plint een puppy?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pandaplint zit zelf aan de ketting
Ga ik er bij staan terwijl jij zaagt... Als er dan iets aankomt zeg ik: Ik geloof dat ik de politie!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, dat gaat de politie op prijs stellenterug
Ach. Daar gaan ze niks tegen doen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, dat gaat de politie op prijs stellenterug
NIETUS!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pandaplint zit zelf aan de ketting
Hihaho, dat wordt zaagschijtlol to the maxquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga ik er bij staan terwijl jij zaagt... Als er dan iets aankomt zeg ik: Ik geloof dat ik de politie!
SC!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja de naam zegt me wel wat ja... maar daar blijft het dan ook bij
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja de naam zegt me wel wat ja... maar daar blijft het dan ook bij
Erwin lette niet op (of Giel zette de schuif te laat open van hem).. Dus het was stil. Giel: "Hallo?" Erwin: "Hallo? Zal ik maar even de files doen dan?" Giel: "Het is hier geen lokale omroep. Okeee, tot zover Erwin de Hart."quote:
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:05 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Erwin lette niet op (of Giel zette de schuif te laat open van hem).. Dus het was stil. Giel: "Hallo?" Erwin: "Hallo? Zal ik maar even de files doen dan?" Giel: "Het is hier geen lokale omroep. Okeee, tot zover Erwin de Hart."
En toen werd de STER ingestart![]()
En velen malen beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Zal wel komen door m'n paMijn opvoeding faalt in dezen
Die was meer van Van Kooten & De Bie
waar overigens helemaal niks mis mee is
Nou ja, dat weet ik dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
[..]
Erwin lette niet op (of Giel zette de schuif te laat open van hem).. Dus het was stil. Giel: "Hallo?" Erwin: "Hallo? Zal ik maar even de files doen dan?" Giel: "Het is hier geen lokale omroep. Okeee, tot zover Erwin de Hart."
[..]
Die Madonna plaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:17 schreef Zaktabak het volgende:
Uhhh. Wat was de link met Windows XP zonet? Effe gemist..
Wat was de link dan?quote:
Nooit gekend als ik eerlijk ben. Maar tyfus, wat een lelijke UI heeft XP daar. Mijngodquote:
Dan is dit wel een goede week om 3FM te luisteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Is Giel een beetje te pruimen? Ik heb wel zin in 3FM maar niet in Giel eigenlijk
Muziekredactie, neem ik aan. Niet echt veel requests.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:23 schreef MarijeH het volgende:
Even een vraagje. Wie zoekt de liedjes uit die Giel gaat draaien? Of heeft hij dat van te voren al gedaan?
Nouja. Beter dan normaal eigenlijk...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Is Giel een beetje te pruimen? Ik heb wel zin in 3FM maar niet in Giel eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Heet ze al Rabbering??quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor miljoenen opgelicht worden. Ik zou willen dat ik voor miljoenen opgelicht zou kunnen worden
Ook wel logisch. Met SR gaat ie ook nog wel..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nouja. Beter dan normaal eigenlijk...
quote:
En als hij het wel haalt, wat ga jij dan als tegenprestatie doen, meneer de cynicus?quote:
Pandaplint wil vast wel een tegenprestatie bedenken voor deze cynicus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En als hij het wel haalt, wat ga jij dan als tegenprestatie doen, meneer de cynicus?
Bedankt Henkquote:
En mijn naam is haas.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
Giel gaat het gewoon redden, ik weet het zeker!
Neequote:
Rock & Grohlquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
Foo Fighters & Nielson?WAT IS DIT VOOR BAGGER!
Ik stem voor Foo Fighters & Foo Fighters
En Timbaland dan?quote:
Werd niet gedraaid in de discotheekquote:
Inmiddels heeft SC 17 gaten in z'n kop geschotenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HOe bevalt het nieuwe album van Coldplay?
Wilbert doet een Domientjequote:Het Songfestival winnen? 'Stuur Within Temptation!'
Caro Emerald of Within Temptation moet in 2015 Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Dat zeggen songfestivalkenners na de bijna-zege van The Common Linnets afgelopen weekend in Kopenhagen.
Maar wie durft? En hoe kom je over dit succes heen? 'Je kunt het alleen maar slechter doen. Of winnen,' zegt muziekproducent Eric van Tijn die A Night Like This-zangeres Caro Emerald boven aan zijn verlanglijst heeft staan. Ook Maurice Wijnen wijst direct naar Emerald. 'We moeten oppassen dat we in het lied van The Common Linnets niet een blauwdruk gaan zien voor wat een succesvol songfestivalliedje kan zijn. Een eigen geluid is het belangrijkst. Dat heeft Emerald beslist.
Eigentijds
Mijn nummer 2 is Roel van Velzen, vanwege de internationale hitpotentie.' Optie 3 is volgens Wijnen een combinatie van een dj als Afrojack met een superstrot als Sharon Doorson (Fail In Love) of Eva Simons (This Is Love). Sharon den Adel van Within Temptation maakte in samenwerking met Armin van Buuren in 2008 het dance-nummer In And Out Of Love. 'Dj's zijn dé trots van Nederland en het is eigentijds. Dus waarom niet?'
Within Temptation
'Vol inzetten op Within Temptation!,' roept Q Music-coryfee Mattie Valk van het radioduo Mattie en Wietze. 'Ze zijn in veel landen al bekend, dus je gaat goed van start.'
Zangeres Antje Monteiro noemt Within Temptation als afgevaardigde 'briljant!'. Monteiro gaf meermaals aan mee te willen doen aan het songfestival, maar na Anouk en The Common Linnets durft zij zich nu niet snel naar voren te schuiven. 'Maar als ze me vragen, zeg ik natuurlijk ja.'
Nationaal Songfestival
Daniël Dekker van Avrotros, die het Eurovisie Songfestival 'in portefeuille' heeft, zegt dat de omroep de route van de afgelopen twee edities wil blijven volgen. Hij ziet een Nationaal Songfestival dan ook niet snel terugkeren. 'Wij vangen in de media op wie wil meedoen, waarna we ze kunnen bellen voor een gesprek. Zo ging dat ook met Anouk, Ilse en Waylon,' vertelt de radiopresentator, die zijn eigen favorieten niet prijsgeeft.
Wilbert Mutsaers, zenderbaas van 3FM en betrokken bij de zoektocht naar een volgende songfestival-kandidaat: 'Je kunt artiesten nu sneller benaderen dan 3 jaar geleden. Ik weet al van een aantal artiesten dat ze interesse hebben.'
Volgens Mutsaers, die geen namen wil noemen, kunnen deze zich qua bekendheid en talent meten met Anouk, Ilse deLange en Waylon.
Staaltje topjournaille ookquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:51 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had laatst een nieuw matras gekocht en toen ik thuis kwam dacht ik: Wat is dit Beth Hart
Ik gebruik de CD als onderzetter voor m'n hete koffiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HOe bevalt het nieuwe album van Coldplay?
Beste manier om van een Coldplay cd te genieten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gebruik de CD als onderzetter voor m'n hete koffie
En als je koffiemok te heet is hoor je: "OOOOoooohOOoohhh?"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gebruik de CD als onderzetter voor m'n hete koffie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En als je koffiemok te heet is hoor je: "OOOOoooohOOoohhh?"
SC waant zich ook weer in de clubquote:
Helemaal eens, wat een klotenweerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een klotenweer hier. Zometeen toch maar weer naar buiten, en dan hopen dat de regen weg blijft..
Vertalingquote:
'Je spoort voor geen centimeter' betekende die zin.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertaling
Muis is niet verstandig inch
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook zo koud?
Niemand hapte de eerste keer?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal eens, wat een klotenweer
Die zon is veelste warm. bah.
Hell yeahquote:
Jup, mijn arme ouders hebben maar 1 meisje over de vloer zien komen waarmee ik wat gehad heb... de rest waren allemaal gewone vriendinnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die epische nachten daarna in je 1 persoonsbed
http://www.ncrv.nl/pagina/klaas-van-kruistum-van-eo-naar-kro-ncrvquote:Klaas van Kruistum van EO naar KRO-NCRV
Presentator Klaas van Kruistum maakt de overstap van de EO naar omroepbedrijf KRO-NCRV. Hij wordt de nieuwe presentator van ZappLive. Het populaire kinderprogramma ZappLive wordt na de zomer éénmaal per week uitgezonden op de zaterdagochtend.
Daarnaast gaat Van Kruistum een nieuw avontuurlijk programma ontwikkelen voor de woensdagmiddag op Zapp én versterkt bij het presentatieteam van het Nederland 3-programma De Rekenkamer. Van Kruistum (37) werkt nu nog bij de Evangelische Omroep, waar hij sinds 2004 radio- en tv-programma’s presenteert en het gezicht is van het bekende kinderprogramma Checkpoint dat meerdere malen in de prijzen viel.
Klaas van Kruistum ziet zijn overstap als een nieuw avontuur: “Ik heb een waanzinnige tijd bij de EO gehad, waar ik ze heel dankbaar voor ben. Na tien jaar bij dezelfde omroep, voel ik dat het tijd is voor een nieuwe uitdaging. Ik krijg bij de KRO-NCRV kansen en mogelijkheden waar ik erg enthousiast over ben en veel zin in heb”.
Taco Rijssemus, mediadirecteur KRO-NCRV is opgetogen over de komst van Klaas van Kruistum “Ik ben enorm blij met de komst van Klaas. Hij is een enthousiaste presentator die kinderen en jongeren weet te raken. Bij de EO heeft hij een mooie staat van dienst, met aansprekende programma’s die mooie verhalen vertellen. Ik zie er naar uit om samen met hem mooie en inspirerende programma’s te maken.”
Arjan Lock, directeur EO: "Natuurlijk vinden we het erg jammer dat Klaas vertrekt bij de EO. We zijn trots op hoe we samen met hem Checkpoint hebben uitgebouwd tot een enorm populair kinderprogramma. Tot en met voorjaar 2015 blijft Klaas het gezicht van Checkpoint. Ook heeft Klaas op 3FM en in tv-programma's als Bestemming Onbekend en 3Onderzoekt laten zien dat hij een vakman is. We hadden de komende jaren graag ruimte gegeven aan zijn groei binnen bestaande en nieuwe EO-programma's. Nu hij kiest voor een nieuwe uitdaging bij KRO-NCRV kijken we dankbaar terug op onze samenwerking in de afgelopen jaren en wensen we hem veel succes."
De eerste uitzending van Zapplive met Klaas van Kruistum als presentator is op zaterdag 30 augustus 2014 op Zapp te zien.
quote:
Hmm, ben benieuwd wat dat voor zijn radioprogramma gaat betekenen..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
http://www.ncrv.nl/pagina/klaas-van-kruistum-van-eo-naar-kro-ncrv
Dat stopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwd wat dat voor zijn radioprogramma gaat betekenen..
Ik zie het ja.quote:
Jammer wel..twitter:klaasmans twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 14:13:45@roosmarijn jaa die stopt
Focus en agenda. Maar goed na 12 jaar zondagavond vrij klinkt ook wel weer fijn
reageer retweet
Bij de naam 'Nando' denk ik direct aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik schrik ook iedere keer als ik die naam hoor.
"Huh wat wacht bedoelen ze mij!??!!"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik schrik ook iedere keer als ik die naam hoor.
En dat iedere dinsdag nu he. Aangezien er ook een bij mij in de klas zitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Huh wat wacht bedoelen ze mij!??!!"
"Ooooh, Nando".
Ohjaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dat iedere dinsdag nu he. Aangezien er ook een bij mij in de klas zit
Stoptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.nu.nl/media/37(...)ilt-eo-kro-ncrv.html
en wat gebeurt er met De Weekendfinale????
ik wou net editten dat ik eerst moet teruglezen en dan pas posten en roepenquote:
Dat is sowieso een goed idee ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wou net editten dat ik eerst moet teruglezen en dan pas posten en roepen
weet je met welke nederlandse zangeres hij een duet moet opnemen? Met Do!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
De enige leuke plaat die ze hebben uitgebrachtquote:
Ze?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De enige leuke plaat die ze hebben uitgebracht
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je met welke nederlandse zangeres hij een duet moet opnemen? Met Do!TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
Mika... groep, persoon, whateverquote:
Lieve mama heb jequote:
Nee die gaat morgen voor me kokenquote:
Op FOK!?quote:
Nee, totaal niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof er een Paul op FOK! is.
als Giels toestand kritiek wordtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
stiekem wordt het natuurlijk pas leuk over een aantal dagen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als Giels toestand kritiek wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |