quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
quote:
PI combobreaker.quote:
2 november denk ik weer terug te zijn in het land van de regen en de wind.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
muisje
wanneer kom je weer terug naar NL
ik vind het maar stom dat je een uur eerder leeft dan wij
normaal gesproken doet hij dit nooit in de ochtendshowquote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom weet Giel niet hoe je de STER en ANWB moet instellen?
Daar heeft Giel normaliter nog een techneut voorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wil pino een ranja?quote:
juist. Die reactie van Giel op het eindeexamen van de staatssecretaris die zei dat hij voor Nederlands een 7 had, maar voor andere vakken zoals economie en Scheikunde beter scoorde was ook weer zo'n 6-jes mentaliteitquote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
8000 klachten
"het was te moeilijk huuuuuuuuu"
beter leren luie etters
Halloquote:
ik dacht dat dat systeem ook helemaal herzien was, paar maanden terug toch ook gekloot daarmee?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:
Nee, hij spaart per gepresenteerd uur dat 'ie de studio niet uit is geweest 5 minuten pauze op... en die mag hij dus inzetten wanneer hij wilt om te slapen (of om naar de WC te gaan buiten de studio of iets dergelijks). Er is echter al een heel schema opgesteld wanneer hij het best zou kunnen slapen (zoals vanmiddag rond 17u al een powernap) en de eerstvolgende lange slaapperiode van 3 uur is volgende nacht pas.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef FL_Freak het volgende:
Maar mag hij dadelijk nou gaan slapen of hoe zit dat?
En Gerard neemt het dan over als ik het goed hoorde?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, hij spaart per gepresenteerd uur 5 minuten pauze op... en die mag hij dus inzetten wanneer hij wilt om te slapen. Er is echter al een heel schema opgesteld wanneer hij het best zou kunnen slapen (zoals vanmiddag rond 17u al een powernap) en de eerstvolgende lange slaapperiode van 3 uur is volgende nacht pas.
yep!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Gerard neemt het dan over als ik het goed hoorde?
dat is wel leuk. Giel ben ik al jaren beu in zn show, Gerard hetzelfde voor wat korter. Ik vind Giel nu wel weer goed, gewoon omdat hij wat anders doet. Gerard moet dat ook doenquote:
quote:
quote:Giel houdt wel genoeg slaaptijd over, zodat hij eens in de paar dagen ook wat langer kan rusten. Zo'n uurtje of drie slaap pakt hij dan. Na onder de lamp te hebben gestaan die voelt als een zonsondergang, een lief slaapliedje en begeleiding van Toine, gaat hij dan drie uur onder zeil. Direct daarna moet hij weer aan de bak.
Invallers in de nacht...
... van dinsdag op woensdag valt Gerard Ekdom in.
... van woensdag op donderdag vallen Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra in.
... van zaterdag op zondag vallen Rámon Verkoeijen en Tomas Delsing in.
... van maandag op dinsdag vallen Barend van Deelen en Wijnand Speelman in.
Voor mij was het vooral afgelopen vrijdag even extreme bloedspoed... want ze kwamen er toen pas achter dat ze nog een site nodig hadden hiervoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef Againzender het volgende:
Maar Sirolf, is dit nou drukker voor je dan anders zoiets (ik ga ervan uit dat je nog bij 3fm zit)
valt me wel op er veel mensen rondlopen in de studio maar dat zal wel de begeleiding zijn van Giel. n het geld zal wel uit de VARABNN pot komen neem ik aan?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij was het vooral afgelopen vrijdag even extreme bloedspoed... want ze kwamen er toen pas achter dat ze nog een site nodig hadden hiervoor.
Voor de rest is het wel drukker dan normaal, maar niet extreem opvallend ofzo. Het is een beetje alsof de normale ochtendshow opeens superlang duurt (qua personele bezetting). Budget voor deze actie is dan ook erg beperkt (zoals het een goede publieke omroep betaamt).
http://www.3fm.nl/radiorecordquote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ze hadden nog een website nodig
Wat een heldere lichten daar dan
ik zat het mij als ICT'er af te vragenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij was het vooral afgelopen vrijdag even extreme bloedspoed... want ze kwamen er toen pas achter dat ze nog een site nodig hadden hiervoor.
Voor de rest is het wel drukker dan normaal, maar niet extreem opvallend ofzo. Het is een beetje alsof de normale ochtendshow opeens superlang duurt (qua personele bezetting). Budget voor deze actie is dan ook erg beperkt (zoals het een goede publieke omroep betaamt).
Dan zal je ook weten dat het vooral van tevoren vaak druk is met voorbereiden van alles... en gedurende de week heb ik er eigenlijk weinig meer mee te maken (mits alles correct blijft draaien natuurlijk).quote:Op maandag 12 mei 2014 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat het mij als ICT'er af te vragen
klopt, maar het kwam op mij als een nogal plotselinge actie van Giel over. EN dan is het altijd lekker als ICT organisatie dat je dat kan verzorgenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal je ook weten dat het vooral van tevoren vaak druk is met voorbereiden van alles... en gedurende de week heb ik er eigenlijk weinig meer mee te maken (mits alles correct blijft draaien natuurlijk).
Het was al weken bekend.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, maar het kwam op mij als een nogal plotselinge actie van Giel over. EN dan is het altijd lekker als ICT organisatie dat je dat kan verzorgen(ook fijn bij je beoordelingsgesprekken
)
zo lang al, is mij in alle drukte ontgaan.quote:
Intern bekend, voor ons sinds vorige week ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo lang al, is mij in alle drukte ontgaan.
en nu ga ik echt pitten!!
Beetje. Van 4 tot 6 meegekregen voor een deel (slaap met de radio aan, vandaar).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:12 schreef Paul het volgende:
Nog iemand vannacht naar de freaknacht geluisterd?
Nog gekke dingenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beetje. Van 4 tot 6 meegekregen voor een deel (slaap met de radio aan, vandaar).
dat is modern geloof ik onder 16-jarige meisjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:30 schreef sneakydesert het volgende:
Wat heeft Matthijs voor vuilniszak aan![]()
[ afbeelding ]
Waar is het bontkraagje gebleven?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:30 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:30 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |