Dat is het confronterende van stilte. Onrust in je hoofd duidt vooral op onverwerkte shit.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik word er gewoon nog onrustiger in mn hoofd van
Of op een overactief breinquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het confronterende van stilte. Onrust in je hoofd duidt vooral op onverwerkte shit.
Jaren op de vrachtwagen gezeten.. Meer stilte heb je dan bijna nietquote:
Geen 'bakkie'?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaren op de vrachtwagen gezeten.. Meer stilte heb je dan bijna niet
Je had geen peut?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel toeteren omdat iedere weggebruiker een klootzak is toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je radio, verkeersgeluid, etc.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, er is zo'n kamer waar het -42 decibel is ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn speciale ruimtes waar het echt 100% stil is maar daar kan je maar een paar minuten in zitten voor je gek wordt. Op een gegeven moment hoor je je bloed gewoon stromen.
Ik heb ooit in zo'n ruimte gezeten. Na 4 minuten wist ik niet hoe snel ik naar buiten moest.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn speciale ruimtes waar het echt 100% stil is maar daar kan je maar een paar minuten in zitten voor je gek wordt. Op een gegeven moment hoor je je bloed gewoon stromen.
Ja zoiets jaquote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, er is zo'n kamer waar het -42 decibel is ofzo
Nopequote:
Dan nog, van jezelf heb je stilte, niemand om mee te praten meestal etc.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je radio, verkeersgeluid, etc.
Snelle manier om boetes te verzamelenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel toeteren omdat iedere weggebruiker een klootzak is toch?
Geen wat?quote:
Klaar voor de start... af!quote:
Cool!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in zo'n ruimte gezeten. Na 4 minuten wist ik niet hoe snel ik naar buiten moest.
Peut.quote:
De eerste minuten wel ja.quote:
Dan heb je alsnog afleiding. Zet je niet jezelf op absolute nummer 1. Maak je geen ruimte voor je gedachten. Zoals we dat in ons dagelijks leven ook altijd doen. Afleiding door alleen al achtergrond muziek, bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 mei 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, van jezelf heb je stilte, niemand om mee te praten meestal etc.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die wil ik weleens proberenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in zo'n ruimte gezeten. Na 4 minuten wist ik niet hoe snel ik naar buiten moest.
quote:
Nope.quote:
Ik ben nog niet levensmoequote:
Als Myr de broodjes verzorgtquote:
Ik ben al blij met goed weerquote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil BBQ. Wie wil er ook BBQ'en dit weekend?
Als je daar eerder mee was geweest had ik vrij kunnen krijgenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wist nog niet dat het lekker weer zou worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je daar eerder mee was geweest had ik vrij kunnen krijgen
Neem deze wagen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat haken en ogen aan. De Khyber Pass blijkt niet helemaal safe te zijn.
Dan neem je n andere route.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat haken en ogen aan. De Khyber Pass blijkt niet helemaal safe te zijn.
Ik zie 18 graden en wolkjes staanquote:
Ja inderdaad, zo'n hele onderneming afblazen omdat een stukje weg niet veilig isquote:
De site doet t alleen niet heel goed. Als ik wil kijken naar beschikbare data dan is de link niet requested ofzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
De zomer is nog niet begonnen, komt welquote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist nog niet dat het lekker weer zou worden.
Geen regen = bbq. Of niet?quote:
Het is pas maandag, dan ga ik echt de weersverwachtingen voor komend weekend niet vertrouwenquote:
Dan doen we het sowieso een keer. Ik wil eigenlijk volgende maand ook iets van een meeting regelen, maar dan weet ik niet of het weer goed is.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De zomer is nog niet begonnen, komt wel
Bij 18 graden krijg ik de verkeerde stijve tepels hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, hier stond een zonnetje en 18 graden. 18 graden is goed genoeg.
Dan trek je n trui aan ofzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij 18 graden krijg ik de verkeerde stijve tepels hoor
Dat weet je nooit in Nederland.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan doen we het sowieso een keer. Ik wil eigenlijk volgende maand ook iets van een meeting regelen, maar dan weet ik niet of het weer goed is.
Niet als je bij de warme BBQ staat en alcohol naar binnen giet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Glühwein?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet als je bij de warme BBQ staat en alcohol naar binnen giet.
Ik zaterdag!quote:
Dus je komt?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of op Cyprus.quote:
Malta danquote:
Ik na pinksteren 3 dagenquote:
Ik komquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft vrijdagavond een borrel, wie wilt er daten op mijn vrije avondje?
Als ik vrijdagavond vrij kan krijgen kom ik lekker langsquote:Op maandag 12 mei 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft vrijdagavond een borrel, wie wilt er daten op mijn vrije avondje?
Nooit geweest. Is dat wat?quote:
Ik ben ook al aan het kijken op kinky.nl.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik na pinksteren 3 dagen
Nu nog chicks vinden om uit te nodigen
Welke meet?quote:
Ik heb liever dat ze op vrijwillige basis komenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het kijken op kinky.nl.
De voorrijkosten zijn alleen zo hoog
Waar je stijve tepels krijgtquote:
Vast wel. Barbusse woont daarquote:
Ja dat inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op vrijwillige basis komen
18 graden is in de winter vrij warm hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef Dven het volgende:
18 graden is voor de late winter leuk maar in de zomer
Niemand die ze dwingt hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op vrijwillige basis komen
Ow geilquote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar je stijve tepels krijgt
Relaxed. Waar is het waar je woontquote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik na pinksteren 3 dagen
Nu nog chicks vinden om uit te nodigen
Alleen ben ik niet zo geliefd dat ze dat doenquote:
Bbq bij 18 graden.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar je stijve tepels krijgt
Hoezo niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen ben ik niet zo geliefd dat ze dat doen
Wat ga je zaterdag doen?quote:
Ben je single?quote:
jij bent met een film keihard aan en bier ook prima tevredenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het kijken op kinky.nl.
De voorrijkosten zijn alleen zo hoog
Nee. Zo open als de wijsheid van Ghandi.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je single?
Zo nee, hoe open is de relatie?
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent met een film keihard aan en bier ook prima tevreden
Waar zijn minder Russen te vinden?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Vast wel. Barbusse woont daar
Anders gewoon bulgarije. Is dichterbij
Ligt aan je perspectief. Ik ben ook nog niet zo oud enzoquote:
19 toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt aan je perspectief. Ik ben ook nog niet zo oud enzo
Dat zal het ook wel worden jaquote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent met een film keihard aan en bier ook prima tevreden
Kom jij wel eens van je zolder af?quote:
Nou dat is al een aantal jaar geledenquote:
met n vriendin (of 2, is nog niet helemaal duidelijk) ergens wat eten en daarna miss op stap, kinderen slapen bij m'n zusje, dies zondag harig, dus gaan gelijk daarheenquote:
Ok, 21 dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dat is al een aantal jaar geleden
Die zitten overalquote:
Ze scheert zich niet op zondag?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met n vriendin (of 2, is nog niet helemaal duidelijk) ergens wat eten en daarna miss op stap, kinderen slapen bij m'n zusje, dies zondag harig, dus gaan gelijk daarheen
quote:
Johquote:
Oh ik stond op het punt om op te gevenquote:
Nice, daar kun je inmiddels wel een villa voor kopen.quote:
Opgeven is voor pussysquote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh
[..]
Oh ik stond op het punt om op te geven
Ja ja.quote:
Harig???quote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met n vriendin (of 2, is nog niet helemaal duidelijk) ergens wat eten en daarna miss op stap, kinderen slapen bij m'n zusje, dies zondag harig, dus gaan gelijk daarheen
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice, daar kun je inmiddels wel een villa voor kopen.
Dan heb ik iig pussyquote:
Verschillen zijn zo groot nietquote:
Serieus?quote:
Jij hebt het toch druk genoeg?quote:
Truste.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Typfout mensen![]()
Ik ga naar bed. Nou ja, eerst douchen, dan naar bed
Ah, dacht dat jij al aan het oefenen was voor je stiltequote:
Hahaha, neequote:Op maandag 12 mei 2014 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dacht dat jij al aan het oefenen was voor je stilte
Nog ff los gaan danquote:
Hangover 2quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verveel me, wat houdt jullie bezig?
Nomz doenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Naar dat proramma van "Help, ik heb een dwang" ofzo aan het kijken, freaksquote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind de vervolgen zo jammerquote:
sounds interestingquote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Naar dat proramma van "Help, ik heb een dwang" ofzo aan het kijken, freaks
Ik zit aan de dropshotquote:
Hoezo freaks?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Boeit me niet, het is nu op tv en naar mijn mening het enige leukequote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind de vervolgen zo jammer
Als het alleen bij nummer 1 is gebleven dan was het nu een classic
Op een maandagavond?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sounds interesting
[..]
Ik zit aan de dropshot
Ik heb geen leven
3 is wel heel matigquote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boeit me niet, het is nu op tv en naar mijn mening het enige leuke
Ik heb geen levenquote:
Geen zin in een discussie met jou..quote:
Weinig, eigenlijk.. Gewoon FB en mn spelquote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kan hem me niet meer herinneren. Ik kon me 2 amper herinneren, dus het is haast alsof ik 'm voor het eerst ziequote:
Oh, die vind ik wel boeiend. Allemaal compleet andere en veelal onbegrijpelijke dwang problemen. Dingen recht willen leggen snap ik nog wel, maar als je met je linkervoet over een streep stapt helemaal in paniek raken als je dat niet ook met rechts doet is onbegrijpelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hendigquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan hem me niet meer herinneren. Ik kon me 2 amper herinneren, dus het is haast alsof ik 'm voor het eerst zie
Ik vroeg me af of ze als ze in het ene gat geneukt werd, ook in het andere geneukt moest worden danquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die vind ik wel boeiend. Allemaal compleet andere en veelal onbegrijpelijke dwang problemen. Dingen recht willen leggen snap ik nog wel, maar als je met je linkervoet over een streep stapt helemaal in paniek raken als je dat niet ook met rechts doet is onbegrijpelijk.
Best ernstig wel hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die vind ik wel boeiend. Allemaal compleet andere en veelal onbegrijpelijke dwang problemen. Dingen recht willen leggen snap ik nog wel, maar als je met je linkervoet over een streep stapt helemaal in paniek raken als je dat niet ook met rechts doet is onbegrijpelijk.
Goede vraag.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ze als ze in het ene gat geneukt werd, ook in het andere geneukt moest worden dan
Er zijn er vast die dat hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ze als ze in het ene gat geneukt werd, ook in het andere geneukt moest worden dan
Met links en rechts schoonspoelenquote:
Nooit van de poeperd naar poesquote:
Meestal is dat soort dingen toch geestelijk? (Zoals tourette bijvoorbeeld)quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Best ernstig wel hoor
Hoe je eraan komt, dat weet bijna niemand, maar eraf komen is nog veel moeilijker..
Jup, maar makkelijk kom je er echt niet afquote:Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal is dat soort dingen toch geestelijk? (Zoals tourette bijvoorbeeld)
Dan issie het onderbewust al..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Zijn dwang!
"Ik ben altijd bang dat ik homo word!"
Dat meestal niet inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup, maar makkelijk kom je er echt niet af
MUZ is een deurtje verderopquote:
Daar moet een...quote:
Heh, als we dan toch bezig zijn met zaagplaten.quote:
Opgelost danquote:
quote:
Hey, de melkkoe van 3fmquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Hey, de melkkoe van 3fm
Een kutcover nodig hebben om bekend te wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Triggerfinger pas kennen sinds 3FM
Als mensen disclosure pas kennen door fifa beginnen mijn handen wel te jeukenquote:
Die hadden ze niet nodig om bekend te worden hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een kutcover nodig hebben om bekend te worden
plsquote:Op maandag 12 mei 2014 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Serieus? Gaan jullie dit echt doen?![]()
Dan ga ik wel naar bed. Daag
Zelfs in Belgie kende bijna niemand zequote:Op maandag 12 mei 2014 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die hadden ze niet nodig om bekend te worden hoor
Naar bed gaanquote:Op maandag 12 mei 2014 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Serieus? Gaan jullie dit echt doen?![]()
Dan ga ik wel naar bed. Daag
Of het nou serieus is of niet, ik vind het zo'n onzinquote:
En? Dat ze niet top 40 zijn was juist het mooie ervan..quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of het nou serieus is of niet, ik vind het zo'n onzin![]()
Wat lul je dan 'blabla 3FM'?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En? Dat ze niet top 40 zijn was juist het mooie ervan..
Wauw. Zo cool. Echt. Wauw.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kende ze al voordat ze die cover deden
Okay stop maar weerquote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan genoeg artiesten opnoemen die vet onbekend zijn maar daar wordt niemand vrolijker vanquote:
quote:
thnxquote:
Sinds 2012 pas, en hun cover van I Follow Rivers kent NL ze pas ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
Gaat het over TF? Die ken ik al jàren, van toen ik in Belgie woonde.
Is dit nu net hip in Nederland?
Oh please do! Laat iedereen alsjeblieft weten hoe fucking hipster je bent! Dat is echt zo cool!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan genoeg artiesten opnoemen die vet onbekend zijn maar daar wordt niemand vrolijker van
Een cover die totaal niet representatief is voor hun stijl verderquote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds 2012 pas, en hun cover van I Follow Rivers kent NL ze pas ofzo
Ik vind er ook niet veel aan, maar nederland loopt serieus achter met muziek. Komen nu ineens allemaal nummers op de radio die ik al eeuwen ken.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het maar een middelmatige band overigens.
Ik heb tijdens koningsnacht bij Noisia Invites een peuk gegeven aan Posij. Hij is vet koel en nog best wel onbekend huehuehuehuequote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh please do! Laat iedereen alsjeblieft weten hoe fucking hipster je bent! Dat is echt zo cool!
Kun je nagaan hoe erg het is met de meeste "muziek fanaten"quote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een cover die totaal niet representatief is voor hun stijl verderIronisch wel
Jammer dit. Maar goedquote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds 2012 pas, en hun cover van I Follow Rivers kent NL ze pas ofzo
waarom doe je zo?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh please do! Laat iedereen alsjeblieft weten hoe fucking hipster je bent! Dat is echt zo cool!
Je bent pas hipster als je het iedereen wilt laten weten. Da's het leuke van hipsters... ze doen alsof het ze allemaal niks kan schelen, maar ondertussen schreeuwen ze stilletjes om aandachtquote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dank u, mijn punt dusquote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel aan, maar nederland loopt serieus achter met muziek. Komen nu ineens allemaal nummers op de radio die ik al eeuwen ken.jammer wel. Nu worden ze uitgemolken. Als je dna zegt dat je iets al een tijd kent geloofd ook meteen niemand je.
Dit was trouwens niet hatelijk bedoeld toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat dat 'Ik kende het al voor het bekend werdquote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer dit. Maar goed
[..]
waarom doe je zo?
Nederland is zwaar armoedig wat muziek betreft. Apart voor een land waar de festivals en feesten je om de oren vliegen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel aan, maar nederland loopt serieus achter met muziek. Komen nu ineens allemaal nummers op de radio die ik al eeuwen ken.jammer wel. Nu worden ze uitgemolken. Als je dna zegt dat je iets al een tijd kent geloofd ook meteen niemand je.
Ik, hatelijk? Nooitquote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit was trouwens niet hatelijk bedoeld toch?
Daarom ook 'muziek fanaten'quote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het is met de meeste "muziek fanaten"
Nou, dat betwijfel ik, maar afijn.quote:
Hoezo, als dit nou waar is? ik heb daar zelf ook wel een "hekel" aan. Op youtube zoek ik naar muziek wat niet zo bekent is, en dan een jaar of een half jaar later komt het ineens op 3FM of waar dan ook. En dan gaan mensen helemaal enthousiast doen. En als je dan zegt, ja goed is dat he, maar is al een ouder nummer hoor, ken het al een tijdje. Dan kijkt iedereen je zo aan;quote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat dat 'Ik kende het al voor het bekend werd' de grootste onzin ever is
Lekker boeiend
Pfff ik ken Coldplay al vanaf Parachutesquote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat dat 'Ik kende het al voor het bekend werd' de grootste onzin ever is
Lekker boeiend
Het vervelende is, dat al die feesten voornamelijk draaien op die herrie als Hardcore en dergelijke.. Luisteren wordt niet gedaan, rondstampen met pillen en drank in je mik is het waar het daar om draait..quote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nederland is zwaar armoedig wat muziek betreft. Apart voor een land waar de festivals en feesten je om de oren vliegen.
Helaas ja. Ik wil muziek belevenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat al die feesten voornamelijk draaien op die herrie als Hardcore en dergelijke.. Luisteren wordt niet gedaan, rondstampen met pillen en drank in je mik is het waar het daar om draait..
Haha ja dat soort dingen ook jaquote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Net als die Glee kijkende kindertjes.. Als ze dan het origineel horen is het van "Hey, het origineel is van Glee.."
Prima als het waar is, maar moet je dat nou echt roepen? Juist als je dat gaat roepen heb ik zoiets van 'Wat probeer je nou? Denk je echt dat je stoer bent omdat je het al kende voor de meute het kende?'. Ik snap het ook niet. Wat is het nut van die vermelding, behalve dat je lijkt over te willen komen alsof je heel erg stoer en hipster bentquote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo, als dit nou waar is? ik heb daar zelf ook wel een "hekel" aan. Op youtube zoek ik naar muziek wat niet zo bekent is, en dan een jaar of een half jaar later komt het ineens op 3FM of waar dan ook. En dan gaan mensen helemaal enthousiast doen. En als je dan zegt, ja goed is dat he, maar is al een ouder nummer hoor, ken het al een tijdje. Dan kijkt iedereen je zo aan;![]()
En geloven ze je niet. En dat mag hij toch wel jammer vindenvind ik namelijk ook wel jammer.
no offence.
Heldinquote:
Ik vind het niet eens zo erg. Net als dat het overgrote deel van de tokkies voetbalt enzo. Dat zorgt dat alle andere dingen niet zo vervuild rakenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat al die feesten voornamelijk draaien op die herrie als Hardcore en dergelijke.. Luisteren wordt niet gedaan, rondstampen met pillen en drank in je mik is het waar het daar om draait..
Dat maak je er zelf weer van.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik leer liedjes altijd pas kennen door de radio, omdat ik niet van het zoeken ben. Ik hoor gewoon eens iets en dan denk ik 'Oh, wat leuk! Dat ga ik downloaden!'. Maar dan word ik door mensen zoals Joof en Fax nu doen aangekeken omdat ik geen 'eckte muziekluisteraar' ben. Give me a fucking break
De mensen die het net leren kennen melden het nog veel liever en roepen het hardst. Ik denk dat dat het is....quote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prima als het waar is, maar moet je dat nou echt roepen? Juist als je dat gaat roepen heb ik zoiets van 'Wat probeer je nou? Denk je echt dat je stoer bent omdat je het al kende voor de meute het kende?'. Ik snap het ook niet. Wat is het nut van die vermelding, behalve dat je lijkt over te willen komen alsof je heel erg stoer en hipster bent
Daar zit ook weer wat in jaquote:Op maandag 12 mei 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg. Net als dat het overgrote deel van de tokkies voetbalt enzo. Dat zorgt dat alle andere dingen niet zo vervuild raken
Nou ik vind dat helemaal niet met die reden eigenlijk... ik bekijk dat niet zo negatief. Mensen mogen dat toch wel zeggen? Begrijp niet zo goed waarom je er zo negatief over doet.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prima als het waar is, maar moet je dat nou echt roepen? Juist als je dat gaat roepen heb ik zoiets van 'Wat probeer je nou? Denk je echt dat je stoer bent omdat je het al kende voor de meute het kende?'. Ik snap het ook niet. Wat is het nut van die vermelding, behalve dat je lijkt over te willen komen alsof je heel erg stoer en hipster bent
Tja Pinkpop..... Nja ach, het kan vele malen erger ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heldin![]()
Enige redding is Pinkpop en aanverwanten, maar merendeel is echt jammerlijke Hardcore, trance, house etc..
Ach, je gaat er niet zo diep op in als ik. Kan ik zonde vinden. Maar ik kan me ook afvragen hoeveel last ik er nou van heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik leer liedjes altijd pas kennen door de radio, omdat ik niet van het zoeken ben. Ik hoor gewoon eens iets en dan denk ik 'Oh, wat leuk! Dat ga ik downloaden!'. Maar dan word ik door mensen zoals Joof en Fax nu doen aangekeken omdat ik geen 'eckte muziekluisteraar' ben. Give me a fucking break
Dat slaat inderdaad nergens op, maar ik denk niet dat ze dat zo bedoelenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
wil je mijn youtube verzameling zien?quote:
Okay nu overdrijf je een beetjequote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik ga wel slapen. Want ik ben niet zo cool als jullie dat zijn.
Slaap lekker schatjes![]()
Ik zei toch niet dat ik dat deed?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En jij neemt mij veelste serieusquote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay nu overdrijf je een beetje
Ik sliep al voordat het cool wasquote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik ga wel slapen. Want ik ben niet zo cool als jullie dat zijn.
Slaap lekker schatjes![]()
Dat is een dingetjequote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij neemt mij veelste serieus![]()
Ik zei, 'mensen zoals Fax en Joof nu doen', ik zei niet 'Fax en Joof'quote:
Mjah, veel van de leukere onbekende events heb je niet meer..quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja Pinkpop..... Nja ach, het kan vele malen erger ja.
Maar, hoe gaat het met jou?quote:
Doe eensquote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je mijn youtube verzameling zien?
Ik zie iets groeienquote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij neemt mij veelste serieus![]()
Amenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wens ze heel veel plezier met hun hobbies. Als ze mij er maar niet mee lastig vallen
Ja nou bedoelde ik niet slecht hoorquote:
Zoals Fax en Joof, of Fax en Joof.... dat maakt echt niet zoveel verschil hoor, maargoedquote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei, 'mensen zoals Fax en Joof nu doen', ik zei niet 'Fax en Joof'Geen persoonlijke aanval. Alleen als mensen zeggen dat ze iets al kenden voor de rest het kende krijg ik gewoon kromme tenen.
Naam zegt me wel iets ja. Maar ook dingen zoals Le Guess Who of Incubate enzo. Dat zijn toffe festivals.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, veel van de leukere onbekende events heb je niet meer..
Hooguit Metropolis hier in Rotterdam.. Maar ook dat wordt steeds minder.. Jammer wel..
Overigens; [xxquote:
Metropolis was altijd gratis hier in het Zuiderpark.. 1 of 2 jaar niet geweest omdat de kosten te hoog werden om het gratis te houden.. Vorig jaar moest ik helaas werken..quote:Op maandag 12 mei 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naam zegt me wel iets ja. Maar ook dingen zoals Le Guess Who of Incubate enzo. Dat zijn toffe festivals.
Stoer wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
Ik luisterde al naar smurfenhouse voordat Joof op fok zat.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
Ik zat op op Fok! voordat jij dat zatquote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
Hipstersmurfquote:Op maandag 12 mei 2014 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zat op op Fok! voordat jij dat zat
Ja, daarom kon ik dat ook makkelijk zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sterker nog, volgensmij bestond Fok! Heul niet toen de Smurfenhouse net uit was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |