Dat is het confronterende van stilte. Onrust in je hoofd duidt vooral op onverwerkte shit.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik word er gewoon nog onrustiger in mn hoofd van
Of op een overactief breinquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het confronterende van stilte. Onrust in je hoofd duidt vooral op onverwerkte shit.
Jaren op de vrachtwagen gezeten.. Meer stilte heb je dan bijna nietquote:
Geen 'bakkie'?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaren op de vrachtwagen gezeten.. Meer stilte heb je dan bijna niet
Je had geen peut?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel toeteren omdat iedere weggebruiker een klootzak is toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je radio, verkeersgeluid, etc.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, er is zo'n kamer waar het -42 decibel is ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn speciale ruimtes waar het echt 100% stil is maar daar kan je maar een paar minuten in zitten voor je gek wordt. Op een gegeven moment hoor je je bloed gewoon stromen.
Ik heb ooit in zo'n ruimte gezeten. Na 4 minuten wist ik niet hoe snel ik naar buiten moest.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn speciale ruimtes waar het echt 100% stil is maar daar kan je maar een paar minuten in zitten voor je gek wordt. Op een gegeven moment hoor je je bloed gewoon stromen.
Ja zoiets jaquote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, er is zo'n kamer waar het -42 decibel is ofzo
Nopequote:
Dan nog, van jezelf heb je stilte, niemand om mee te praten meestal etc.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je radio, verkeersgeluid, etc.
Snelle manier om boetes te verzamelenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel toeteren omdat iedere weggebruiker een klootzak is toch?
Geen wat?quote:
Klaar voor de start... af!quote:
Cool!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in zo'n ruimte gezeten. Na 4 minuten wist ik niet hoe snel ik naar buiten moest.
Peut.quote:
De eerste minuten wel ja.quote:
Dan heb je alsnog afleiding. Zet je niet jezelf op absolute nummer 1. Maak je geen ruimte voor je gedachten. Zoals we dat in ons dagelijks leven ook altijd doen. Afleiding door alleen al achtergrond muziek, bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 mei 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, van jezelf heb je stilte, niemand om mee te praten meestal etc.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die wil ik weleens proberenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in zo'n ruimte gezeten. Na 4 minuten wist ik niet hoe snel ik naar buiten moest.
quote:
Nope.quote:
Ik ben nog niet levensmoequote:
Als Myr de broodjes verzorgtquote:
Ik ben al blij met goed weerquote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil BBQ. Wie wil er ook BBQ'en dit weekend?
Als je daar eerder mee was geweest had ik vrij kunnen krijgenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wist nog niet dat het lekker weer zou worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je daar eerder mee was geweest had ik vrij kunnen krijgen
Neem deze wagen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat haken en ogen aan. De Khyber Pass blijkt niet helemaal safe te zijn.
Dan neem je n andere route.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat haken en ogen aan. De Khyber Pass blijkt niet helemaal safe te zijn.
Ik zie 18 graden en wolkjes staanquote:
Ja inderdaad, zo'n hele onderneming afblazen omdat een stukje weg niet veilig isquote:
De site doet t alleen niet heel goed. Als ik wil kijken naar beschikbare data dan is de link niet requested ofzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |