quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik heb pringles augurk en die ga ik zo openen
Laat ff wetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Geen idee, ken ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:42 schreef quirina het volgende:
[..]![]()
Dan vind je die Engelse azijn chips zeker ook lekker?
Ja lekker. Het doet me denken aan de één of andere manier aan mcdonalds. Die saus ofzoquote:
Die zijn lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:42 schreef quirina het volgende:
[..]![]()
Dan vind je die Engelse azijn chips zeker ook lekker?
Jij bent gewoon een gekkie.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat lekker is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik ook gekocht, vond ze best lekker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
die kan ik ook nergens vindenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Kreator het volgende:
Oh en als jullie dan toch van aparte dingen houden...in japan hebben ze 3 miljard soorten KitKat (waaronder wasabi)
[ afbeelding ]
Zijn wel online te bestellen ergens, maar ik heb geen zin om het op te zoeken.
Die met wasabi is gewoon chocolade maar dan heetquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Kreator het volgende:
Oh en als jullie dan toch van aparte dingen houden...in japan hebben ze 3 miljard soorten KitKat (waaronder wasabi)
[ afbeelding ]
Klopt dat root beer is echt smerig. Ruikt naar verf die je gebruikt voor je beschutting in de tuinquote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Goedzooi het volgende:
Toen ik in Amerika op vakantie was heb ik dit gegeten: Blauwe tortilla chips...
[ afbeelding ]
Trouwens Root Beer is om te kotsen![]()
![]()
Je kunt het trouwens kopen in de Jumbo.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klopt dat root beer is echt smerig. Ruikt naar verf die je gebruikt voor je beschutting in de tuin
Ik zou het niet eens halen als ze het gratis weg had gegeven.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Je kunt het trouwens kopen in de Jumbo.
Maar wel met suiker ipv die dikmakende cornsirup.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is de Europese/Nederlandse versie. Die smaakt anders enzo.
Uiteindelijk proefte ik toch amper verschilquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:24 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Maar wel met suiker ipv die dikmakende cornsirup.
Ik heb wel eens groene-thee kit-kat gehad. Best lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |