Ik ben misschien veeeel te laat, maar ik heb ook cetrotide geprikt. Prik op zich prima te doen, maar ik kon er wel heftige huidreactie van krijgen :-/quote:Op donderdag 26 juni 2014 06:31 schreef Frummeltje86 het volgende:
Weekend was fijntoch altijd goed voor de relatie!
Zijn er hier dames die ervaring hebben met cetrotide als onderdrukker van de eisprong tijdens ivf? Die moet ik vanaf dag zeven gaan spuiten namelijk.
Hier was het juist andersom; probleem bij man, en ik moest alle sh*t ondergaan. Dat vond hij wel lastig vaak, deed extra zijn best om me goed bij te staan. We hebben de 2e en 3e poging zelfs samen geprikt, ik vond het 'zetten' van de prikken enorm moeilijk, dat deed hij, en hij vond het leegduwen van de spuiten lastig (hij voelde niet goed hoeveel kracht hij moest zetten en vond het moeilijk ze stil te houden, ik weer boosquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef klumsy het volgende:
Gelukkig deel ik je/jullie gevoel totaal niet![]()
Het is wat het is en vind ook niet dat ik schuld heb oid dat we de medische molen in moeten...
Ja het is mijn lijf dat een zetje nodig heeft, maar we willen samen kinderen en doen dit dus ook samen.
Ik denk zelfs dat hij het heel erg zou vinden als ik me er schuldig over zou voelen dat hij ook getest moest worden, ja je moet een potje vullen op commando, en ik mag elke keer met m'n benen wijd voor een echo, ik vind het niet zo boeiend en we nemen elkaar zo nu en dan lekker in de zeik daarover![]()
( wat niet wil zeggen dat ik niet liever alles zonder de medische molen gedaan zou hebben... Vooral al die hormonen)
Kijk, dat gaat de goede kant weer op!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen echo gehad, links een eitje van 13,5mm en recht 10mm
Maandag weer een echo, ben benieuwd!
Leuk! Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen echo gehad, links een eitje van 13,5mm en recht 10mm
Maandag weer een echo, ben benieuwd!
Kijken of er een eisprong is. Maar daar is die echo ook voor inderdaad. Hmmm... Nee ik volg het dan ook niet helemaal waarom dat moet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:02 schreef klumsy het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is het temperaturen als je medicatie en echo's krijgt
Ik heb dat nooit gehad...ik moest wel altijd bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong gehad had, dat lijkt me ook fijner dan elke dag de wekker zetten om te temperaturen.
Heb je gevraagd wat de reden is om je temperatuur bij te houden?
Maar dan klopt er toch niets van je statistiekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef Vlier het volgende:
[..]
Kijken of er een eisprong is. Maar daar is die echo ook voor inderdaad. Hmmm... Nee ik volg het dan ook niet helemaal waarom dat moet.
Overigens hoef ik geen wekker te zetten. Ik moet wel onder de lakens blijven en temperaturen als ik net wakker ben. Dat scheelt want elke dag de wekker...brrrr
Jep... je leert nog eens wat na zo lang wachten. Ik heb afgelopen jaar steeds alle symptomen bijgehouden. Daardoor weet ik nu zo ongeveer op de dag nauwkeurig wat er wanneer gebeurt. Control freak hierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef Arja het volgende:
Frummel: is het bij jou zo duidelijk wanneer je ongesteld wordt? Bij mij is het iedere cyclus anders en kan ik of ongesteld worden, of zwanger zijn en word ik steeds op het verkeerde been gezet.
Ik heb geleerd niet op mijn lichaam te vertrouwen en alles te negeren
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:51 schreef Lijnloos het volgende:
raar dan he? Om daar zo blij mee te zijn.... maar nu kun je eindelijk beginnen!!!
Niet opgeven, bij mij was het ook de laatste ronde raak. En dat was zelfs na de verlenging, omdat ik graag nog even door wou met IUI met een andere medicatie combinatie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Ik heb niet echt bijgelezen....beetje gebubbeld, maar hoop dat het ondanks alles goed gaat met iedereen
Wij zijn bezig met de laatste ronde van de IUI, donderdag eerste echo om te zien hoe de vlag erbij hangt. En waarschijnlijk dit weekend de IUI.
Dit is de laatste ronde en het hakt er bij mij aardig in, ik vind het moeilijk om te beseffen dat als dit niet werkt de enige optie nog IVF is....en mijn lijf gewoon echt niet doet wat het moet doen.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat, maar als het al 5 keer niet gelukt is, dan acht ik de kans erg klein dat het toch lukt. Mijn lief heeft de hoop ook een beetje opgegeven en dat vind ik ook moeilijk (al begrijp ik het wel).
Ondanks alles probeer ik toch positief te blijven...*emo rollercoaster rin mijn hoofd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |