Ik ben misschien veeeel te laat, maar ik heb ook cetrotide geprikt. Prik op zich prima te doen, maar ik kon er wel heftige huidreactie van krijgen :-/quote:Op donderdag 26 juni 2014 06:31 schreef Frummeltje86 het volgende:
Weekend was fijntoch altijd goed voor de relatie!
Zijn er hier dames die ervaring hebben met cetrotide als onderdrukker van de eisprong tijdens ivf? Die moet ik vanaf dag zeven gaan spuiten namelijk.
Hier was het juist andersom; probleem bij man, en ik moest alle sh*t ondergaan. Dat vond hij wel lastig vaak, deed extra zijn best om me goed bij te staan. We hebben de 2e en 3e poging zelfs samen geprikt, ik vond het 'zetten' van de prikken enorm moeilijk, dat deed hij, en hij vond het leegduwen van de spuiten lastig (hij voelde niet goed hoeveel kracht hij moest zetten en vond het moeilijk ze stil te houden, ik weer boosquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef klumsy het volgende:
Gelukkig deel ik je/jullie gevoel totaal niet![]()
Het is wat het is en vind ook niet dat ik schuld heb oid dat we de medische molen in moeten...
Ja het is mijn lijf dat een zetje nodig heeft, maar we willen samen kinderen en doen dit dus ook samen.
Ik denk zelfs dat hij het heel erg zou vinden als ik me er schuldig over zou voelen dat hij ook getest moest worden, ja je moet een potje vullen op commando, en ik mag elke keer met m'n benen wijd voor een echo, ik vind het niet zo boeiend en we nemen elkaar zo nu en dan lekker in de zeik daarover![]()
( wat niet wil zeggen dat ik niet liever alles zonder de medische molen gedaan zou hebben... Vooral al die hormonen)
Kijk, dat gaat de goede kant weer op!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen echo gehad, links een eitje van 13,5mm en recht 10mm
Maandag weer een echo, ben benieuwd!
Leuk! Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen echo gehad, links een eitje van 13,5mm en recht 10mm
Maandag weer een echo, ben benieuwd!
Kijken of er een eisprong is. Maar daar is die echo ook voor inderdaad. Hmmm... Nee ik volg het dan ook niet helemaal waarom dat moet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:02 schreef klumsy het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is het temperaturen als je medicatie en echo's krijgt
Ik heb dat nooit gehad...ik moest wel altijd bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong gehad had, dat lijkt me ook fijner dan elke dag de wekker zetten om te temperaturen.
Heb je gevraagd wat de reden is om je temperatuur bij te houden?
Maar dan klopt er toch niets van je statistiekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef Vlier het volgende:
[..]
Kijken of er een eisprong is. Maar daar is die echo ook voor inderdaad. Hmmm... Nee ik volg het dan ook niet helemaal waarom dat moet.
Overigens hoef ik geen wekker te zetten. Ik moet wel onder de lakens blijven en temperaturen als ik net wakker ben. Dat scheelt want elke dag de wekker...brrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |