abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142099917
Wat ik trouwens niet snap is het temperaturen als je medicatie en echo's krijgt :?
Ik heb dat nooit gehad...ik moest wel altijd bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong gehad had, dat lijkt me ook fijner dan elke dag de wekker zetten om te temperaturen.
Heb je gevraagd wat de reden is om je temperatuur bij te houden?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:35:36 #252
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_142103539
Het temperaturen vat ik ook niet echt...... De rest van het verhaal wel. Mijn man was laatst nog onwijs pissig op me omdat ik aangaf dat het mijn schuld was dat hij "nooit" vader zou worden en nooit zou weten hoe het zou zijn om zo'n klein hummeltje te hebben die s'morgens sneaky bij je in bed kruipt :'(

Ik heb het al wel meegemaakt (stiefzoon gehad van 1 tot 9) en dat is ook waarom ik er zoveel moeite mee heb dat hij dat waarschijnlijk nooit zal krijgen :{

Hier gaat het allemaal iets relaxter... Ik heb niet dagelijks meer medicatie nodig en ben zelfs "al" 3 dagen van de slaapmedicatie af :7 Volgende week gaan we 4 weken naar Frankrijk dus dat zal wel meespelen ;)

(En omdat goed voelen bij mij gelijk staat aan gewaagde beslissingen nemen heb ik vandaag mijn haar gemillimeterd :o en damn.... Het staat ook nog :D )
pi_142106724
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 06:31 schreef Frummeltje86 het volgende:
Weekend was fijn :) toch altijd goed voor de relatie! *;
Zijn er hier dames die ervaring hebben met cetrotide als onderdrukker van de eisprong tijdens ivf? Die moet ik vanaf dag zeven gaan spuiten namelijk.
Ik ben misschien veeeel te laat, maar ik heb ook cetrotide geprikt. Prik op zich prima te doen, maar ik kon er wel heftige huidreactie van krijgen :-/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_142106973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef klumsy het volgende:
Gelukkig deel ik je/jullie gevoel totaal niet :@
Het is wat het is en vind ook niet dat ik schuld heb oid dat we de medische molen in moeten...
Ja het is mijn lijf dat een zetje nodig heeft, maar we willen samen kinderen en doen dit dus ook samen.
Ik denk zelfs dat hij het heel erg zou vinden als ik me er schuldig over zou voelen dat hij ook getest moest worden, ja je moet een potje vullen op commando, en ik mag elke keer met m'n benen wijd voor een echo, ik vind het niet zo boeiend en we nemen elkaar zo nu en dan lekker in de zeik daarover :P
( wat niet wil zeggen dat ik niet liever alles zonder de medische molen gedaan zou hebben... Vooral al die hormonen :r )
Hier was het juist andersom; probleem bij man, en ik moest alle sh*t ondergaan. Dat vond hij wel lastig vaak, deed extra zijn best om me goed bij te staan. We hebben de 2e en 3e poging zelfs samen geprikt, ik vond het 'zetten' van de prikken enorm moeilijk, dat deed hij, en hij vond het leegduwen van de spuiten lastig (hij voelde niet goed hoeveel kracht hij moest zetten en vond het moeilijk ze stil te houden, ik weer boos ;) ) dus dat deed ik dan weer.
Het is fijn als je er samen een werkbare en waar mogelijk fijne modus in vindt, in elk geval.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:42:01 #255
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_142112203
Hier een beetje van beide, bij mij zit het probleem en met vlagen voel ik me kut dat wij door mij in dit traject zitten. Andersom voelt manlief zich kut omdat hij totaal niks kan behalve een potje vullen en af en toe bloedprikken (moesten weer prikken op hep/hiv en nog wat) en dat ik alle shit moet ondergaan.
We hebben wel een modus gevonden die het wel werkbaar voor ons maakt. En dat is al fijn. Dat het dan af en toe knalt en het je naar de keel grijpt is niet raar, tenminste bij ons dan :)
Be happy with the little things in life
pi_142174482
Vanmorgen echo gehad, links een eitje van 13,5mm en recht 10mm :)
Maandag weer een echo, ben benieuwd!
pi_142176990
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef klumsy het volgende:
Kijk, dat gaat de goede kant weer op!
pi_142202652
Ja en ook totaal onverwachts, nog nooit zo snel een echo gehad waar
Al wat op te zien was O+
pi_142205364
Ik heb maandag mijn laatste provera gehad en zit nog steeds op mijn "menstruatie" te wachten. Die moest binnen 2 tot 5 dagen komen.

En anders moest ik bellen na volgens mij 10 dagen.

Erg irritant. Ik wil eindelijk verder sinds onze pauze die al sinds april duurt
pi_142221294
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef klumsy het volgende:
Leuk! Ik duim voor je!
pi_142221541
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:02 schreef klumsy het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is het temperaturen als je medicatie en echo's krijgt :?
Ik heb dat nooit gehad...ik moest wel altijd bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong gehad had, dat lijkt me ook fijner dan elke dag de wekker zetten om te temperaturen.
Heb je gevraagd wat de reden is om je temperatuur bij te houden?
Kijken of er een eisprong is. Maar daar is die echo ook voor inderdaad. Hmmm... Nee ik volg het dan ook niet helemaal waarom dat moet.

Overigens hoef ik geen wekker te zetten. Ik moet wel onder de lakens blijven en temperaturen als ik net wakker ben. Dat scheelt want elke dag de wekker...brrrr
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:31:15 #262
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_142222059
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef Vlier het volgende:

[..]

Kijken of er een eisprong is. Maar daar is die echo ook voor inderdaad. Hmmm... Nee ik volg het dan ook niet helemaal waarom dat moet.

Overigens hoef ik geen wekker te zetten. Ik moet wel onder de lakens blijven en temperaturen als ik net wakker ben. Dat scheelt want elke dag de wekker...brrrr
Maar dan klopt er toch niets van je statistieken :?
pi_142225265
De adviezen zijn soms zo raar. Bij mij zeiden ze zelfs dat het zinloos zou zijn om te temperaturen met alle hormonen die ik moest nemen.
pi_142274644
Dat temperaturen komt volgens mij echt heel nauw, dus elke dag dezelfde tijd...
Maar heb het zelf nooit hoeven doen, dus misschien zit ik er wel naast
pi_142275534
Ik dacht dat temperaturen niet zo zeer tijdsgebonden was maar dt het wel meteen moet als je wakker wordt (dus niet eerst plassen, rustig lezen, whatever)...
pi_142294371
Ik heb gebeld met de gyn, omdat ik geen bloeding heb gekregen na de provera.
Zij denkt dat het ook niet meer gaat komen en mijn baarmoederslijmvlies "gewoon" zo dun is, dat er geen menstruatie van komt.

Morgen uitgangsecho en dan denk ik starten met spuiten!
Ik heb er zin in om er weer voor te gaan.
pi_142341192
Zo de eerste spuit Menopur gezet.
Ik vind het nu al minder belastend dan die hormonenpomp. Daarvoor moest ik veel meer handelingen verrichten, kon ik alarm krijgen en foutmeldingen, kon ik niet zwemmen, naar de sauna, of op mijn buik slapen.
En die pomp moest ook nog eens de hele maand door en dit maar 2 weken per maand. En altijd een vreemd apparaat aan mijn lichaam
pi_142341869
Spannend Arja. Ik vond de menopur 'altijd' goed te doen. Succes! :*
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:37:21 #269
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_142342575
Spannende Arja! Mijn duimen draaien, ben benieuwd hoe het gaat lopen! :*
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:39:59 #270
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_142342705
Succes Arja ^O^

Ik zal voor jullie allen duimen de aankomende weken. Donderdag vertrekken we voor ruim 4 weken naar Frankrijk O+ Eindelijk weer terug naar mijn favo land en heerlijk tot rust komen zodat we fris en fruitig met de therapieėn kunnen gaan starten *)

Voor degenen die nog gaan een hele fijne vakantie en voor allen een dikke knuff en succes :*
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:41:34 #271
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_142342791
Dobbey lieve schat!! Geniet van je vakantie!! Dikke knuf terug :*
pi_142351659
Arja fij dat het meevalt, hopelijk een mooi resultaat straks!
pi_142351661
dobbey een hele fijne vakantie! Heerlijk 5 weken Frankrijk, geniet er van :*
pi_142351668
Hier gisteren de pregnyl gezet :)
Maandag een eitje van ruim 11mm en 17mm, die avond nog gonal gespoten en smorgens de pregnyl.
Nu dus 2 weken geduld hebben...
pi_142352286
Dankjewel allemaal!

Dobs: fijne vakantie. Wat heerlijk.

Jeeej klumsy. Spannend. Ik hoop dat je nog zo'n plaatje krijgt als L.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')