zet een paar laurier struiken neer en je hebt in een paar jaar een enorme muur van hoog groen. zomer en winter. wil je wat meer kleur? zet er een roos bij. die krengen groeien net zo snel als onkruid.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Toffe combinatie hoor!
Ik wil zelf vooral woest en wild en enorm veel (hoog) groen, en een piepklein terras om keihard op te kunnen barbecueën, met bij elkaar gesprokkelde stoeltjes. Geen grasperk, geen loungeset. Dat gaat bij ons toch allemaal maar stuk.
Ik heb m'n spray maar weer naast m'n bed gelegd.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds een politieknuppel naast m'n bed liggen.
Ja, dat is waar. Maar het is hoe dan ook een naar gevoel als iemand aan je spullen zit.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb m'n spray maar weer naast m'n bed gelegd.
Was overigens wel blij om te horen dat het dus een inbreker was die wilde verstoppen en vluchten. Dat is beter dan eentje die gewoon agressief zou worden.
Ja, buurman woont er ook nog niet zo lang. Hopelijk denkt die niet dat het normaal is dat dat hier gebeurt.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar het is hoe dan ook een naar gevoel als iemand aan je spullen zit.
voor 100 Euro verkopen ze alleen de standaard onderdelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand nog wat vlees nodig?
http://www.koopeenkoe.nl/
En ik vind 14 euro per kilo ook wel erg duur, zeker als de helft gehakt, worstjes en hamburgers zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:08 schreef z80 het volgende:
[..]
voor 100 Euro verkopen ze alleen de standaard onderdelen.
als ze voor dat geld ook wat minder courante delen er bij doen wordt het pas leuk.
Van de site:quote:Op maandag 12 mei 2014 22:08 schreef z80 het volgende:
[..]
voor 100 Euro verkopen ze alleen de standaard onderdelen.
als ze voor dat geld ook wat minder courante delen er bij doen wordt het pas leuk.
quote:Daarnaast is het ook mogelijk om de tong, lever en nieren etc. erbij te bestellen. Ben je hierin geïnteresseerd stuur even een mailtje dan verzorgen we dat erbij. Let wel. Er zit natuurlijk maar 1 tong in en twee nieren en 1 lever.
je kunt alleen een vlees pakket reserveren. dus niet de afzonderlijke stukken vlees.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:22 schreef AnneX het volgende:
Jakkes, Myraela dat het de volgende dag bewaarheid werd van de inbreker.![]()
@ Memo...wat heb jij van de koe gereserveerd?
klopt maar wel lekker is. en zo zonde om door de gehaktmolen te draaien.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Het spul wat 95% van de nederlanders niet eet dus
Zag hem op reddit vanochtend. Leuk!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:35 schreef golfer het volgende:
Goed idee. Ook maar invoeren in Nederland?
[ afbeelding ]
Geen idee. Is 'erfenis' van mijn overleden ouders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:41 schreef technofreak86 het volgende:
Dat appartement in Apeldoorn uit je sig concurreert kwa maandlasten nogal met hevig gesubsidieeerde sociale woningbouw? waarom zou je zoiets niet huren met een dikke toeslag?
Of zijn er lange wachtlijsten in Apeldoorn?
OK het lijkt mij een ongelukkige prijsklasse zo. (niet dat ik er veel verstand van heb). Het lijkt zo vooral interessant voor mensen die of net boven de grens van toeslagen zitten, of die snel iets nodig hebben op die locatie, of in de verhuur voor mensen die net buiten die grenzen vallen maar binnen enkele jaren willen verhuizen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Is 'erfenis' van mijn overleden ouders.
Moet gewoon weg!
Vervelendquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:33 schreef regnavetto het volgende:
Nachtje doorgetrokkenBen enorm NBA (basketbal) fan en de play offs zijn bezig. Gelijk maar van de situatie gebruik maken om wat brood te bakken.
LOLquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:35 schreef golfer het volgende:
Goed idee. Ook maar invoeren in Nederland?
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, dat heet dan kroketquote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Het spul wat 95% van de nederlanders niet eet dus
Ik houd niet van couscous, maar dit klinkt wel als iets waar het goed bij zou passen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet vanavond aubergine met tomaten en de inhoud van een aantal gekruide worstjes.
Wat voor droogwaar zal ik daar bij doen?
Couscous, pasta, rijst, iets anders?
Ik vind het niet fantastisch, maar het was wel het eerste waar ik aan dacht. Heb nog wel wat feta bijv.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd niet van couscous, maar dit klinkt wel als iets waar het goed bij zou passen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteravond bij M. en J. was weer zo leuk. M. kletst de oren van je kop en wil alles aan me laten zien.
'Kijk eens, ik kan helemaal zelf plassen zonder grote mensen'
'Gisteren was ik bij de kapper zonder huilen. Papa was ook bij de kapper zonder huilen'
'Tante FF, je hebt een bloedneus in je oor!' (korstje opengesprongen in mn oor)
Of lekker pitabroodjes vullen er mee? Of met kikkererwten gemengd? Of bulgur.. of... of....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het niet fantastisch, maar het was wel het eerste waar ik aan dacht. Heb nog wel wat feta bijv.
Beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of lekker pitabroodjes vullen er mee? Of met kikkererwten gemengd? Of bulgur.. of... of....![]()
Zomaar spontaan een les overgenomenging goed
Dat gaat de goede kant uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:
wat fijn!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, was goed dat het spontaan ging, kon ik me iig er niet onzeker over voelen van te voren
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb vanmorgen alle enveloppen met kortingsdingen op de post gedaan. Laat even weten of er morgen of overmorgen wat binnengekomen is
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb vanmorgen alle enveloppen met kortingsdingen op de post gedaan. Laat even weten of er morgen of overmorgen wat binnengekomen is
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:28 schreef sararaats het volgende:
![]()
ik word eigenlijk een beetje gek van verkiezingspropaganda
Ohh, ja, pitabroodjes heb ik ook nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of lekker pitabroodjes vullen er mee? Of met kikkererwten gemengd? Of bulgur.. of... of....![]()
Dankje!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er nog 2 over dus geen zorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Mocht iemand nog 1 van mijn 2 kaartjes nodig hebben dan hoor ik het wel.
quote:
Vanavond worst/gehakt met aubergine, tomaten, feta in een pitabroodje of met couscous (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:44 schreef golfer het volgende:
Definitieve aanslag inkomstenbelasting 2013 is binnen.PrettigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 74 EUR terug
En ook al binnen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Lekker hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanavond worst/gehakt met aubergine, tomaten, feta in een pitabroodje of met couscous (mag kiezen )
Woensdag: Wraps met gehakt, sla, mais, tomaat, zure room, kaas en bonen
Donderdag: Pasta met tonijn, mais, courgette, tomaat, kaas, spekjes
Vrijdag: Stamppot rucola met worst
Zaterdag: Kippendijen uit de oven, aardappels uit de oven, sperziebonen
Zondag: Afhankelijk van hoe voel ik zit van de brunch die middag
Maandag: Rendang met rijst
En dinsdag komt er weer geld![]()
Ik ga nu de laatste boodschappen doen en dan hoef ik nog maar een paar dingetjes van de week en heb ik het met een vrij krap budget gedaan.
Definitieve aanslag inkomstenbelasting 2013 is binnen.Hier alleen nog maar de voorlopige.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet zo'n bijzonder bedrag.
quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:14 schreef regnavetto het volgende:
Zaterdag avond 21:15 een Ready Steady Cook demo waar ik aan meedoe en nog een aantal oud kandidaten. Dus als er fokkers op Taste of Amsterdam zijn. Kom even hoi zeggen
Definitieve aanslag inkomstenbelasting 2013 is binnen.Wat! Heb jij mijn geld gehad ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker zeg!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja, daarmee kunnen we het gat (in onze bodemloze put) dat we hebben een beetje dempen en voor het nieuwe kleinkind dat eind deze maand verwacht wordt een leuk cadeautje en een spaarrekening openen.quote:
Ja, vond ik ook wel.quote:
Is wel redelijk te doen toch? Als je niet drinkt en rookt helemaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel.
Laatste boodschappen zijn binnen en ik heb nu nog 9 euro over. Daarvan moet ik dit weekend nog een brood en wat bananen kopen. Dan moeten we in principe tot dinsdag vooruit kunnen.
Oh, het weekbudget was 40 euro, voor 2 personen.
Het kan, maar ik ben een beetje een luxepaard.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is wel redelijk te doen toch? Als je niet drinkt en rookt helemaal.
Ja de luxedingen zijn dan inderdaad lastigerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het kan, maar ik ben een beetje een luxepaard.![]()
Liefst bio, goed brood, goed vlees, lekkere dingen. Dan ga je daar erg makkelijk overheen hoor.
En roken doen we niet meer. Drinken wel.
Ik betaal in de week sowieso een euro of 8 aan brood. Lief eet er per dag 8. We eten zo goed als elke dag vlees, soms paddestoelen ipv vlees, maar die zijn ook duur. Graag minimaal 1x in de week vis.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja de luxedingen zijn dan inderdaad lastigerdas helemaal waar.
Doet me er aan denken dat ik weer eens naar de molen moetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef minilot het volgende:
Als we meer vlees, vis of kaas eten merk ik dat direct zo keihard aan de boodschappenuitgaven! Gedroogde bonen, rijst, bloem (voor eigengebakken brood) en groenten uit het seizoen kosten natuurlijk geen klap, dus als ik vijf dagen in de week veganistisch eet dan scheelt dat meteen wel echt enorrrrrm.
1 van de weinige positieve dingen die we aan dat jaar over gehouden hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
En super dat jullie gestopt zijn met roken.
Maar, wat eet jij dan eigenlijk allemaal?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef minilot het volgende:
Als we meer vlees, vis of kaas eten merk ik dat direct zo keihard aan de boodschappenuitgaven! Gedroogde bonen, rijst, bloem (voor eigengebakken brood) en groenten uit het seizoen kosten natuurlijk geen klap, dus als ik vijf dagen in de week veganistisch eet dan scheelt dat meteen wel echt enorrrrrm.
minilot, nog een vraagje hoor, over de taartjes van david, weet jij of ik ze een dag van tevoren kan maken en of ze dan net zo lekker zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef minilot het volgende:
Hai! Nou kijk: zoals de meeste zoete baksels met boter erin smaken de taratjes uiteraard het beste op de dag dat ze gebakken zijn. De structuur van het chocolade-koekdeeg is dan op z'n best. Maar als je de taartjes goed verpakt (en niet in de koelkast zet) dan zijn ze de volgende dag nog steeds wel heel lekker. Zo oordeelde althans de zaterdagclub op mijn werk. ;-)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:59 schreef ecstasy het volgende:
[..]
minilot, nog een vraagje hoor, over de taartjes van david, weet jij of ik ze een dag van tevoren kan maken en of ze dan net zo lekker zijn?
Nicequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel.
Laatste boodschappen zijn binnen en ik heb nu nog 9 euro over. Daarvan moet ik dit weekend nog een brood en wat bananen kopen. Dan moeten we in principe tot dinsdag vooruit kunnen.
Oh, het weekbudget was 40 euro, voor 2 personen.
Vooral heeeeeeeeeeeel veel groenten. Van bladgroenten tot bonen - dagelijks minstens een halve kilo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar, wat eet jij dan eigenlijk allemaal?
Volgens mij kan jij dat zelf niet uitzetten, moeten jouw vrienden voor kiezen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:10 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand veel verstand van de privacy-instellingen op Facebook? Blijkbaar zien vrienden het in hun nieuwsoverzicht als ik berichten plaats op een andere pagina (van een band ofzo) en niet alleen als ik een bericht op m'n eigen tijdlijn plaats. Ik zie het zelf ook in m'n nieuwsoverzicht als vrienden iets op een andere pagina plaatsen. Is dat ergens in te stellen? Van een rondje Googlen word ik niet veel wijzer.
veel dank! ik normaal gesproken ook, maar de wekker gaat normaal ál om 6.15 uurquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Hai! Nou kijk: zoals de meeste zoete baksels met boter erin smaken de taratjes uiteraard het beste op de dag dat ze gebakken zijn. De structuur van het chocolade-koekdeeg is dan op z'n best. Maar als je de taartjes goed verpakt (en niet in de koelkast zet) dan zijn ze de volgende dag nog steeds wel heel lekker. Zo oordeelde althans de zaterdagclub op mijn werk. ;-)
Toch zou ik zelf altijd kiezen voor een uur eerder mijn bed uit.![]()
Dat herken ik wel ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceIk heb altijd moeite om met 40 EUR voor 1 persoon de boel te fixen. Ik wil teveel lekkere dingen maken
De mijne om 05:50 uur, indien vroege dienst. Je moet wat voor je baksels over hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:12 schreef ecstasy het volgende:
[..]
veel dank! ik normaal gesproken ook, maar de wekker gaat normaal ál om 6.15 uur
Duidelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Vooral heeeeeeeeeeeel veel groenten. Van bladgroenten tot bonen - dagelijks minstens een halve kilo.Regelmatig bulghur, rijst, granen als gort en boekweit, tortillas, een paar keer per week zelfgebakken brood... En dagelijks wat fruit.
En momenteel dus een keer of twee a drie per week (mag wat mij betreft wel weer wat minder) vlees, vis, iets vaker kaas en yoghurt (kokosyoghurt op veganistische dagen) en nog iets vaker boter, want dat is verschrikkelijk lekker.En één of twee keer per week bak ik iets zoets, maar ik hou me er tegenwoordig wel goed aan om daar zelf dan maar één dingetje van te eten en de rest aan buren/collega's/familie te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |