abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139863447
Een Amerikaans echtpaar is veroordeeld voor de moord op een pedofiel. De vrouw die hierin betrokken was zei: ‘De dag dat ik die pedofiel vermoordde, was de beste dag van mijn leven’, zo vermeldt de website van RTL nieuws. Niet alleen de uitspraak van deze vrouw is wat ons deed verbazen maar vooral de reacties die hierbij werden geplaatst. Het blijkt dat vele mensen fanatiek de moordenaars van deze pedofiel aanmoedigen. Ene Arno Folmer geeft in een reactie op dit bericht via Facebook het volgende te kennen: ‘Jammer dat ze in de cel moeten voor zo’n lange tijd. Als er meer mensen waren zoals zij dan waren er meer kinderen veilig voor die tyfuspedo’s.’

Arno is zeker niet de enige in Nederland die rondloopt met dit gedachtengoed. Het is daarom belangrijk dat er meer wordt gedaan aan de emancipatie van pedofielen in Nederland. Wij, als studenten Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, willen alle niet praktiserende pedofielen in Nederland een hart onder de riem steken door het schrijven van deze blog.

Graag willen wij onderscheid maken tussen de term pedofiel en pedoseksueel om duidelijk te maken voor wie wij precies opkomen. Een pedofiel is volgens Van Dale een ‘volwassene die seksuele liefde voelt voor kinderen’. Een pedoseksueel is iemand die niet alleen seksuele liefde voelt voor kinderen maar dit ook praktiseert. Elke vorm van pedoseksualiteit behoort men volgens ons af te keuren terwijl elke pedofiel die geen pedoseksualiteit praktiseert niet zou moeten worden gediscrimineerd. “Mensen zijn niet verantwoordelijk voor hun seksuele voorkeur, wel voor de keuzes die men maakt” stelt Petr Weiss, hoogleraar seksuoloog.

Er zijn vreselijke klopjachten op pedofielen gaande in ons land, door deze klopjachten voelen pedofielen zich opgejaagd en buitengesloten. Op het moment dat een pedofiel wordt uitgesloten van de maatschappij neemt het risico toe dat hij toegeeft aan zijn seksuele voorkeur, zo blijkt uit onderzoek. Zouden mensen die “opkomen” voor hun kinderen en pedofielen opjagen zich beseffen dat ze een bijdrage leveren aan het vergroten van de kans dat hun kind wordt misbruikt?

Hoeveel mensen zouden zich hun hele leven van hun seksuele voorkeur kunnen onthouden? Zou jij dat kunnen? Zouden we pedofielen niet gewoon moeten accepteren in onze samenleving? Of hebben wij het als mens nodig om op mensen neer te kijken zodat wij onszelf beter kunnen voelen?

Onze verantwoordelijkheid als samenleving is dat er een klimaat ontstaat waarin de pedofiel kan vertellen dat hij of zij een seksuele voorkeur heeft voor kinderen. Het Christendom vraagt ons verder te kijken dan de oppervlakkige verschillen tussen mensen (zoals seksuele geaardheid), zodat we ons kunnen richten op universele waarheden waarop gemeenschapszin en een gevoel van verwantschap kunnen worden gebaseerd. Iedereen is anders maar wat ons bijeen zou moeten brengen en houden is de (h)erkenning van gemeenschappelijke zwakke plekken. Achter onze gebreken gaan altijd twee emoties schuil: angst en een behoefte aan liefde.

Dus, als jouw bevriende buurman uit de kast komt als pedofiel, dan zeg jij: “Beter een goede pedofiele buur dan een verre vriend!”
pi_139863545
Tenenkrommend die eerste alinea :r
pi_139863666
Flikker op met je tolerantie :')
Pedofilie is iets verwerpelijks en daar hoeft niks aan getolereerd te worden :{w
-XOXO-
pi_139863734
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
Pedofilie is iets verwerpelijks en daar hoeft niks aan getolereerd te worden :{w
Wat maakt het nou uit als iemand pedofiel is? Zolang ze het maar niet praktiseren... Alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze pedofiel zijn :')
pi_139863736
Popcorntopic :')

Waarom laten pedo's zich eigenlijk niet castreren? Daar ben ik oprecht benieuwd naar, als ik dit soort verlangens had lijkt het me zo'n heerlijk vooruitzicht om van die kwelling verlost te zijn dat ik denk dat ik m'n ballen daar graag voor in zou leveren.
pi_139863737
Ik kan en wil geen begrip opbrengen voor personen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen.
Daar draait mijn maag van om.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:11:39 #7
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_139863743
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:00 schreef NLTolerant het volgende:
Er zijn vreselijke klopjachten op pedofielen gaande in ons land, door deze klopjachten voelen pedofielen zich opgejaagd en buitengesloten.
En dat is nog te weinig.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_139863809
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit als iemand pedofiel is? Zolang ze het maar niet praktiseren... Alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze pedofiel zijn :')
Een pedofiel is een pedoseksueel die nog niet de gelegenheid heeft gehad om dit te praktiseren(uitzonderingen daar gelaten).

Maar ga jij maar lekker met je 6 jarige dochtertje naast een pedofiel wonen om te laten zien hoe tolerant je wel niet bent :')
-XOXO-
pi_139863866
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:14 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Een pedofiel is een pedoseksueel die nog niet de gelegenheid heeft gehad om dit te praktiseren(uitzonderingen daar gelaten).

Maar ga jij maar lekker met je 6 jarige dochtertje naast een pedofiel wonen om te laten zien hoe tolerant je wel niet bent :')
:')
  maandag 12 mei 2014 @ 13:16:19 #10
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139863880
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:15 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ok, duidelijk :')
-XOXO-
  maandag 12 mei 2014 @ 13:17:41 #11
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139863931
altijd handig, kun je, indien de kids geen opvang hebben, ze bij de buurman laten, die laat ze niet uit het oog
pi_139864143
quote:
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef quirina het volgende:
Ik kan en wil geen begrip opbrengen voor personen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen.
Men, wat een reacties weer hier :')

Hoewel ik jullie blog een beetje kort door de bocht en soms matig beargumenteerd vind, hebben jullie de essentie wel te pakken. En zo aan de reacties te zien is het hard nodig ook om dit te benoemen.

Pedofielen zijn blijkbaar de nieuwe homo's, die overal en ten allen tijde uitgekotst en veracht mogen worden zelfs al doen ze niks verkeerd.

Stel je eens voor dat je zoon op een dag thuiskomt en zegt: "Ik moet jullie wat vertellen, ik ben pedofiel, maar ik ben heel erg hard bezig om hulp te zoeken om met mijn gevoelens te kunnen omgaan". Hoe kun je daar nou godverdomme geen begrip voor opbrengen? Pedofilie is GEEN keuze...
  maandag 12 mei 2014 @ 13:30:10 #13
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139864367
quote:
Daar kunnen zij niks aan doen :')
Anti-Turkije
pi_139864572
Vooral die laatste allinia staat me niet aan; Christenen :r

De rest ben ik het wel mee eens.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:36:36 #15
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_139866544
quote:

[..]

dit. Hoe verwerpelijk pedofilie ook is in onze cultuur en westerse maatschappij, het blijkt net als homoseksualiteit een seksuele voorkeur te zijn. Een geaardheid. En zolang het niet gepraktiseerd word zullen we met deze mensen moeten leven in onze maatschappij.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_139866739
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

En dat is nog te weinig.
Als je voor misbruik bent wellicht.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:45:28 #17
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_139866824
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik!

Edit: Ik roep al jaren dat je niks bereikt met zulke klopjachten op pedofielen en dat ze daardoor jśķst eerder de fout ingaan. Omdat ze nergens terecht kunnen met hun gevoelens.

[ Bericht 64% gewijzigd door Brummetje2.0 op 12-05-2014 19:13:10 ]
pi_139867674
Pedofilie is net zoiets als Homoseksualiteit vroeger. Het is taboe en wordt niet geaccepteerd. Velen vergeten echter, dat pedofielen er niks aan kunnen doen dat hun seksuele voorkeur bij kinderen ligt, net zoals homo's dat ook niet kunnen. Iedereen roept wel "Boeh Rusland" omdat ze anti-homo zijn, maar in feite doen we hier precies hetzelfde tegen pedo's.

Nu keur ik het zeker niet goed dat pedofielen hun gang gaan en dus kinderen verkrachten, of seks hebben met kinderen. Alleen dat men zich zo op stelt tegen pedofielen jaagt ze inderdaad in de hoek, en zijn we in Nederland dus niet veel beter dan in Rusland.

Die mensen moeten gewoon een therapie krijgen om met hun gevoel om te gaan, ze kunnen er immers niets tegen doen. Het is een geaardheid.

(en nee, ik ben absoluut geen pedo... in b4 die reacties.)
Lambo of Rekt
pi_139892809
Ook een beetje debiel dat over het algemeen vrouwelijke pedo's meer geaccepteerd worden dan mannelijke.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:54:46 #20
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_139893034
Aangezien het is aangeboren denk ik dat de tolerantie er best mag zijn.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:58:12 #21
37769 erodome
Zweefteef
pi_139893111
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:36 schreef awiebo het volgende:

[..]

dit. Hoe verwerpelijk pedofilie ook is in onze cultuur en westerse maatschappij, het blijkt net als homoseksualiteit een seksuele voorkeur te zijn. Een geaardheid. En zolang het niet gepraktiseerd word zullen we met deze mensen moeten leven in onze maatschappij.
Heb ik moeite mee te geloven. Bijkans alle pedoseksuelen waarvan ik weet heb(beperkt, media voornamelijk) hebben een fiks trauma, vaak misbruik verleden.

Vind echt dat er een enorm gat zit tussen homo(2 wilsbekwame mensen, seksueel rijp) en pedofiel(mens die een waanbeeld moet scheppen dat de ander wil, pre puberaal, niet seksueel rijp, slachtoffer ipv minnaar/minnares).
Geaardheid lost dat gat niet op, het blijft een feit dat een pedoseksueel de werkelijkheid los moet laten om te kunnen denken dat het slachtoffer hun echt wil, een partner is en dat homoseksuelen dat niet hoeven te doen, het echt is ipv een waanbeeld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_139893850
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb ik moeite mee te geloven. Bijkans alle pedoseksuelen waarvan ik weet heb(beperkt, media voornamelijk) hebben een fiks trauma, vaak misbruik verleden.

Vind echt dat er een enorm gat zit tussen homo(2 wilsbekwame mensen, seksueel rijp) en pedofiel(mens die een waanbeeld moet scheppen dat de ander wil, pre puberaal, niet seksueel rijp, slachtoffer ipv minnaar/minnares).
Geaardheid lost dat gat niet op, het blijft een feit dat een pedoseksueel de werkelijkheid los moet laten om te kunnen denken dat het slachtoffer hun echt wil, een partner is en dat homoseksuelen dat niet hoeven te doen, het echt is ipv een waanbeeld.
Dat neemt nog steeds niet weg dat ze er weinig tegen kunnen doen of konden doen.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 mei 2014 @ 02:22:15 #23
37769 erodome
Zweefteef
pi_139894060
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat neemt nog steeds niet weg dat ze er weinig tegen kunnen doen of konden doen.
Maar het maakt wel een enorm verschil. Het verschil tussen acceptatie en behandeling noodzakelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_139894087
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 02:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar het maakt wel een enorm verschil. Het verschil tussen acceptatie en behandeling noodzakelijk.
Nee, pas zodra ze over gaan tot actie komt dat ter sprake. Ik vind eigenlijk dat elke pedo die er "last" van heeft, behandeling aangeboden zou moeten krijgen.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 mei 2014 @ 02:32:21 #25
37769 erodome
Zweefteef
pi_139894132
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 02:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, pas zodra ze over gaan tot actie komt dat ter sprake. Ik vind eigenlijk dat elke pedo die er "last" van heeft, behandeling aangeboden zou moeten krijgen.
Als ze overgaan tot actie is te laat. Daarvoor moet ingegrepen worden.
Hulp voor pedofielen lijkt me logisch, die is er ook. Heksenjacht lijkt me ook niet nodig voor pedofielen, maar het behandelen als een geaardheid ipv stoornis lijkt me niet gezond noch veilig.

Voor een geaardheid is het niet nodig de realiteit los te laten. Bij een geaardheid zijn normale gelijkwaardige relaties gewoon mogelijk.
pi_139894144
Valt seks met minderjarige honden ook onder pedofilie?
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139894158
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 02:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Hulp voor pedofielen lijkt me logisch, die is er ook. Heksenjacht lijkt me ook niet nodig voor pedofielen, maar het behandelen als een geaardheid ipv stoornis lijkt me niet gezond noch veilig.

Voor een geaardheid is het niet nodig de realiteit los te laten. Bij een geaardheid zijn normale gelijkwaardige relaties gewoon mogelijk.
Wat heeft geaardheid met een type relatie te maken? Het is gewoon waar je op valt. Inderdaad zijn er heel veel met een slechte jeugd zoals je zegt, maar dat zijn puur degenen die opgepakt worden omdat ze over gegaan zijn tot actie he, vergeet dat niet. En zomaar er voor uit komen doet men niet, want taboe en gezeik. Er is dus zeer weinig bekend over het percentage pedofielen anywhere.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 mei 2014 @ 02:49:45 #28
37769 erodome
Zweefteef
pi_139894208
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 02:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat heeft geaardheid met een type relatie te maken? Het is gewoon waar je op valt. Inderdaad zijn er heel veel met een slechte jeugd zoals je zegt, maar dat zijn puur degenen die opgepakt worden omdat ze over gegaan zijn tot actie he, vergeet dat niet. En zomaar er voor uit komen doet men niet, want taboe en gezeik. Er is dus zeer weinig bekend over het percentage pedofielen anywhere.
Hoe je het ook wend of keert, voor geen enkele (andere) geaardheid is het nodig de werkelijkheid los te laten. Er is geen (andere) geaardheid waarbij je de werkelijkheid zo'n geweld aan moet doen om te kunnen denken dat de ander ook echt wil en gelijkwaardig is.

Het type relatie zegt wel iets, niet alles, maar wel genoeg in deze. De 'pedofiel' zoekt geen echte relatie, dat kan hij(of zij) niet aan. Ze maken een droombeeld van een kind, iets wat niet is, nooit kan zijn, niet kan voortduren(al zou het echt zijn, het kind wordt puber en volwassen). Het is niet wederzijds.

Nu is in deze tijd het soms wat lastig omdat mensen pedo worden genoemd die het niet zijn. Pedo gaat voor mij over pre puberale kinderen en dat is altijd waanzin, nooit realiteit.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 08:34:04 #29
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_139895272
quote:
Kun je wel begrip opbrengen voor ijsschotsen?

Pedofilie bestaat en daar doe je niets aan.
pi_139909973
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:23 schreef Novito12 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Men, wat een reacties weer hier :')

Hoewel ik jullie blog een beetje kort door de bocht en soms matig beargumenteerd vind, hebben jullie de essentie wel te pakken. En zo aan de reacties te zien is het hard nodig ook om dit te benoemen.

Pedofielen zijn blijkbaar de nieuwe homo's, die overal en ten allen tijde uitgekotst en veracht mogen worden zelfs al doen ze niks verkeerd.

Stel je eens voor dat je zoon op een dag thuiskomt en zegt: "Ik moet jullie wat vertellen, ik ben pedofiel, maar ik ben heel erg hard bezig om hulp te zoeken om met mijn gevoelens te kunnen omgaan". Hoe kun je daar nou godverdomme geen begrip voor opbrengen? Pedofilie is GEEN keuze...
wilde eigenlijk niet reageren maar kon het niet laten :
ik vind je gedachten ( over pedo's) eng. waarschijnlijk heb je zelf geen kinderen.

een pedo kan wel gevoelens hebben voor een kind, kan zelfs een kind verleiden om bepaalde handeling te doen, wat ten gunste is van de pedo, maar onthou 1 ding, een kind is geen volwassene, een kind kan geen keuzes maken ( puur omdat hij/zij niet voldoende levens ervaring heeft) maar een volwassene ( pedo) die wel levens ervaring heeft kan daar op inspelen.
als je een kind op jonge leeftijd sexuele handeling laat doen krijgt hij/zij op latere leeftijd psychische stoornis.
een kindergedachten zijn nog onschuldig , eerlijk en kennen geen kwaad en goed ( dit wordt later ge-introduceert). wanneer ze interesse krijgen in een sexe gaat dit gepaard met spelletjes spelen ( oa doktertje spelen ), zo ontdekken ze meer van hun lichamen,

ik heb hier wel over een kind die geen trauma oid dergelijk heeft gelopen.
voor een kind ben je meestal een vader of moeder figuur, zij hebben vertrouwen in jou als persoon. een kind weet niet wat sex(uele) gevoelens zijn.

heb je sexuele gevoelens over kinderen ( hoogst waarschijnlijk ben je dan zelf op een jonge leeftijd misbruikt ) doe je gewoon zoals CafeRoker het zegt, laat je gewoon jezelf chemisch castreren. dan heeft niemand meer last van je.
want ik geloof niet dat het iets natuurlijk is om op jonge kinderen te vallen, het is meer macht uit oefenen, of je frustraties kwijt raken
want geeft eens eerlijk toe , wanneer je deze gevoelens hebt, is er kans (heel groot) dat je mist ingaat.
meestal begint het onschuldig, hier en daar "per ongeluk" aanraken en steeds verder je limiet testen ( brrrrrr), totdat je de lijn niet meer hebt of overschreden hebt. dan verwoest je levens ........

hetzelfde als ik ( ben een man en hou graag van vrouwen, ik vind ze prachtig om naar te kijken), maar heb een monogaam leven, maar dit wil niet zeggen dat ik nooit een andere vrouw zal aanraken of ( niet dat ik iets van plan ben :) ) sexuele gevoelens zal hebben, ( stel in een dronken bui, of een vrouw die mij verleid kan ik garanderen dat er wel wat gebeurd, want ik ben een man met zulke gevoelens dit heb ik ook thuis verteld ( aan mijn eega), maar nogmaals heb de intentie niet om vreemd te gaan oid. maar het kan gebeuren.
En als iemand met dezelfde gevoelens heeft voor jonge kinderen heeft , nou dan hou ik mijn hart vast.) en ik denk niet dat het een natuurlijk gedrag is van een mens.

btw pedo is niet hetzelfde als een homo, die zijn al op leeftijd en kunnen keuzes maken.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:10:06 #31
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_139911466
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef kaltun het volgende:

een pedo kan wel gevoelens hebben voor een kind, kan zelfs een kind verleiden om bepaalde handeling te doen, wat ten gunste is van de pedo
Dat kan inderdaad gebeuren. Dat wil niet zeggen dat het ook automatisch zal gebeuren. Jij zal een pedofiel al bij voorbaat veroordelen voor iets wat 'ie nog niet eens heeft gedaan. Dat is pas eng.

quote:
heb je sexuele gevoelens over kinderen ( hoogst waarschijnlijk ben je dan zelf op een jonge leeftijd misbruikt ) doe je gewoon zoals CafeRoker het zegt, laat je gewoon jezelf chemisch castreren. dan heeft niemand meer last van je.
Eerst maak je de aanname dat zo iemand automatisch misbruikt is en daarna maak je de aanname dat men automatisch van iedere pedofiel last zal hebben. Da's ook best eng.

quote:
want ik geloof niet dat het iets natuurlijk is om op jonge kinderen te vallen, het is meer macht uit oefenen, of je frustraties kwijt raken
want geeft eens eerlijk toe , wanneer je deze gevoelens hebt, is er kans (heel groot) dat je mist ingaat.
Je stelt nu iemands geaardheid meteen gelijk aan macht uitoefenen. Is een man of vrouw in de 40 die nog nooit seks heeft gehad in jouw ogen dan ook meteen een verkrachter? Natuurlijk is er een kans dat zo iemand handelt naar zijn gevoelens, maar dat die kans heel groot is heb je nergens beargumenteerd.

quote:
maar dit wil niet zeggen dat ik nooit een andere vrouw zal aanraken of ( niet dat ik iets van plan ben :) )
Moeten we jou dan ook maar meteen chemisch castreren? Dan heeft er nooit iemand last van je. Wel zo veilig, toch?

quote:
btw pedo is niet hetzelfde als een homo, die zijn al op leeftijd en kunnen keuzes maken.
Een homo kan wel zelf keuzes maken, maar een pedo niet? Wow...

[ Bericht 0% gewijzigd door IceBeach op 13-05-2014 17:15:31 ]
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:13:02 #32
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_139911544
Vind het altijd wel vermakelijk dat de mensen die vooraan staan als het gaat om gelijke rechten voor homo's/transgenders ook vooraan staan als het gaat om het op gruwelijke/primitieve manier aanpakken van pedofielen.
pi_139911676
Pedofielen worden nu gezien zoals homo's tientallen jaren geleden.
Over een paar jaar dus gewoon legaal ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 17:16:58 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:20:34 #34
427012 Brummetje2.0
pi_139911815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:16 schreef Leonos het volgende:
Pedofielen worden nu gezien zoals homo's tientallen jaren geleden.
Over een paar jaar dus gewoon legaal ^O^
Het was vroeger juist legaal.
pi_139911822
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Het was vroeger juist legaal.
Binnenkort dus weer.
pi_139911831
Of homo zijn moet illegaal gemaakt worden, dat is wel een goeie trouwens!
pi_139911845
quote:
De vrouw die hierin betrokken was zei: ‘De dag dat ik die pedofiel vermoordde, was de beste dag van mijn leven’
Gestopt met lezen, vrouw het gesticht in s.v.p.
pi_139917969
Een verantwoordelijke pedofiel zou nooit naast ons komen wonen. Veel te veel kleine kinderen in de buurt.
pi_139919707
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Daar kunnen zij niks aan doen :')
Inderdaad, het is niet dat ze er voor gekozen hebben. Ik denk dat veel pedofielen helemaal niet blij zijn met hun voorkeur, alleen door deze taboe durven ze er niet voor uit te komen en dus ook geen hulp durven te vragen hoe ze het beste mee om kunnen gaan.

Bovendien vind ik het nog steeds bekrompen gedachten dat pedo's graag kinderen verkrachten. Alsof elke hetero een potentiėle verkrachter is. Sowieso worden kinderen niet alleen door pedofielen aangerand of verkracht. En om die groep kinderverkrachters pedoseksuelen te noemen vind ik ook nogal stompzinnig. Een pedoseksueel voelt zich seksueel aangetrokken tot kinderen. Dat is wel wat anders dan een persoon die voor de lol misbruik maakt van kinderen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_139919911
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Vind het altijd wel vermakelijk dat de mensen die vooraan staan als het gaat om gelijke rechten voor homo's/transgenders ook vooraan staan als het gaat om het op gruwelijke/primitieve manier aanpakken van pedofielen.
Ik heb juist het idee dat mensen die vooraan staan als het gaat om gelijke rechten voor homo's/transgenders veel milder zijn tegenover pedofilie.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:13:29 #41
37769 erodome
Zweefteef
pi_139921231
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Inderdaad, het is niet dat ze er voor gekozen hebben. Ik denk dat veel pedofielen helemaal niet blij zijn met hun voorkeur, alleen door deze taboe durven ze er niet voor uit te komen en dus ook geen hulp durven te vragen hoe ze het beste mee om kunnen gaan.

Bovendien vind ik het nog steeds bekrompen gedachten dat pedo's graag kinderen verkrachten. Alsof elke hetero een potentiėle verkrachter is. Sowieso worden kinderen niet alleen door pedofielen aangerand of verkracht. En om die groep kinderverkrachters pedoseksuelen te noemen vind ik ook nogal stompzinnig. Een pedoseksueel voelt zich seksueel aangetrokken tot kinderen. Dat is wel wat anders dan een persoon die voor de lol misbruik maakt van kinderen.
Ik denk dat je een kinderverkrachter best een pedoseksueel mag noemen, of misschien beter gezegd iemand die een pedoseksuele daad heeft begaan.
Iemand die een homoseksuele daad doet is niet perse een homofiel, zo ook hier, iemand die seks heeft met een kind doet een pedoseksuele daad, maar is niet perse een pedofiel.
pi_139921379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik denk dat je een kinderverkrachter best een pedoseksueel mag noemen, of misschien beter gezegd iemand die een pedoseksuele daad heeft begaan.
Iemand die een homoseksuele daad doet is niet perse een homofiel, zo ook hier, iemand die seks heeft met een kind doet een pedoseksuele daad, maar is niet perse een pedofiel.
Maar word je door een pedoseksuele daad ook gelijk pedoseksueel? Er zijn gevallen bekend van verkrachters die het zowel met volwassen als kinderen hebben gedaan. Waar vallen die dan onder?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:20:43 #43
37769 erodome
Zweefteef
pi_139921713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar word je door een pedoseksuele daad ook gelijk pedoseksueel? Er zijn gevallen bekend van verkrachters die het zowel met volwassen als kinderen hebben gedaan. Waar vallen die dan onder?
Misschien wordt je dan een "en" persoon, dus pedoseksueel, verkrachter, ronduit gestoord.
Het is een lastige, ik zie een pedofiel als iemand die alleen op kinderen valt, vind die 2 verschillende benamingen ook wat vreemd om eerlijk te zijn. Iemand die en op kinderen valt en op bv volwassenen zou je misschien een panseksueel of omniseksueel kunnen zien. Dat wil zeggen, als je bij de geaardheden wil blijven.
pi_139922135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien wordt je dan een "en" persoon, dus pedoseksueel, verkrachter, ronduit gestoord.
Het is een lastige, ik zie een pedofiel als iemand die alleen op kinderen valt, vind die 2 verschillende benamingen ook wat vreemd om eerlijk te zijn. Iemand die en op kinderen valt en op bv volwassenen zou je misschien een panseksueel of omniseksueel kunnen zien. Dat wil zeggen, als je bij de geaardheden wil blijven.
En denk dan ook dat bij veel gevallen het niet alleen om lust ging, maar vooral om macht. Denk maar aan gevangenen die elkaar verkrachten. Die zijn echt niet opeens homo geworden.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:29:30 #45
37769 erodome
Zweefteef
pi_139922275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En denk dan ook dat bij veel gevallen het niet alleen om lust ging, maar vooral om macht. Denk maar aan gevangenen die elkaar verkrachten. Die zijn echt niet opeens homo geworden.
Ben ik het mee eens en dat brengt me bij de vraag of je het een geaardheid kan noemen bij iemand die verkracht(in dit geval kinderen), want is het wel die seksuele aantrekkingskracht die de drijfveer is, of de macht die iemand over dat betreffende slachtoffer heeft?

Maar goed, dan ga ik wel weg bij het onderwerp pedofielen.
pi_139944530
quote:
quote:
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

En dat is nog te weinig.
Bedankt voor jullie reacties. We proeven in jullie reacties iets van diepe verontwaardiging en afkeer tegenover pedofilie. Pedoseksualiteit is inderdaad iets verwerpelijks, wat onder geen enkele voorwaarde en in geen enkele omstandigheid te rechtvaardigen valt. De manier waarop jullie echter(samen met vele andere Nederlanders) over pedofilie praten draagt niets bij aan een veiliger leefklimaat voor kinderen. Sterker nog, volgens onderzoek zou jullie attitude het aantal pedofielen dat zich daadwerkelijk vergrijpt aan kinderen doen laten toenemen. Is dit geen mooi moment om dat onder ogen te zien en je houding tegenover pedofilie aan te scherpen, met oog op de veiligheid voor vele Nederlandse kinderen?
pi_139944629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik!

Edit: Ik roep al jaren dat je niks bereikt met zulke klopjachten op pedofielen en dat ze daardoor jśķst eerder de fout ingaan. Omdat ze nergens terecht kunnen met hun gevoelens.
quote:
3s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:12 schreef EggsTC het volgende:
Pedofilie is net zoiets als Homoseksualiteit vroeger. Het is taboe en wordt niet geaccepteerd. Velen vergeten echter, dat pedofielen er niks aan kunnen doen dat hun seksuele voorkeur bij kinderen ligt, net zoals homo's dat ook niet kunnen. Iedereen roept wel "Boeh Rusland" omdat ze anti-homo zijn, maar in feite doen we hier precies hetzelfde tegen pedo's.

Nu keur ik het zeker niet goed dat pedofielen hun gang gaan en dus kinderen verkrachten, of seks hebben met kinderen. Alleen dat men zich zo op stelt tegen pedofielen jaagt ze inderdaad in de hoek, en zijn we in Nederland dus niet veel beter dan in Rusland.

Die mensen moeten gewoon een therapie krijgen om met hun gevoel om te gaan, ze kunnen er immers niets tegen doen. Het is een geaardheid.

(en nee, ik ben absoluut geen pedo... in b4 die reacties.)
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:54 schreef Khazad-dum het volgende:
Aangezien het is aangeboren denk ik dat de tolerantie er best mag zijn.
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 02:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Allereerst, bedankt voor jullie reacties. EggsTC en Erodome, jullie zijn een interessante discussie begonnen. Is pedofilie een geaardheid of een stoornis? En dus, aangeboren of ontwikkeld? Los van dat vraagstuk zijn jullie het eens over het feit dat klopjachten weinig zoden aan de dijk zetten. Hoe zouden we emancipatie van de pedofiel, en indirect dus de veiligheid voor veel kinderen op Nederlandse bodem kunnen bevorderen?
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:06:18 #48
427012 Brummetje2.0
pi_139945244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef NLTolerant het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bedankt voor jullie reacties. We proeven in jullie reacties iets van diepe verontwaardiging en afkeer tegenover pedofilie. Pedoseksualiteit is inderdaad iets verwerpelijks, wat onder geen enkele voorwaarde en in geen enkele omstandigheid te rechtvaardigen valt. De manier waarop jullie echter(samen met vele andere Nederlanders) over pedofilie praten draagt niets bij aan een veiliger leefklimaat voor kinderen. Sterker nog, volgens onderzoek zou jullie attitude het aantal pedofielen dat zich daadwerkelijk vergrijpt aan kinderen doen laten toenemen. Is dit geen mooi moment om dat onder ogen te zien en je houding tegenover pedofilie aan te scherpen, met oog op de veiligheid voor vele Nederlandse kinderen?
Helaas is dit zinloos. Ze willen niet inzien dat hun gedachtegang/mening over pedofielen/pedoseksuelen juist misbruik in de hand houdt en dat zij er dus aan bijdragen dat kinderen nog steeds misbruikt worden.

De ideale wereld zou zijn als al die haat en klopjachten op pedofielen/-seksuelen er niet meer zou zijn en dat pedofielen met hun gevoelens bij anderen terecht zouden kunnen die hen oprecht willen helpen en steunen. Dat ze professionele hulp durven en kunnen zoeken en ook krijgen. Dat ze geaccepteerd worden als pedofiel(!) en door dit alles niet overgaan tot pedoseksuele daden.

Dan heb je nog de echt vieze mannetjes die dit geen flikker boeit en daarvoor zou een speciaal huis, ver weg van kinderen, beschikbaar moeten komen. Waar ook professionele hulp is waar ze regelmatig naar toe moeten gaan, intensieve therapie. Of een heel klein "dorpje", waarin alles is, zodat ze zo min mogelijk in aanraking komen met kinderen.

Misschien niet haalbaar - helaas -, maar zo zou het ideaal zijn om kindermisbruik zo ver mogelijk terug te dringen.
pi_139947243
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:48 schreef NLTolerant het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Hoe zouden we emancipatie van de pedofiel, en indirect dus de veiligheid voor veel kinderen op Nederlandse bodem kunnen bevorderen?
Chemische castratie. Opgelost.
pi_139947666
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Chemische castratie. Opgelost.
Dat lost nog weinig op.
pi_139947715
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat lost nog weinig op.
Waarom niet? Van pedofiel naar aseksueel en het enige wat nodig is, is elke dag een pilletje.
pi_139947894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom niet? Van pedofiel naar aseksueel en het enige wat nodig is, is elke dag een pilletje.
Symptoombestrijding op z'n best.
pi_139948492
Denk dat behandeling en een goed netwerk om iemand heen het belangrijkste zijn. Ervoor zorgen dat iemand niet in een isolement komt te zitten want ik denk dat dat 1 van de gevaarlijkste zaken is, dat dat een punt is waar die werkelijkheid makkelijker iemand door de vingers glipt. Normaal contact met kinderen lijkt me helemaal niet verkeerd, denk dat we daar niet te krampachtig mee om moeten gaan juist omdat die koppeling met de werkelijkheid er moet blijven.
Zeg niet dat je de kat op het spek moet binden, maar normaal contact met de buitenwereld, behandeling, contact met lotgenoten op een constructieve manier(dus niet om met elkaar te bespreken hoe stom de wereld nu is omdat het niet mag, maar een elkaar in check houden) lijken me essentieel om iemand op het rechte pad te houden.

Ik zou graag ook zien dat er verder gegaan wordt met onderzoek, zijn er oorzaken, zijn die weg te nemen? Chemische castratie vind ik ook geen heel verkeerd idee, maar dan wel in net overleg met iemand en alleen als iemand moeite heeft die gevoelens in bedwang te houden. Misschien een optie voor als iemand een hele moeilijke periode heeft en moeite heeft die werkelijkheid vast te houden. Gewoon om die periode even door te kunnen komen.
pi_139949369
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Symptoombestrijding op z'n best.
Het zijn dan ook enkel de symptomen die een pedofiel mogelijk gevaarlijk maken.
pi_139949697
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het zijn dan ook enkel de symptomen die een pedofiel mogelijk gevaarlijk maken.
Of een pedofiel na chemische castratie niet meer aan kinderen zit is te onduidelijk om dat te kunnen stellen. Gedachtepatronen en machtsgevoelens blijven immers nog bestaan.
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:32:53 #56
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_139950261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:48 schreef NLTolerant het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Allereerst, bedankt voor jullie reacties. EggsTC en Erodome, jullie zijn een interessante discussie begonnen. Is pedofilie een geaardheid of een stoornis? En dus, aangeboren of ontwikkeld? Los van dat vraagstuk zijn jullie het eens over het feit dat klopjachten weinig zoden aan de dijk zetten. Hoe zouden we emancipatie van de pedofiel, en indirect dus de veiligheid voor veel kinderen op Nederlandse bodem kunnen bevorderen?
Het probleem is dat je in de media alleen hoort over pedofielen die zedendelinquent zijn of de ideeėn van vereniging Martijn promoten. Op die manier komt de emancipatie er nooit.
pi_139950597
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of een pedofiel na chemische castratie niet meer aan kinderen zit is te onduidelijk om dat te kunnen stellen. Gedachtepatronen en machtsgevoelens blijven immers nog bestaan.
Hebben we het nou over een geaardheid of over een stoornis?
pi_139952699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hebben we het nou over een geaardheid of over een stoornis?
Volgens mij een geaardheid. Maar is na chemische castratie niet in z'n geheel verdwenen. Een stuk constructiever lijkt het me om het taboe te doorbreken.
pi_139953083
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens mij een geaardheid. Maar is na chemische castratie niet in z'n geheel verdwenen. Een stuk constructiever lijkt het me om het taboe te doorbreken.
Na chemische castratie is de seksuele lust verdwenen. Veel constructiever wordt het volgens mij niet.
pi_139953265
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Na chemische castratie is de seksuele lust verdwenen. Veel constructiever wordt het volgens mij niet.
quote:
Sommige mensen zien chemische castratie als hét wondermiddel dat opgelegd zou moeten worden aan alle zedendelinquenten. In de praktijk blijkt echter dat de medicatie de hormoonhuishouding wel goed beļnvloedt, maar dat de effecten op de bijhorende gedachten en gedragspatronen niet altijd even groot zijn.
Daarnaast kun je pedofielen wel castreren, maar daarmee beperk je de kans op misbruik maar ten dele. Er zullen immers genoeg pedofielen zijn die niet veroordeeld en dus ook niet gecastreerd zijn, of uit zichzelf zich laten castreren. Dus constructief zou ik die oplossing niet willen noemen. Met het doorbreken van het taboe bereik je echter wel vrijwel iedere pedofiel in Nederland.
pi_139953381
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Daarnaast kun je pedofielen wel castreren, maar daarmee beperk je de kans op misbruik maar ten dele. Er zullen immers genoeg pedofielen zijn die niet veroordeeld en dus ook niet gecastreerd zijn, of uit zichzelf zich laten castreren. Dus constructief zou ik die oplossing niet willen noemen. Met het doorbreken van het taboe bereik je echter wel vrijwel iedere pedofiel in Nederland.
Nou, wat stel jij voor?
pi_139953822
quote:

Er zijn vreselijke klopjachten op pedofielen gaande in ons land, door deze klopjachten voelen pedofielen zich opgejaagd en buitengesloten. Op het moment dat een pedofiel wordt uitgesloten van de maatschappij neemt het risico toe dat hij toegeeft aan zijn seksuele voorkeur, zo blijkt uit onderzoek. Zouden mensen die “opkomen” voor hun kinderen en pedofielen opjagen zich beseffen dat ze een bijdrage leveren aan het vergroten van de kans dat hun kind wordt misbruikt?
Weet die pedofiel ook dat hij daarmee de kans vergroot dat hij dat misbruik niet lang na kan vertellen? Zullen we dader gewoon dader noemen? Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niet voor die van een ander.

quote:
Hoeveel mensen zouden zich hun hele leven van hun seksuele voorkeur kunnen onthouden? Zou jij dat kunnen?
Zeker niet. Ik verwacht ook niet dat alle pedofielen dat kunnen. Dat is juist het probleem.
quote:
Zouden we pedofielen niet gewoon moeten accepteren in onze samenleving?
Waarom?
quote:
Of hebben wij het als mens nodig om op mensen neer te kijken zodat wij onszelf beter kunnen voelen?
Wat een ongelofelijk kansloze toevoeging.

quote:
Onze verantwoordelijkheid als samenleving is dat er een klimaat ontstaat waarin de pedofiel kan vertellen dat hij of zij een seksuele voorkeur heeft voor kinderen. Het Christendom vraagt ons verder te kijken dan de oppervlakkige verschillen tussen mensen (zoals seksuele geaardheid), zodat we ons kunnen richten op universele waarheden waarop gemeenschapszin en een gevoel van verwantschap kunnen worden gebaseerd. Iedereen is anders maar wat ons bijeen zou moeten brengen en houden is de (h)erkenning van gemeenschappelijke zwakke plekken. Achter onze gebreken gaan altijd twee emoties schuil: angst en een behoefte aan liefde.
Ik heb een stevige aversie tegen het christendom en z'n perverse idee van liefde en verheerlijking van slachtofferschap en lijden.

quote:
Dus, als jouw bevriende buurman uit de kast komt als pedofiel, dan zeg jij: “Beter een goede pedofiele buur dan een verre vriend!”
Nee hoor. Dan zeg ik dat hij beter kan verhuizen. Veel te veel kinderen hier in de buurt.
pi_139955510
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, wat stel jij voor?
Het doorbreken van de taboes dus.
pi_139955588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:26 schreef Jigzoz het volgende:
Nee hoor. Dan zeg ik dat hij beter kan verhuizen. Veel te veel kinderen hier in de buurt.
De kinderen in de buurt hoeven zich doorgaans niet zoveel zorgen te maken. Pedo's wachten niet in de bosjes om voorbij fietsende kinderen van hun rijwiel af te sleuren.

Het wordt een ander verhaal als er regelmatig één bij je op de koffie komt.
pi_139955914
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En nu concreet?
pi_139987558
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou? Hoe dan?
pi_139987586
Hoe kun je iemand in bescherming nemen die andere levens ruineert?

Hebben jullie wel door, wat voor een impact een seksuele handeling heeft op een jong kind.
ik snap sowiezo ook niet hoe je aangetrokken of geil wordt van een kinderlichaam :( .

ik vraag me af, geloof je dan nog in een God, wanneer je deze gevoelens koestert??
( in mijn mening zijn die pastoors of andere geestelijke die de kinderen seksueel misbruiken geen gelovigen, anders doe je dit niet )

en is het verkeerd om te denken wanneer je toch deze gevoelens hebt om je chemisch te castreren ?
wanneer je deze vraag met ja beantwoord, betekend toch dat je als pedo stiekem seksuele handeling verlangt met een jong kind en de kans is dan groot dat je dit in praktijk zal doen (van alle gevolgen van dien).

ik ben absoluut tegen dit, ik tolereer veel maar dit is wel een van de weinige dingen die ik ABSOLUUT niet accepteer, ook al is het mijn kind/vader/oom of wie dan ook ... dan wil ik geen contact met hun hebben, en komen ze aan mijn kinderen, tja dan sta ik niet voor me zelf in ( zoals de meeste ouders)

en nog steeds ben ik van mening dat dit gevoel is ontstaan door een trauma, wat je als kind hebt opgelopen in de jaren. of experimenteren verschillende soorten drugs en alcohol.
heb je dit gevoel, ga naar psych en laat je nakijken en misschien achterhaal je de bron.

maar je neerleggen bij het idee, " ik ben zo, of ik kan dit niet veranderen " is dan zwak, dit is tegen de natuur ( dat 2 sexe tot elkaar aangetrokken voelen, ok dit is nog begrijpen, maar een kind die nog van alles moet leren en ontdekken.).

doe er wat aan, want dit is geen normale humanistische gevoel , zelfs in de dierenrijk komt dit niet voor en we hebben toch dezelfde voorouders ???

Kinderen zijn de toekomst. zorg dat de toekomst goed eruit komt te zien !!
pi_139998516
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En nu concreet?
Door pedofilie bespreekbaar te maken, verbod op Stichting Martijn op te heffen en niet alleen de gure veroordeelde pedoseksuelen in beeld te brengen, maar ook de pedofielen die er anders in staan dan de bekende clichés.
pi_139998821
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Door pedofilie bespreekbaar te maken, verbod op Stichting Martijn op te heffen en niet alleen de gure veroordeelde pedoseksuelen in beeld te brengen, maar ook de pedofielen die er anders in staan dan de bekende clichés.
Stichting martijn vind ik dus echt een deel van het probleem ipv de oplossing. Juist omdat de algemene mening daar was de wereld spoort niet omdat het niet mag, schade wordt alleen aangedaan omdat de wereld er zo op reageert. Dat lijkt mij werkelijk geen oplossing om pedofielen in contact te houden met de werkelijkheid waar het wel degelijk altijd schadelijk is een seksuele betrekking te hebben met een (pre puberaal) kind.
pi_139999025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef NLTolerant het volgende:

[..]

[..]

[..]

'wij', 'jullie'.. iets van polarisatie en generalisatie is 'jullie' gelukkig ook niet vreemd zie ik :')
pi_139999043
quote:

[..]

Iemand die hetero is, maar geen vriendin heeft en tegen hoerenlopen is zal toch ook niet gaan verkrachten in de meeste gevallen?
-------
Er zijn veel meer pedofielen dan pedoseksuelen. Pedofielen dienen met respect behandelt te worden je kiest je geaardheid niet, zelfde als met homofielen. Zolang ze er niet naar handelen verdienen ze het niet om buiten de maatschappij gezet te worden.

Ze moeten gewoon getekende kinderporno maken, ingesproken door 18-jarige jongens en meisjes. En ze zichzelf laten registreren bij een meldpunt waardoor ze hier toegang tot hebben.
pi_139999498
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een soort campagne waarbij vriendelijk ogende pedofielen in beeld komen met de boodschap dat die mensen weliswaar graag je kinderen zouden misbruiken, maar dat er ook een kans is dat ze dat niet echt gaan doen?

Ik geloof echt dat pedoseksualiteit net als heteroseksualiteit een geaardheid is. Als ik zelf vrijgezel zou zijn, dan zou ik constant snakken naar seks met een vrouw en ik zou echt vrij veel doen om dat voor elkaar te krijgen. Niet denken aan verkrachting of zo, want ik vind seks pas interessant als mijn sekspartner het fijn vindt wat ik doe.

Ook pedofielen zullen minstens sterk de neiging hebben om hun seksuele verlangens te bevredigen, maar het grote verschil is dat ik met mijn seksuele daden geen slachtoffers zou maken, maar zij wel. Seksueel misbruik is een extreme vorm van mishandeling omdat het de seksuele beleving van het slachtoffer voor altijd verminkt. En vaak zijn de gevolgen nog erger dan dat.

Een tijgerpython kan een heel rustig huisdier zijn, maar ik zou 'm niet alleen laten met een baby. De kans is dan namelijk vrij groot dat hij gaat doen wat hij nu eenmaal graag doet.
  donderdag 15 mei 2014 @ 21:37:07 #73
427012 Brummetje2.0
pi_139999554
Ze kunnen zoveel met de computer tegenwoordig. Ze kunnen zulke echte beelden maken. Maar nee, dįt mag ook al niet. Maakt niet uit of het pedofielen zou helpen om van echte kinderen af te blijven, het lijkt teveel op echte kinderpornofilms dus mag het niet. :|W
pi_139999562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Pedofielen dienen met respect behandelt te worden
Waarom?
  donderdag 15 mei 2014 @ 21:40:14 #75
427012 Brummetje2.0
pi_139999713
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom?
Omdįt ze nog niks gedaan hebben!
pi_139999833
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Omdįt ze nog niks gedaan hebben!
Dan begrijpen we elkaar misschien verkeerd. Wat versta je onder 'respect'?
pi_139999916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Jigzoz het volgende:
Een soort campagne waarbij vriendelijk ogende pedofielen in beeld komen met de boodschap dat die mensen weliswaar graag je kinderen zouden misbruiken, maar dat er ook een kans is dat ze dat niet echt gaan doen?

quote:
Ik geloof echt dat pedoseksualiteit net als heteroseksualiteit een geaardheid is. Als ik zelf vrijgezel zou zijn, dan zou ik constant snakken naar seks met een vrouw en ik zou echt vrij veel doen om dat voor elkaar te krijgen. Niet denken aan verkrachting of zo, want ik vind seks pas interessant als mijn sekspartner het fijn vindt wat ik doe.
Ik weet niet waar je vandaan haalt dat verkrachting voortkomt uit een seksgebrek. Het is vooral een machtsbeluste 'bezigheid' (oké, dat klinkt wel heel banaal zo :') ).

quote:
Ook pedofielen zullen minstens sterk de neiging hebben om hun seksuele verlangens te bevredigen, maar het grote verschil is dat ik met mijn seksuele daden geen slachtoffers zou maken, maar zij wel. Seksueel misbruik is een extreme vorm van mishandeling omdat het de seksuele beleving van het slachtoffer voor altijd verminkt. En vaak zijn de gevolgen nog erger dan dat.
Nee. Ook zij niet. Er zijn genoeg pedo's die weliswaar graag seks zouden hebben met kinderen, maar er zich tegelijkertijd ook van bewust zijn dat dat niet kan en die grens ook niet willen overschrijden. Dat stukje bewustwording alleen al zou een hoop schelen.

quote:
Een tijgerpython kan een heel rustig huisdier zijn, maar ik zou 'm niet alleen laten met een baby. De kans is dan namelijk vrij groot dat hij gaat doen wat hij nu eenmaal graag doet.
Onder andere voor een karikatuur als deze dus.
pi_139999972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je anders misbruik in de hand werkt.
pi_140000124
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oké. Wat dan wel?

quote:
[..]

Ik weet niet waar je vandaan haalt dat verkrachting voortkomt uit een seksgebrek. Het is vooral een machtsbeluste 'bezigheid' (oké, dat klinkt wel heel banaal zo :') ).
Ik geloof niet dat je gelezen hebt wat je hier quotete.
quote:
[..]

Nee. Ook zij niet. Er zijn genoeg pedo's die weliswaar graag seks zouden hebben met kinderen, maar er zich tegelijkertijd ook van bewust zijn dat dat niet kan en die grens ook niet willen overschrijden. Dat stukje bewustwording alleen al zou een hoop schelen.
En hoe gaan we dat regelen?
quote:
[..]

Onder andere voor een karikatuur als deze dus.

Wat deugt er niet aan?
pi_140000142
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat je anders misbruik in de hand werkt.
Dus als je mij niet respecteert dan ga ik vrouwen verkrachten? Wat is dat voor waanzin?
  donderdag 15 mei 2014 @ 21:50:49 #81
427012 Brummetje2.0
pi_140000179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan begrijpen we elkaar misschien verkeerd. Wat versta je onder 'respect'?
Dat ze in ieder geval de kans kunnen krijgen om hun verhaal te doen, zonder bang te hoeven zijn dat ze zullen worden gelyncht. Dat ze gezien worden, en blijven worden, als mens, want ieder mens die niets fout heeft gedaan dient gerespecteerd te worden.

Als pedofielen gerespecteerd en geaccepteerd zullen worden, zal dat juist leiden tot minder kindermisbruik. Omdat pedofielen dan hulp durven te zoeken voor hun probleem. En dat is wat we allemaal willen: vermindering van kindermisbruik.
pi_140000265
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:49 schreef Jigzoz het volgende:
Oké. Wat dan wel?
Dat zeg ik net; bewustwording. Niet door alleen maar de clichématige voorbeelden aan bod laten komen omdat het lekkere kijkcijfers trekt, maar ook eens gewoon pedofielen aan het woord laten die er anders in staan dan een Adje.

quote:
Ik geloof niet dat je gelezen hebt wat je hier quotete.
Wel degelijk. Jij zegt: ik denk niet aan verkrachting ofzo bij een seksgebrek. Guess what, een pedofiel ook niet.

quote:
En hoe gaan we dat regelen?
Zie boven.

quote:
Wat deugt er niet aan?
Dat een pedofiel diep van binnen een soort monster is wat kinderen aan stukken scheurt als je even niet oplet.
pi_140000303
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Dat ze in ieder geval de kans kunnen krijgen om hun verhaal te doen, zonder bang te hoeven zijn dat ze zullen worden gelyncht. Dat ze gezien worden, en blijven worden, als mens, want ieder mens die niets fout heeft gedaan dient gerespecteerd te worden.

Als pedofielen gerespecteerd en geaccepteerd zullen worden, zal dat juist leiden tot minder kindermisbruik. Omdat pedofielen dan hulp durven te zoeken voor hun probleem. En dat is wat we allemaal willen: vermindering van kindermisbruik.
Op het moment dat we als maatschappij zelf vluchtelingen niet meer als mens zien, zie ik niet in waarom we pedofielen wel zo zouden moeten zien. Maar dat terzijde.

Ja, ik zie een pedofiel als mens, maar ik zie hem vooral als mens die niet bij mijn kinderen in de buurt moet komen. Dat lijkt me helemaal niet teveel gevraagd.
pi_140000331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:49 schreef Jigzoz het volgende:
Dus als je mij niet respecteert dan ga ik vrouwen verkrachten? Wat is dat voor waanzin?
Nee, als jij lang genoeg gestigmatiseerd en gemarginaliseerd wordt en uiteindelijk isoleert dan ga je vanzelf wel een keer gekke dingen doen.
pi_140000459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zeg ik net; bewustwording. Niet door alleen maar de clichématige voorbeelden aan bod laten komen omdat het lekkere kijkcijfers trekt, maar ook eens gewoon pedofielen aan het woord laten die er anders in staan dan een Adje.
En hoe zie je dat voor je.? Ik schetste net iets en toen kwam je niet veel verder dan :')
quote:
[..]

Wel degelijk. Jij zegt: ik denk niet aan verkrachting ofzo bij een seksgebrek. Guess what, een pedofiel ook niet.
En daarom zei ik dus ook dat ik met mijn seksuele escapades geen slachtoffers maak, maar een pedofiel per definitie wel.

quote:
[..]

Zie boven.
Wijs maar aan. Ik zie niets concreets.

quote:
Dat een pedofiel diep van binnen een soort monster is wat kinderen aan stukken scheurt als je even niet oplet.
En dat is niet zo?
pi_140000470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, als jij lang genoeg gestigmatiseerd en gemarginaliseerd wordt en uiteindelijk isoleert dan ga je vanzelf wel een keer gekke dingen doen.
Hoe weet je dat?
pi_140000766
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En hoe zie je dat voor je.? Ik schetste net iets en toen kwam je niet veel verder dan :')
Omdat je met een karikatuur op de proppen komt.

quote:
En daarom zei ik dus ook dat ik met mijn seksuele escapades geen slachtoffers maak, maar een pedofiel per definitie wel.
De drempels voor een seksuele escapade ligt bij jou als hetero veel lager dan die van een pedofiel.

quote:
Wijs maar aan. Ik zie niets concreets.
Bewustwording creėren door pedo's in de media aan het woord te laten komen die er anders in staan dan Ad en er meer open over praten vind je niet concreet genoeg?

quote:
En dat is niet zo?
Nee. Ieder mens heeft wel een breaking point waardoor die uiteindelijk gekke, gewelddadige dingen gaat doen. Dat maakt mensen afschilderen als gewelddadige monsters nog niet juist.
pi_140000778
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:

want ieder mens die niets fout heeft gedaan dient gerespecteerd te worden.

Vergeet ik deze nog. Maar wat versta je nou onder respect?
pi_140000874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Dat blijkt uit onderzoek.

Zie bijvoorbeeld hier:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)kindermisbruik.dhtml
pi_140000959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat je met een karikatuur op de proppen komt.

Nou, schets dan eens een reėle situatie.

quote:
[..]

Bewustwording creėren door pedo's in de media aan het woord te laten komen die er anders in staan dan Ad vind je niet concreet genoeg?
Heel concreet, maar je weet ook dat die pedo daarna zijn leven niet meer zeker is. Lijkt me dus niet zo'n heel erg goed idee.

quote:
Nee. Ieder mens heeft wel een breaking point waardoor die uiteindelijk gekke, gewelddadige dingen gaat doen. Dat maakt mensen afschilderen als gewelddadige monsters nog niet juist.
Ja, als mijn kinderen gevaar lopen, dan word zelfs ik behoorlijk gevaarlijk.
pi_140001006
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat blijkt uit onderzoek.

Zie bijvoorbeeld hier:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)kindermisbruik.dhtml
Ik geloof ook wel dat dat zo is, maar ik geloof niet dat het uitvoerbaar is.
pi_140001075
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, schets dan eens een reėle situatie.
Laat de niet-praktiserende pedo's eens aan het woord. Laat eens zien hoe een veroordeelde zedendelinquent gesprekken heeft met de Reclassering. En laat eens wat onderzoeken zien die de noodzaak van een open benadering bewijzen.

quote:
Heel concreet, maar je weet ook dat die pedo daarna zijn leven niet meer zeker is. Lijkt me dus niet zo'n heel erg goed idee.
Reden genoeg om er eens wat normaler en minder hysterisch mee om te gaan.
pi_140001161
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef Jigzoz het volgende:
Ik geloof ook wel dat dat zo is, maar ik geloof niet dat het uitvoerbaar is.
Want?
pi_140001179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Laat de niet-praktiserende pedo's eens aan het woord. Laat eens zien hoe een veroordeelde zedendelinquent gesprekken heeft met de Reclassering. En laat eens wat onderzoeken zien die de noodzaak van een open benadering bewijzen.

[..]

Reden genoeg om er eens wat normaler en minder hysterisch mee om te gaan.
Nou, je hebt nog een paar miljoen Nederlanders te overtuigen en dan is het tijd voor de eerste openlijke, misbruikvrije pedo op tv. Eerder kan ook, maar dat lijkt me niet goed voor zijn veiligheid.
pi_140001210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want?
Zoek een pedo, laat 'm op televisie zijn verhaal vertellen en zoek 'm een half jaar later op. Kijken hoe het met 'm gaat.
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:12:45 #96
427012 Brummetje2.0
pi_140001275
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:56 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, een pedofiel absoluut niet per definitie wel. Ook jij haalt pedofiel en pedoseksueel door elkaar. De hoeveelheid mensen die pedoFIEL zijn weten we niet. Omdat vrijwel niemand er voor uit durft te komen.
pi_140001292
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zoek een pedo, laat 'm op televisie zijn verhaal vertellen en zoek 'm een half jaar later op. Kijken hoe het met 'm gaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, je hebt nog een paar miljoen Nederlanders te overtuigen en dan is het tijd voor de eerste openlijke, misbruikvrije pedo op tv. Eerder kan ook, maar dat lijkt me niet goed voor zijn veiligheid.
Dan zet je 'm een pruik en een zonnebril op. Bewijst meteen de noodzaak.
pi_140001322
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:12 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Nee, een pedofiel absoluut niet per definitie wel. Ook jij haalt pedofiel en pedoseksueel door elkaar. De hoeveelheid mensen die pedoFIEL zijn weten we niet. Omdat vrijwel niemand er voor uit durft te komen.
En heb jij het wel eens over heterofielen?
pi_140001357
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Dan zet je 'm een pruik en een zonnebril op. Bewijst meteen de noodzaak.
Dien een programmaformat in. Misschien ziet een omroep het zitten. Pedopraat, mooie titel.
pi_140001395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef Jigzoz het volgende:
Dien een programmaformat in. Misschien ziet een omroep het zitten. Pedopraat, mooie titel.
Dat er nog een hoop terrein te winnen valt maken je reacties in ieder geval wel duidelijk ja.

Maar goed, niets is onmogelijk. Ooit was het immers ook ondenkbaar dat kinderen niet meer zouden werken of dat homofilie niet meer in de DSM vermeld werd.
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:18:50 #101
427012 Brummetje2.0
pi_140001591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En heb jij het wel eens over heterofielen?
Waar slaat dat op? JIJ maakt de vergissing, niet ik.
pi_140001678
quote:

[..]

Dan ga je naar de dokter voor een pilletje.
pi_140001726
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat er nog een hoop terrein te winnen valt maken je reacties in ieder geval wel duidelijk ja.
Dat kun je ook omkeren, zoals met elke opvatting het geval is.

Ik zie echt geen enkele reden om tolerant te doen tegen pedo's. Ga ik ook niet doen. En als je aankomt met 'maar dan worden voor straf je kinderen misbruikt', nou ja, ik denk het niet. Gebeurt het toch, dan los ik dat op zoals ik denk dat elke ouder dat graag op zou lossen.

Zoals jullie claimen dat antipedo's de pedo's aanzetten tot misbruik, zo merk ik dat die propedopraat mij aanzet tot pedohaat. Misschien moet het dan maar gewoon eens tot een confrontatie komen.
pi_140001753
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? JIJ maakt de vergissing, niet ik.
Als je het onderscheid niet maakt bij hetero's, waarom doe je dat dan wel bij pedo's?
pi_140002180
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Jigzoz het volgende:
Omkeren, hoe?

quote:
Ik zie echt geen enkele reden om tolerant te doen tegen pedo's.
Die heb ik je net gegeven.

quote:
En als je aankomt met 'maar dan worden voor straf je kinderen misbruikt', nou ja, ik denk het niet.
Tja, zo zwart-wit ligt het niet. Maar als je het dan zo nodig graag op de spits wil drijven, dan ben je inderdaad mede-verantwoordelijk te houden.

quote:
Zoals jullie claimen dat antipedo's de pedo's aanzetten tot misbruik, zo merk ik dat die propedopraat mij aanzet tot pedohaat. Misschien moet het dan maar gewoon eens tot een confrontatie komen.
Jezus. :') Beetje geweld lopen propageren ook nog. En dat allemaal omdat je geen zin hebt je over onderbuikgevoelens heen te zetten. :') Nee, het is wel duidelijk dat je eerder partij kiest voor de destructieve houding dan die van eventuele slachtoffers.

Prima, maar dan ook niet hypocriet lopen janken als er een pedo de fout in gaat. Dat geeft je immers weer een legitimatie om weer lekker te kunnen kankeren en te dreigen met geweld.
pi_140003920
quote:
Een Amerikaans echtpaar is veroordeeld voor de moord op een pedofiel. De vrouw die hierin betrokken was zei: ‘De dag dat ik die pedofiel vermoordde, was de beste dag van mijn leven’, zo vermeldt de website van RTL nieuws. Niet alleen de uitspraak van deze vrouw is wat ons deed verbazen maar vooral de reacties die hierbij werden geplaatst. Het blijkt dat vele mensen fanatiek de moordenaars van deze pedofiel aanmoedigen. Ene Arno Folmer geeft in een reactie op dit bericht via Facebook het volgende te kennen: ‘Jammer dat ze in de cel moeten voor zo’n lange tijd. Als er meer mensen waren zoals zij dan waren er meer kinderen veilig voor die tyfuspedo’s.’

Arno is zeker niet de enige in Nederland die rondloopt met dit gedachtengoed. Het is daarom belangrijk dat er meer wordt gedaan aan de emancipatie van pedofielen in Nederland. Wij, als studenten Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, willen alle niet praktiserende pedofielen in Nederland een hart onder de riem steken door het schrijven van deze blog.

Graag willen wij onderscheid maken tussen de term pedofiel en pedoseksueel om duidelijk te maken voor wie wij precies opkomen. Een pedofiel is volgens Van Dale een ‘volwassene die seksuele liefde voelt voor kinderen’. Een pedoseksueel is iemand die niet alleen seksuele liefde voelt voor kinderen maar dit ook praktiseert. Elke vorm van pedoseksualiteit behoort men volgens ons af te keuren terwijl elke pedofiel die geen pedoseksualiteit praktiseert niet zou moeten worden gediscrimineerd. “Mensen zijn niet verantwoordelijk voor hun seksuele voorkeur, wel voor de keuzes die men maakt” stelt Petr Weiss, hoogleraar seksuoloog.

Hoeveel mensen zouden zich hun hele leven van hun seksuele voorkeur kunnen onthouden? Zou jij dat kunnen? Zouden we pedofielen niet gewoon moeten accepteren in onze samenleving? Of hebben wij het als mens nodig om op mensen neer te kijken zodat wij onszelf beter kunnen voelen?

Echt... wtf doet die alinea over het christendom in dit stuk terwijl jullie jezelf introduceren als studenten Maatschappelijk Werk en Dienstverlening?

Voor een wetenschappelijke discussie over pedofilie/pedoseksualiteit sta ik best open. Maar 'het christendom vraagt ons..'? :') Volgens mij zouden studenten zelf na moeten denken en geen sadistisch sprookjesboek volgen.
Bovendien: christenen die pedofielen gaan verdedigen? Hoe origineel... dan gaan bij mij toch echt allerlei alarmbellen rinkelen. :{w
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:20:49 #107
427012 Brummetje2.0
pi_140004424
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik zie echt geen enkele reden om tolerant te doen tegen pedo's. Ga ik ook niet doen. En als je aankomt met 'maar dan worden voor straf je kinderen misbruikt', nou ja, ik denk het niet. Gebeurt het toch, dan los ik dat op zoals ik denk dat elke ouder dat graag op zou lossen.

Misschien niet jouw kinderen, maar met die haat ben je wel verantwoordelijk voor het misbruik van andere kinderen.
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:33:38 #108
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_140005006
Wat is handiger: Dat je weet dat je overbuurman pedo is en elke week bezoek krijgt van de reclassering of psychiaters of de man die links achter woont waarvan niemand het weet?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_140005432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef UltraR het volgende:

[..]

Echt... wtf doet die alinea over het christendom in dit stuk terwijl jullie jezelf introduceren als studenten Maatschappelijk Werk en Dienstverlening?

Voor een wetenschappelijke discussie over pedofilie/pedoseksualiteit sta ik best open. Maar 'het christendom vraagt ons..'? :') Volgens mij zouden studenten zelf na moeten denken en geen sadistisch sprookjesboek volgen.
Bovendien: christenen die pedofielen gaan verdedigen? Hoe origineel... dan gaan bij mij toch echt allerlei alarmbellen rinkelen. :{w
:O
pi_140005557
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Iemand die hetero is, maar geen vriendin heeft en tegen hoerenlopen is zal toch ook niet gaan verkrachten in de meeste gevallen?
-------
Er zijn veel meer pedofielen dan pedoseksuelen. Pedofielen dienen met respect behandelt te worden je kiest je geaardheid niet, zelfde als met homofielen. Zolang ze er niet naar handelen verdienen ze het niet om buiten de maatschappij gezet te worden.

Ze moeten gewoon getekende kinderporno maken, ingesproken door 18-jarige jongens en meisjes. En ze zichzelf laten registreren bij een meldpunt waardoor ze hier toegang tot hebben.
Hetero/homo/bi/trans maakt me allemaal geen neuk uit, zolang er een consensus is. Iemand(in dit geval hetero) die even zonder seks zit weet dat hij in de toekomst aan die behoefte kan voldoen omdat er 1001 andere hetero's zijn die op zoek zijn naar seks. En pedofiel kan nooit aan zijn behoefte voldoen zonder daarbij de wet te breken en een kind voor het leven te schaden. Een behoefte die trouwens alleen maar gevoed wordt door (dan wel niet getekende) kinderporno.

Zoals ik al zei, ik ben benieuwd of je nog steeds achter deze uitspraken staat als je met je 6-jarige dochtertjes tussen twee pedofiele buurmannen woont
-XOXO-
pi_140008693
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:29 schreef Xa1pt het volgende:

Prima, maar dan ook niet hypocriet lopen janken als er een pedo de fout in gaat. Dat geeft je immers weer een legitimatie om weer lekker te kunnen kankeren en te dreigen met geweld.
Nee, jij bent daar nu medeverantwoordelijk voor. Want jij zet met je propedopraat indirect aan tot haat tegen pedo's. Die voelen zich dan weer bedreigd en gaan dan extra veel kinderen misbruiken. Dat is jouw redenering.

Voor de rest heb ik geen zin meer om verder met je in gesprek te blijven. Ik vind je opvattingen smerig en je manier van communiceren onnozel.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Misschien niet jouw kinderen, maar met die haat ben je wel verantwoordelijk voor het misbruik van andere kinderen.
Onzin. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Ik ben verder wel klaar met die pedogoedpraterij.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:57:03 #112
427012 Brummetje2.0
pi_140011242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 05:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Onzin. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Ik ben verder wel klaar met die pedogoedpraterij.
Natuurlijk wil je dat niet horen, maar het is geen onzin! Dit is uit onderzoek naar voren gekomen en het is al enkele keren onderbouwd in dit topic.

Maar mensen zoals jij willen dit niet horen. Die willen liever pedofielen blijven haten, zodat ze dus gewoon mede verantwoordelijk zijn dat pedofielen de fout ingaan. Mensen zoals jij willen niet inzien dat als ZIJ hun gedrag/gevoel veranderen, er op den duur juist minder kinderen zullen worden misbruikt.

En maar blijven roepen dat ze willen dat kindermisbruik stopt. Hoe hypocriet. :')
pi_140011874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 05:42 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, jij bent daar nu medeverantwoordelijk voor. Want jij zet met je propedopraat indirect aan tot haat tegen pedo's.
Volgens mij heb je mij in het geheel niet nodig om je haat te kunnen voeden. _O-

quote:
Voor de rest heb ik geen zin meer om verder met je in gesprek te blijven. Ik vind je opvattingen smerig en je manier van communiceren onnozel.
Dat was al langer duidelijk, whatever floats your boat I guess.

quote:
Onzin.
Nee, gisteravond beaamde je dat nog half. :')
pi_140016060
ik vraag me toch, waarom pedo's hier in de topic goed gepraat worden ??? hebben we misschien seksuele verlangens naar jonge kinderen ( :r ).

maar wees niet bang pro-pedo's, in de toekomst kun je zelf aansluiten aan een robot die je behoefte bevredigd.
http://misterdaily.nl/wp-(...)4-om-10.32.20-AM.png

ik zal nimmer een pedo's accepteren.
komen ze in mijn buurt wonen dan doe ik alles om eraan ze daar weg te krijgen (legaal of illegaal).

heb je gevoelens voor kleine kinderen , wees dan een echte kerel en laat je zelf dan chemisch castreren
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:57:55 #115
427012 Brummetje2.0
pi_140016185
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:53 schreef kaltun het volgende:
ik vraag me toch, waarom pedo's hier in de topic goed gepraat worden ???
Dat is absoluut NIET zo. Als je dit erin leest, moet je toch eens terug naar school voor een cursus begrijpend lezen.
pi_140016399
quote:
Inderdaad. Homofilie is ook verwerpelijk en hoeft ook niet getoleerd te worden. :{w
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:22:53 #117
37769 erodome
Zweefteef
pi_140016977
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Inderdaad. Homofilie is ook verwerpelijk en hoeft ook niet getoleerd te worden. :{w
Homofilie met pedofilie vergelijken vind ik echt heel erg ver gaan. Vind het een zotte vergelijking.
Homofilie is gelijkwaardig aan heterofilie, pedofilie is daar niet gelijkwaardig aan omdat activiteit altijd misbruik betekend.
pi_140017097
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Homofilie met pedofilie vergelijken vind ik echt heel erg ver gaan. Vind het een zotte vergelijking.
Homofilie is gelijkwaardig aan heterofilie, pedofilie is daar niet gelijkwaardig aan omdat activiteit altijd misbruik betekend.
Dus je impliceert dat elke pedofiel een pedoseksueel is?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:34:10 #119
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140017300
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Homofilie schaadt geen andere mensen, pedofilie doet dat wel :{w
-XOXO-
pi_140017740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:34 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hoe schaadt pedofilie andere mensen, precies?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:49:21 #121
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140017772
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:48 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Hoe schaadt pedofilie andere mensen, precies?
Dat het een kwestie van tijd is voor ze de kans krijgen zich aan kleine kindjes te vergrijpen :{w
-XOXO-
pi_140018140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:49 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dat het een kwestie van tijd is voor ze de kans krijgen zich aan kleine kindjes te vergrijpen :{w
Want iedere pedofiel WIL per sé iets met kleine kindjes doen, volgens jou? Het klinkt bijna alsof pedofilie een keuze is.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:14:46 #123
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140018690
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:00 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Want iedere pedofiel WIL per sé iets met kleine kindjes doen, volgens jou? Het klinkt bijna alsof pedofilie een keuze is.
Ja dat is wel de definitie van pedofiel ja :')
-XOXO-
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:19:21 #124
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_140018853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:53 schreef kaltun het volgende:
ik vraag me toch, waarom pedo's hier in de topic goed gepraat worden ??? hebben we misschien seksuele verlangens naar jonge kinderen ( :r ).

maar wees niet bang pro-pedo's, in de toekomst kun je zelf aansluiten aan een robot die je behoefte bevredigd.
http://misterdaily.nl/wp-(...)4-om-10.32.20-AM.png

ik zal nimmer een pedo's accepteren.
komen ze in mijn buurt wonen dan doe ik alles om eraan ze daar weg te krijgen (legaal of illegaal).

heb je gevoelens voor kleine kinderen , wees dan een echte kerel en laat je zelf dan chemisch castreren
eh... de grootste homo bashers zijn over het algemeen zelf homo. met dat in gedachte, is het eerder onlogisch dta mensen die begrip kunnen opbrengen voor pedos, zelf pedos zijn.

wat zijn jullie pedo bashers toch een stelletje dramaqueens zeg... ben je nou echt , in 2014, nog steeds zo geshockt door de gedachte, dat je helemaal over de kook gaat en zelfs geweld en misdrijven tegen deze mensen wel ziet zitten?
misdadigers moeten worden opgesloten, mensen die niks doen die laat je met rust.

denk nou eens kalm na.
een pedo sexueel is een misdadiger, die kinderen misbruikt.
een gewone pedo is iemand die misschien wel die gevoelens heeft, maar er niet naar handeld. ik snap werkelijk niet waarom mensen, en misschien wel JUIST ouders, deze mensen dood willen hebben. je zou bewondering en respect voor hun terughoudendheid moeten hebben. deze mensen zijn net zo tegen geweld tegen kinderen als jullie.

en ik durf te wedden dat jullie allemaal knettergek wouden worden als je zelf je sexuele neigingen nooit van je verdere leven zou kunnen uiten.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:26:42 #125
427012 Brummetje2.0
pi_140019139
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:34 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

PedoFILIE schaadt géén andere mensen. Gebruik dan op z'n minst het juiste woord.
pi_140019162
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:14 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ja dat is wel de definitie van pedofiel ja :')
:')_

Nee dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door SharQueDo op 16-05-2014 14:33:06 ]
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:31:26 #127
427012 Brummetje2.0
pi_140019304
quote:

[..]

Als ik alleen maar denk wat voor lelijk hoofd (bij wijze van) jij heb schaad ik jou toch ook niet?
Pas als ik het zeg of je hoofd verbouw omdat het me niet aan zou staan.

Pedofilie schaadt niemand.

Je mag namelijk alles denken wat je wil, įls je sommige dingen maar niet uitvoert!
pi_140019578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:19 schreef pokkerdepok het volgende:
en ik durf te wedden dat jullie allemaal knettergek wouden worden als je zelf je sexuele neigingen nooit van je verdere leven zou kunnen uiten.
mee eens, vandaar je chemisch laten castreren, zodat je niemand kwaad kan doen.

homo's en lesbo's zijn over het algemeen volwassenen, die kunnen kiezen, maar een jong kind kan geen keuze maken, die ziet een volwassene als een rol model, en als je dan een kind misbruikt voor je eigen behoefte dan markeer je die/dat kind voor het leven ( niet meteen, maar later als je oud wordt ga je verbanden aan leggen en zal die kind merken dat hij/zij misbruikt is en wat weer gepaard zal gaan met psychose....

en seksuele gevoelens hebben voor een jong kind is niet normaal ( komt ook niet voor in de natuur). en dan zeg je dan doodgewoon dat we anno 2014 leven en HET moeten accepteren...... NOOIT

kan ook niet bij, want bij een gezonde verstand is dit niet normaal.

dan zeg je "ja maar een er is verschil tussen pedofiel en pedosexueel " 8)7

ik zeg niet dat alle pedo's hun gevoelens uiten en hun fantasie waar maken, maar de kans is er ( hoe "klein" het ook is ), trouwens ik geloof wel degelijk dat alle pedo's over gaan wanneer het moment er is, vooral als zij weten dat ze zonder gevolgen ( voor zichzelf) hun sexuele fantasieėn uit kunnen oefenen.
pi_140019582
quote:

[..]

Onzin. Er zijn meer niet-praktiserende pedofielen dan pedoseksuelen.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:44:20 #130
37769 erodome
Zweefteef
pi_140019687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:26 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dus je impliceert dat elke pedofiel een pedoseksueel is?
Nee, ik zeg dat homofilie(wat ook niet gelijk staat aan homosekualiteit) niet te vergelijken is met pedofilie.
Voor een uigebreide uitleg verwijs is je naar mijn eerdere reactie's hier over.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:46:25 #131
427012 Brummetje2.0
pi_140019749
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:40 schreef kaltun het volgende:

[..]

en seksuele gevoelens hebben voor een jong kind is niet normaal. en dan zeg je dan doodgewoon dat we anno 2014 leven en HET moeten accepteren...... NOOIT
Cursus begrijpend lezen dus. Begin maar snel en kom dan maar weer terug naar dit topic.
pi_140019760
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

PedoFILIE schaadt géén andere mensen. Gebruik dan op z'n minst het juiste woord.
nog niet, totdat ze overgaan naar daden.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:50:36 #133
37769 erodome
Zweefteef
pi_140019901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:19 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

eh... de grootste homo bashers zijn over het algemeen zelf homo. met dat in gedachte, is het eerder onlogisch dta mensen die begrip kunnen opbrengen voor pedos, zelf pedos zijn.

wat zijn jullie pedo bashers toch een stelletje dramaqueens zeg... ben je nou echt , in 2014, nog steeds zo geshockt door de gedachte, dat je helemaal over de kook gaat en zelfs geweld en misdrijven tegen deze mensen wel ziet zitten?
misdadigers moeten worden opgesloten, mensen die niks doen die laat je met rust.

denk nou eens kalm na.
een pedo sexueel is een misdadiger, die kinderen misbruikt.
een gewone pedo is iemand die misschien wel die gevoelens heeft, maar er niet naar handeld. ik snap werkelijk niet waarom mensen, en misschien wel JUIST ouders, deze mensen dood willen hebben. je zou bewondering en respect voor hun terughoudendheid moeten hebben. deze mensen zijn net zo tegen geweld tegen kinderen als jullie.

Zie je het probleem niet in die laatste zin die je zelf schrijft? Ik vind het knap van een pedofiel dat hij(of zij) zichzelf in bedwang houdt, maar het is wel een blijvend, levenslang "gevecht" en de kans dat de teugels een keer losschieten is niet ondenkbaar.

Heb het al eerder gezegd, ben zeer zeker niet voor een heksenjacht op pedofielen. Zie veel meer in behandeling en in de gemeenschap blijven want ik denk dat een isolement, geen behandeling en dat soort zaken het risico dat de teugels een keer uit de handen schieten vergroot. Maar dat betekend niet dat dat risico er niet is als die factoren wel goed zitten.

Het is en blijft gewoon een heel lastig iets, iemand heeft dat probleem, of dat nu een geaardheid is of een stoornis, iemand heeft er niet om gevraagd en we hebben geen kant en klare oplossing ervoor, er is geen "medicijn".
Dat persoon heeft behoeftes, wil seks, wil een relatie misschien, maar zolang ze het contact met de werkelijkheid niet verliezen zal dat nooit kunnen. Dat alleen is al een risico-factor, want ik kan me prima voorstellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:57:45 #134
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140020156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

:')_

Nee dus.

Een pedofiel voelt zich primair seksueel aangetrokken tot kinderen, dus ja in definitie wil elke pedofiel seks met kinderen, dat er enkele zijn die daar niet aan toegeven is een tweede
-XOXO-
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:59:08 #135
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140020213
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic,

quote:

[..]

-XOXO-
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:01:13 #136
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140020299
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin. Er zijn meer niet-praktiserende pedofielen dan pedoseksuelen.
Bron?
-XOXO-
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:18:28 #138
37769 erodome
Zweefteef
pi_140020892
quote:
quote:
Hoe begrijpelijk de verontwaardiging ook is - Robert M. en Benno L. (en ieder andere pedoseksueel) zijn en blijven toch echt gewone mensen van vlees en bloed; en zijn dus geen monsters.
:X

Dat zijn ze dus wel. Hoe ver moet je wel niet van het padje af zijn om de dingen te kunnen doen doe robert m heeft gedaan? En neem een benno l die het maar superstom vindt dat hij niet meer met kinderen mag werken, naar het buitenland wil zodat hij weer met kinderen kan "werken"?

Als ze hier nu een voorbeeld hadden gebruikt van een pedofiel die nog nooit actief is geweest en dat ook niet wil hadden ze een punt gehad, maar ze noemen 1 mens die wat mij betreft nooit meer in de maatschappij zou moeten mogen en een ander mens waarbij je je ook af mag vragen hoe verstandig dat is. Beide misbruikers die heel wat slachtoffers op hun naam hebben staan en die compleet van de werkelijkheid los zijn.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:21:15 #139
427012 Brummetje2.0
pi_140020987
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic,

[..]

Een pedofiel is absoluut niet per definitie een pedoseksueel die nog geen kans heeft gezien te praktiseren.

[ Bericht 56% gewijzigd door Brummetje2.0 op 16-05-2014 15:27:15 ]
pi_140021321
Mijn reactie op dit onderwerp heb ik behandeld in een column:
http://frontpage.fok.nl/c(...)edoseksualiteit.html
Extremistisch gematigd.
pi_140021332
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Een pedofiel is absoluut niet per definitie een pedoseksueel die nog geen kans heeft gezien te praktiseren.
Dit dus. Sommige mensen blijken dat niet helemaal te bevatten en gaan gelijk schuimbekken zodra ze het woord 'pedo' horen. :')
pi_140021425
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:00 schreef NLTolerant het volgende:Het Christendom vraagt ons verder te kijken dan de oppervlakkige verschillen tussen mensen (zoals seksuele geaardheid)
Ik meen me te herinneren dat Sodom een paradijs was voor mensen met een 'oppervlakkig verschil' :')
Extremistisch gematigd.
pi_140021829
In dit topic is goed te zien wie kinderen heeft en wie niet.

Overigens slaat de TT helemaal nergens op.
pi_140022297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:42 schreef Skillsy het volgende:
In dit topic is goed te zien wie kinderen heeft en wie niet.
Kun je dat toelichten?
Extremistisch gematigd.
pi_140022331
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:

Pedofilie schaadt niemand.
Hoe weet je dat nou? Hij zit dan (nog)niet aan geslachtsdeeltjes van je kinderen maar rukt zich ondertussen wel af met kinderporno. Dus ja indirect kan een pedoseksueel wel schadelijk zijn. Hij houdt namelijk de wereldwijde kinderporno in stand (immers geen pedofielen geen kinderporno). En dus zijn er wereldwijd dagelijks miljoenen kinderen slachtoffer dankzij de behoeftes van pedofielen.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:55:09 #146
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_140022430
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:40 schreef kaltun het volgende:

[..]

mee eens, vandaar je chemisch laten castreren, zodat je niemand kwaad kan doen.

homo's en lesbo's zijn over het algemeen volwassenen, die kunnen kiezen, maar een jong kind kan geen keuze maken, die ziet een volwassene als een rol model, en als je dan een kind misbruikt voor je eigen behoefte dan markeer je die/dat kind voor het leven ( niet meteen, maar later als je oud wordt ga je verbanden aan leggen en zal die kind merken dat hij/zij misbruikt is en wat weer gepaard zal gaan met psychose....

en seksuele gevoelens hebben voor een jong kind is niet normaal ( komt ook niet voor in de natuur). en dan zeg je dan doodgewoon dat we anno 2014 leven en HET moeten accepteren...... NOOIT

kan ook niet bij, want bij een gezonde verstand is dit niet normaal.

dan zeg je "ja maar een er is verschil tussen pedofiel en pedosexueel " 8)7

ik zeg niet dat alle pedo's hun gevoelens uiten en hun fantasie waar maken, maar de kans is er ( hoe "klein" het ook is ), trouwens ik geloof wel degelijk dat alle pedo's over gaan wanneer het moment er is, vooral als zij weten dat ze zonder gevolgen ( voor zichzelf) hun sexuele fantasieėn uit kunnen oefenen.
ik denk dta veel pedos maar wat graag van hun gevoelens af zouden willen, maar niemand gaan zich nu uiten als pedo en zich laten behandelen, puur uit angst.

en uiteraard is het slecht voor een mens om misbruikt te worden als kind. maar voor zover ik er iets vanaf weet, zijn veel pedos vroeger zelf misbruikt, en dus slachtoffers. daar hebben ze een afwijking aan overgehouden, volledig buiten hun eigen schuld om, en vervolgens worden ze uitgescheten door de maatschappij en nog het liefst openbaar doodgeslagen. lijkt me niet de manier om met misbruik slachtoffers om te gaan.

en natuurlijk of niet? het is bijvoorbeeld wel degelijk natuurlijk om je eigen kinderen op te eten, en dan vinden we ook vrij abnormaal...het gaat er dus meer om, dat het menselijk is.en wij maken ook onderdeel uit van de natuur.
en als het gaat om wat oudere kinderen, die al gaan puberen (wat je dan weer officieel geen pedo noemt) dan zijn onze maatschappelijke regels eigenlijk tegen-natuurlijk.

en niemand hoeft het normaal te vinden, liever niet zelfs, maar er moet niet zo hysterisch mee om worden gegaan.

en of alle pedos de fout in gaan als ze de kans krijgen, dat is speculatie. de situatie van nu zorgt er ook voor dat er geen enkel zinnig onderzoek plaatsvindt, over hoeveel er zijn, en hoeveel van hen daadwerkelijk zo gek zijn dat ze kinderen misbruiken.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:58:24 #147
37769 erodome
Zweefteef
pi_140022603
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik denk dta veel pedos maar wat graag van hun gevoelens af zouden willen, maar niemand gaan zich nu uiten als pedo en zich laten behandelen, puur uit angst.

Dit vraag ik me af, is dit wel waar?
Want behandeling hoeft de verdere omgeving niets vanaf te weten en het lijkt me bar sterk dat als iemand bv naar huisarts gaat voor een doorverwijzing dat er problemen van komen voor dat persoon.

Niet in behandeling gaan heeft, denk ik, andere redenen dan angst voor de omgeving, want zoals gezegd, die hoeft daar niets van te weten.
pi_140022655
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:52 schreef Skillsy het volgende:
Hoe weet je dat nou? Hij zit dan (nog)niet aan geslachtsdeeltjes van je kinderen maar rukt zich ondertussen wel af met kinderporno. Dus ja indirect kan een pedoseksueel wel schadelijk zijn. Hij houdt namelijk de wereldwijde kinderporno in stand (immers geen pedofielen geen kinderporno). En dus zijn er wereldwijd dagelijks miljoenen kinderen slachtoffer dankzij de behoeftes van pedofielen.
^O^
goed gezegd, had ik nog niet aan gedacht , kinderporno wordt idd door deze viezeriken in stand gehouden
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:01:44 #149
37769 erodome
Zweefteef
pi_140022755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef kaltun het volgende:

[..]

^O^
goed gezegd, had ik nog niet aan gedacht , kinderporno wordt idd door deze viezeriken in stand gehouden
Dan is het weer de vraag of alle pedo's ook daadwerkelijk kinderporno kijken. Ik kan me zo voorstellen dat dat niet waar is, als iemand nog wat grip heeft op de werkelijkheid dan is de kans groot dat ze dat helemaal niet fijn vinden om te zien omdat ze zich heel goed realiseren dat die kinderen kwaad wordt gedaan en ze dat juist niet willen(omdat ze "houden" van kinderen).

Hetero's die porno kijken vinden het vaak ook niet meer leuk als het duidelijk misbruik is wat ze zien.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:03:12 #150
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_140022813
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Zie je het probleem niet in die laatste zin die je zelf schrijft? Ik vind het knap van een pedofiel dat hij(of zij) zichzelf in bedwang houdt, maar het is wel een blijvend, levenslang "gevecht" en de kans dat de teugels een keer losschieten is niet ondenkbaar.

Heb het al eerder gezegd, ben zeer zeker niet voor een heksenjacht op pedofielen. Zie veel meer in behandeling en in de gemeenschap blijven want ik denk dat een isolement, geen behandeling en dat soort zaken het risico dat de teugels een keer uit de handen schieten vergroot. Maar dat betekend niet dat dat risico er niet is als die factoren wel goed zitten.

Het is en blijft gewoon een heel lastig iets, iemand heeft dat probleem, of dat nu een geaardheid is of een stoornis, iemand heeft er niet om gevraagd en we hebben geen kant en klare oplossing ervoor, er is geen "medicijn".
Dat persoon heeft behoeftes, wil seks, wil een relatie misschien, maar zolang ze het contact met de werkelijkheid niet verliezen zal dat nooit kunnen. Dat alleen is al een risico-factor, want ik kan me prima voorstellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten.
risico zal er inderdaad altijd zijn, lijkt mij ook. maar juist daarom moeten we als maatschappij die mensen niet onder de grond stoppen. lijkt mij dat een verbitterd, altijd gehaat persoon eerder een fuck everything momentje krijgt dan iemand die op steun kan rekenen.

en ik kan me ook voorstellen dat als je dus kennelijk op kinderen valt, dat je juist niks wil doen om ze te schaden. ik bedoel, iemand die een klein kind gaat misbruiken, die is gewoon een klootzak toch, en/of zwaar psychisch gestoord. of in het gunstigste geval, zich niet bewust van de schade die hij aanricht. en ik kan me niet voorstellen dat pedos automatisch zo zijn. het zijn ook gewoon mensen, en de meeste mensen doen zulke dingen niet.
ik vrees dna ook, dat als men ooit nog eens echt in kaart krijgt hoeveel pedos er eigenlijk zijn, dat we ons allemaal rotschrikken. echt heel veel denk ik. die allemaal niks doen, behalve een klein groepje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')