abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:54:16 #126
244933 trovey
Nachtoele
pi_140289108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Hondje
Rare 10 seconden hond? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 24 mei 2014 @ 08:46:55 #127
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140305232
Hallo :W

Ik heb een vraag met betrekking tot voer voor onze katten. We hebben 3 katten, 2 katers en 1 poes. Alle 3 zijn ze geholpen. Katers zijn ~ 1 jaar en de poes is 7 jaar. De katers komen regelmatig buiten als wij ze buiten laten. 'S avonds zijn ze altijd binnen. Welk soort voer kunnen we het beste kopen voor onze poezels? We hebben nu van royal canin Fit en sterilised. Maar ik denk dat ze er onwijs van gaan schijten.

Bedankf iig!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_140315651
Kleine voorzichtige update: Ik haat medicatie maar het lijkt wel aan te slaan. Ineens wilde ze weer wandelen, weer blaten in de tuin en ze loopt en huppelt weer als vanouds, zo heerlijk dat harige kontje weer voor ons uit te zien huppelen.
Het is niet de bedoeling haar zo op die medicatie te houden als die medicatie op termijn meer slecht dan goed doet (Dexoral, tuig dus feitelijk) en ze er andere problemen door krijgt. Maar haar opgeven zonder het te proberen kan ook niet. Ze is wel nog meer een giga hielenplakker en nog steeds liever bij mij dan lekker in de tuin maar ze loopt goed, rollebolt weer uit zichzelf en wil zelfs spelen.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, de terugslag kan nog komen dus hopen doen we nog niet en ja, we blijven aan haar welzijn en levensvreudge denken.
Voor nu is ze behalve op de nog ergere fixatie op mij na verder weer HHH, iets meer moe maar ze heeft ook wat te verduren gehad.
We geven het dus een stevige goede kans maar niet tegen elke prijs.
Maar zo nuchter als we (proberen) te zijn: stiekum zijn we voor nu zo intens zielsgelukkig met onze eigen echte HHH weer zoals ze normaliter is, en zij ook O+
De vlaggenstok blijft binnen, de champagne onder de kurk maar lievemetijd, wat genieten we van haar na die week ellende. Nog steeds afwachten dus op termijn want Dexoral is ook geen geintje.
Deze week weer even iom de da .
Maar hé, misschien is ze binnenkort ook zonder die Dexoral wel weer helemaal HHH, niks is uitgesloten. Maar veel is ook onzeker, zo reëel zijn we heus wel en áls dan maken we de juiste keus.
Lekker ding is het, ons allessie O+

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 24-05-2014 17:00:54 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_140321975
^O^

Een van onze poezen doet het al jaren prima op de Dexoral. Nee, als het niet nodig is, dan beter van niet. Maar zonder Dex hadden we 'm een paar jaar geleden al naar de eeuwige jachtvelden moeten helpen.

Ik duim nog ff door voor HHH :)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:49:57 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140325295
Hey DDA, link heeft ws geirriteerde luchtpijp... Kan dat komen door het gesjor aan de riem? Halsband, luchtpijp, ect? Zo ja, tuigje dan maar ff halen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_140326811
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:49 schreef Qwea het volgende:
Hey DDA, link heeft ws geirriteerde luchtpijp... Kan dat komen door het gesjor aan de riem? Halsband, luchtpijp, ect? Zo ja, tuigje dan maar ff halen.
Als je nog twee weken kunt wachten krijg je antwoord van de DDA (zie topic pointer).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_140327377
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:49 schreef Qwea het volgende:
Ik heb begrepen dat een tuigje sowieso beter is ivm getrek aan de nek en dus de wervels...
Maar dat was wel in combinatie met onze jacks, weet niet of de grote daarin verschil maakt...
Onze honden vinden het iig veel fijner wandelen ook.

Deze hebben wij.

[ Bericht 19% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 24-05-2014 22:42:50 ]
S. 2014
J. 2016
pi_140329100
Loebes heeft een hekel aan het tuigje. Is wel jammer want hij loopt er veel keuriger door.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 25 mei 2014 @ 13:13:06 #134
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_140341742
Hey guys! Onze hond heeft een goedaardige tumor op zijn poot. Woensdag wordt hij geopereerd omdat de tumor niet kleiner werd (eerder groter). Maar hij likt de laatste dagen echt obsessief vaak en daarna zie je hem ook soms klappertanden. Hij heeft er dus duidelijk last van.

De vraag is echter of ik hem voor die 3 dagen zijn gang moet laten gaan of er op moet letten dat hij niet teveel likt? En indien het laatste het geval is: hoe kan je het voorkomen. Verbandje haalt weinig uit, enige wat ik kan verzinnen is zo'n kap (maar die krijgen we woensdag na de operatie sowieso wel mee).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 25 mei 2014 @ 13:24:34 #135
244933 trovey
Nachtoele
pi_140342110
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:13 schreef maniack28 het volgende:
Hey guys! Onze hond heeft een goedaardige tumor op zijn poot. Woensdag wordt hij geopereerd omdat de tumor niet kleiner werd (eerder groter). Maar hij likt de laatste dagen echt obsessief vaak en daarna zie je hem ook soms klappertanden. Hij heeft er dus duidelijk last van.

De vraag is echter of ik hem voor die 3 dagen zijn gang moet laten gaan of er op moet letten dat hij niet teveel likt? En indien het laatste het geval is: hoe kan je het voorkomen. Verbandje haalt weinig uit, enige wat ik kan verzinnen is zo'n kap (maar die krijgen we woensdag na de operatie sowieso wel mee).
Nekkraag (verkrijgbaar bij dierenarts en dierenwinkel). ;) Werkt echt het beste en kun je natuurlijk ook eerder gebruiken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 25 mei 2014 @ 13:44:20 #136
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_140342694
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Nekkraag (verkrijgbaar bij dierenarts en dierenwinkel). ;) Werkt echt het beste en kun je natuurlijk ook eerder gebruiken.
Ja, dan gaan we maandag wel even langs :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_140345159
Heb je Sudocreme of Bepanthen in huis?
Smeer daarvan een kloddertje op die plek, dat vinden ze vies maar als hij er toch aan mocht likken kan het ook weer geen kwaad. Geeft de huid ook rust wat weer goed is voor de operatie (minder kans op infecties).
Verder zoveel mogelijk afleiden met een groot bot en wandelen geeft ook heel even soelaas tot je een nekkraag hebt.

En sterkte woensdag :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_140361558
Een tijdje geleden heb ik hier een topic
geopend omdat onze hond telkens begon te
blaffen als hij alleen was of als wij op bed
lagen. Vanalles geprobeerd maar dé oplossing
is er nog steeds niet, en nu begint meneer
ook al te blaffen terwijl ik anderehalve meter
naast hem op de bank zit!
Het zijn blaffen met steeds een pauze
ertussen, als je de verschillende reden
opzoekt waarom honden blaffen is dit heel
duidelijk een "Hallo, is er iemand/ik ben
eenzaam" blafje, maar ik ben dus gewoon bij
hem!
Echt spelen doet hij niet meer door zijn hoge
leeftijd, wel heb ik geprobeerd of hij misschien
wilde kroelen maar dan is hij vijf minuten stil
en dan gaat hij weer blaffen
Iemand enig idee wat ik/wij kunnen doen?

Hij is nu al meer dan een uur af en aan aan
het blaffen, gisteravond begon hij hier ineens
mee.
We dachten eerst dat hij misschien iets in de
tuin zag maar daar is/was helemaal niks.
pi_140416635
Een vraagje aan de dierenarts. Aangezien mijn moeder steeds vergeet om haar moederdagplantje mee te nemen (ik vergeet het ook dus :@ ), staat ie nog steeds op het aanrecht. Nu net was ik in de keuken bezig en de kat springt op het aanrecht en in een onbewaakt moment vreet ie er een blad af. Het was er maar eentje, ik zag andere stuk blad nog uit zijn bek, maar hij was te snel en vrat het op. Geen idee of die plant giftig is (het zijn meerdere planten in een mandje). Wat kan ik nu het beste doen? Da bellen?
pi_140416744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een vraagje aan de dierenarts. Aangezien mijn moeder steeds vergeet om haar moederdagplantje mee te nemen (ik vergeet het ook dus :@ ), staat ie nog steeds op het aanrecht. Nu net was ik in de keuken bezig en de kat springt op het aanrecht en in een onbewaakt moment vreet ie er een blad af. Het was er maar eentje, ik zag andere stuk blad nog uit zijn bek, maar hij was te snel en vrat het op. Geen idee of die plant giftig is (het zijn meerdere planten in een mandje). Wat kan ik nu het beste doen? Da bellen?
de DDA is er niet
pi_140416756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

de DDA is er niet
Oooh... :/
pi_140416782
Voordat je reageert
Ter informatie, voor wie het nog niet weet, onze DDA is op vakantie t/m de eerste week van juni.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:27:44 #143
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_140417666
quote:
Even uitzoeken welke plant het geweest is lijkt me een logische eerste stap...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:37:46 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140417935
Houd de kat in ieder geval binnen zodat je in de gaten kunt houden of het fout gaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_140417947
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef Take2 het volgende:
Een tijdje geleden heb ik hier een topic
geopend omdat onze hond telkens begon te
blaffen als hij alleen was of als wij op bed
lagen. Vanalles geprobeerd maar dé oplossing
is er nog steeds niet, en nu begint meneer
ook al te blaffen terwijl ik anderehalve meter
naast hem op de bank zit!
Het zijn blaffen met steeds een pauze
ertussen, als je de verschillende reden
opzoekt waarom honden blaffen is dit heel
duidelijk een "Hallo, is er iemand/ik ben
eenzaam" blafje, maar ik ben dus gewoon bij
hem!
Echt spelen doet hij niet meer door zijn hoge
leeftijd, wel heb ik geprobeerd of hij misschien
wilde kroelen maar dan is hij vijf minuten stil
en dan gaat hij weer blaffen
Iemand enig idee wat ik/wij kunnen doen?

Hij is nu al meer dan een uur af en aan aan
het blaffen, gisteravond begon hij hier ineens
mee.
We dachten eerst dat hij misschien iets in de
tuin zag maar daar is/was helemaal niks.
Klinkt als dementie als ie inderdaad oud is. Is een uiting van angst en onzekerheid, tijd voor bezoek aan dierenarts. Kan natuurlijk ook iets anders zijn of aangeleerd gedrag. Dementie is een ziekte die regelmatig voorkomt bij oudere honden en er bestaat medicatie voor die de verschijnselen kunnen verminderen.
pi_140418016
quote:
Zoek uit welke plantjes het zijn en bel dan de dierenarts. Die kan direct informatie vragen via het intoxicatiecentrum. Let zelf op braken, speekselen, sloomheid of juist onrust en afwijkende ademhaling.
pi_140422077
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Klinkt als dementie als ie inderdaad oud is. Is een uiting van angst en onzekerheid, tijd voor bezoek aan dierenarts. Kan natuurlijk ook iets anders zijn of aangeleerd gedrag. Dementie is een ziekte die regelmatig voorkomt bij oudere honden en er bestaat medicatie voor die de verschijnselen kunnen verminderen.
Aangeleerd gedrag is het zeer zeker niet, hij blafte juist nóóit, vrees idd dat het gewoon bij de dementie hoort dan. Had alleen geen idee dat dat zo snel ging, binnenkort naar de DA dus
pi_140430260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef Take2 het volgende:

[..]

Aangeleerd gedrag is het zeer zeker niet, hij blafte juist nóóit, vrees idd dat het gewoon bij de dementie hoort dan. Had alleen geen idee dat dat zo snel ging, binnenkort naar de DA dus
misschien omdat hij ook ouder is dat hij slechter ziet en hoort, en daardoor niet hoor heeft dat jullie wel in de buurt zijn?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_140435276
Toen ie van de week zo aan t blaffen was, porde ik hem in z'n zij, keek hij achterom en drie seconden later blafte hij weer. Dus je zou zeggen dat hij dan toch weet dat ik er ben?

Overigens ziet hij nog wel supergoed (vliegtuigen die zo hoog vliegen dat wij ze amper zien volgt hij door de lucht :') )
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:16:48 #150
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_140435729
Weet iemand of je zelf een teek bij een kat kunt verwijderen?
Kan dat gewoon met zo'n tekentangetje dat je ook voor mensen gebruikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')