Hij start niet in de basis, maar zal waarschijnlijk wel als wissel gebracht worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of we Alireza kunnen bewonderen vandaag
Ik ook. Maar wat zijn die twee ploegen slecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:34 schreef led_lamp het volgende:
Hij komt eraan... Met deze stand hoop ik dat hij de winnende maakt! Overigens wel een zaadpot deze wedstrijd.
Schrikbarend inderdaad. Die nummer 23 is wel echt de held van Iran geworden. Hopelijk een vroegere wissel voor Alireza de volgende keer.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wat zijn die twee ploegen slecht.
Haha ik ook. Daarbij ben ik de hele avond bezig geweest mijn huisgenoten te overtuigen dat ze het toch echt op moesten laten staan. Opgelucht dat ik was dat Ali toch nog in het veld kwam. Stiekem toch een beetje een gevoel van trots, een speler van NEC op het WK!quote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, hele wedstrijd gekeken, alleen omdat Alireza erin kon komen.Nja, dat was gelukkig tenminste nog t geval.
Vind jij? Of heb je dit ergens gelezen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
De eerste die drie en een halve ton biedt mag m meenemen.
Nee, zo schat ik de situatie momenteel in. Dat Miljoen komt niet en NEC heeft geen tijd om te wachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind jij? Of heb je dit ergens gelezen?
Ik vond het al leuk dat ik mijn zoontje vrijdag kon vertellen dat Jasper en Lens bij NEC gespeeld haddenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 03:01 schreef larry91 het volgende:
Stiekem toch een beetje een gevoel van trots, een speler van NEC op het WK!
En ze kunnen em niet houden dit seizoen? Of heeft hij zelf aangegeven niet te willen blijven?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, zo schat ik de situatie momenteel in. Dat Miljoen komt niet en NEC heeft geen tijd om te wachten.
Iemand schijnt hem op het trainingskamp van Iran in Zwitserland gevraagd te hebben of hij bleef of niet. Hij zou daarop geantwoord hebben dat hij waarschijnlijk naar een andere Nederlandse club zou gaan. Volgens andere geruchten zou hij een tijd geleden contact gehad hebben met Groningen, maar dat zal wel op niets uitgelopen zijn, want daar hebben ze nu al genoeg andere spelers gehaald.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En ze kunnen em niet houden dit seizoen? Of heeft hij zelf aangegeven niet te willen blijven?
twitter:VictorPalsson twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 22:46:14We're done. This trip has been real! Something that I will always remember. Now I'm off to Iceland for 2 weeks before heading to ?! #vaca14 reageer retweet
twitter:PaulHolleman twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 10:19:01@jochemvang @BartNECNijmegen ik begreep net in een tweet van Victor Palsson dat hij niet meer terug komt?? #mediatraining #NECNijmegen reageer retweet
In andere woorden: Pálsson wordt in de uitverkoop gedaan? Hij weet immers zelf nog niet waarheen hij gaat, maar hij lijkt dus wel weg te kunnen/mogen/moeten. Zou jammer zijn, want m.u.v. dit seizoen vond ik hem vaak sterk.twitter:BartNECNijmegen twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 12:01:52@PaulHolleman @jochemvang iedereen kent ons mediabeleid, alleen sommige mensen hebben andere spelregels reageer retweet
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:34 schreef led_lamp het volgende:
Hij komt eraan... Met deze stand hoop ik dat hij de winnende maakt! Overigens wel een zaadpot deze wedstrijd.
Palsson was voor de sfeer echt een rotte appel in het team. Ik kijk er niet van op dat hij gewoon weg moet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:35 schreef Gijscoman het volgende:
twitter:VictorPalsson twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 22:46:14We're done. This trip has been real! Something that I will always remember. Now I'm off to Iceland for 2 weeks before heading to ?! #vaca14 reageer retweet
twitter:PaulHolleman twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 10:19:01@jochemvang @BartNECNijmegen ik begreep net in een tweet van Victor Palsson dat hij niet meer terug komt?? #mediatraining #NECNijmegen reageer retweet
In andere woorden: Pálsson wordt in de uitverkoop gedaan? Hij weet immers zelf nog niet waarheen hij gaat, maar hij lijkt dus wel weg te kunnen/mogen/moeten. Zou jammer zijn, want m.u.v. dit seizoen vond ik hem vaak sterk.twitter:BartNECNijmegen twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 12:01:52@PaulHolleman @jochemvang iedereen kent ons mediabeleid, alleen sommige mensen hebben andere spelregels reageer retweet
quote:N.E.C. is druk bezig met het herformeren van een nieuwe selectie voor seizoen 2014-2015. We zullen je tot en met het einde van de transferperiode wekelijks op de hoogte houden van de selectie. Hieronder vind je de eerste update met voornamelijk informatie over vertrekkende spelers. We hopen op zeer korte termijn meer informatie te kunnen geven over nieuwe spelers.
Huurlingen
Danzell Gravenberch en Marnick Vermijl werden afgelopen seizoen gehuurd van Ajax (Gravenberch) en Manchester United (Vermijl). Zij keren terug naar hun clubs.
Aflopende contracten
Veel spelers hadden een aflopend contract bij N.E.C. Dennis Gentenaar maakte in mei 2014 al bekend te stoppen. De contracten van Ryan Koolwijk, Marcel Stutter en Geoffrey Castillion liepen ook af. Zij zullen niet terugkeren. Youri Loen, Michel Breuer en Geert Arend Roorda werden afgelopen seizoen verhuurd aan respectievelijk FC Dordrecht (Loen) en Sparta (Breuer en Roorda). Ook met hen gaat N.E.C. niet verder. Het contract van Hans Mulder werd eerder al ontbonden door middel van de degradatieclausule.
Doorlopende contracten
Voor de IJslandse jeugdspelers Adam Arnarson en Dadi Bergsson geldt dat zij per 1 juli 2014 ondanks hun doorlopend contract niet langer verbonden zijn aan N.E.C.
Verhuurde spelers
Jordy Tutuarima werd afgelopen seizoen verhuurd aan FC Oss. Hij ontvangt voorlopig geen nieuw contract van N.E.C. Stijn de Looijer, die verhuurd werd aan FC Den Bosch, staat nog onder contract en blijft aan.
Perspectief korte termijn
N.E.C. verwacht de komende weken tot het einde van de transferperiode meerdere mutaties in de selectie. Op korte termijn hoopt N.E.C. de technische staf te complementeren. Ook is de verwachting aankomende week de eerste aanwinsten van het nieuwe seizoen te presenteren.
Disveld kan ook rechtsback spelenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:44 schreef Gijscoman het volgende:
Nu Vermijl en Gravenberch weggaan, zitten we zonder rechtsback. Arnarson zou dan als back-up rechtsback achter een nog te halen speler kunnen fungeren.
Als we spelers als Hemlein niet eens kunnen behouden, wordt de kans dat we Higdon, Jahanbakhsh, Stefanik, etc. behouden alleen nog kleiner... Voor zover die kans er al was, tenminste.quote:Christoph Hemlein vertrekt naar DSC Arminia Bielefeld
N.E.C. heeft vleugelaanvaller Christoph Hemlein verkocht aan de Duitse derde divisie club DSC Arminia uit Bielefeld, Noordrijn-Westfalen.
Hemlein had nog een contract bij N.E.C. tot 30 juni 2016. Hij kwam 36 keer in actie voor de eerste selectie en wist als vleugelaanvaller zeven keer te scoren.
Wij wensen Christoph Hemlein alle succes bij zijn nieuwe club!
De buitenlanders moeten weg. Zo simpel is het.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:29 schreef Gijscoman het volgende:
Hemlein nu dus ook weg.
[..]
Als we spelers als Hemlein niet eens kunnen behouden, wordt de kans dat we Higdon, Jahanbakhsh, Stefanik, etc. behouden alleen nog kleiner... Voor zover die kans er al was, tenminste.
Vind ik eerlijk gezegd te kortzichtig. Ja, er waren teveel buitenlandse spelers, maar de roep van sommigen om alles dat niet Nederlands is weg te doen is m.i. overdreven. Natuurlijk zijn er buitenlandse spelers die niet goed presteren of niet beter presteren dan spelers die je zo in Nederland kan halen, maar daarentegen zijn er ook buitenlandse spelers als Higdon, Conboy en Jahanbakhsh die wel degelijk iets toevoegen! Het blindelings wegdoen van buitenlandse spelers is dom beleid. Er zijn verder ook genoeg Nederlandse spelers die een stuk minder speelden en/of een stuk minder strijd toonden dan Higdon, Conboy en Ali. Denk bijvoorbeeld aan Castillion, Koolwijk en Van Eijden. In andere woorden, zo simpel is het niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:23 schreef larry91 het volgende:
[..]
De buitenlanders moeten weg. Zo simpel is het.
Alsof gasten als Higdon en Jankbak in de juup gaan ballen.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:33 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd te kortzichtig. Ja, er waren teveel buitenlandse spelers, maar de roep van sommigen om alles dat niet Nederlands is weg te doen is m.i. overdreven. Natuurlijk zijn er buitenlandse spelers die niet goed presteren of niet beter presteren dan spelers die je zo in Nederland kan halen, maar daarentegen zijn er ook buitenlandse spelers als Higdon, Conboy en Jahanbakhsh die wel degelijk iets toevoegen! Het blindelings wegdoen van buitenlandse spelers is dom beleid. Er zijn verder ook genoeg Nederlandse spelers die een stuk minder speelden en/of een stuk minder strijd toonden dan Higdon, Conboy en Ali. Denk bijvoorbeeld aan Castillion, Koolwijk en Van Eijden. In andere woorden, zo simpel is het niet.
Wil je Higdon behouden dan? Of Stefanik...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:29 schreef Gijscoman het volgende:
Hemlein nu dus ook weg.
[..]
Als we spelers als Hemlein niet eens kunnen behouden, wordt de kans dat we Higdon, Jahanbakhsh, Stefanik, etc. behouden alleen nog kleiner... Voor zover die kans er al was, tenminste.
Ga ik inderdaad niet vanuit. Maar het gaat mij meer om de houding dat alle buitenlanders eruit moeten, waarmee je eigenlijk ook de buitenlandse spelers de schuld geeft van de degradatie. Verder is er de illusie dat Nederlandse spelers meer bij een club voelen dan buitenlandse spelers, terwijl, m.u.v. een aantal spelers uit eigen jeugd (niet eens allemaal), de meeste Nederlandse spelers N.E.C. ook niet zien als hun club, maar veel meer als een middel om hogerop te komen. Is natuurlijk heel begrijpelijk, maar niet iedereen lijkt te begrijpen dat het tegenwoordig een utopie is om alleen maar spelers met clubliefde te hebben. Een team met alleen maar spelers uit eigen jeugd, uit Nijmegen en omstreken, komt er niet meer, tenzij we terugzakken naar het amateurvoetbal.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof gasten als Higdon en Jankbak in de juup gaan ballen.
Dat alle buitenlanders eruit moeten is een idee vanuit de directie en niet per definitie mijn mening. Wat wel zo is, is dat al die talen en culturen niet echt hebben meegeholpen dit seizoen. Qua communicatie was het gewoon ruk en dat heeft een grote rol gespeeld in het degraderen. We moet gewoon terug naar een basis met voornamelijk Nederlanders, mogelijk aangevuld met hier en daar een buitenlander. Dat heeft vrij weinig met ondergeschoven gevoelens voor de regio te maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:58 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Ga ik inderdaad niet vanuit. Maar het gaat mij meer om de houding dat alle buitenlanders eruit moeten, waarmee je eigenlijk ook de buitenlandse spelers de schuld geeft van de degradatie. Verder is er de illusie dat Nederlandse spelers meer bij een club voelen dan buitenlandse spelers, terwijl, m.u.v. een aantal spelers uit eigen jeugd (niet eens allemaal), de meeste Nederlandse spelers N.E.C. ook niet zien als hun club, maar veel meer als een middel om hogerop te komen. Is natuurlijk heel begrijpelijk, maar niet iedereen lijkt te begrijpen dat het tegenwoordig een utopie is om alleen maar spelers met clubliefde te hebben. Een team met alleen maar spelers uit eigen jeugd, uit Nijmegen en omstreken, komt er niet meer, tenzij we terugzakken naar het amateurvoetbal.
Hierin kan ik me wel vinden. Ik zal je woorden wel verkeerd geïnterpreteerd hebben. Desondanks zijn er ook genoeg mensen (zoals bijvoorbeeld in de reacties op facebook) die wel buitenlandse spelers, ongeacht kwaliteit e.d., per definitie kwijt willen uit het team.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:01 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat alle buitenlanders eruit moeten is een idee vanuit de directie en niet per definitie mijn mening. Wat wel zo is, is dat al die talen en culturen niet echt hebben meegeholpen dit seizoen. Qua communicatie was het gewoon ruk en dat heeft een grote rol gespeeld in het degraderen. We moet gewoon terug naar een basis met voornamelijk Nederlanders, mogelijk aangevuld met hier en daar een buitenlander. Dat heeft vrij weinig met ondergeschoven gevoelens voor de regio te maken.
Klopt. Maar dat is voor mij dus niet per definitie wat ik wil. Zolang het maar een goed voetballend/communicerend geheel is ben ik tevreden. Dan maakt het mij niet zoveel uit of ze nu de Vries, Smith, Nguyen of Figueroa heten. Echter, is dat makkelijker te bewerkstelligen met de de Vriesjes dan met 11 Nguyens en Figueroa's.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:07 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Hierin kan ik me wel vinden. Ik zal je woorden wel verkeerd geïnterpreteerd hebben. Desondanks zijn er ook genoeg mensen (zoals bijvoorbeeld in de reacties op facebook) die wel buitenlandse spelers, ongeacht kwaliteit e.d., per definitie kwijt willen uit het team.
Eerder gaf hij ook al op twitter aan weer in de Vijverberg te spelen, maar dan als tegenstander. Er zou al een mondeling akkoord zijn.twitter:Gregorbreinburg twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 07:37:29Onderweg naar medische keuring 🙏 reageer retweet
Geweldig! 5000 zou wat zijn; het is prachtig om te zien dat er zoveel mensen nog zo trouw zijn! We zitten nu al boven het aantal seizoenskaarten dat ADO vorig seizoen verkocht heeft en er kan nog heel wat bijkomen!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:21 schreef Mark het volgende:
4350 seizoenkaarten verkocht tot nog toe, gehoopt was op 3000-3500. Nu hoopt men er 5000 te slijten (was 6100 vorig jaar)
Vandaag nog bij de goffert geweest (mijn ma ook zover gekregen om NEC te gaan steunen :p). Ze verkopen er iedere dag ongeveer 20, vandaag om 13 uur al 14 bijvoorbeeld. Ze verwachten op 5000 uit te komen. Maar als het zo door blijft gaan is zelfs 6000 niet onrealistisch zei de mevrouw achter de toonbankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:27 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Geweldig! 5000 zou wat zijn; het is prachtig om te zien dat er zoveel mensen nog zo trouw zijn! We zitten nu al boven het aantal seizoenskaarten dat ADO vorig seizoen verkocht heeft en er kan nog heel wat bijkomen!
beetje een cultheld hier in Maastrichtquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef larry91 het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de goffert geweest (mijn ma ook zover gekregen om NEC te gaan steunen :p). Ze verkopen er iedere dag ongeveer 20, vandaag om 13 uur al 14 bijvoorbeeld. Ze verwachten op 5000 uit te komen. Maar als het zo door blijft gaan is zelfs 6000 niet onrealistisch zei de mevrouw achter de toonbank.
En Tom Daemen is vastgelegd. Speler met veel ervaring in de JL.
Welkom terug!quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik kreeg vandaag de bevestiging dat ik, na één jaar afwezigheid, weer aanwezig kan zijn.
Zit gewoon weer in vak M.
http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20140626_01157142quote:Een trainer die niet in hem geloofde, schermutselingen met de eigen aanhang en een degradatie naar tweede klasse: dat is in een notendop het bewogen seizoen van Seydina ‘Bahnou’ Diarra bij NEC Nijmegen. Het jeugdproduct van Anderlecht is komend seizoen uit op eerherstel.
Seydina Diarra heeft er een rotseizoen opzitten bij NEC Nijmegen. De 20-jarige middenvelder speelde amper vier competitieduels in de Eredivisie en degradeerde naar tweede klasse.
Zijn seizoenbegin was nochtans veelbelovend, met een invalbeurt tegen Groningen en twee basisplaatsen tegen PSV en PEC Zwolle in zijn eerste drie wedstrijden.
‘Ik zal die wedstrijd tegen PSV niet snel vergeten’, aldus Diarra. ‘Bakkali was toen buitenaards en scoorde een hattrick. Ik moest Wijnaldum, zonder meer de beste voetballer in Nederland, in de gaten houden. Twee keer gaf ik hem een metertje ruimte en hij scoorde twee keer. Toch liet de trainer mij de wedstrijd erna gewoon staan.’
Half augustus werd Alex Pastoor op straat gezet en dat betekende meteen het einde voor Diarra. Op speeldag 18 werd het jeugdproduct van Anderlecht nog een laatste invalbeurt van zeven minuten gegund.
‘Pastoor, die intussen assistent is van Van Basten bij AZ, kreeg onvoldoende tijd om de jonge groep op de rails te zetten. Onder de nieuwe coach Anton Janssen zat ik vooral in de tribune. Hij rekende enkel op de oudjes. Hij had niet genoeg charisma om te zeggen: ik laat de beste spelen. Tot op het laatst heb ik voor een basisplaats gestreden. Maar wat kan je beginnen tegen een trainer die niet eerlijk is tegenover zijn spelers?’
Diarra had bovendien pech dat de technisch directeur die hem naar NEC haalde in de loop van het seizoen opstapte. ‘Hij kreeg een burn-out en de samenwerking werd stopgezet. Werkelijk alles zat tegen. Ik speelde op een moment met het idee om terug te keren naar België.’
In mei kreeg Diarra een nieuwe klap met de degradatie. ‘We verloren de heenwedstrijd tegen Sparta Rotterdam met 1-0. Geen man overboord omdat we het in eigen huis mochten afmaken. Maar we gingen kansloos met 1-3 onderuit. De motivatie in die wedstrijd was ver te zoeken. Waarom? Een club die degradeert laat zijn spelers nu eenmaal makkelijker gaan hé. De supporters konden er niet om lachen. Na de nederlaag tegen Sparta sloegen een paar heethoofden enkele stadionruiten aan diggelen en ze probeerden de kleedkamer binnen te dringen. Twee uur lang zaten we vast in het stadion. Mij hebben ze gelukkig nooit persoonlijk op de korrel genomen. Op de sociale media kreeg ik vrij veel steun van de fans.’
Schouderklopjes
Onder de nieuwe trainer Ruud Brood hoopt Diarra met een propere lei aan zijn tweede seizoen in De Goffert te beginnen. ‘We zullen moeten leren omgaan met onze favorietenrol in de Eerste Divisie. Voor mij persoonlijk heeft de degradatie zo zijn voordelen. Een pak spelers zal nog vertrekken en daardoor komen er plaatsen vrij. Ik kreeg uiteraard geen speelgaranties, maar de club rekent op mij. Met minder dan een vaste plaats in het elftal zal ik niet tevreden zijn. Ik wil belangrijk zijn voor de ploeg en ik heb het gevoel dat mijn ploegmaats ook op mij rekenen. Op training kreeg ik vaak schouderklopjes en zelfs de aanvoerder vond dat ik in de ploeg moest staan.’
Niet van, maar in Nederland. Is toch een belangrijk verschil. Maar het blijft opmerkelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:28 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eigenlijk opmerkelijker dat hij Wijnaldum zonder meer de beste voetballer van Nederland noemde
NEC is het Ajax van de Juup.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef larry91 het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de goffert geweest (mijn ma ook zover gekregen om NEC te gaan steunen :p). Ze verkopen er iedere dag ongeveer 20, vandaag om 13 uur al 14 bijvoorbeeld. Ze verwachten op 5000 uit te komen. Maar als het zo door blijft gaan is zelfs 6000 niet onrealistisch zei de mevrouw achter de toonbank.
Het wordt echter wel lastig om de Jupiler League 4 keer achterelkaar te winnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
NEC is het Ajax van de Juup.
Successupporters die alleen meedoen in de verwachting kampioen te worden.
Een overwinning, bovenaan staan en de tegenstander vernederen is de norm.
Een wedsrijd afsluiten met slechts 1-0 wordt beloond met een fluitconcert.
Supporters van Achilles en Top Oss zijn 'boeren'
Maar niet onmogelijk om het 38x te doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Het wordt echter wel lastig om de Jupiler League 4 keer achterelkaar te winnen.
quote:Vandaag zijn er drie spelers afwezig op de eerste training van het nieuwe seizoen: Victor Palsson, Alireza Jahanbakhsh en Michael Higdon zullen niet te zien zijn op De Eendracht om 13.00 uur.
Victor Palsson heeft na het seizoen langer doorgetraind bij het nationale elftal van IJsland en debuteerde in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Estland op woensdag 4 juni. Hij heeft daarom langer verlof gekregen van N.E.C. en zal 7 juli weer in Nijmegen zijn.
Alireza Jahanbakhsh reisde met de nationale ploeg van Iran af naar Brazilië voor het WK Voetbal. Inmiddels is Iran uitgeschakeld. Jahanbakhsh krijgt langer verlof en verblijft nog enkele weken in Iran. De verwachting is dat hij half juli weer aansluit bij de selectie.
Michael Higdon heeft bij N.E.C. aangegeven dat hij graag langer in Engeland wil blijven om op zoek te gaan naar een nieuwe club. Er zijn onderling goede afspraken gemaakt over zijn verlof. Higdon zal een maand langer in Engeland verblijven.
Vind het jammer dat hij weggaat. is afgelopen seizoen een topspits geweest. Helemaal als hij vaker met alireza had gespeeld. Al is het vrij logisch dat hij weg wil/moet. Een te dure speler voor de juup.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:03 schreef larry91 het volgende:
Toevoeging: Higdon krijgt over deze maand afwezigheid geen salaris.
Van Conboy begrijp ik 't wel, aangezien hij op zich een prima seizoen heeft gespeeld en er interesse is vanuit Groningen.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:43 schreef Mark het volgende:
Beetje ontluisterend om te lezen dat de drie Denen asap weg willen. Mis een beetje zelfkritiek over het afgelopen seizoen.
Nee, ik woon in Groningen, dus heb geen abonnement op de Gelderlander.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef Mark het volgende:
Je hebt ook dat stuk in De Gelderlander gelezen vandaag?
Heeft niet veel gespeeld in het eerste elftal van Antalyaspor (10 minuten in de competitie en een hele wedstrijd in de beker). Moet ongeveer 150.000 kosten volgens Transfermarkt.de. http://www.transfermarkt.de/ilkay-durmus/profil/spieler/119549quote:De Duits-Turkse Ilkay Durmus komt een oefenstage lopen bij N.E.C. Deze 20-jarige jeugdinternational speelt momenteel bij Antalyaspor.
Durmus is een verdediger en wordt gezien als een groot talent. Hij kwam 29 keer in actie voor Turkije onder 19 en onder 20 jaar en speelde ook al op het WK onder 20 voor het Turkije. Durmus komt woensdag 2 juli aan en zal tot en met 13 juli meetrainen met het eerste elftal.
Dat ontbrak het dit afgelopen seizoen bij bijna spelers aan.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:43 schreef Mark het volgende:
Beetje ontluisterend om te lezen dat de drie Denen asap weg willen. Mis een beetje zelfkritiek over het afgelopen seizoen.
http://www.vi.nl/nieuws/n(...)massale-uittocht.htmquote:Een zestal buitenlandse spelers van NEC lijkt de club spoedig te gaan verlaten. Michael Higdon, Victor Pálsson, Kalle Johnsson, Lasse Nielsen, Søren Rieks en Kevin Conboy hebben stuk voor stuk aangegeven dat ze geen trek hebben in een langer verblijf.
Waarschijnlijk niet. Van Ingen heeft aangegeven dat hij alleen weggaat, wanneer er een prijs wordt betaald die N.E.C. niet kan weigeren. Zijn marktwaarde is 1 miljoen, maar zal waarschijnlijk in de toekomst nog stijgen. Daarom zal het bedrag dat Van Ingen hebben wil hoger zijn. En dat gaat niet zo 123 betaald worden voor hem, aangezien hij nogal wisselvallig is. Tel daar nog bij op dat hij als speler van buiten de EU duur is. Ten slotte heeft hij geen clausule in z'n contract waarmee hij weg kan gaan.quote:
Hij heeft echter nog een contract tot het einde van het seizoen 2015-2016 zonder degradatieclausule o.i.d. De wil van Van Ingen en N.E.C. speelt dus wel degelijk een belangrijke rol.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
Ja leuk dat van Ingen dat wilt. Maar een jaar in de jupiler league spelen zal hij zelf niet willen en het zal zijn marktwaarde niet doen stijgen ofzo.
Het is uiteindelijk 9-0 geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:54 schreef Mark het volgende:
Ben net bij Union geweest (zoonlief moest vooraf spelen), het verwachte kat-en-muis. Ben bij 0-4 weggegaan.
Bijl stond op goal, Rens en Haitz centraal achter, Disveld op rechts. Verder iig Breinburg, de Looyer, Foor, Celik en Diarra, rest kon ik zo snel even niet volgen.
Heeft Jahanbaksh een hoog niet-EU salaris?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:18 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Van Ingen heeft aangegeven dat hij alleen weggaat, wanneer er een prijs wordt betaald die N.E.C. niet kan weigeren. Zijn marktwaarde is 1 miljoen, maar zal waarschijnlijk in de toekomst nog stijgen. Daarom zal het bedrag dat Van Ingen hebben wil hoger zijn. En dat gaat niet zo 123 betaald worden voor hem, aangezien hij nogal wisselvallig is. Tel daar nog bij op dat hij als speler van buiten de EU duur is. Ten slotte heeft hij geen clausule in z'n contract waarmee hij weg kan gaan.
Hij heeft op dit moment bij NEC een lager salaris, omdat hij naast voetballen bij N.E.C. ook studeert, al weet ik niet waar in Nijmegen. Hij is gehaald als student, geloof ik. Zou hij dus naar een andere club gaan, dan moeten de onderwijsvoorzieningen daar ook overeenkomen met degene die hij in Nijmegen geniet. Die regeling is echter ook niet eeuwig werkend, want anders werd dat wel met elke niet-EU speler gedaan. Verder is hij nog net in de leeftijd dat hij maar 50% van dat niet-EU salaris moet krijgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heeft Jahanbaksh een hoog niet-EU salaris?
Ik meen dat ook spelers als Ntibazonkiza door NEC niet te houden waren, je bent een vermogen kwijt aan zo'n jongen.
En toch was het zonde dat hij ging. Een van de enige vleugelspelers die we hebben gehad, met dreiging. Zelfde verhaal met George.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:56 schreef Mark het volgende:
Die had zich redelijk onmogelijk gemaakt met zijn werkweigering
Volslagen overschatte speler... amper rendement en weinig bruikbare voorzetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:30 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
En toch was het zonde dat hij ging. Een van de enige vleugelspelers die we hebben gehad, met dreiging. Zelfde verhaal met George.
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:48 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Hij heeft op dit moment bij NEC een lager salaris, omdat hij naast voetballen bij N.E.C. ook studeert, al weet ik niet waar in Nijmegen. Hij is gehaald als student, geloof ik. Zou hij dus naar een andere club gaan, dan moeten de onderwijsvoorzieningen daar ook overeenkomen met degene die hij in Nijmegen geniet. Die regeling is echter ook niet eeuwig werkend, want anders werd dat wel met elke niet-EU speler gedaan. Verder is hij nog net in de leeftijd dat hij maar 50% van dat niet-EU salaris moet krijgen.
Tevens is het zo dat NEC hem alleen gaat behouden, als er het geld voor is. Anders lieten ze hem wel gaan. Financieel is het dus duidelijk geen probleem, want anders had Van Ingen niet zo nadrukkelijk gezegd dat Jahanbakhsh zou blijven.
De reden voor het vertrek van Ntbizonkiza lag toch in wat incidenten met NEC (zelfs iets met een rechtszaak) en het feit dat Cracovia er gewoon een mooi bedrag voor heeft neergelegd (op SV NEC forum staat 525.000 euro)?
525.000 zloty mag ik hopen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:48 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Hij heeft op dit moment bij NEC een lager salaris, omdat hij naast voetballen bij N.E.C. ook studeert, al weet ik niet waar in Nijmegen. Hij is gehaald als student, geloof ik. Zou hij dus naar een andere club gaan, dan moeten de onderwijsvoorzieningen daar ook overeenkomen met degene die hij in Nijmegen geniet. Die regeling is echter ook niet eeuwig werkend, want anders werd dat wel met elke niet-EU speler gedaan. Verder is hij nog net in de leeftijd dat hij maar 50% van dat niet-EU salaris moet krijgen.
Tevens is het zo dat NEC hem alleen gaat behouden, als er het geld voor is. Anders lieten ze hem wel gaan. Financieel is het dus duidelijk geen probleem, want anders had Van Ingen niet zo nadrukkelijk gezegd dat Jahanbakhsh zou blijven.
De reden voor het vertrek van Ntbizonkiza lag toch in wat incidenten met NEC (zelfs iets met een rechtszaak) en het feit dat Cracovia er gewoon een mooi bedrag voor heeft neergelegd (op SV NEC forum staat 525.000 euro)?
Verder zou ADO nu pas 4000 seizoenskaarten verkocht hebben. Minder dus dan dat N.E.C. heeft verkocht, ondanks degradatie!quote:Wij willen NEC hierin supporten en bij promotie zijn we ook het hierop volgende jaar hoofd- en shirtsponsor in de Eredivisie.
Thijs van Hofwegen is ook vastgelegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef Gijscoman het volgende:
Muhammed Mert zou vanuit Genk overkomen naar N.E.C. Het is een middenvelder, die ook op de vleugels kan.
Verder Frank Boeckx op de proef voor de positie van keeper. Kan mooi concurreren met Smits, als hij komt.
Onzin, Conboy, Rieks, Nielsen, Palsson en Higdon gaan nog vertrekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:05 schreef Caland het volgende:
Komt er toch weer een aardig vreemdenlingenlegioen te staan. Apart.
Matige poging tot goedkoop scoren. Jammer Caland. Zie ook de inhoudelijk sterke post van Gijscoman.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:05 schreef Caland het volgende:
Komt er toch weer een aardig vreemdenlingenlegioen te staan. Apart.
Bron: viquote:Van Moorsel op huurbasis van FC Groningen naar NEC
Paco van Moorsel (24) komt het komende seizoen op huurbasis uit voor NEC. De Nijmegenaren nemen hem voor een seizoen over.
Dit bevestigt algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen, de club waar de middenvelder onder contract staat.
Afgelopen donderdag leek Van Moorsel nog dicht bij een overgang naar Sparta Rotterdam. Die club meldde zich als eerste in stadion Euroborg om de Brabander over te nemen. Met NEC kwamen de noorderlingen evenwel sneller tot overeenstemming.
Van Moorsel begon zijn carrière bij FC Den Bosch. Hij speelde in De Vliert zes seizoenen in het eerste elftal. Zijn daaropvolgende overstap naar FC Groningen bleek (nog) geen succes. Afgelopen jaar speelde hij op huurbasis voor Cambuur, terwijl hij ook nu niet goed genoeg wordt bevonden om de strijd voor een basisplaats aan te gaan in de selectie van trainer Erwin van de Looi.
[advocaat vd duivel mode]quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:46 schreef larry91 het volgende:
Selectie lijkt me zo wel bijna rond, of mis ik een positie? Nu nog die 3 Denen, Higdon en Palsson lozen en we kunnen er tegenaan.
Veeeeeel te duur. Je kunt best 1 of 2 (bv Ali en Rens) spelers met een eredivisie salaris hebben maar zoveel.. dat lijkt me niet gezond voor onze financiële huishouding.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[advocaat vd duivel mode]
Waarom wil je deze spelers dumpen?
[/advocaat vd duivel mode]
Prima argument in mijn ogen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Veeeeeel te duur. Je kunt best 1 of 2 (bv Ali en Rens) spelers met een eredivisie salaris hebben maar zoveel.. dat lijkt me niet gezond voor onze financiële huishouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |