quote:Op maandag 12 mei 2014 23:57 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik moest denken aan jou.
[ afbeelding ]
Draag geen riem tijdens het liften.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je je riem wel afgedaan na het laatste setje?
wel als je er hier over loopt te miepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef Awesome_ het volgende:
Keelonsteking. Stem kwijt alles. Maar daar hebben jullie gelukkig geen last van, fokvrienden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Bijna nekken van de naturel whey
Struggles
No homoquote:
Is dat die hierboven in het plaatje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:17 schreef no1uknow het volgende:
Woensdag gainen met het monster van Leidschendam
quote:
ff no1 z'n deltoids zo zuur maken dat i moet overgevenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:17 schreef no1uknow het volgende:
Woensdag gainen met het monster van Leidschendam
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Stoer hoor...
Hoe gaat het met je vriendin?
In Afrika heeft iedereen bijna een telefoon. Weinig smartphones though. Je kan In veel landen zelfs beltwgoed naar elkaar versturen via smsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar Afrika migreren, daar hebben ze geen telefoons
hahaquote:
Was 8 jaar geleden al. In the middle of nowhere zie je mensen uit een bus stappen. In geen velden of wegen een huis te bekennen vervolgens pakken ze de telefoon uit de zak om te melden dat ze er bijna zijn en dat er een paar lui ff moeten komen helpen de boodschappen naar huis te sjouwen.quote:
Wat heb je daar gedaan? Foto's gemaakt met negerkindjes voor op je tinder profiel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Was 8 jaar geleden al. In the middle of nowhere zie je mensen uit een bus stappen. In geen velden of wegen een huis te bekennen vervolgens pakken ze de telefoon uit de zak om te melden dat ze er bijna zijn en dat er een paar lui ff moeten komen helpen de boodschappen naar huis te sjouwen.
Paar maandjes rondgetrokken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat heb je daar gedaan? Foto's gemaakt met negerkindjes voor op je tinder profiel?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat heb je daar gedaan? Foto's gemaakt met negerkindjes voor op je tinder profiel?
Dit verbaasde mij ook heel erg toen ik daar wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
In Afrika heeft iedereen bijna een telefoon. Weinig smartphones though. Je kan In veel landen zelfs beltwgoed naar elkaar versturen via sms
ja precies.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
Waarom een vast net aanleggen als je ook meteen mobiel kunt gaan?
Verder is Afrika geen land maar een continent.
slippers gemaakt van autobandenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vond het apart dat ze geen schoenen aan hun voeten hadden maar wel in elke zak een mobiele telefoon.
NP. Het lukt me niet altijd om mijn betweter-gen te onderdrukken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies.
ja srry, toen ik het schreef realiseerde ik het me ook, maar toen was het koffie tijd hier![]()
![]()
srs
Ze vroegen ons om onze douchegel en haarverzorging achter te laten. Was toch een beetje awkwardquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
slippers gemaakt van autobanden.
Wij zijn een keer beroofd van onze reservewielen en flessen water. De rest interesseerde ze niet
How about 4,5k cut?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nu gaat het over kindjes in Afrika!
En dan komen hier lui met 5k bulk
Jaja
Fucking Afrika man..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Wij zijn een keer beroofd van onze reservewielen en flessen water. De rest interesseerde ze niet
Afrika is geen landquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fucking Afrika man..
Als er een land is waar ik nooit naartoe ga dan is het Afrika. Stammen met kapmessen, verkrachtingen, aids, no thanks Jeff.
happenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:06 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Afrika is geen landHet is een continent dat uit 50+ landen bestaat.
Je moet inderdaad wel een beetje oppassen waar je heen gaat. De veiligheidssituatie kan er wel heel snel omslaan. De natuur is er wel schitterend.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fucking Afrika man..
Als er een land is waar ik nooit naartoe ga dan is het Afrika. Stammen met kapmessen, verkrachtingen, aids, no thanks Jeff.
Incoming zolderkamer PVV retoriek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fucking Afrika man..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessie HilgenbergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:17 schreef G.R.S. het volgende:
Ik kwam gisteren pas achter dat Jamie Eason niet Jessie Hilgenberg is.
Mind = blown.
Jamie EasonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessie HilgenbergZou ze allebei geven. Maar idd lijken heel erg op elkaar. Jamie heeft wel beter gezicht en minder enge chest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede tip! Even onthouden voor volgend jaar.quote:
Whehe ja hoopte dat Eleiko nog een keer zou reagerenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:06 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Afrika is geen landHet is een continent dat uit 50+ landen bestaat.
Dat schrijf je nu, maar eigenlijk ben je te dom om het verschil te kennen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe ja hoopte dat Eleiko nog een keer zou reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |