Dit ziet er dus werkelijk niet uit; zou er nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh come on.Zieke stance serveer je af als waste en dan post je een filmpje met een paarse Mercedes en wat standaard sjeikmobielen. Do you even car?
Hier broeder, dit is KUNST. KUNST zeg ik je.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAS IT MANEEEEEE
hahaquote:Op maandag 12 mei 2014 12:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ziet er dus werkelijk niet uit; zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
quote:
lolquote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]Waar haal je dat nou weer zo snel vandaan?
(Oude Pekela was/is toch wel de bakermat van Lada's in NL).
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ziet er dus werkelijk niet uit; zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Lol u mad cuz I'm stylin on ya old fart?!quote:
hey doe rustig anders ga ik je zusje pakken he!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Lol u mad cuz I'm stylin on ya old fart?!
Vriend, jij had toch laatst een FOK!ster geregeld?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
hey fanta hoe is het in zweden? Kun je een vriendin voor me meenemen?
Plenty of Awesome_ to go around, vriend. Zou niet eerlijk zijn voor de rest.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, jij had toch laatst een FOK!ster geregeld?
Die laat haar body wel builden ja, maar niet door gewichten te verplaatsenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Die laat haar body wel builden ja, maar niet door gewichten te verplaatsen
lolquote:Op maandag 12 mei 2014 14:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Die laat haar body wel builden ja, maar niet door gewichten te verplaatsen
Zieke quote lol.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:01 schreef fathank het volgende:
waarom dat? Heb je beter alternatief gevonden of ga je verhuizen?
[..]
Heb je Penoza al gezien? Zeker de moeite waard, en Nederlands.
Ze sporten meer dan de gemiddelde Amerikaan, eten wss gezonder ook, dusja.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dacht ergens te hebben gelezen dat NFL players ouder worden dan de gemiddelde Amerikaan. Dit is omdat ze regelmatig medisch onderzoek moeten ondergaan. Vind echter net wel dat 9 van de 10 former NFL-players kampt met fysieke klachten
Nice. Zie 't tegen die tijd wel langskomenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zieke quote lol.
Nou, omdat een gozer uit ons 'gymkliekje' zijn eigen - en de eerste - powerlifting gym in Adam gaat openen rond september. Alle ekte ekte lifters uit het USC gaan daar naartoe, want het wordt echt awesome. Wel ietsjes duurder, maar nog steeds relatief goedkoop. Zodra die opent hier ook even promo maken want we moeten zoveel mogelijk ekte ekte lifters hebben.
Ik ken het wel, maar nog niet gezien. Ik zal eens kijken.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb ook stiekem het idee dat jij eruit ziet als Martin Paap
Heuj, ik wist niet dat quote alert cross topic werkt. Inderdaad jammer voor je; als je er als David Beckham uitziet, is het best lullig voor je dat je er niet uitziet als hunk Martin Paap.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice. Zie 't tegen die tijd wel langskomen
[..].
Nee helaas. Volgens het vrouwelijke hotelpersoneel waar ik vaak kom voor 't werk lijk ik meer op David Beckham
Niet zo wijs he vriendje ditdatzuszo. Maakt me geen fuck uit al ben je paars.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heuj, ik wist niet dat quote alert cross topic werkt. Inderdaad jammer voor je; als je er als David Beckham uitziet, is het best lullig voor je dat je er niet uitziet als hunk Martin Paap.
Kom op dan, vuile KHANKERlijerquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo wijs he vriendje ditdatzuszo. Maakt me geen fuck uit al ben je paars.
quote:
nee dat was pas na de fasted cardio vanmorgen. Damn wat een lucht.quote:
Hey JMF, hoe gaat het?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nope. Al zijn tijd gaat op aan het boodschappen doen, koken, schoonmaken etc..
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom heb je hem tot een bitch gemaakt.
Dubbel lolquote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey JMF, hoe gaat het?
Nvm, weet het al
[..]
[..]
[..]
lol @ seto in die loempia kraam.quote:
wat een arrogante sukkelquote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef VMSDKR het volgende:
Seto voelt zich nu te goed voor ons.
Vroeg hem waarom hij hier niet meer postte.
No reply.
Hoe gaat het met je examens?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef VMSDKR het volgende:
No reply.
dat is mbo skkl je weet niks!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je examens?
Het vmbo kader had vandaag logistiek en transport toch?
Kleine letters gebruikt? Die ziet ie niet zo goed hequote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef VMSDKR het volgende:
No reply.
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kleine letters gebruikt? Die ziet ie niet zo goed he
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
alleen voor mister chow zou ik die al kijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hangover part 2 voor 23404352348535e keer kijken. Ja tog?
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
alleen voor mister chow zou ik die al kijken
die ken ik nietquote:Op maandag 12 mei 2014 21:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hey jahroon leuk dat je er bent. Je bent ook tegen oostenrijkse baardwifj tog? Boks!
Heb al antwoord.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
wanneer komt dat albumn van die gay van je plaatje?quote:
Is dat niet die broer van Ali B?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
wanneer komt dat albumn van die gay van je plaatje?
Yes (si(R)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
Hij vindt het niks meer aan zei die.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef VMSDKR het volgende:
No reply.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef Teddyburrr het volgende:
G.R.S. no1uknow zit nu naast mij op de bank
gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
wanneer komt dat albumn van die gay van je plaatje?
quote:
Neen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef Deuce92 het volgende:
Yes-R was echt helemaal de shit toen ik in de brugklas zat.
Zit wat in. Ik ook niet maar heb weinig beters te doen op sommige momenten van de dag.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vindt het niks meer aan zei die.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef Deuce92 het volgende:
Yes-R was echt helemaal de shit toen ik in de brugklas zat.
Toen zat ik in de tweede... Godver nu voel ik me oud...quote:
Leipe mocro flavour! Die brugklas leef was hard.quote:
waar is etha vriendquote:
en hoe moet ik me nu voelen? Of arme Corquote:Op maandag 12 mei 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toen zat ik in de tweede... Godver nu voel ik me oud...
toen ik jouw leeftijd had riepenzje hoeft nog maar 30 jaar te werken. Nunzeggen ze over 30 jaar mag je bijna stoppenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben al bijna 30 man. De tijd vliegt.
Ik ben 21. Het doel is financiele vrijheid voor mijn 30ste.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
toen ik jouw leeftijd had riepenzje hoeft nog maar 30 jaar te werken. Nunzeggen ze over 30 jaar mag je bijna stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |