quote:
Op vrijdag 9 mei 2014 14:36 schreef Petrichor het volgende:Behalve tijdens het uitgaan of op datingsites/Tinder.
Ik kom dag in, dag uit bijna alleen maar dezelfde mensen tegen, waarvan het grootste gedeelte man is. Als ik dan eens een leuk meisje tegenkom is ze bezet.
Ik ben absoluut geen versierder, maar eerder een verlegen type. Meiden versieren tijdens het uitgaan is me dan ook nog nooit gelukt.
Ik zit ook wel op Tinder, maar zonder succes. Datingsites hetzelfde. Zulke dingen leveren gewoon nooit iets op.
Ik ben 24, heb nog nooit een vriendin gehad en het begint me enorm te frustreren. Waar moet ik het nu nog zoeken?
In jezelf..
Probeer je verlegenheid minder te maken. Helemaal er vanaf komen zal niet, maar het kan stukken minder.
Verlegenheid heeft altijd met onzekerheid en te veel zelf gerichtheid te maken:
-de verlegen persoon denkt bij voorbaat al dat hij niets kan of tof is omdat hij verlegen is.
-tijdens sociaal contact denkt de verlegen persoon constant hoe hij/zij overkomt, in plaats van op het gesprek te letten, met als gevolg foute opmerkingen in het gesprek waardoor de persoon nog verlegener wordt etc.
Een negatieve spiraal dus. Om er uit te komen, werk eerst aan jezelf. Pep jezelf moed in. Doe wat aan je lichaam als het er niet uitziet of je uiterlijk. Doe iets aparts wat moed vereist. En wees trots als het lukt

Het kost wel tijd, wellicht ben je 25 als je gaat geloven dat je toch echt wel een toffe peer bent.
Als je eenmaal gelooft dat je een toffe peer bent, ga dan maar met vrouwen praten. Begin maar eerst tegen aardige meiden die je niet aantrekkelijk vind. Je moet leren te praten met vrouwen die niet je moeder of je zus zijn. Het moet relax worden, zonder dat je meteen een move wil maken en de belangen dus groter zijn

Als die vrouwen je leuk gaan vinden, dan kan je een stap maken door vrouwen te spreken die jij leuk vind.
Dan je laatste vraag natuurlijk: waar vind je ze? Wellicht hier op FOK!, maar dichter in jouw buurt bij iets wat aansluit bij een hobby of interesse. Bijvoorbeeld een politieke partij, een sportclub of buurtvereniging

Zoek gewoon iets wat bij je interesse past of begin iets nieuws (nooit te oud om iets nieuws te leren

)
Suc6
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.