Verlegen mensen kunnen toch ook sociaal doen? Bij het uitgaan moet je actief op iemand afstappen, als je wat verlegener bent is dat wat lastiger, het moet je maar net liggen. Op de breiclub is dat heel anders omdat je toch al wel met elkaar in contact komt. De drempel om iemand aan te spreken is daar veel lager.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Iemand vinden om te daten/voor een relatie draait toch om contact maken, sociaal doen
Als je dat niet lukt op de bekende plekken waarom zou het dan wel lukken op de breiclub?
Dan nog zul je moeite moeten doen om dat contact uit de context van de breiclub te trekkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Verlegen mensen kunnen toch ook sociaal doen? Bij het uitgaan moet je actief op iemand afstappen, als je wat verlegener bent is dat wat lastiger, het moet je maar net liggen. Op de breiclub is dat heel anders omdat je toch al wel met elkaar in contact komt. De drempel om iemand aan te spreken is daar veel lager.
Als zo'n meisje je vraagt of je de bon mee wilt, zeg dan dat je hem alleen wil als ze haar nr. er op zet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:49 schreef Gewas het volgende:
Bij de supermarkt.
Ik heb 3 favoriete kassameisjes (waar ik altijd bij in de rij ga staan). Godverdomme wat een lieve meisjes.
Baal er wel van dat deze supermarkt morgen begint met de verbouwing en dan een Jumbo wordt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef Glennz het volgende:
[..]
Als zo'n meisje je vraagt of je de bon mee wilt, zeg dan dat je hem alleen wil als ze haar nr. er op zet.
Dit dus of inderdaad durven meiden aanspreken, waar dan ook. Als je niet enorm opvalt, komen ze niet snel op jou af.quote:
Die zie ik ook lopen. Maar dan? Zomaar aanspreken? Die drempel is hoger dan bij het stappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:00 schreef missy25 het volgende:
Nou deze vraag snap ik echt niet! Ik zie over leuke meiden om me heen! Ga gewoon eens naar de stad en daar lopen er genoeg.
Link werkt nietquote:
Goh, dat was precies mijn puntquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:59 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Die zie ik ook lopen. Maar dan? Zomaar aanspreken? Die drempel is hoger dan bij het stappen.
Dat is natuurlijk wel een goed idee, ik ben ook op zoek naar een sport maar weet alleen nog niet welke goed bij mij past. (Ik wil wel iets doen wat ik leuk vind en enigszins goed in ben.)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:52 schreef SoyFeliz het volgende:
Schrijf je in bij een sportclub. Kies dan vooral iets als volleybal of hockey. Genoeg meiden daar^^
Er lopen wel meiden rond hier, maar de leuke zijn natuurlijk altijd bezet...quote:Verder kun je misschien wat beter om je heen kijken bij je werk of studie. Of je moet een of andere technische studie doen... Dan loopt er idd niet veel rond en wat er loopt is vaak niet bepaald goed
Ga naar de sportschool, voor veel mannen ligt de onzekerheid vaak deels ook in het uiterlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:43 schreef Petrichor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een goed idee, ik ben ook op zoek naar een sport maar weet alleen nog niet welke goed bij mij past. (Ik wil wel iets doen wat ik leuk vind en enigszins goed in ben.)
[..]
Er lopen wel meiden rond hier, maar de leuke zijn natuurlijk altijd bezet...
Klokov doneertquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga naar de sportschool, voor veel mannen ligt de onzekerheid vaak deels ook in het uiterlijk.
Een sportschool hoeft echt niet duur te zijn. Je kan ook een kettlebell kopen, dan ben je voor 50 euro of minder klaar en kan je thuis trainen. Bijbehorend topic op FOK! is hier te vinden: SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |