quote:
Ja, dat staat haar niet zo. Michelle Williams staat het wel. Even zoeken.quote:
Meer om aan te geven dat ze er niet altijd uitziet zoals met dat konijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik roddel niet over 'sterren'.quote:
Manuel.quote:
mee eensquote:Op zondag 11 mei 2014 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou van vrouwen met wat langer haar, omdat ik daar dan goed aan kan vashouden
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou van vrouwen met wat langer haar, omdat ik daar dan goed aan kan vashouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Eensquote:Op zondag 11 mei 2014 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
Kop naar achtertrekken, vuist in het haar. Janken krengquote:
Ik stop al.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Adolecens het volgende:
Onze vrouwen smaak komt niet altijd overeen. Verdomd lastig en vervelend is dat
Maar je vindt haar dus ook zonder konijn niet leuk?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat staat haar niet zo. Michelle Williams staat het wel. Even zoeken.
Precies. Lekker hard en ruigquote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kop naar achtertrekken, vuist in het haar. Janken kreng
Hmm, nee, ze speelde in zo'n film die ik zag en daar vond ik haar ook niet boeiend.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar je vindt haar dus ook zonder konijn niet leuk?
En ik vind dat korte haar juist wel mooi
Vaak eigenlijk bij mooie vrouwen
quote:
Überhaupt dan de meeste hier toch?quote:
Weet niet van iedereen de leeftijd.quote:
Te lief hoofd.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, nee, ze speelde in zo'n film die ik zag en daar vond ik haar ook niet boeiend.
Wat vind je van Michelle dan?
kwam wat ernstiger over dan: ik zou haar niet doenquote:
28quote:
Zeg het es lieve jongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nah, dat was ook een beetje aangedikt omdat Kaneel. Vind haar neutraal.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Te lief hoofd.
Maar ik bedoelde niet of je haar doenbaar vindt, maar je reactie
[..]
kwam wat ernstiger over dan: ik zou haar niet doen
Ik blijf de oudste denk ik.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Fas, wil je me zometeen op deze manier naar bed dragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wat denk je, zou ze ja zeggen?quote:
Als je haar lief aankijkt vast welquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Fas, wil je me zometeen op deze manier naar bed dragen?Alleen als we de rest van de scene ook naspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, maar nu ik die Pi ziequote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen als we de rest van de scene ook naspelen.
Pestkop.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, dat was ook een beetje aangedikt omdat Kaneel. Vind haar neutraal.
Ik dek me vast in voor een afwijzing.quote:
Denken dat ik jou afwijsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dek me vast in voor een afwijzing.
Bi-wijfjestrauma, he.quote:
Toch overstag gegaan?quote:
Het vleesch was zwakquote:
Stiekem ben ik nu best jaloers op buuf. Seks en een joint op 1 dag, een prima dagbesteding!quote:
Die draai je toch zelf?quote:
jaquote:Op maandag 12 mei 2014 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat een toekomstblik naar jou en mini-moeraskat?
Alleen als ik shag en wiet in huis haal. Maar dan ga ik sowieso blijven blowen. Een klare werkt voor mij voldoende. Daarna geen wiet meer in huis dus drempel weer hoger mocht ik weer willen. Werkt echt.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die draai je toch zelf?
Voorgedraaide hier voel je geen fuck van
Snap ikquote:Op maandag 12 mei 2014 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als ik shag en wiet in huis haal. Maar dan ga ik sowieso blijven blowen. Een klare werkt voor mij voldoende. Daarna geen wiet meer in huis dus drempel weer hoger mocht ik weer willen. Werkt echt.
Heb de voor en nadelen even tegen elkaar afgewogen en het heeft echt even meer voordelen. Volgend weekend naar een stiltehuis en tot die tijd na vanavond sowieso niet blowen. Daar moet en ga ik dealen met mijn shit en leren hoe ik dat na dat weekend kan voortzetten. Waar ik op hoop is dat dat me goed doet en ik wiet niet meer nodig ga hebben. Maar nu heb ik een goede nachtrust echt heel hard nodig. Gewoon even weer 1 nacht van ongeveer 9 uur na een week van max. 3 uur per nachtquote:
Klinkt best verdedigbaar buuf. Ik hoop voor je dat dat stiltehuis een en ander verduidelijkt/opklaart. Smoke ze iigquote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de voor en nadelen even tegen elkaar afgewogen en het heeft echt even meer voordelen. Volgend weekend naar een stiltehuis en tot die tijd na vanavond sowieso niet blowen. Daar moet en ga ik dealen met mijn shit en leren hoe ik dat na dat weekend kan voortzetten. Waar ik op hoop is dat dat me goed doet en ik wiet niet meer nodig ga hebben. Maar nu heb ik een goede nachtrust echt heel hard nodig. Gewoon even weer 1 nacht van ongeveer 9 uur na een week van max. 3 uur per nacht
Hoop voor je dat je er een beetje uit komt en erachter komt waar het dan vandaan komt.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de voor en nadelen even tegen elkaar afgewogen en het heeft echt even meer voordelen. Volgend weekend naar een stiltehuis en tot die tijd na vanavond sowieso niet blowen. Daar moet en ga ik dealen met mijn shit en leren hoe ik dat na dat weekend kan voortzetten. Waar ik op hoop is dat dat me goed doet en ik wiet niet meer nodig ga hebben. Maar nu heb ik een goede nachtrust echt heel hard nodig. Gewoon even weer 1 nacht van ongeveer 9 uur na een week van max. 3 uur per nacht
ik wil ook een katquote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou best nog meer katten willen hebben.
Die van mij zijn echt de tofste dieren ooit.
Katten zijn altijd leuk. Ik zou ook niet meer zonder die rooie idioot van me kunnenquote:
Ik weet heel goed waar het vandaan komt. Depressie van 10 jaar was niet zomaar. Ben nu niet depressief maar ik merk wel dat ik nu gevoelig ben voor een terugval. Daarom ook dat stilteweekend. Bezinning. Meditatiequote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je er een beetje uit komt en erachter komt waar het dan vandaan komt.
Meditatie is wel tofquote:Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet heel goed waar het vandaan komt. Depressie van 10 jaar was niet zomaar. Ben nu niet depressief maar ik merk wel dat ik nu gevoelig ben voor een terugval. Daarom ook dat stilteweekend. Bezinning. Meditatie
Hoe ben je op het idee van een stiltehuis gekomen? Ik mediteer thuis, maar dat haalt niet alle chaotische gedachten weg merk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet heel goed waar het vandaan komt. Depressie van 10 jaar was niet zomaar. Ben nu niet depressief maar ik merk wel dat ik nu gevoelig ben voor een terugval. Daarom ook dat stilteweekend. Bezinning. Meditatie
Ja. Moet dat thuis ook echt wat vaker gaan doen. Heb wel begeleidende cd's. Begeleide meditatiequote:
Mijn therapeut had het er ooit over. Wilde het ook altijd nog gaan doen. En nu merk ik dat ik het nodig hebquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe ben je op het idee van een stiltehuis gekomen? Ik mediteer thuis, maar dat haalt niet alle chaotische gedachten weg merk ik.
I know.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijdens dat stilteweekend?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know.
Maar ook veel erover praten dan neem ik aan?
Ik ben iets van 6 maanden terug een week door de bergen van trekkershut naar trekkershut gegaan zonder andere mensen te zien. Dat is ook best een aanrader omdat je dan echt geconfronteerd word met jezelf en je gedachten. Helaas is het voor mij niet de oplossing gebleken voor mijn issues, maar het gaf wel een bepaald inzicht over sommige dingen.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn therapeut had het er ooit over. Wilde het ook altijd nog gaan doen. En nu merk ik dat ik het nodig heb
Ook nog seks gehad!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Stiekem ben ik nu best jaloers op buuf. Seks en een joint op 1 dag, een prima dagbesteding!
quote:
Met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |