quote:
Überhaupt dan de meeste hier toch?quote:
Weet niet van iedereen de leeftijd.quote:
Te lief hoofd.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, nee, ze speelde in zo'n film die ik zag en daar vond ik haar ook niet boeiend.
Wat vind je van Michelle dan?
kwam wat ernstiger over dan: ik zou haar niet doenquote:
28quote:
Zeg het es lieve jongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nah, dat was ook een beetje aangedikt omdat Kaneel. Vind haar neutraal.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Te lief hoofd.
Maar ik bedoelde niet of je haar doenbaar vindt, maar je reactie
[..]
kwam wat ernstiger over dan: ik zou haar niet doen
Ik blijf de oudste denk ik.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Fas, wil je me zometeen op deze manier naar bed dragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wat denk je, zou ze ja zeggen?quote:
Als je haar lief aankijkt vast welquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Fas, wil je me zometeen op deze manier naar bed dragen?Alleen als we de rest van de scene ook naspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, maar nu ik die Pi ziequote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen als we de rest van de scene ook naspelen.
Pestkop.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, dat was ook een beetje aangedikt omdat Kaneel. Vind haar neutraal.
Ik dek me vast in voor een afwijzing.quote:
Denken dat ik jou afwijsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dek me vast in voor een afwijzing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |