Van wie mag dat niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn mening. Het gaat er gewoon om dat een vrouw geen baard mag hebben en dat dat gestoord is.
o ja. We mogen alleen maar JUICHEN voor een drag met mental issues.quote:
Ja je hebt gelijk, helemaal. Kusje d'r op!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef superniger het volgende:
[..]
o ja. We mogen alleen maar JUICHEN voor een drag met mental issues.
Deze reeks bewijst maar weer eens wat voor hypocriet volkje we zijn.
Wij zijn allemaal tolerant omdat we Oostenrijk stemmen. Dutch supremacy.
Ja die is aanwezig, alleen nu niet geloof ik. In het begin van het seizoen en achteraf sowieso.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog iets van een slowchat? Ik zie het zo snel niet.
Van 'men'. En dat arrogante 'supprise-face'. Echt zo'n RTL Boelefard face die het maakte. En dan zelf niet kunnen lopen maar altijd gesupport moeten worden door twee mannen of vrouwen (je weet niet meer wat het is). Dat mensen hier in trappen zeg.quote:
Ik zie dat hij is omgedoopt tot 'tv kijk dinges' gedurende het Eurovisiequote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog iets van een slowchat? Ik zie het zo snel niet.
Haha, graag gedaan hoor. Mijn vent mompelde iets van 'dat we dan nu minstens de CD gratis moesten krijgen na het spenderen van 57 x 0, 60 cent'quote:Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ineens weer met je voeten op de grond he!
Ik heb de live topics teruggelezen, dank voor al die stemmen![]()
Oh zo jong?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond ze ook knap maar ik dacht dat ze 19 waren. Toen bleek dat ze 17 waren wist ik het even niet meer.. helemaal in de war.
Gek dat je zoveel gestemd hebt, supertof welquote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan hoor. Mijn vent mompelde iets van 'dat we dan nu minstens de CD gratis moesten krijgen na het spenderen van 57 x 0, 60 'centScrooge!!
13quote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo jong?
Hoe jong was Sandra Kim destijds ook alweer? Stiekem iets van 15 ofzo?
Het is wat.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Van 'men'. En dat arrogante 'supprise-face'. Echt zo'n RTL Boelefard face die het maakte. En dan zelf niet kunnen lopen maar altijd gesupport moeten worden door twee mannen of vrouwen (je weet niet meer wat het is). Dat mensen hier in trappen zeg.
Ilse DeLange had 1 ding anders moeten doen; een baard moeten laten staan, dit verzin je toch nieten mensen zuigen deze shit als zoette koek.
Haha okay, dan hou ik dit topic wel even als SC aanquote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie dat hij is omgedoopt tot 'tv kijk dinges' gedurende het Eurovisie
Maar we vragen gewoon of die TT weer terug naar SC mag
ESF / [ESF] Chit chat & TV-kijk topic #5
Zingt ze in het lied, maar in werkelijkheid was ze 13 (in 1972 geboren en in 1986 voor haar veertiende verjaardag België vertegenwoordigd).quote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo jong?
Hoe jong was Sandra Kim destijds ook alweer? Stiekem iets van 15 ofzo?
quote:
Het is zeker wat; dit deed me een beetje denken aan de host van die filmreeks van The Hunger games.quote:
Ja, geweldig, hè? Ik vind het ook echt zó tof voor ze. Ik kan me niet voorstellen dat ze dít zelf verwacht hadden.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef Strani het volgende:
Nog even en onze Common Linnets duiken de wereldwijde iTunes top 10 in. Hun puntenaantal stijgt nog steeds
http://kworb.net/itunes/
Ze zijn gewoon dom geweest, Ilse had een baard moeten laten staan; echt dom dat ze daar niet aan had gedacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, geweldig, hè? Ik vind het ook echt zó tof voor ze. Ik kan me niet voorstellen dat ze dít zelf verwacht hadden.
Houd in je achterhoofd dat het slechts jouw bescheiden mening is. Blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is zeker wat; dit deed me een beetje denken aan de host van die filmreeks van The Hunger games.
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat je er een beetje van kunt slapen, ondanks allesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is zeker wat; dit deed me een beetje denken aan de host van die filmreeks van The Hunger games.
[ afbeelding ]
Domme en arrogante mensen die denken dat mensen maar alles mogen en kunnen doen zonder dat andere mensen daar kritiek over mogen hebben. En wanneer men er kritiek op heeft gelijk worden afgeserveerd en uitgejuit.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Houd in je achterhoofd dat het slechts jouw bescheiden mening is. Blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHA
Sietse Bakker die terug is uit Kopenhagen:
Unpacking is so boring... So I think I just managed to capture the top-3 of last night's final in one picture. Sort of.
[ afbeelding ]
Moeilijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je er een beetje van kunt slapen, ondanks alles
quote:
twitter:justinkav twitterde op zondag 11-05-2014 om 23:22:49Just dropped off the @CommonLinnets album at our community radio station in St. Louis, USA. Hope it gets airplay here soon! reageer retweet
Ik weet dit dus ook nooitquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Copthorne het volgende:
Waar kun je het album (eenvoudig) kopen? Kan iemand mij dat DM'en?
Sorry, ik heb nog nooit legaal muziek gekocht, maar ik wil dat bij dit album wel doen.
Hij ziet er daar bestquote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHA
Unpacking is so boring... So I think I just managed to capture the top-3 of last night's final in one picture. Sort of.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHA
[ afbeelding ]
En stiekem heeft ie ook mijn droombaanquote:
Ik bestel via bol.com of k'ga wel ff langs de media markt (ze hebben trouwens op 17 mei in Ede een signeer sessie, dus voor de mensen die daar in de buurt wonen...grijp je kansquote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet dit dus ook nooit![]()
Ik gebruik geen iTunes en voel me dus altijd een oud onwetend wijf met dit soort dingen.
Dus, help mij ook ajb!
Missch kan Greys ff FB-en en vragen of we een dagje mogen meelopenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En stiekem heeft ie ook mijn droombaan
Het zou zo leuk zijn als hij hier weer eens vragen kwam beantwoordenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Missch kan Greys ff FB-en en vragen of we een dagje mogen meelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |