Zie hem al staanquote:
ditquote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat is hier nou zo vreselijk aan. Laat mensen lekker testosteron zetten als ze dat willen
Je wordt over het algemeen niet slimmer van anabolen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Zoveel argwaan en om je heen kijken en dan zeker vanaf je hotmail met je volledige naam erin dat schema sturne
Als overheid heb je een soort verplichting om mensen hiervan te behouden omdat er grote risico's aanzitten. Soms moet je mensen in bescherming nemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat is hier nou zo vreselijk aan. Laat mensen lekker testosteron zetten als ze dat willen
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lance Dopestrong.![]()
Michael Boogie Woogie.
Boooh, in 1 keer? Of smorgens 5 en savonds 5?:quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik doe die 10 push ups per dag dus voor niks
Opstaan uit bed, en er weer in, en weer opstaan, en er weer in.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Boooh, in 1 keer? Of smorgens 5 en savonds 5?:
Je wilt zeggen dat mijn brainmuscle daar niet van groeit?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wordt over het algemeen niet slimmer van anabolen.
Reguleren, goed voorlichten en als mensen het dan nog misbruiken is dat natuurlijke selectie.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als overheid heb je een soort verplichting om mensen hiervan te behouden omdat er grote risico's aanzitten. Soms moet je mensen in bescherming nemen.
Maarja het zijn volwassen mensen die het zelf willen.
Ja dat snap ik wel, maar dat Alberto hier bovenop duikt heeft niks te maken met dat het zo onrechtvaardig of schadelijk is voor de samenleving ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als overheid heb je een soort verplichting om mensen hiervan te behouden omdat er grote risico's aanzitten. Soms moet je mensen in bescherming nemen.
Maarja het zijn volwassen mensen die het zelf willen.
Niet haten op mijn fysiek hequote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Boooh, in 1 keer? Of smorgens 5 en savonds 5?:
Haten op Pantani.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
in het roze, hommo, jij adoreert hem, hommo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |