Paar nummers gehoord, hou persoonlijk wel van die electrosound, maar vind het in zijn geheel op een of andere manier héél erg Duits aandoenquote:
quote:
Hij woont al jaren in Berlijn dus dat kan kloppen, maar hij is echt briljant goed livequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Paar nummers gehoord, hou persoonlijk wel van die electrosound, maar vind het in zijn geheel op een of andere manier héél erg Duits aandoen
Weet je, met dat soort electro achtige acts vis je meteen met 15 anderen in één vijver. Meer een niche opzoeken is beter, al moeten we oppassen dat we niet al te veel in de singer songwriter met ingewikkelde nummers gaan zoekenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij woont al jaren in Berlijn dus dat kan kloppen, maar hij is echt briljant goed live
LOL je hebt nu al meer tweets dan ik in mijn 2 jaar twitter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef Greys het volgende:
Ik volg die Bo Saris ook sinds een paar dagen op Twitter, maar die gaat ook van Duitsland naar Italië naar Radio 2. Zit ook niet stil, zeg
2 mei Wenen
Vandaag Radio 2
[ afbeelding ]
16 mei Berlijn ZDF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UK: Wakestock en Bestival
[ afbeelding ]
27 mei Zurich
[ afbeelding ]
Hahaha ik vind het wel leuk! Lekker wat losse onzinnige flarden tegen dovemansoren de wereld in slingeren. Toch geen hond die het leestquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
LOL je hebt nu al meer tweets dan ik in mijn 2 jaar twitter.
Ik zie ze wel langs komen hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het wel leuk! Lekker wat losse onzinnige flarden tegen dovemansoren de wereld in slingeren. Toch geen hond die het leest
Ik zei net :Leuke foto!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het wel leuk! Lekker wat losse onzinnige flarden tegen dovemansoren de wereld in slingeren. Toch geen hond die het leest
Oh ik zie hetquote:
Ben wel benieuwd naar hoe goed deze combi het zou doen op het esf.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef Pluto1975 het volgende:
of Giovanca met Wouter Hamel (sorry, I loooove Giovanca, stem, uitstraling, heerlijk)
[youtube][
Ik vind dit erg goed, wij hebben de artiest en graag net zo'n mysterieus maar goed gezongen liedje..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Hier de live versie
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/314897
Ik mag hopen dat als de artiest dat zelf nog niet door heeft dat de TROS/AVRO dat wel fijntjes meldtquote:Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef grazz het volgende:
Wie het ook wordt...laat ze aub een goede regisseur meenemen.
Inderdaad. En ik ben nu al benieuwd of andere landen volgend jaar ook gaan proberen hun nummer op een andere manier in beeld te brengen. Anders dan de klassieke Eurovisie-manier, van wijd shot, close up, enz.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef grazz het volgende:
Wie het ook wordt...laat ze aub een goede regisseur meenemen.
Die man heeft wel een geniale naam voor het ESF.quote:Op woensdag 21 mei 2014 06:04 schreef TLC het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat ze bij de TROS wederom een herseninzinking krijgen en ze Frans Duijts gaan sturen![]()
Zou best kunnen. Loreen was destijds ook alleen maar in close-up te zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik ben nu al benieuwd of andere landen volgend jaar ook gaan proberen hun nummer op een andere manier in beeld te brengen. Anders dan de klassieke Eurovisie-manier, van wijd shot, close up, enz.
En dan nog het wereldrecord 3 minuten verbaasd in de camera kijken aanscherpenquote:
Ik neem aan dat Anneke van Giersbergen wordt bedoeld. Voormalig zangeres van The Gathering maar dat zal dan ook geen lichtje laten branden. Rockchick à la Anouk maar qua stem beter en qua persoonlijkheid ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:02 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel een barbaar zijn, maar WIE is Anneke en waar moet ik die van kunnen kennen zullen?
(Van die Dotan had ik vóór dit topic ook nog nooit gehoord trouwens, hoor)
Oh oke! Ik ga even Googlen/Youtuben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Anneke van Giersbergen wordt bedoeld. Voormalig zangeres van The Gathering maar dat zal dan ook geen lichtje laten branden. Rockchick à la Anouk maar qua stem beter.
ow! is DAT Dotan. Ja dat is wel een internationale sound... mooi mooi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:56 schreef Greys het volgende:
Dotan heeft zijn nieuwe clip vandaag uitgebracht.
Ik vind haar muziek echt vreselijk. Aardig mens, dat wel, maar ik kan er niks mee. Dan geil ik liever op Dotan, plus ik vind zijn muziek gewoon vele malen toffer en ik geloof dat het wel songfestival-waardig is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:55 schreef Maanvis het volgende:
fuck dotan, wij willen anneke. en als je wilt geilen dan kan dat op haar bassist en gitarist!
Anneke is alom gerespecteerd en echt 1 van de beste zangeressen van nederland. niet voor niets mag ze telkens opdraven bij welk tv programma dan ook terwijl haar singles helemaal niet de top 40 bereiken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik vind haar muziek echt vreselijk. Aardig mens, dat wel, maar ik kan er niks mee. Dan geil ik liever op Dotan, plus ik vind zijn muziek gewoon vele malen toffer en ik geloof dat het wel songfestival-waardig is.
Ja dat zal wel, maar ik vind nog steeds haar muziek niet leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anneke is alom gerespecteerd en echt 1 van de beste zangeressen van nederland. niet voor niets mag ze telkens opdraven bij welk tv programma dan ook terwijl haar singles helemaal niet de top 40 bereiken.
ja ik reageerde meer op het songfestival waardig ding.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:44 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar ik vind nog steeds haar muziek niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |