Dat wel ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, het is in elk geval een stuk moderner en meer internationaal dan de hier genoemde Maaike Ouboter, Trijntje enzo
Yup, mits met gelijksoortig nummer de beste mogelijkheid so farquote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Ik vond die Dotan wel goed trouwens.
Rilan & The Bombardiers dus. Niet echt jazzy, maar wel lekker swingend. En hij valt op.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef Greys het volgende:
Ik zou een lekker swingend jazzy nummer ook echt tof vinden, met blazers
Zolang het maar niet kitsch wordt en dan gevaar ligt al snel om de hoekquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef Greys het volgende:
Ik zou een lekker swingend jazzy nummer ook echt tof vinden, met blazers
Niet met Wouter en/of Giavanca vind ik!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet kitsch wordt en dan gevaar ligt al snel om de hoek
Alles dat na 1 september uitkomt mag meedoen met het ESF het jaar erop.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:11 schreef Greys het volgende:
Duw Waylon nou maar gewoon een ticket naar Oostenrijk in de handen.
Hij heeft zijn hele album al klaar, waar ook Giving Up Easy van komt. Het is uitgesteld tot september omdat de Common Linnets CD er tussen kwam, maar het is al klaar. Als hij die nummers nou gewoon even bewaart... september is laat genoeg toch, om de nummers te mogen gebruiken volgend jaar?
Volgens mij zei hij in april "Met pijn in het hart maar met heel goede reden stel ik de release van mijn eigen album uit tot in september".quote:Op maandag 12 mei 2014 14:26 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Alles dat na 1 september uitkomt mag meedoen met het ESF het jaar erop.
die is nogal poliep-gevoelig. grote kans dat ze tegen die tijd een kwetsuur heeft.quote:
ga jij het aan ze vragen, of doet iemand anders dat hier..quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef CommanderKeen het volgende:
Wat mij betreft polsen we Within Temptation nog een keer, en als die echt niet willen dan graag een echt en goed NSF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |