Of Syb van de Kastquote:
Wat is er mis met the postman?quote:
Ilse de Lange zelf beweert zelf wat andersquote:Op zondag 11 mei 2014 22:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zowel bij de jury als bij de televotes kreeg Oostenrijk meer punten.
Dat is niet zo, volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Ilse de Lange zelf beweert zelf wat anders
http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet_geland___.html
deze tekst op die pagina:
De zangeres wist ook te vertellen dat Calm After The Storm bij het stemmende publiek het winnende liedje was geworden
Volgens jou...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet zo, volgens mij.
Ook bij de televoters was Oostenrijk de winnaar.
Maar mop, alles staat online, zelfs de punten van elk apart jurylidquote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Volgens jou...
Ilse de Lange gaat dat niet zomaar beweren...
Ze zal die informatie wel naderhand gehad hebben gisterenavond.
vanmorgen...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mop, alles staat online, zelfs de punten van elk apart jurylid
En alle televotes uit alle landen. Alles werd vanmorgen bekend gemaakt officieel.
Dus we kunnen het zo opzoeken. (Ik moet alleen even zoeken waar ook alweer)
Dus jij denkt dat de resultaten die Ilse te horen heeft gekregen anders zijn dan degenen die officieel bekend zijn gemaakt online?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:09 schreef Xaxax het volgende:
[..]
vanmorgen...
Ik ga er vanuit dat Ilse de lange en heel het team de resultaten krijgt naderhand en dat dan rustig vanmiddag kan zeggen...
http://www.eurovision.tv/page/resultsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mop, alles staat online, zelfs de punten van elk apart jurylid
En alle televotes uit alle landen. Alles werd vanmorgen bekend gemaakt officieel.
Dus we kunnen het zo opzoeken. (Ik moet alleen even zoeken waar ook alweer)
Alleen als Rusland voor het eind van het jaar Oostenrijk binnenvalt.quote:
Eerst maar eens bewijzen dat hij meer dan 1 hit kan scoren. Hij is nu bekend in de UK, maar is dat over een jaar nog zo?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Greys het volgende:
Mr Probs, die gast van Waves (die heet toch zo?)
Ach, het is in elk geval een stuk moderner en meer internationaal dan de hier genoemde Maaike Ouboter, Trijntje enzoquote:Op zondag 11 mei 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eerst maar eens bewijzen dat hij meer dan 1 hit kan scoren. Hij is nu bekend in de UK, maar is dat over een jaar nog zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |