Paar nummers gehoord, hou persoonlijk wel van die electrosound, maar vind het in zijn geheel op een of andere manier héél erg Duits aandoenquote:
quote:
Hij woont al jaren in Berlijn dus dat kan kloppen, maar hij is echt briljant goed livequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Paar nummers gehoord, hou persoonlijk wel van die electrosound, maar vind het in zijn geheel op een of andere manier héél erg Duits aandoen
Weet je, met dat soort electro achtige acts vis je meteen met 15 anderen in één vijver. Meer een niche opzoeken is beter, al moeten we oppassen dat we niet al te veel in de singer songwriter met ingewikkelde nummers gaan zoekenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij woont al jaren in Berlijn dus dat kan kloppen, maar hij is echt briljant goed live
LOL je hebt nu al meer tweets dan ik in mijn 2 jaar twitter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef Greys het volgende:
Ik volg die Bo Saris ook sinds een paar dagen op Twitter, maar die gaat ook van Duitsland naar Italië naar Radio 2. Zit ook niet stil, zeg
2 mei Wenen
Vandaag Radio 2
[ afbeelding ]
16 mei Berlijn ZDF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UK: Wakestock en Bestival
[ afbeelding ]
27 mei Zurich
[ afbeelding ]
Hahaha ik vind het wel leuk! Lekker wat losse onzinnige flarden tegen dovemansoren de wereld in slingeren. Toch geen hond die het leestquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
LOL je hebt nu al meer tweets dan ik in mijn 2 jaar twitter.
Ik zie ze wel langs komen hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het wel leuk! Lekker wat losse onzinnige flarden tegen dovemansoren de wereld in slingeren. Toch geen hond die het leest
Ik zei net :Leuke foto!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het wel leuk! Lekker wat losse onzinnige flarden tegen dovemansoren de wereld in slingeren. Toch geen hond die het leest
Oh ik zie hetquote:
Ben wel benieuwd naar hoe goed deze combi het zou doen op het esf.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef Pluto1975 het volgende:
of Giovanca met Wouter Hamel (sorry, I loooove Giovanca, stem, uitstraling, heerlijk)
[youtube][
Ik vind dit erg goed, wij hebben de artiest en graag net zo'n mysterieus maar goed gezongen liedje..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Hier de live versie
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/314897
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |