Within Temptation heeft al aangegeven niet snel mee te doen aan het festival. Hun muziekstijl is zo anders dan waar het festival normaal om draait en hun fanbase is heel anders.quote:
Als het goed wordt gedaan, kan elke muziekstroming scoren. Ook dit nummer, dat meer richting Within Temptation gaat dan de gemiddelde ESF-inzending, bewijst dat met een Top 10-score.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Within Temptation heeft al aangegeven niet snel mee te doen aan het festival. Hun muziekstijl is zo anders dan waar het festival normaal om draait en hun fanbase is heel anders.
Wel jammer want ik denk dat ze het onwijs goed zouden kunnen doen
Ik meende dat ze het absoluut niet wil. Omdat ze niet zo tegen die negatieve reacties kan, had ik gehoord.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef beantherio het volgende:
Miss Montreal lijkt me trouwens ook wel wat.
Rieu zonder zijn orkest?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:38 schreef Meike26 het volgende:
Ook al aangegeven in een ander topic, het verbaasd mij dat André Rieu nog niet genoemd is. Niet dat hij er de tijd voor heeft, maar puur alleen de optie alleen al vind ik leuk om over te na te denken. Uiteraard samen met zanger of zangeres. Bijvoorbeeld Tania Kross, in een soort pop-opera nummer. Of alleen Rieu muziek gecomponeerd en daaroverheen een Miss Montreal, Bart (van Racoon) of Douwe Bob.
Ik denk dat de mogelijkheden eindeloos zijn, niet zozeer met Rieu, maar ook qua DJ's of bepaalde artiesten bij elkaar. De optie Jamai moest ik ook aan denken na het zien van zijn optreden bij The Passion
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:38 schreef Meike26 het volgende:
De optie Jamai moest ik ook aan denken na het zien van zijn optreden bij The Passion
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:10 schreef Greys het volgende:
Doe Herman van Veen maar met een mooi liedje![]()
Als er iemand in het buitenland uitverkochte zalen heeft....
Ik denk dat we na een stuk of 10 mislukkingen in de voorbije paar jaar toch wel kunnen concluderen dat klassiek op het ESF niet werkt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:38 schreef Meike26 het volgende:
Ook al aangegeven in een ander topic, het verbaasd mij dat André Rieu nog niet genoemd is. Niet dat hij er de tijd voor heeft, maar puur alleen de optie alleen al vind ik leuk om over te na te denken. Uiteraard samen met zanger of zangeres. Bijvoorbeeld Tania Kross, in een soort pop-opera nummer. Of alleen Rieu muziek gecomponeerd en daaroverheen een Miss Montreal, Bart (van Racoon) of Douwe Bob.
Ik denk dat de mogelijkheden eindeloos zijn, niet zozeer met Rieu, maar ook qua DJ's of bepaalde artiesten bij elkaar. De optie Jamai moest ik ook aan denken na het zien van zijn optreden bij The Passion
Rieu met een zangeres.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Rieu zonder zijn orkest?(max 6 man op het podium..) Dat staat toch niet?
Doe dan gelijk een youtubequote:
Juist.. en dan een krachtige pop song met sterke opera-achtige klank en een echt Rieu viooltje er door. Ik zie het wel gebeuren hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Rieu met een zangeres.
En dan op de LED wall een compleet orkest
Orkest optreden live vanuit Maastricht en dat uitzenden op de led wallquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Greys het volgende:
De kracht van Rieu zit in zijn live orkest.
Dat wordt goedkope kutkitsch als dat op LED te zien is
Maar dan wel met Tiësto. Als de Russische omaatjes werken zou Rinus toch ook prima kunnen werken.quote:
Hele goede inderdaad. Ik wilde Mr Probz noemen, had nog nooit van hem gehoordquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Bo Saris lijkt me ook een goede optie.
Die ging al bijna door d´r hoeven van de zenuwen toen ze met Kane moest optreden voor tv.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef alpeko het volgende:
Misschien wil Carice wel? Zingt niet eens zo slecht
Qua muziek wel, vind hem verder wel behoorlijk uitstralingsloosquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Bo Saris lijkt me ook een goede optie.
quote:Emile Hartkamp wil Songfestival-lied schrijven
Geplaatst op Wed 14 May 2014 om 14:03
Emile Hartkamp, die jarenlang de liedjesschrijver van Frans Bauer was, ziet het wel zitten om een lied te schrijven voor het Eurovisie Songfestival 2015. Dat heeft hij laten weten aan weekblad Privé. Hartkamp vindt wel dat de TROS hem moet benaderen. “Laat ze maar komen! Mezelf aanbieden ga ik zeker niet doen, maar ik sta er absoluut voor open. Bovendien ben ik geen vreemde voor de TROS. Ik heb er ook al eens eerder bemoeienis
Ja, en dat is dus niet de bedoeling haha, heb een vaag vermoeden dat Caro mee gaat doen. Al zegt ze zelf dat ze het nooit zou doen, het zou prima zijn na haar zwangerschap om de boel weer op te pakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |