EN WIE NIET SPRINGT IS ROB GEUSquote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet is mooier dan dat ene woord, Albertooooooooo
Random landweggetje is stukken veiligerquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Dealen bij een tankstationtering
als je graag gepakt wil worden..
quote:
Dit is een korte samenvatting van wat we kunnen verwachten toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat de fuck is met Alberto en meteen in het diepe gegooid worden in dit seizoen? Geen inleiding, geen verhaaltje, niets. Suddenly afspraak alsof de aflevering al een kwartier bezig is.
Ik fiets ook heul niet meer. Ik zat vroegah op 10000km per jaarquote:
Nee, dit is gewoon de uitzendingquote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is een korte samenvatting van wat we kunnen verwachten toch?
Gewoon bij Alibabaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
Tja je moet ook geen pillen van Marktplaats kopen. Dan weet je dat het niet goed zit lijkt me.
Dat google je toch ff voordat je het in je mik duwtquote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef OProg het volgende:
Kunnen mensen zelf niet bedenken dat dit soort medicijnen niet echt best voor je gezondheid zijn?
Natuurlijke selectiequote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef OProg het volgende:
Kunnen mensen zelf niet bedenken dat dit soort medicijnen niet echt best voor je gezondheid zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |