twitter:gregorbrown twitterde op woensdag 14-05-2014 om 11:56:28Strong winds from north #giro reageer retweet
Niet zo gek in dat chaotische land. Behalve luxe auto's en eten, ok het Klimaat. Weinig te zoeken in dat land.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De wegen in Italië hebben nogal de neiging erg glad te zijn als het regent.
Maar zijn ploeg en enkele andere buitenlanders kregen wel gelijk!!!!! Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:22 schreef Szura het volgende:
Matthews praat alsof het hele peloton het ermee eens was
Opvallende kopgroep idd, bijna alleen maar sprintersquote:De elf: Swift, Hurel, Thurau, Monsalve, Van der Sande, Dehaes, Wegmann, Farrar, Frapporti, Viviani, Rubiano.
Baasquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:24 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:JetseBol twitterde op woensdag 14-05-2014 om 09:19:50Gister met schaatsen in Italië hard gevallen, geen breuken, dus vandaag weer fietsen! #giro #1nachtijs reageer retweet
![]()
Is er toevallig een tussensprint vroeg tijdens de etappe dat de sprinters nu mee zijn om punten te halen voor de puntentrui?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
een kopgroep vol sprinters blijkbaar. Onder anderen Viviani, Swift, Hurel, DeHaes, Farrer in de aanval. Raar, want Viviani en Swift moeten op dit parcours toch kunnen winnen zou je zeggen.
Idd na 70km.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er toevallig een tussensprint vroeg tijdens de etappe dat de sprinters nu mee zijn om punten te halen voor de puntentrui?
Ik zocht zojuist wie die mongool is bij het sportjournaal als een idioot het commentaar verzorgt bij diverse wielerwedstrijden.quote:
Een Swift had ik toch wel opgeschreven voor vandaag, in Baskenland zat hij er na een lastige etappe ook nog bijquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waarschijnlijk zo tussensprint. En winnen doen ze toch niet vandaag.
Maar toen was de sprint vlak. Ik denk dat het vandaag toch meer voor de punchers zal zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een Swift had ik toch wel opgeschreven voor vandaag, in Baskenland zat hij er na een lastige etappe ook nog bij
Zelf denken ze blijkbaar dat ze het niet gaan halen, anders zitten ze niet nu al in de aanval. Ik zie sowieso geen pure sprinter winnen met zo'n finish.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef noodgang het volgende:
1500 meter met een gemiddelde van 6,5%, ik moet nog zien of dat steil genoeg is om de beter klimmende sprinters te lossen
Als er daarna een vlakke finish zou liggen, dan had ik een Swift nog wel een kans gegeven. Nu niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef noodgang het volgende:
1500 meter met een gemiddelde van 6,5%, ik moet nog zien of dat steil genoeg is om de beter klimmende sprinters te lossen
Viviani, vandaag winnen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
een kopgroep vol sprinters blijkbaar. Onder anderen Viviani, Swift, Hurel, DeHaes, Farrar in de aanval. Raar, want Viviani en Swift moeten op dit parcours toch kunnen winnen zou je zeggen.
De laatste 4 km is ruim 4% gemiddeld. En dat moeten ze 2 keer doen, dus ik verwacht geen sprinters. Wel een Boasson Hagen wellichtquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zelf denken ze blijkbaar dat ze het niet gaan halen, anders zitten ze niet nu al in de aanval. Ik zie sowieso geen pure sprinter winnen met zo'n finish.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Viviani, vandaag winnen?
Totaal onmogelijk.
Je vergeet Piewee!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
k reken toch idd op aanvallers. Moreno, Ulissi of Battaglin ofzo.
De laatste 20 km zijn significant zwaarder als deze finale. Ik verwacht geen sprinters vooraan na 2 km voluit klimmen tegen 6%quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier had ie vorig jaar maar zo kunnen winnen. Vandaag is de rit zelf niet lastiger ... de laatste kilometer wel. Als ze de finale niet als gekken invliegen verwacht ik nog wel een aantal sprinters erbij.
Colbrelli is wel beetje uit vorm.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef Slobeend het volgende:
Let op Arashiro, Colbrelli en Finetto vandaag.
Zo extreem lastig is de finale vandaag nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Viviani, vandaag winnen?
Totaal onmogelijk.
Niet echt een klimmerpuncher meer, denk dat het voor hem niet zwaar genoeg is.quote:
Laatste kilometers zijn helemaal niet vlakquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef theodoor9 het volgende:
Hmm, had niet in de gaten dat die laatste kilometers "vlak'' zijn. Heb dan ook geen Matthews/Swift etc geselecteerd bij Scorito
En hij had van te voren nog gezegd deze etappe te hebben aangestipt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Mykonos het volgende:
Matthews schijnt zelf gezegd te hebben dat hij niet verwacht het roze te kunnen behouden vandaag.
Laatste kilometers zijn niet vlak. 1,5 km aan 6,5 %quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef theodoor9 het volgende:
Hmm, had niet in de gaten dat die laatste kilometers "vlak'' zijn. Heb dan ook geen Matthews/Swift etc geselecteerd bij Scorito
Je kijkt naar het verkeerde profiel, dat was een etappe van vorig jaar. Mijn profiel is die vandaag, 1.5 km tegen ruim 6%quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef theodoor9 het volgende:
Okee, dat maakte ik op uit het profiel hierboven. En zie nu pas dat de Etappe naar Matera was van vorig jaar. Hahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Laatste kilometers zijn helemaal niet vlak
Ik wilde al zeggen, eindigen ze alweer in Materaquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kijkt naar het verkeerde profiel, dat was een etappe van vorig jaar. Mijn profiel is die vandaag, 1.5 km tegen ruim 6%
Ja, heeft hij ook:quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En hij had van te voren nog gezegd deze etappe te hebben aangestipt.
Ben benieuwd of hij bij kan blijven. Denk dat veel renners vandaag kansen zien, en als Purito wat boni-seconden wil pakken... Lijkt me toch dat de belangen hier te groot zijn om met een relatief grote groep om de zege te gaan sprinten.quote:As for Wednesday and Thursday’s summit finishes, Matthews says they will be much more his territory than the flatter stages the race has seen so far.
“It’s possible I will lose the jersey,” Matthews said. “But coming into this Giro these two stages were my two goals. I will be going 110 percent to win them and to keep the jersey for the team.”
“I’m probably in my best climbing form than my best sprinting form, so it’s probably more suited for me than other rider. So tomorrow and the day after are my main goals.”
Sjonnie Hoogerland!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef Slobeend het volgende:
Let op Arashiro, Colbrelli en Finetto vandaag.
De finale is veel te lastig voor hem. De eerste keer Viggiano ligt hij er waarschijnlijk al af als ze de laatste 2 kilometer doortrekken, daarna een afdaling en gelijk weer omhoog. Voor een Swift is het mogelijk, voor een Viviani niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zo extreem lastig is de finale vandaag nou ook weer niet.
Ja, het kan raar lopen in zo'n etappe.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Tourcoach moet je met meerdere scenario's rekening houden, het hangt er allemaal van af in welk tempo ze die laatste bergjes op rijden.
Het is ieder voor zich en het wiel is rond.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, het kan raar lopen in zo'n etappe.
Swiffer zit in de break vandaag, ik denk dat ze vol voor Eddy gaan.quote:
Het is 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is ieder voor zich en het wiel is rond.
Dat zou heel onverstandig zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Swiffer zit in de break vandaag, ik denk dat ze vol voor Eddy gaan.
Ja, maar het is Sky dus wat ken mij dat nou verrotstralen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou heel onverstandig zijn.
Ik ga deze zomer elke avond vroeg naar bed om er zeker van zijn alle poultjes te winnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
En trouwens ik heb Eddy in mijn team dus dat is heel goed voor mijn poultje.
(ik oefen deze zin alvast voor het TDF forum)
quote:The strong wind has slowed the speed of the race, with the riders currently 15 minutes behind the slowest schedule, meaning the stage could end after 5:30 local time.
Ik heb een tientje op Swiffer ingezetquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Swiffer zit in de break vandaag, ik denk dat ze vol voor Eddy gaan.
SKYquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar het is Sky dus wat ken mij dat nou verrotstralen.
Wat zal hij gebaald hebben dat hij bij Scorito minstens 16 renners moest invullen, en dus ook niet-Skyrenners moest invullen. Of heeft hij juist daarom niet meegedaan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix heeft met Tourcoach ongetwijfeld de voltallige Sky equipe opgesteld.
Gewoon voormalig Sky renners zoals Uran of gewoon Britten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat zal hij gebaald hebben dat hij bij Scorito minstens 16 renners moest invullen, en dus ook niet-Skyrenners moest invullen. Of heeft hij juist daarom niet meegedaan?
Hij heeft waarschijnlijk ook gewoon Wiggins en Froome enzo in zijn ploeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat zal hij gebaald hebben dat hij bij Scorito minstens 16 renners moest invullen, en dus ook niet-Skyrenners moest invullen. Of heeft hij juist daarom niet meegedaan?
http://www.cyclingfans.com heeft altijd links naar streams van alle wedstrijden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Toch maar weer deze vraag even neer zetten.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.cyclingfans.com heeft altijd links naar streams van alle wedstrijden.
Nee, maar er is wel gewoon een spiegeltje met het Sporza commentaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:27 schreef Rudieh het volgende:
weet iemand een manier om vanuit Nederland toch nog naar de Sporza livestream te kijken?
Becommentarieer jij de koers anders even.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel gewoon een spiegeltje met het Sporza commentaar.
http://sports-livezz.com/7/200/
Zoals jij weet is mijn grote makke het herkennen van renners, derhalve sla ik dit aanbod af.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Becommentarieer jij de koers anders even.
Slechter dan Ducrot kun je toch niet zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jij weet is mijn grote makke het herkennen van renners, derhalve sla ik dit aanbod af.
Mani is de nieuwe Herbert.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Slechter dan Ducrot kun je toch niet zijn.
En Flens stond stil. Maar goed, dat is allebei een geval "jammer maar helaas". Toch niet zo belangrijk voor het klassement en ze zagen er nou niet gewond uit ofzo.quote:
Rondemissentwitter:SteBertolotti twitterde op woensdag 14-05-2014 om 16:14:58W le miss del #giro! http://t.co/CHuur5XvHh reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |